Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 5 juli 2014, 16:33 uur
Tour De France begonnen..
...saaier iets kan ik me niet voorstellen dan vanaf 12.00 uur tot nu toe naar mannen te kijken die een blokje Engeland
doen (en ze zijn nog bezig)......Die tennis finale is toch veel belangrijker en dat zenden ze niet uit !
't Is dat daar ook weinig aan was, maar 't is een schande voor de echte sportliefhebbers.
...saaier iets kan ik me niet voorstellen dan vanaf 12.00 uur tot nu toe naar mannen te kijken die een blokje Engeland
doen (en ze zijn nog bezig)......Die tennis finale is toch veel belangrijker en dat zenden ze niet uit !
't Is dat daar ook weinig aan was, maar 't is een schande voor de echte sportliefhebbers.
0
buizen
geplaatst: 5 juli 2014, 16:34 uur
Het zou een geweldige stunt zijn als onze zuiderburen Argentinie in de pan hakken, juist als Belgie dat zou bereiken. Dat lieve team en volk loopt immers nooit naast de eigen schoenen en zal netjes verontschuldigingen aanbieden aan Louis en onze jongens, in het geval zij onverhoopt en per ongeluk de wereldtitel zou behalen.
Anyway, vanavond wordt vast een fantastische voetbalavond, de mooiste tot nu toe!
Anyway, vanavond wordt vast een fantastische voetbalavond, de mooiste tot nu toe!

0
buizen
geplaatst: 5 juli 2014, 16:42 uur
Bedoel jij de wedstrijd Argentinie - Belgie (ik krijg die trema's niet op de e) of een eventuele halve finale Nederland - Belgie?
0
geplaatst: 5 juli 2014, 16:45 uur
Cured schreef:
Tour De France begonnen..
Hoera, de Tour is weer begonnen *:) *Tour De France begonnen..
0
geplaatst: 5 juli 2014, 16:45 uur
Het wordt weer een zware dag voor de hartlijders. Alles waar ik op hoop is een derby der Lage Landen in de halve finale dus wens ik alle Nederlanders veel sucses tegen Costa Rica strax maar ik ga eerst serieus afzien met onze Belgen. Al dagen lezen we de dat Argentinie te pakken is, dus zoiets gaat leven ook. Het kan zeker maar ik blijf een Belg : bescheidenheid troef dus maar nooit heb ik meer geloofd dat een halve finale mogelijk is. Alle registers gaan mogen opengetrokken worden en die vele pogingen gaan zeker vandaag in goals moeten omgezet worden maar wie weet. Hopeljk graven de Argentijnen zich niet in maar in een kwartfinale moet je zowiezo uit je schulp kruipen voor een overwinning te claimen. die trage flanken en statische defensie moeten te pakken zijn voor Hazard, Origi en de Bruyne. Hoog druk op Mascherano, Di Maria neutraliseren en Messi uit het spel houden: dat zijn de opdrachten strax. En Belgische doelpunten scoren natuurlijk.
0
Cured
geplaatst: 5 juli 2014, 16:47 uur
buizenHet eerste, maar als Argentinië het verdient vind ik het ook wel mooi dat de laatste 4 bestaan uit 2 klassiekers (Duitsland - Brazilië) en (Nederland - Argentinië).
Mocht Nederland het niet halen, dan vind ik dat een schande/afgang (met alle respect voor Costa Rica). Hoe dan ook, ik hoop niet op een finale Duitsland - Argentinië.
Mocht Nederland het niet halen, dan vind ik dat een schande/afgang (met alle respect voor Costa Rica). Hoe dan ook, ik hoop niet op een finale Duitsland - Argentinië.
0
Cured
geplaatst: 5 juli 2014, 16:50 uur
In Engeland ja, Gaap
Floyd (flauwe woordspeling, Paap, excuse me/excusez moi). Daar is toch geen ruk aan en ze moeten nog 39 km..... Zit je in de bak of zo met alleen TV,WC en bed?
Floyd (flauwe woordspeling, Paap, excuse me/excusez moi). Daar is toch geen ruk aan en ze moeten nog 39 km..... Zit je in de bak of zo met alleen TV,WC en bed?
0
buizen
geplaatst: 5 juli 2014, 16:51 uur
Cured schreef:
buizenHet eerste, maar als Argentinië het verdient vind ik het ook wel mooi dat de laatste 4 bestaan uit 2 klassiekers (Duitsland - Brazilië) en (Nederland - Argentinië).
Ok.
Nee, de finale wordt Brazilie - Nederland.
En Nederland wordt wereldkampioen.
Het is geen 'vermeend recht': it's faith, and destiny.

0
geplaatst: 5 juli 2014, 16:54 uur
buizen schreef:
Het zou een geweldige stunt zijn als onze zuiderburen Argentinie in de pan hakken, juist als Belgie dat zou bereiken. Dat lieve team en volk loopt immers nooit naast de eigen schoenen en zal netjes verontschuldigingen aanbieden aan Louis en zijn team, in het geval zij onverhoopt en per ongeluk de wereldtitel zou behalen.
Het zou een geweldige stunt zijn als onze zuiderburen Argentinie in de pan hakken, juist als Belgie dat zou bereiken. Dat lieve team en volk loopt immers nooit naast de eigen schoenen en zal netjes verontschuldigingen aanbieden aan Louis en zijn team, in het geval zij onverhoopt en per ongeluk de wereldtitel zou behalen.
Nee hoor. We zullen jullie onze winst goed inpeperen. Als kleiner landje kijken we vaak genoeg met wat afgunst naar de grotere sterkere bovenburen, waarvan sommigen ons wat neerkijkend zo lief en leuk vinden dat ze het helemaal niet erg zouden vinden het Nederlands sprekende deel tot het hunne te rekenen.

Zeg dat wel. We staan er toch maar, met onze kleine landjes.

0
geplaatst: 5 juli 2014, 16:55 uur
Alderweireld is niet 100%, mischien wordt Laurent Ciman in de ploeg gebracht.
Dit kun je vergelijken met een balletdanseres die door een houthakker wordt vervangen
Dit kun je vergelijken met een balletdanseres die door een houthakker wordt vervangen

0
geplaatst: 5 juli 2014, 16:56 uur
buizen schreef:
Het is geen vermeend recht: it's faith, and destiny.
Het is geen vermeend recht: it's faith, and destiny.
Als België de wereldtitel niet haalt zal dat zijn omdat we niet goed genoeg waren. Als Nederland de wereldtitel niet haalt zal dat zijn omdat jullie de scheidsrechter tegen hadden.

0
Cured
geplaatst: 5 juli 2014, 16:58 uur
Kom op Kroon, laten we hopen op een 'Derby' der lage landen , maar dan één die de belangrijkste in de historie daarvan wordt.
Als wij niet vinden, waren 'we' niet goed genoeg (vind ik).
Als wij niet vinden, waren 'we' niet goed genoeg (vind ik).
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:00 uur
Via de Facebookpagina is de opstelling bekend gemaakt. Mét Alderweireld, origi en mirallas.
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:02 uur
dumb_helicopter schreef:
Via de Facebookpagina is de opstelling bekend gemaakt. Mét Alderweireld, origi en mirallas.
Het is ook die facebook die zegt dat als ie niet 100% is Ciman speelt.
Eerste stress ten huize Ernie is een feit
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:21 uur
Dan toch niet de officiële pagina, want daar staat niets of ik miskijk mij ferm. Laten we hopen dat Alderweireld inderdaad fit genoeg os.
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:49 uur
Chaotische sprint wel zeg. Het werd voor Cavendish in ieder geval in zijn eigen streek niet de finish die hij verwacht had. Wat een lompe actie weer. Achja, door naar het voetbal!
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:53 uur
Wat sneu voor Cavendisch (hoewel: zijn eigen fout). Een sleutelbeenbreuk ipv de Gele Trui in de plaats waar zijn moeder vandaan komt.
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:55 uur
Forza to all BelMuBro's - dat het een mooie avond mag worden, nu en strax!
0
geplaatst: 5 juli 2014, 17:59 uur
Kronos schreef:
Als België de wereldtitel niet haalt zal dat zijn omdat we niet goed genoeg waren. Als Nederland de wereldtitel niet haalt zal dat zijn omdat jullie de scheidsrechter tegen hadden.
(quote)
Kijk wij Nederlanders stuiteren tijdens zo'n toernooi alle kanten op.
Belgen blijven met de benen op de grond en komen met een juiste analyse.

0
geplaatst: 5 juli 2014, 18:09 uur
He bah, na Brazilië nu ook de Argentijnen in luttele minuten op voor... 

0
geplaatst: 5 juli 2014, 18:14 uur
Mb. schreef:
Argentinië speelt als een natte krant. België is gewoon favoriet.
Argentinië speelt als een natte krant. België is gewoon favoriet.
Voorlopig is Argentinië toch wel dominant. Maar belgie heeft nog 80 minuten om het om te buigen. En is hopelijk fitter. Dus Forza la Belgique! Maak er maar 1-3 van.
0
buizen
geplaatst: 5 juli 2014, 18:37 uur
De Belgen gaan zich gigantisch verslikken in Messi. De 'rode duivels' imponeren nog niet echt.
0
geplaatst: 5 juli 2014, 18:37 uur
+1!!!
Pleur den bal tussen de touwen, mannekes!
Paint It Black, you devils!
Pleur den bal tussen de touwen, mannekes!

Paint It Black, you devils!

0
Mb.
geplaatst: 5 juli 2014, 18:49 uur
herman schreef:
Voorlopig is Argentinië toch wel dominant. Maar belgie heeft nog 80 minuten om het om te buigen. En is hopelijk fitter. Dus Forza la Belgique! Maak er maar 1-3 van.
(quote)
Wil inderdaad nog niet echt lukken. Maar ik zie nog mogelijkheden genoeg. Argentinië imponeert in ieder geval niet - ondanks het feit dat ze ietsjes dominanter zijn. Ze leunen veel op een actie van Messi. Er wordt niet of nauwelijks gecombineerd.
0
geplaatst: 5 juli 2014, 18:52 uur
Helaas heeft Argentinië het ook helemaal niet nodig om te imponeren tot dusverre.
0
geplaatst: 5 juli 2014, 18:52 uur
Ik vind het ontzettend tof om hier een soort -slik- 'broederschap' te zien tussen de noorder -en zuiderMuMeërs.
Ik ben dan wellicht naar het verre westen uitgeweken, maar goed...
Ik ben dan wellicht naar het verre westen uitgeweken, maar goed...
0
geplaatst: 5 juli 2014, 18:57 uur
Mb. schreef:
Wil inderdaad nog niet echt lukken. Maar ik zie nog mogelijkheden genoeg. Argentinië imponeert in ieder geval niet - ondanks het feit dat ze ietsjes dominanter zijn. Ze leunen veel op een actie van Messi. Er wordt niet of nauwelijks gecombineerd.
(quote)
Ik vind ze een geslepen indruk maken.
Ik hoop dat de Belgen daar doorheen weten te prikken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.