MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Brazilië krijgt nog een troetelprijs...

Spelers kunnen misschien a la PSV troost zoeken met en uitjanken bij hun fans.

Nou, vonden jullie het nog een leuke wedstrijd?

LZA
Wat konden ze goed zingen hè die Brazilianen .

Running On Empty schreef:
Spelers kunnen misschien a la PSV troost zoeken met en uitjanken bij hun fans.

Jij hebt zeker humoronderwijs gehad in Duitsland

Gelukkig komt dorpsgenote Liian Vieira (Zuco 103) nog een paar liedjes zingen in Studio Brazil

Ik zeg: Duitsland wordt geen wereldkampioen. Dit is mentaal FUNEST voor een sportman. Mocht Nederland doorgaan tegen Argentinië, pakken we de Duitsers, want wij spelen compact en geven de Duitsers niet de mogelijkheid tot hun Kurzpassspiel.

jassn schreef:
(quote)
ze hebben toch Dante als vervanger van Silva, is zelfs niet eens een verzwakking.

Silva werd blijkbaar toch erg gemist.

Vermeer geveild voor 7,8 miljoen lees ik op pag 101 van teletekst....kassa voor Ajax?

Blijft mooi om te zien, verliezende Brazilianen.

Die gebeden van sommige spelers na afloop vind ik ook lachwekkend, wat een aansteller die Luiz, doe dat lekker in de kleedkamer.

Voornamelijk blij dat die vreselijke Scolari eens goed op z'n nummer is gezet.

Wat een geweldige ploeg dit Duitsland, ze verdienen het in ieder geval wel om kampioen te worden (al blijf ik natuurlijk stiekem hopen dat Louis nog 2 konijnen uit z'n hoge hoed tovert).

Voor eenieder die de wedstrijd niet heeft kunnen zien en hier komt kijken hoe de zaken erbij staan:

Brazilië heeft verloren.

Met 1-7.

trebremmit schreef:
Blijft mooi om te zien, verliezende Brazilianen.

Die gebeden van sommige spelers na afloop vind ik ook lachwekkend, wat een aansteller die Luiz, doe dat lekker in de kleedkamer.

We mogen stellen dat het in die fase van de wedstrijd niet echt helpt...

Volstrekt demasqué van Brazilië. De Duitsers maakten het af voordat de scheidsrechter ook maar één beslissing in het voordeel van Brazilië kon nemen. Dat risico werd volledig uitgesloten en Brazilië, dat het hele toernooi niets heeft laten zien, mocht al na 25 minuten naar huis.

Zelden zo'n afgang meegemaakt en het had niet uitgemaakt of Neymar en Silva hadden meegedaan. Die schopper en huilebalk Luiz jammeren en bidden maar hij blijkt ook maar een hele beperkte speler en heeft verdedigend ongehoord veel steken laten vallen.

Het enige land dat het nog kan opnemen tegen Duitsland is Nederland. De Argentijnen staan eenzelfde lot te wachten als Brazilië. Spelen tegen Duitsland wil het Nederlands Elftal nog wel eens extra motiveren, iets dat Brazilië of Argentinië helemaal niet heeft. Nog afgezien van het complete gebrek aan goede voetballers. Argentinië heeft dan Messi maar dat is toch echt veel te weinig tegen deze Duitsers.

Wij hebben meerdere malen gewonnen van Duitsland (ook verloren) maar wij spelen nooit een partijtje voetbal tegen de Duitsers zoals Brazilië dat deed.

Een wedstrijd voor de geschiedenisboekjes. 1 - 7........

Voor Brazilië:
1-7, was Duitsland maar thuis gebleven.

Ik kijk maar even niet naar de Duitse TV, die zet ik wel weer aan als Duitsland in de finale heeft verloren van Nederland...

musician schreef:

Zelden zo'n afgang meegemaakt en het had niet uitgemaakt of Neymar en Silva hadden meegedaan.

Daar denken Co Adriaanse en ik toch heel anders over.
Vooral Silva was erg belangrijk, ontzettend dom dat hij die gele kaart pakte de vorige wedstrijd.

Nou, weltmeister 2014 is ook weer bekend, hopen dat wij niet het slachtoffer zijn, dus tegen Arg er maar uit morgen. Anders wordt het 4x wk finale verliezen en twee keer van Duitsland..

Niet te optimistisch!

Zeg buizen, hoe gaan we die Duitsers bestrijden?

Flink Muller treiteren in ieder geval.

Cillessen geeft ruim baan aan Klose voor een boobytrapped doel.

Ja inderdaad.

Kom net terug. Voetbal niet gezien. Heb ik wat gemist?

Tsja waar zaten die users weer die Duitsland maar niks vonden dit WK?

Ik zeg al jaren dat er feitelijk sprake is van oneerlijke concurrentie. Eerst kunnen die Spanjaarden alles domineren omdat ze pakweg 7 spelers uit de basisploeg van het toenmalig beste team ter wereld kunnen opstellen, met alle automatismen inbegrepen. Die trainingsuren samen kan geen enkele trainer of nationale ploeg ooit inhalen. De spelers die ze er nog aan kunnen toevoegen zijn dan nog minstens van hetzelfde niveau.
Het is bij Duitsland niet anders - al jaren lang net niet evenwel, ze botsten enkel op een nog beter Spanje. Het succes van Italie op het vorig EK was trouwens ook gewoon gebaseerd op een veredeld Juventus.

Andere landen kunnen enkel mits halve mirakels optornen tegen dit soort club- en competitieautomatismen. Het zal me dan ook zeer benieuwen of Argentinië of Nederland iets kunnen inbrengen tegen dit Duitsland.

Nicolage Rico schreef:
Kom net terug. Voetbal niet gezien. Heb ik wat gemist?

Haha, ehhhh...

Svendra schreef:
Mooi dat het rotvoetbal van Brazilie eindelijk wordt afgestraft. En Duitsland is gewoon de beste van het WK.

Twee erg sterke wedstrijden, waarvan eentje voornamelijk tegen 10 man (hoewel ze toen al voor stonden met 2-0).
Eén knappe overwinning, op Frankrijk. Scoren en de wedstrijd dood maken. Toch lastig.

Verder hadden ze er zomaar uit kunnen liggen tegen Algerije, waarin ze de 1e helft weg werden getikt.
Tegen de VS was het ook niet best. Tegen Ghana niet gezien, maar die had Ghana ook kunnen winnen, hoorde ik.

Nederland kan morgen nog een weergaloze wedstrijd spelen, wie weet. Al zal het niet zo weergaloos zijn als we vanavond hebben gezien.
Verder hebben we Spanje een helft scheel getikt en een mooie overwinning geboekt op Chili.

Wie de beste is bepaal je pas op het eind. Nederland moet nota bene nog 2 wedstrijden spelen...

Inderdaad, check ook mijn laatste bericht. De Brazilianen raakten ook echt volledig van slag ergens rond de 3-0.

Ik durf toch bij deze te beweren dat deze wedstrijd koren op de molen is van de tegenstander van Duitsland zondag, of dat nou Nederland of Argentinië wordt, en wel om de volgende redenen:

1. Het is onmogelijk om na zo'n wedstrijd niet je eigen kunnen te gaan overschatten.
2. Als tegenstander is het makkelijk om je hierdoor in de underdogpositie te scharen, met alle voordelen van dien.
3. Bovendien heeft Duitsland meer dan een halve wedstrijd op halve kracht gespeeld. Juist op dit zo'n momenten kan dat funest zijn.

Praktijkvoorbeeld: het Nederlands hockeyelftal op de OS 2012 (finale verliezen, na GB met 9-1 te vernederen in de halve finale). We zullen het zien zondag...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:40 uur

geplaatst: vandaag om 17:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.