Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 juli 2014, 16:55 uur
musician schreef:
De Belgen hadden ook gewoon eens een keer náást de keeper kunnen schieten, in plaats van elke keer rechtstreeks in of tegen zijn handen. Dat had ook behoorlijk kunnen helpen.
(quote)
De Belgen hadden ook gewoon eens een keer náást de keeper kunnen schieten, in plaats van elke keer rechtstreeks in of tegen zijn handen. Dat had ook behoorlijk kunnen helpen.
Hebben ze uiteindelijk ook gedaan.

0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:11 uur
Cured schreef:
Ik hoop niet dat Argentinië er sneaky vandoor gaat met de winst en dat de Belgen met overtuiging, meer efficiency en geen plankenkoorts de Argentijnen afdrogen. Ik vind bovendien België qua voetbal veel leuker om naar te kijken.
Ik hoop niet dat Argentinië er sneaky vandoor gaat met de winst en dat de Belgen met overtuiging, meer efficiency en geen plankenkoorts de Argentijnen afdrogen. Ik vind bovendien België qua voetbal veel leuker om naar te kijken.
Mee eens. Het zou leuk zijn om het elan van het Belgische team het routine-klusje van Argentinië in de pan te zien hakken.
Maar de geslepen Argentijnen zullen wel weer iets vinden om de pret mee te bederven.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:19 uur
Ik ben bang voor een Argentinië-Brazilië WK90-scenario, met Messi in de Maradona-rol. Hopelijk komt het niet zover.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:24 uur
Ik heb wel vertrouwen in de Belgen, maar eerlijk gezegd zie ik dan met een relatief angst en beven de confrontatie der Lage Landen tegemoet.
Mijn intuïtie zegt me dat hun voetbal Oranje niet zo ligt. Mijn ratio zegt me dat het omgekeerde ook waar is en Oranje heeft veel minder kansen nodig voor een goal.
En besides, stel de hypothetische vraag: door wie zou je liever uitgeschakeld worden, door je buurland of door de pampa-boys in blauw-wit? Dan denk ik dat beide landen (B en NL) zouden zeggen: door de buurman, dan heb je iig de halvefinale bereikt.
Mijn intuïtie zegt me dat hun voetbal Oranje niet zo ligt. Mijn ratio zegt me dat het omgekeerde ook waar is en Oranje heeft veel minder kansen nodig voor een goal.
En besides, stel de hypothetische vraag: door wie zou je liever uitgeschakeld worden, door je buurland of door de pampa-boys in blauw-wit? Dan denk ik dat beide landen (B en NL) zouden zeggen: door de buurman, dan heb je iig de halvefinale bereikt.

0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:25 uur
Ernie schreef:
#FuckBelgium: Verenigde Staten ventileren frustraties op Twitter - Rode Duivels - De Morgen - demorgen.be
En de classic : Belgium? Isn't that the capital of Brussels?
#FuckBelgium: Verenigde Staten ventileren frustraties op Twitter - Rode Duivels - De Morgen - demorgen.be
En de classic : Belgium? Isn't that the capital of Brussels?
'En wat ga jij straks doen?'
- 'M'n frustraties uiten op Twitter. Gewoon, omdat het zo ontzettend belangrijk is dat iedereen weet dat ik boos ben.'

Get a life!
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:29 uur
Toch vooruitgang: vroegah kwam het wel eens voor dat iemand uit woede een fles tegen het scherm gooide; nu gooit men een tekst op het scherm 

0
geplaatst: 2 juli 2014, 18:20 uur
Siem de Jong naar Newcastle United, zal wel door de goeie ervaringen met Luuk komen. 

0
geplaatst: 2 juli 2014, 18:48 uur
kaztor schreef:
- 'M'n frustraties uiten op Twitter. Gewoon, omdat het zo ontzettend belangrijk is dat iedereen weet dat ik boos ben.'

Get a life!
(quote)

Get a life!
Je frustraties daar weer over uiten op mume is natuurlijk wel helemaal bon ton.

0
geplaatst: 2 juli 2014, 19:04 uur
kaztor schreef:
Get a life!
Ah dit is slechts wat aandachtrekkerij van mss 1% van de bevolking want let's face it : voetbal staat niet hoog aangeschreven in de door basketbal-baseball en football gedomineerde Amerikaanse maatschappij (quote)
'En wat ga jij straks doen?' - 'M'n frustraties uiten op Twitter. Gewoon, omdat het zo ontzettend belangrijk is dat iedereen weet dat ik boos ben.'
Get a life!
De helft van deze twitteraars kan wss niet eens 5 voetballers uit hun ploeg noemen en zijn gwn kwaad omdat de mighty USA verloren heeft van een land dat 100x in Texas kan.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 19:10 uur
Niet overdrijven. Even narekenen leert dat het amper 23 keer is. 

0
buizen
geplaatst: 2 juli 2014, 20:35 uur
Gut, we krijgen nu bij Studio Brasil een 'special' over Arjen Robben. Zet net toevallig de TV aan, had helemaal niet verwacht dat er over voetbal gepraat zou worden, het zijn toch rustdagen?
0
geplaatst: 2 juli 2014, 20:37 uur
herman schreef:
Ik ben bang voor een Argentinië-Brazilië WK90-scenario, met Messi in de Maradona-rol. Hopelijk komt het niet zover.
Ik had gisteravond nog willen schrijven dat Messi geen schim is van Maradona. En dat heeft dan deels te maken met de bescheidenheid van Messi, hij weet geen theater te maken en bovenal mis ik de dribbeltjes en de trukendoos van Maradona.
De laatste is natuurlijk (nog steeds) boven alles acteur, eist alle aandacht op en wil alles onder controle hebben.
Messi is meer een kille en fraaie afmaker. Maar hij is geen wandelend circus zoals Maradona. Kortom, een stuk minder om mee te beleven.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 20:39 uur
@buizen:
Echte voetballiefhebbers kijken vanavond voorronde Champions League. Vanavond Havnar Bóltfelag Tórshavn tegen Lincoln Red Imps.
Echte voetballiefhebbers kijken vanavond voorronde Champions League. Vanavond Havnar Bóltfelag Tórshavn tegen Lincoln Red Imps.

0
geplaatst: 2 juli 2014, 21:00 uur
Opvallend, alle overige Europese landen die door zijn naar de kwartfinales zijn buurlanden van België. Ons spelniveau werkt aanstekelijk blijkbaar. 

0
buizen
geplaatst: 2 juli 2014, 21:04 uur
De NOS-presentatoren vieren behoorlijk feest daar in Brazilie.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 21:27 uur
Stevie Nicks na uitschakeling van de VS toegetreden tot de fanclub van Bruno Martins Indi!
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsSdP23p8qW2PGhJwFRhe8iYddwOSvVj3f5jFW5vWmslH0wAx7
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSsSdP23p8qW2PGhJwFRhe8iYddwOSvVj3f5jFW5vWmslH0wAx7
0
geplaatst: 2 juli 2014, 21:51 uur
Kronos schreef:
Opvallend, alle overige Europese landen die door zijn naar de kwartfinales zijn buurlanden van België. Ons spelniveau werkt aanstekelijk blijkbaar.
Toch heeft het niet gewerkt voor Engeland waar de meeste Belgische vogels heen zijn gevlogen

0
geplaatst: 2 juli 2014, 21:53 uur
Ja, de Premier League, Serie A en Primera Division doen niet meer mee. Redden het toch niet bij de Jupiler League en de Eredivisie. 

0
buizen
geplaatst: 2 juli 2014, 22:13 uur
Brazilie, Duitsland, Argentinie: het zijn allemaal landen waar onze jongens zonder blikken of blozen van kunnen winnen.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 22:27 uur
buizen schreef:
Brazilie, Duitsland, Argentinie: het zijn allemaal landen waar onze jongens zonder blikken of blozen van kunnen winnen.
Emile Ratelband, welkom op dit forum

0
geplaatst: 2 juli 2014, 23:07 uur
buizen schreef:
Equador daarentegen ...
0
geplaatst: 2 juli 2014, 23:48 uur
Meer dan eens; de laatste keer, 2012 staat nog pijnlijk in m'n geheugen gegrift.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 23:53 uur
2012 was gelijk, in 2011 met 3-0 verloren, toen werden we echt afgemaakt, Van Marwijk had toen al moeten ingrijpen. 

0
geplaatst: 3 juli 2014, 00:10 uur
2012 was 1-2, maar die 3-0 was wel een pak slaag inderdaad.
Ben toch wel benieuwd waar het zo mis is gegaan met Van Marwijk. In 2010 was Oranje zo gretig, maar in 2012 was het helemaal niets meer.
Ben toch wel benieuwd waar het zo mis is gegaan met Van Marwijk. In 2010 was Oranje zo gretig, maar in 2012 was het helemaal niets meer.
0
geplaatst: 3 juli 2014, 00:17 uur
2011: vriendschappelijk; nov 2012: idem
EK 2012 - complete afgang: 3 * verlies op een rij: Denemarken, Duitsland, Portugal - doelsaldo: 2 - 5
EK 2012 - complete afgang: 3 * verlies op een rij: Denemarken, Duitsland, Portugal - doelsaldo: 2 - 5
0
geplaatst: 3 juli 2014, 00:22 uur
In 2012 hebben toch ook nog geoefend tegen Duitsland? Dacht dat dat toen 0-0 werd onder leiding van Van Gaal.
Die EK wedstrijd is blijkbaar alweer uit mijn geheugen gewist.
Ik zie Van Marwijk vaak zitten bij de NOS, maar hij straalt weinig plezier meer uit tegenwoordig.
Hij had natuurlijk een topclub verwacht na het WK en toen werd het een mislukt EK en kon hij fluiten naar een mooie club.
Die EK wedstrijd is blijkbaar alweer uit mijn geheugen gewist.

Ik zie Van Marwijk vaak zitten bij de NOS, maar hij straalt weinig plezier meer uit tegenwoordig.
Hij had natuurlijk een topclub verwacht na het WK en toen werd het een mislukt EK en kon hij fluiten naar een mooie club.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.