Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:24 uur
Super om na 9 jaar eindelijk weer eens een etappe te winnen. En op een mooie manier ook!
0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:24 uur
De laatste zin van het artikel zorgt dat ik hem in elk geval niet serieus neem: alsof Engeland ook maar kans had om een ronde verder te komen. Dan moet je eerst andere teams verslaan

0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:29 uur
Nicolage Rico schreef:
WTF. Die kreeg 2 wedstrijden schorsing?
WTF. Die kreeg 2 wedstrijden schorsing?
Voor poging tot moord. Moet kunnen.
0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:40 uur

Dat getuigt weer van Nederlandse arrogantie, te denken dat dit onze laatste pathetische kans is. Als Nederland straks wint komt er ook nog een finale die jullie wéér kunnen verliezen.

0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:43 uur
Kronos schreef:

Dat getuigt weer van Nederlandse arrogantie, te denken dat dit onze laatste pathetische kans is. Als Nederland straks wint komt er ook nog een finale die jullie wéér kunnen verliezen.
(quote)

Alleen dit keer hebben we nooit gedroomd en geroepen dat we zo ver zouden komen. Ons WK is allang geslaagd

0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:48 uur
itchy schreef:
Alleen dit keer hebben we nooit gedroomd en geroepen dat we zo ver zouden komen.
Alleen dit keer hebben we nooit gedroomd en geroepen dat we zo ver zouden komen.
Jij draagt zeker oordopjes of bent op vakantie in Australië?
Ik heb buizen en zijn gevolg tot in België horen roepen dat jullie wereldkampioen worden.

0
geplaatst: 9 juli 2014, 17:53 uur
Kronos schreef:
Ik heb buizen en zijn gevolg tot in België horen roepen dat jullie wereldkampioen worden.
(quote)
Uitzonderingsgeval op een obscuur muziekforum
0
geplaatst: 9 juli 2014, 18:08 uur
0
geplaatst: 9 juli 2014, 18:18 uur
itchy schreef:
Gelukkig maar.

Maar om eerlijk te zijn, ons WK is ook al geslaagd hoor. In de achtste finale als een van de kleinste landjes ter wereld winnen van 'The Greatest Country in the World' was leuk. Ik ben geen chauvinist maar heel even was ik er trots op om Belg te zijn.

We haalden het niet van Argentinië, maar de manier waarop was zeker geen afgang. En het meest speciale dit WK was hoe de straten zwart/geel/rood kleurden. Nooit eerder gezien in België, zo'n voetbalgekte.
0
buizen
geplaatst: 9 juli 2014, 18:21 uur
De hitsingle "Doelpunt!" van Andre van Duin is er bij de vorige mededingingspool niet uit gegaan. Veel enthousiasme was er ook niet moet ik zeggen. Maar dat terzijde.
Nieuwe verloting, keuze uit:
. Rainbow - On Stage
. Slayer - Haunting the Chapel (red vinyl)
Spelregels:
. uiterlijk tot 22.00 uur kan worden voorspeld.
. de voorspelde uitslag betreft de uitslag na 90 of 120 minuten. Kan dus gelijkspel zijn.
. ook even vermelden bij gelijkspel wie er wint na strafschoppen, bij meerdere gelijk voorspelde gelijkspellen is degene die wns goed voorspelt alsnog winnaar.
. de juiste schrijfwijze/volgorde voor de uitslag is Nederland - Argentinie (iemand die schrijft "Het wordt 0 - 4 voor Nederland" wordt gediskwalificeerd).
. uitsluitend voorspellingen die winst voor Nederland voorspellen worden in behandeling genomen. Iemand die het gelijkspel na 120min goed heeft voorspeld maar meent dat Argentinie vervolgens wint in de penaltyreeks is uitgesloten van prijsontvangst.
Nieuwe verloting, keuze uit:
. Rainbow - On Stage
. Slayer - Haunting the Chapel (red vinyl)
Spelregels:
. uiterlijk tot 22.00 uur kan worden voorspeld.
. de voorspelde uitslag betreft de uitslag na 90 of 120 minuten. Kan dus gelijkspel zijn.
. ook even vermelden bij gelijkspel wie er wint na strafschoppen, bij meerdere gelijk voorspelde gelijkspellen is degene die wns goed voorspelt alsnog winnaar.
. de juiste schrijfwijze/volgorde voor de uitslag is Nederland - Argentinie (iemand die schrijft "Het wordt 0 - 4 voor Nederland" wordt gediskwalificeerd).
. uitsluitend voorspellingen die winst voor Nederland voorspellen worden in behandeling genomen. Iemand die het gelijkspel na 120min goed heeft voorspeld maar meent dat Argentinie vervolgens wint in de penaltyreeks is uitgesloten van prijsontvangst.
0
buizen
geplaatst: 9 juli 2014, 18:32 uur
Rudi S schreef:
Nederland 2 - 1 Argentinie (90 min) 3-1
Nederland 2 - 1 Argentinie (90 min) 3-1
Wat bedoel jij nou weer met dat laatste "3-1" ?
0
geplaatst: 9 juli 2014, 18:34 uur
Nederland - Argentinië 1-1
En verliezen met penalty's. Dus dat trauma komt gewoon weer terug.
En verliezen met penalty's. Dus dat trauma komt gewoon weer terug.

0
buizen
geplaatst: 9 juli 2014, 19:58 uur
Ok, he wat slim. 90 min zijn 90 min idd. Zou wel een droomuitslag zijn.
0
geplaatst: 9 juli 2014, 20:32 uur
Aan alle Nederlanders hier, veel succes zo meteen!
http://s28.postimg.org/q4xtb2yjh/image.jpg
http://s28.postimg.org/q4xtb2yjh/image.jpg
0
geplaatst: 9 juli 2014, 21:08 uur
0
buizen
geplaatst: 9 juli 2014, 21:32 uur
Dit wordt een heel bijzondere wedstrijd, voor mij. En waarom? Ik heb 1978 nog op het netvlies gebrand staan. Was toen nog een kind maar mocht/kon door omstandigheden die nacht(en) opblijven en heb die hel van een finale in 1978 tegen Argentinie toen volop beleefd.
Afschuwelijk hoe oneerlijk wij daar verloren.
En nu de revanche!!
Robben <---> Messi
Nederland <---> Argentinie
Mijn God, ben op van de zenuwen, nu al.
Afschuwelijk hoe oneerlijk wij daar verloren.
En nu de revanche!!
Robben <---> Messi
Nederland <---> Argentinie
Mijn God, ben op van de zenuwen, nu al.
0
geplaatst: 9 juli 2014, 22:50 uur
Lastige wedstrijd.
Verdedigend zijn ze ongeveer even sterk, maar Nederland weet voorin nog niet te intimideren.
Verdedigend zijn ze ongeveer even sterk, maar Nederland weet voorin nog niet te intimideren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.