Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2013, 15:37 uur
chevy93 schreef:
.
(quote)
Doel je dan op Ajax, PSV, Feyenoord, Vitesse of AZ? Of FC Groningen? Koeman lijkt me juist een van de weinige trainers zonder echte clubvoorkeur..
Nee ik doelde meer op de clubvoorkeur van musician.
0
geplaatst: 21 december 2013, 16:27 uur
Onheilspellend schreef:
Zijn er naast Robben eigenlijk nog spelers die hun voorkeur hebben uitgesproken? Robben was een groot voorstander van Hiddink las ik laatst ergens..
Zijn er naast Robben eigenlijk nog spelers die hun voorkeur hebben uitgesproken? Robben was een groot voorstander van Hiddink las ik laatst ergens..
Sneijder wilde Louis graag houden

Daley wilde paps.
Ach de KNVB zullen echt de spelers niet raadplegen,, zij (KNVB) weten het toch veel beter en die hele procedure verdient ogenschijnlijk toch al niet de schoonheidsprijs.
Als Koeman echt het voorstel is gedaan om eerst maar assistent te zijn dan vind ik dat niet fatsoenlijk, immers Koeman is al een behoorlijke tijd hoofdtrainer bij diverse Nederlandse topclubs,
0
geplaatst: 21 december 2013, 17:17 uur
Rudi S schreef:
Als Koeman echt het voorstel is gedaan om eerst maar assistent te zijn dan vind ik dat niet fatsoenlijk, immers Koeman is al een behoorlijke tijd hoofdtrainer bij diverse Nederlandse topclubs,
(quote)
Het is eigenlijk nog schandaliger dan dat, aangezien nu blijkt dat Hiddink in Koeman helemaal geen toekomstig assistent zag.
Ze wisten bij de KNVB ook dondersgoed dat Ronald zo'n rol - terecht - ook nooit zou accepteren.
0
geplaatst: 21 december 2013, 18:42 uur
Vond de column van Hugo Camps vandaag in NRC wel aardig - over Bert Oostveen: "denk er een Fyra bij en je hebt met moeite een stationschef. Gesneden uit de hypocrisie van de oude KVP. Miezerig doorslagje van Joseph Luns. Voetbalincest."
Over Koeman: "Bij Ronald zie je niets in de ogen" (...) en "alle verdriet en onzekerheid wordt stulpje tussen de lippen".
Van mij mogen er kamervragen komen over de opzet en uitvoering van de selectieprocedure - Haagsche achterafkamertjespolitiek is er niets bij.
Over Koeman: "Bij Ronald zie je niets in de ogen" (...) en "alle verdriet en onzekerheid wordt stulpje tussen de lippen".
Van mij mogen er kamervragen komen over de opzet en uitvoering van de selectieprocedure - Haagsche achterafkamertjespolitiek is er niets bij.
0
geplaatst: 21 december 2013, 20:59 uur
Een nieuw te contracteren trainer moet minimaal de mogelijkheid hebben dat er vier jaar mee kan worden voortgegaan.
Een 68 jarige trainer is alle feeling met z'n 20 plus pupillen volledig kwijt. Het Nederlands elftal staat met al die jonkies in de steigers en is geen ervaren ingespeelde ploeg. Louis heeft heel wat spelers gebruikt, veel spelers blijken ook nog weinig van echte constante waarde. Robben en Van Persie dan even uitgesloten.
Daar kan Hiddink niets mee, met zo'n spelersgroep. Koeman wel, De Boer ook en desnoods Blind. Die kunnen in ieder geval de spelers bereiken en ze kneden.
Hiddink gaat na twee jaar al weer weg, weten we nu al. Twee verloren jaren, wat kan zijn toegevoegde waarde nog zijn.
Overigens kan Koeman uitermate slecht tegen zijn verlies, zijn humeur leidt daar altijd danig onder en natuurlijk komt hij daardoor vaak chagrijnig over. Hij steekt daarbij zijn forse kritiek, ook over eigen spelers, niet onder stoelen of banken.
Het is blijkbaar toch een eigenschap die blijkbaar wordt gewaardeerd. Ik zou er als speler ook niet altijd even blij mee zijn maar het is een vorm van eerlijkheid die valt te prefereren boven de trainer die bij slechte resultaten alles en iedereen de schuld geeft (behalve het team) en niet open staat voor de feitelijke analyse van een wedstrijd.
Het maakt hem misschien niet geliefd, maar ik geloof niet dat hem dat veel kan schelen.
Wie zegt dat hij niet over voldoende internationale ervaring zou beschikken is natuurlijk ook niet helemaal goed.
Een 68 jarige trainer is alle feeling met z'n 20 plus pupillen volledig kwijt. Het Nederlands elftal staat met al die jonkies in de steigers en is geen ervaren ingespeelde ploeg. Louis heeft heel wat spelers gebruikt, veel spelers blijken ook nog weinig van echte constante waarde. Robben en Van Persie dan even uitgesloten.
Daar kan Hiddink niets mee, met zo'n spelersgroep. Koeman wel, De Boer ook en desnoods Blind. Die kunnen in ieder geval de spelers bereiken en ze kneden.
Hiddink gaat na twee jaar al weer weg, weten we nu al. Twee verloren jaren, wat kan zijn toegevoegde waarde nog zijn.
Overigens kan Koeman uitermate slecht tegen zijn verlies, zijn humeur leidt daar altijd danig onder en natuurlijk komt hij daardoor vaak chagrijnig over. Hij steekt daarbij zijn forse kritiek, ook over eigen spelers, niet onder stoelen of banken.
Het is blijkbaar toch een eigenschap die blijkbaar wordt gewaardeerd. Ik zou er als speler ook niet altijd even blij mee zijn maar het is een vorm van eerlijkheid die valt te prefereren boven de trainer die bij slechte resultaten alles en iedereen de schuld geeft (behalve het team) en niet open staat voor de feitelijke analyse van een wedstrijd.
Het maakt hem misschien niet geliefd, maar ik geloof niet dat hem dat veel kan schelen.
Wie zegt dat hij niet over voldoende internationale ervaring zou beschikken is natuurlijk ook niet helemaal goed.
0
geplaatst: 21 december 2013, 21:02 uur
Wat voor internationale ervaring heeft Koeman dan? Behalve dat mislukte avontuur in Valencia.
Verder zijn er natuurlijk genoeg oude trainers die het goed doen, kijk maar naar Bayern vorig jaar, het Spaanse elftal en Man U.
Verder zijn er natuurlijk genoeg oude trainers die het goed doen, kijk maar naar Bayern vorig jaar, het Spaanse elftal en Man U.
0
geplaatst: 21 december 2013, 21:06 uur
trebremmit schreef:
Wat voor internationale ervaring heeft Koeman dan? Behalve dat mislukte avontuur in Valencia.
Heeft ook nog een seizoen bij Benfica gezeten.
0
geplaatst: 21 december 2013, 21:06 uur
Heb je gelijk in, maar vergeleken bij Hiddink is het niks.
Koeman is trouwens ook bij de meeste clubs met onenigheid weggegaan, alleen nu bij Feyenoord is het rustig.
Koeman is trouwens ook bij de meeste clubs met onenigheid weggegaan, alleen nu bij Feyenoord is het rustig.
0
geplaatst: 21 december 2013, 21:11 uur
trebremmit schreef:
Lijkt mij ook niet. Hiddink heeft zich als coach meerdere malen bewezen internationaal. Dat is bij Koeman niet aan de orde.
0
geplaatst: 21 december 2013, 21:17 uur
trebremmit schreef:
Alleen als ze kunnen buigen op een ervaren ploeg.
Ronald Koeman
Hij is sowieso (internationaal) alvast één van de meest succesvolle Nederlandse spelers ooit. Dat is geen ervaring die Guus met hem kan delen.
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRo30jJ9VyBsLshc0uP2y6kmvgm0FQngqWJcpjxa7iYMPmLs13N5Q
0
geplaatst: 21 december 2013, 22:48 uur
Mooie avond voor Martial en Nicolage Rico in De Kuip.
Wat frisjes wellicht, maar de punten zijn binnen en de achterstand op Twente en Vitesse met twee punten ingelopen. 3 - 0 en geen eens een doelpunt van Pelle. Wel twee van Immers, dat dat ook maar eens mag worden vastgelegd voor het nageslacht!
Wat frisjes wellicht, maar de punten zijn binnen en de achterstand op Twente en Vitesse met twee punten ingelopen. 3 - 0 en geen eens een doelpunt van Pelle. Wel twee van Immers, dat dat ook maar eens mag worden vastgelegd voor het nageslacht!

0
geplaatst: 22 december 2013, 01:27 uur
Morgen moet het dan gebeuren hè. Ik zie die gasten er toe instaat als een stelletje pannenkoeken het veld in te gaan en die koppositie te missen.
0
Martial
geplaatst: 22 december 2013, 09:45 uur
musician schreef:
Ja een avond met emotie, sfeervolle actie rond de 12e minuut en bij vlagen toch een zeer sterk Feyenoord gezien en ja ja 2 maal Lexie Immers het mot niet gekker worden met die Lex

Wel weer jammer dat na de 3-0 er niet zo heel veel meer te beleven viel en ja dan ga je de kou wel voelen (een gemene koude wind) maar Feyenoord sluit de 1e seizoenshelft netjes af, maar heeft denk ik al teveel punten verloren om echt mee te doen om het kampioensschap?
Na de winterstop kunnen we er gelijk tegen aan, allereerst tegen het cluppie van Running On Empty en Onheilspellend, Ajax uit voor de beker, ADO uit en tot slot tegen Vitesse thuis en dan weten we gelijk of Feyenoord nog volop meedoet of een pas op de plaats moet maken.
0
geplaatst: 22 december 2013, 10:09 uur
De statistieken bieden hoop.
Feyenoord heeft de laatste 15 wedstrijden van alle clubs de meeste punten gehaald.
Als ze die moyenne vasthouden zijn ze aan het einde van het seizoen gewoon kampioen
Feyenoord heeft de laatste 15 wedstrijden van alle clubs de meeste punten gehaald.
Als ze die moyenne vasthouden zijn ze aan het einde van het seizoen gewoon kampioen

0
geplaatst: 22 december 2013, 11:35 uur
Linius schreef:
Morgen moet het dan gebeuren hè. Ik zie die gasten er toe instaat als een stelletje pannenkoeken het veld in te gaan en die koppositie te missen.
Ik ook. En we hebben ook geen Ebecilio meer heh, die er tegen Roda 3 inschiet met z'n verkeerde been. Morgen moet het dan gebeuren hè. Ik zie die gasten er toe instaat als een stelletje pannenkoeken het veld in te gaan en die koppositie te missen.
0
geplaatst: 22 december 2013, 14:00 uur
Heeft Ebecilio ooit 3x keer gescoord in een wedstrijd? Dat zo'n uitzonderlijke gebeurtenis mij ontgaan is...
Verder lijkt het een heel mooi weekend te worden voor Feyenoord

0
geplaatst: 22 december 2013, 14:11 uur
Ja, destijds zorgde hij er met een knullige struikelpartij voor dat Roda met 0-1 voor kwam, en dat zette hij toen recht met een hattrick
(nou ja, zie filmpje dus)
En waardeloze middag. Misschien moeten we niet meer zulke dingen zeggen, Linius
(nou ja, zie filmpje dus)En waardeloze middag. Misschien moeten we niet meer zulke dingen zeggen, Linius
0
Hendrik68
geplaatst: 22 december 2013, 14:22 uur
Toen ik dit las wist ik dat Ajax nog wel 2 keer zou gaan scoren....
Wie is Riedewald nou weer?
0
geplaatst: 22 december 2013, 14:22 uur
Wat een eredivisiedebuut van een 17-jarig ventje. Fantastisch 

0
geplaatst: 22 december 2013, 14:31 uur
omgwtfbbq!!
Ja, ja lucky Ajax. Maar zeker niet onverdiend, als die incompetente Ijslander gewoon zijn kansen had afrond was er niks aan de hand geweest. Wat een drama die gozer.
Die wedstrijd van Ebecilio kan ik me ook nog herinneren ja, mooie goals waren dat. Veruit z'n beste wedstrijd in het Ajax shirt. Wel een misselijk ventje verder. Na zijn vertrek bij Ajax zijn horloge voor het kampioenschap verpatst op een veiling site
Ja, ja lucky Ajax. Maar zeker niet onverdiend, als die incompetente Ijslander gewoon zijn kansen had afrond was er niks aan de hand geweest. Wat een drama die gozer.
Die wedstrijd van Ebecilio kan ik me ook nog herinneren ja, mooie goals waren dat. Veruit z'n beste wedstrijd in het Ajax shirt. Wel een misselijk ventje verder. Na zijn vertrek bij Ajax zijn horloge voor het kampioenschap verpatst op een veiling site

0
geplaatst: 22 december 2013, 14:32 uur
Linius schreef:
Na zijn vertrek bij Ajax zijn horloge voor het kampioenschap verpatst op een veiling site
Na zijn vertrek bij Ajax zijn horloge voor het kampioenschap verpatst op een veiling site

0
geplaatst: 22 december 2013, 14:35 uur
0
geplaatst: 22 december 2013, 14:40 uur
Na 17 wedstrijden waren ze dat ook. 
Hoor ik hier iemand Lucky Ajax roepen?

Hoor ik hier iemand Lucky Ajax roepen?
0
geplaatst: 22 december 2013, 14:47 uur
Tja, twee weken achter elkaar in blessuretijd winnen is vrij uniek. Tot vorige week was het nota bene drie jaar niet meer gebeurd 
Riedewald heeft een fijne kerst in ieder geval. De commentator zei nog dat Riedewald erin kwam om te helpen het tij te keren. Daarop riep ik al dat hij er alleen in komt om Blind naar het middenveld te laten doorschuiven en dat we hem verder toch niet zullen zien. Little did I know.

Riedewald heeft een fijne kerst in ieder geval. De commentator zei nog dat Riedewald erin kwam om te helpen het tij te keren. Daarop riep ik al dat hij er alleen in komt om Blind naar het middenveld te laten doorschuiven en dat we hem verder toch niet zullen zien. Little did I know.
0
geplaatst: 22 december 2013, 14:57 uur
Linius schreef:
Tja, twee weken achter elkaar in blessuretijd winnen is vrij uniek. Tot vorige week was het nota bene drie jaar niet meer gebeurd
.

.
"vroeger" leek dat altijd elke week te gebeuren maar dat zal ook wel niet waar zijn

0
geplaatst: 22 december 2013, 14:57 uur
Heeeerlijk. Ajax ligt op koers voor het kampioenschap. Slecht spelen en toch steeds winnen, dan ben je op de goede weg 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.