Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2014, 22:34 uur
Er zullen toch geen belchinezen bij Scolari en co op bezoek zijn geweest? 

0
geplaatst: 8 juli 2014, 22:34 uur
jassn schreef:
Idd...(quote)
ze hebben toch Dante als vervanger van Silva, is zelfs niet eens een verzwakking.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 22:40 uur
0
geplaatst: 8 juli 2014, 22:49 uur
Met Hulk en Oscar had ik eigenlijk al wel een monsterscore verwacht...
0
geplaatst: 8 juli 2014, 22:51 uur
laxus11 schreef:
Dit wordt een afgang, man nooit gedacht 0-5
Dit wordt een afgang, man nooit gedacht 0-5
Volgens mij is het dat al.
Een beetje.
Ik gun het dit Duitsland van harte. Kijk naar die passes, dat blinde vertrouwen in elkaar als een hecht spelend team!
Vooral als Nederland doorgaat wordt het een zinderende finale, of we de cup binnenslepen of niet.
Dit is voetbal!!!
0
geplaatst: 8 juli 2014, 22:57 uur
Zonder Neymar valt deze wedstrijd het beste samen te vatten met deze zin:
De ontmanteling van Brazilië.
De ontmanteling van Brazilië.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:09 uur
Mooi dat het rotvoetbal van Brazilie eindelijk wordt afgestraft. En Duitsland is gewoon de beste van het WK.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:11 uur
Wel nog eventjes langs Argentinië passeren, e!
Zeggen dat dit komt omdat Neymar er niet bij is is bullshit, natuurlijk. Oké, het speelt misschien wel wat in het hoofd maar het feit dat een aanvaller er niet bij is mag geen excuus zijn om verdedigend waardeloos te zijn.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:15 uur
Tweede helft is al een stuk minder, toch? Ze waren even op stoom, Nederland pakt ze.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:19 uur
-SprayIt- schreef:
Tweede helft is al een stuk minder, toch? Ze waren even op stoom, Nederland pakt ze.
Je staat 0-5 voor. Logisch toch dat je dan niet meer voluit gaat? Of welke instructies zou jij als coach je spelers meegeven aan de rust? 'kaarten en blessures vermijden' is het belangrijkste voor Duitsland nu.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:19 uur
-SprayIt- schreef:
Dat is niet vanzelfsprekend.
Ik vind Duitsland zowel wat fitheid en spelniveau betreft eerlijk gezegd op dezelfde lijn liggen. Ik vind hun spel heerlijk om te zien, soms iets minder, maar over het algemeen meer dan prima.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:26 uur
Oh, eeh... 6-0 nu.
Zou Duitsland dit potje gaan winnen..?
Het is in ieder geval de ergste nederlaag tot dusver voor Brazilië sinds 1920.
Zo'n pak-em-beet 100 jaar geleden...
Zou Duitsland dit potje gaan winnen..?

Het is in ieder geval de ergste nederlaag tot dusver voor Brazilië sinds 1920.
Zo'n pak-em-beet 100 jaar geleden...
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:31 uur
Vergelijk eens het gedrag van de coaches... 
Aaron Hotchner zit er wel bij!

Aaron Hotchner zit er wel bij!

0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:33 uur
-SprayIt- schreef:
Zou wel heel erg dom zijn van Duitsland als ze de tweede helft het tempo zo hoog hielden. Blessures en kaarten vermijden, meer hoeven ze niet meer te doen.
Brazilië mag nu wel uit gaan kijken, Duitsland is op het eind meestal op zijn best.

0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:37 uur
kaztor schreef:
Ik vind Duitsland zowel wat fitheid en spelniveau betreft eerlijk gezegd op dezelfde lijn liggen. Ik vind hun spel heerlijk om te zien, soms iets minder, maar over het algemeen meer dan prima.
(quote)
Was sarcastisch (uiteraard), ik probeer nog een beetje hoop te houden. Ben benieuwd naar de rellen en brandstichtingen. Zou je als Duitser in shirt nog over straat kunnen daar?
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:40 uur
Ik las al dat Duitse supporters buiten het stadion hun shirt hebben uitgedaan uit angst voor gewelddadigheden.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:40 uur
Nou ja... Brazilië hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor penalties. 

0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:42 uur
Lees ook dat Brazilië nog nooit met zo'n grote uitslag heeft verloren in meer dan 1000 wedstrijden. En dan nu uitgerekend op hun eigen WK...
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:45 uur
herman schreef:
Lees ook dat Brazilië nog nooit met zo'n grote uitslag heeft verloren in meer dan 1000 wedstrijden. En dan nu uitgerekend op hun eigen WK...
"Record" van bijna 100 jaar geleden verbroken.
0
geplaatst: 8 juli 2014, 23:46 uur
Gepikt deze: de keeper van Brazilie wil graag opgehaald worden uit de ballenbak. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.