MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Kronos schreef:
Ik vraag me af waarom Australisch voetbal niet veel populairder is dan soccer.

WTF. Die kreeg 2 wedstrijden schorsing?

Super om na 9 jaar eindelijk weer eens een etappe te winnen. En op een mooie manier ook!

Edwynn schreef:
Anyway, bij Sky Sports weten ze het zeker:

De laatste zin van het artikel zorgt dat ik hem in elk geval niet serieus neem: alsof Engeland ook maar kans had om een ronde verder te komen. Dan moet je eerst andere teams verslaan

Nicolage Rico schreef:
WTF. Die kreeg 2 wedstrijden schorsing?

Voor poging tot moord. Moet kunnen.

itchy schreef:
Hun laatste pathetische kans om toch nog voldoening uit dit WK te halen

Dat getuigt weer van Nederlandse arrogantie, te denken dat dit onze laatste pathetische kans is. Als Nederland straks wint komt er ook nog een finale die jullie wéér kunnen verliezen.

Onweerwolf
Lars Boom! Wat een baas!

En wat een geniale etappe!

Kronos schreef:
(quote)

Dat getuigt weer van Nederlandse arrogantie, te denken dat dit onze laatste pathetische kans is. Als Nederland straks wint komt er ook nog een finale die jullie wéér kunnen verliezen.

Alleen dit keer hebben we nooit gedroomd en geroepen dat we zo ver zouden komen. Ons WK is allang geslaagd

itchy schreef:
Alleen dit keer hebben we nooit gedroomd en geroepen dat we zo ver zouden komen.

Jij draagt zeker oordopjes of bent op vakantie in Australië?

Ik heb buizen en zijn gevolg tot in België horen roepen dat jullie wereldkampioen worden.

Nibali, dat is pas een baas !

Kronos schreef:
(quote)

Jij draagt zeker oordopjes of bent op vakantie in Australië?

Ik heb buizen en zijn gevolg tot in België horen roepen dat jullie wereldkampioen worden.

Uitzonderingsgeval op een obscuur muziekforum

Kronos schreef:
(quote)

Voor poging tot moord. Moet kunnen.

Hetzelfde als die actie van Suarez.

itchy schreef:
Uitzonderingsgeval op een obscuur muziekforum

Gelukkig maar.

Maar om eerlijk te zijn, ons WK is ook al geslaagd hoor. In de achtste finale als een van de kleinste landjes ter wereld winnen van 'The Greatest Country in the World' was leuk. Ik ben geen chauvinist maar heel even was ik er trots op om Belg te zijn.
We haalden het niet van Argentinië, maar de manier waarop was zeker geen afgang. En het meest speciale dit WK was hoe de straten zwart/geel/rood kleurden. Nooit eerder gezien in België, zo'n voetbalgekte.

buizen
De hitsingle "Doelpunt!" van Andre van Duin is er bij de vorige mededingingspool niet uit gegaan. Veel enthousiasme was er ook niet moet ik zeggen. Maar dat terzijde.

Nieuwe verloting, keuze uit:
. Rainbow - On Stage
. Slayer - Haunting the Chapel (red vinyl)

Spelregels:
. uiterlijk tot 22.00 uur kan worden voorspeld.
. de voorspelde uitslag betreft de uitslag na 90 of 120 minuten. Kan dus gelijkspel zijn.
. ook even vermelden bij gelijkspel wie er wint na strafschoppen, bij meerdere gelijk voorspelde gelijkspellen is degene die wns goed voorspelt alsnog winnaar.
. de juiste schrijfwijze/volgorde voor de uitslag is Nederland - Argentinie (iemand die schrijft "Het wordt 0 - 4 voor Nederland" wordt gediskwalificeerd).
. uitsluitend voorspellingen die winst voor Nederland voorspellen worden in behandeling genomen. Iemand die het gelijkspel na 120min goed heeft voorspeld maar meent dat Argentinie vervolgens wint in de penaltyreeks is uitgesloten van prijsontvangst.

buizen
Nederland 2 - 1 Argentinie (90 min)

Nederland - Argentinië 0-6

Nederland 2 - 1 Argentinie (90 min) 3-1

Nederland 3 - 1 Argentinie (90')

buizen
Rudi S schreef:
Nederland 2 - 1 Argentinie (90 min) 3-1

Wat bedoel jij nou weer met dat laatste "3-1" ?

Nederland 4 - 1 Argentinië (90')

Nederland 1 - 0 Argentinië (90 min)

Nederland - Argentinië 1-1

En verliezen met penalty's. Dus dat trauma komt gewoon weer terug.

Nederland 2-1 Argentinie (na 120 minuten)

Nederland 0-1 Argentinië (na 90 minuten)

HPR
buizen schreef:
(quote)

Wat bedoel jij nou weer met dat laatste "3-1" ?

De 3-1 valt in blessuretijd.

buizen
HPR schreef:
(quote)

De 3-1 valt in blessuretijd.

Ok, he wat slim. 90 min zijn 90 min idd. Zou wel een droomuitslag zijn.

Aan alle Nederlanders hier, veel succes zo meteen!
http://s28.postimg.org/q4xtb2yjh/image.jpg

Nederland 2-1 Argentinie (90)

buizen
Dit wordt een heel bijzondere wedstrijd, voor mij. En waarom? Ik heb 1978 nog op het netvlies gebrand staan. Was toen nog een kind maar mocht/kon door omstandigheden die nacht(en) opblijven en heb die hel van een finale in 1978 tegen Argentinie toen volop beleefd.
Afschuwelijk hoe oneerlijk wij daar verloren.
En nu de revanche!!

Robben <---> Messi
Nederland <---> Argentinie

Mijn God, ben op van de zenuwen, nu al.

Lastige wedstrijd.
Verdedigend zijn ze ongeveer even sterk, maar Nederland weet voorin nog niet te intimideren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:18 uur

geplaatst: vandaag om 11:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.