MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Cured
Argentinië wint dit.

Met gemak ook nog eens. België is nog geen tel gevaarlijk geweest. Tandenloos. Teveel Duvelkes gehad na de VS zeker.

Wat spelen ze toch zwak zeg.

Misschien kan Dries het duvelke uit het doosje zijn

buizen
Oh wat werden Colombia en Belgie toch de hemel in geprezen, en Brazilie en Argentinie verguisd. Nu zie je wat er van komt.
Nederland wordt wereldkampioen.
No doubt about it.

Ik hoop nog dat Nederland voorbij Brazilië en Argentinië komt.
Beiden zijn gewoon ontzettend geslepen.
Het voetbal zelf lijkt nergens naar, maar ze spelen sterk georganiseerd.

Mb.
Nog spannend op het einde, maar ik had meer verwacht van België. Argentinië moet toch te pakken zijn?

Martial
Argentinië terecht door naar de halve finale, Belgie povertjes.

Balen voor de Belgen. Ze deden me een beetje aan het Frankrijk van gisteren denken - niet overtuigend genoeg.

Ontzettend jammer dat België de laatste minuten niet optimaal wist te benutten. Het had zo mooi kunnen zijn.

Slechte wedstrijd bovendien, Vond beide niet echt bijzonder goed spelen.

Wel balen van Belgie.

buizen
De zenuwen gieren door m'n lijf vanwege de wedstrijd van ons Nederlands elftal!!

Dikkop
Jammer dat we er uit liggen.
Nu maar voor de buren supporteren.
Hup Holland!

Ontzettend leep, die Argentijnen.

Tja, dit is andere koek dan de Verenigde Staten.
Ze kunnen natuurlijk nog wel wat met dit elftal, de komende jaren.

Feitelijk heeft België te weinig ervaring opgedaan met spelen tegen "grotere" landen. In de poule, vriendschappelijk, het waren allemaal landen die de Belgen konden hebben, die ze waren ontgroeid.

Maar België had ook eens tegen grotere Europese (en desnoods Zuidamerikaanse) landen moeten spelen. De trukjes van die landen moeten proeven. Bij 1 - 0 van Argentinië moet je uit een heel ander vaatje tappen.
Ook hier weer veel overtredingen en schwalbes. Bij de Belgen lopen ook wel een paar duikelaars rond.

Over het algemeen trouwens een hele matige wedstrijd. Argentinië mag met dit beperkte materiaal aan spelers toch geen wereldkampioen worden.

Jammer, Argentinië heeft de wedstrijd doodgemaakt na de 1-0 en de wedstrijd professioneel uitgespeeld.. Maar België is gelukkig weer terug op het hoogste podium. Over 4 jaar is buiten Van Buyten iedereen er toch nog bij? Gezien de leeftijd van De Bruyne en alle voorhoedespelers met bovengemiddeld talent mogen we nog wat verwachten.

België was ook te ongeduldig, met wat meer ervaring zouden ze dat misschien niet hebben gehad.

buizen schreef:
De zenuwen gieren door m'n lijf vanwege de wedstrijd van ons Nederlands elftal!!

Denk je dat ze gaan winnen Buiz?

buizen
iggy schreef:
(quote)

Denk je dat ze gaan winnen Buiz?

Nee, ik WEET dat ze gaan winnen. Geen twijfel mogelijk.
Maar het blijft toch loeispannend voordat het zover is.

Martial
herman schreef:
Jammer, Argentinië heeft de wedstrijd doodgemaakt na de 1-0 en de wedstrijd professioneel uitgespeeld.. Maar België is gelukkig weer terug op het hoogste podium. Over 4 jaar is buiten Van Buyten iedereen er toch nog bij? Gezien de leeftijd van De Bruyne en alle voorhoedespelers met bovengemiddeld talent mogen we nog wat verwachten.

België was ook te ongeduldig, met wat meer ervaring zouden ze dat misschien niet hebben gehad.

Je luistert heel goed wat ze op TV zeggen Herman.
En nu je eigen mening.......

buizen schreef:
(quote)

Nee, ik WEET dat ze gaan winnen. Geen twijfel mogelijk.
Maar het blijft toch loeispannend voordat het zover is.

Ik heb toch een vraagje aan je. Was jij 4 jaar geleden ook zo zelfverzekerd ?

België echt tandeloos. Zonde dat ze achterkwamen, want ze zijn beter in de tegenaanval, als het veld open ligt. Nederland zou het het ook lastig gaan krijgen tegen Argentinië, maar het is een kwestie van hun aanvallers te neutraliseren met ons catenaccio, want Nederland zal wel kansen krijgen tegen Argentinië denk ik.

buizen
iggy schreef:
(quote)

Ik heb toch een vraagje aan je. Was jij 4 jaar geleden ook zo zelfverzekerd ?

Op het gebied van de prestaties van onze jongens bedoel je? Nee, toen niet, nu wel.
Wij worden wereldkampioen. Of wil jij dat maar niet geloven?

Argentinië niet heel overtuigend maar toch slim en dus verdiend gewonnen. De bal kwam met wat geluk bij Higuain en die maakte het perfect af. Courtois valt niets te verwijten. Schitterende redding op eind tegen de aanval van Messi nog.

De Rode Duivels naar huis, dus nu vollen bak supporteren voor Oranje!

Hopen dat Di Maria de volgende wedstrijd niet haalt. En hoe zit het met Aguëro? Alleen Messi nog afstoppen, maar laat dat maar aan V2 over.

Wel eerst winnen vanavond, uiteraard. Ik geef Holland 65/70% kans.

Hendrik68
Behalve een enkele bal die bij toeval goed had kunnen vallen, had ik nergens het gevoel dat er voor Belgie wat te halen viel. Jammer. Vooral een enorm gebrek aan creativiteit brak de Belgen op. Vooraf was men er van overtuigd dat je tegen de trage backs van Argentinie genoeg mogelijkheden zou krijgen. Ik heb er vrijwel niks van teruggezien. Erg teleurstellend. Natuurlijk hadden ze nog geen speler van formaat tegenover zich gehad en dan zal het best even omschakelen zijn vooal als je direct al op achterstand komt. Alle spelers voetballen echter in grote competities, dus hadden we best wat meer mogen verwachten vind ik. De groep is nog jong, dat scheelt. De Bruyne en Hazard zullen nog een stuk beter worden. De verdediging zal ook in de komende jaren een probleem blijven.

buizen schreef:
(quote)

Op het gebied van de prestaties van onze jongens bedoel je? Nee, toen niet, nu wel.
Wij worden wereldkampioen. Of wil jij dat maar niet geloven?

Ik geloof daar inderdaad niet in. Ik hoop het natuurlijk wel! Dit is ook pas de 2e wedstrijd waarvan ik vooraf denk dat Nederland die gaat winnen.

Hendrik68 schreef:
Behalve een enkele bal die bij toeval goed had kunnen vallen, had ik nergens het gevoel dat er voor Belgie wat te halen viel.

Zo'n bal kan volstaan natuurlijk en dan krijg je mogelijk een heel andere wedstrijd.

Ik denk ook dat deze jonge ploeg te geïntimideerd was en een beetje verlamd van de zenuwen, zoals Jan Mulder opmerkte. En ze hebben ook geen Messi natuurlijk. Zelfs geen Robben.

3-1!

Zeker weten!!

Matige wedstrijd met Robben en Persie die bij elke poging belaagd worden.
Costa Rica heeft voor de verdediging gekozen en dat maakt het wat eenzijdig.

dix
Is die Snoeks aangeschoten of zo?
Heeft het steeds over Colombia en zit te vloeken als z'n telefoon overgaat ... genante vertoning.

Rust er een vloek op het doel van Costa Rica?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:27 uur

geplaatst: vandaag om 00:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.