Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2014, 00:30 uur
trebremmit schreef:
In 2012 hebben toch ook nog geoefend tegen Duitsland? Dacht dat dat toen 0-0 werd.
Die ek wedstrijd is blijkbaar alweer uit mijn geheugen gewist.
In 2012 hebben toch ook nog geoefend tegen Duitsland? Dacht dat dat toen 0-0 werd.
Die ek wedstrijd is blijkbaar alweer uit mijn geheugen gewist.
Nou hier echt niet - zat toen net een aantal dagen op training in Oberhausen, met een collega: 2 oranje t-shirts in een verder wit-rood/geel/zwarte omgeving; er vloeide wel heel veel Paulaner troostbier met een lokale neut erbij. Zelden hakte een nederlaag er zo in. De volgende dag op de cursus - automatische piloot.
Vriendschappelijk was in nov.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 juli 2014, 06:06 uur
Foto zes zegt alles: klik. Voetbal zegt me niet zoveel als rugby, maar ik hoop nu stiekem op een Derby der Lage Landen in de halve finale. Eerst die Argentijnen een bolwassing geven.
0
geplaatst: 3 juli 2014, 08:29 uur
buizen schreef:
Gut, we krijgen nu bij Studio Brasil een 'special' over Arjen Robben. Zet net toevallig de TV aan, had helemaal niet verwacht dat er over voetbal gepraat zou worden, het zijn toch rustdagen?
Gut, we krijgen nu bij Studio Brasil een 'special' over Arjen Robben. Zet net toevallig de TV aan, had helemaal niet verwacht dat er over voetbal gepraat zou worden, het zijn toch rustdagen?
Want, dat doen ze hier in het topic toch ook niet

0
buizen
geplaatst: 3 juli 2014, 08:32 uur
"Houd je van voetbal, kijk je veel naar het WK?" werd me deze week door een marktkoopman gevraagd toen ik een vinylschijf van (Black)Sabbath kocht. Na het bevestigende antwoord kreeg ik voor ik het wist een in mint-condition verkerende CD-single in handen gedrukt. "Kadootje" werd er bij gezegd. Een gratis bijvangst dus, bij een aankoop.
Het gaat om de volgende artiest en song: Andre van Duin & Het nationale Pizza-elftal - Doelpunt!
(B-side: Nederland, die heeft de bal). 1994.
Licht uitgedrukt ben ik geen fan van Andre. Daarom verloot ik deze 'schitterende' CD-single.
Degene die de eindstand van Nederland - Costa Rica goed voorspelt (na 90 of 120min, penalty schieten niet meegerekend) krijgt het kleinood gratis opgestuurd.
Het gaat om de volgende artiest en song: Andre van Duin & Het nationale Pizza-elftal - Doelpunt!
(B-side: Nederland, die heeft de bal). 1994.
Licht uitgedrukt ben ik geen fan van Andre. Daarom verloot ik deze 'schitterende' CD-single.
Degene die de eindstand van Nederland - Costa Rica goed voorspelt (na 90 of 120min, penalty schieten niet meegerekend) krijgt het kleinood gratis opgestuurd.
0
geplaatst: 3 juli 2014, 09:27 uur
Beste Buizen doe iedereen hier een plezier en gooi met groot vertoon deze single in de prullenbak 

0
geplaatst: 3 juli 2014, 10:42 uur
Had je' m aangeprezen als "ideale onderzetter voor een 0,5 liter glas" denk Paulaner oid was ik geinteresseerd geweest. As it stands, slinger 'em maar hyperspace in 

0
Cured
geplaatst: 3 juli 2014, 11:23 uur
In het werelddeel Zuid- Amerika de wedstrijd Nederland - Costa Rica, ik voorspel als oud Kost da? Riek Aan : Tewee - Nulll.....
0
geplaatst: 3 juli 2014, 13:11 uur
Even af kijken, zoet meisje.
Zag dit nog net vanochtend in sportzomer.
Mexicaantje scheldt Robben verrot | Opmerkelijk | Telegraaf.nl
Zag dit nog net vanochtend in sportzomer.

Mexicaantje scheldt Robben verrot | Opmerkelijk | Telegraaf.nl
0
geplaatst: 3 juli 2014, 13:42 uur
2-1 voor Nederland. Denk dat het weer een moeizame wedstrijd wordt, maar niet zo erg als tegen Mexico.
Andere voorspellingen:
Brazilie - Colombia 1-1 (Colombia wns)
Duitsland - Frankrijk 2-0
Nederland - Costa Rica 2-1
België - Argentinië 1-1 (Argentinië wns)
Het gebrek aan scorend vermogen gaat België opbreken ben ik bang. Andermaal zullen zij onze sympathie verwerven, maar Argentinië gaat er met de winst vandoor.
Afgaande op het spel in de achtstefinales zou Colombia - België de mooiste finale zijn.
Andere voorspellingen:
Brazilie - Colombia 1-1 (Colombia wns)
Duitsland - Frankrijk 2-0
Nederland - Costa Rica 2-1
België - Argentinië 1-1 (Argentinië wns)
Het gebrek aan scorend vermogen gaat België opbreken ben ik bang. Andermaal zullen zij onze sympathie verwerven, maar Argentinië gaat er met de winst vandoor.
Afgaande op het spel in de achtstefinales zou Colombia - België de mooiste finale zijn.
0
geplaatst: 3 juli 2014, 13:48 uur
Brazilie - Colombia 1-2
Duitsland - Frankrijk 1-2
Nederland - Costa Rica 3-0
België - Argentinië 1-2
Nederland - Costa Rica 3-0
België - Argentinië 1-2
0
buizen
geplaatst: 3 juli 2014, 13:49 uur
4 -1 voor Nederland.
En dan komen die Costaricanen nog goed weg.
En dan komen die Costaricanen nog goed weg.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 juli 2014, 13:56 uur
Mijn pooltje bij m'n ouders thuis (waar we het per ronde spelen):
Duitsland 1 - 1 Frankrijk
Brazilië 1 - 2 Colombia
Argentinië 2 - 1 België
Nederland 3 - 2 Costa Rica
Als ik win, doneer ik de single aan Rudi S.
Brazilië 1 - 2 Colombia
Argentinië 2 - 1 België
0
geplaatst: 3 juli 2014, 14:00 uur
panjoe schreef:
3-1 voor Nederland

Als ik win doneer ik de single aan Panjoe
0
geplaatst: 3 juli 2014, 14:05 uur
Voor de grap dan ook maar:
Brazilië - Colombia 3-1
Argentinië - België 2-0
Nederland - Costa Rica 2-2 (NL wns)
Mijn voorspellingen zijn wishful thinking gebaseerd op het feit dat de halve finales die ik voor het toernooi had voorspeld in de poule alle twee nog steeds mogelijk zijn. Laat er desondanks geen misverstand over bestaan dat ik meejuich voor de Rode Duivels. Totdat ze de halve finale tegen Nederland spelen, dan zijn het weer gewoon stomme Belgen natuurlijk.
Brazilië - Colombia 3-1
Argentinië - België 2-0
Nederland - Costa Rica 2-2 (NL wns)
Mijn voorspellingen zijn wishful thinking gebaseerd op het feit dat de halve finales die ik voor het toernooi had voorspeld in de poule alle twee nog steeds mogelijk zijn. Laat er desondanks geen misverstand over bestaan dat ik meejuich voor de Rode Duivels. Totdat ze de halve finale tegen Nederland spelen, dan zijn het weer gewoon stomme Belgen natuurlijk.
0
geplaatst: 3 juli 2014, 14:08 uur
1-0 voor Nederland maar een mens hoopt altijd op meer.
Ik denk dat Colombia het wel eens zou kunnen redden tegen Brazilië.
Ik denk dat Colombia het wel eens zou kunnen redden tegen Brazilië.
0
buizen
geplaatst: 3 juli 2014, 14:11 uur
Denk dat Argentinie - Belgie een bloedstollende toestand wordt. Met doelpunten en oneerlijkheden maar eindigend in gelijkspel, dus dan weet je het wel: penaltyreeks. En als Messi dan ook nog even zijn penalty wil missen..
.
We hebben sowieso al aardig wat werkelijk fantastische wedstrijden mogen aanschouwen.
.We hebben sowieso al aardig wat werkelijk fantastische wedstrijden mogen aanschouwen.
0
geplaatst: 3 juli 2014, 14:17 uur
Duitsland 1 - 1 Frankrijk (Duitsland wns)
Brazilië 0 - 2 Colombia
Argentinië 1 - 2 België
Nederland 2 - 0 Costa Rica
Brazilië 0 - 2 Colombia
Argentinië 1 - 2 België
Nederland 2 - 0 Costa Rica
0
geplaatst: 3 juli 2014, 14:19 uur
panjoe schreef:
Brazilië 1 - 2 Colombia
Argentinië 2 - 1 België
Brazilië 1 - 2 Colombia
Argentinië 2 - 1 België
Ik schenk 'm dan aan Running On Empty dus al vast veel plezier Joe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.