Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2014, 22:55 uur
Partijtje schaken. De belangen zijn groot.
Arbitrale fout om die schopper tegen Sneijder geen geel te geven. Daarentegen sloeg die gele kaart van BMI nergens op.
Robben heeft geloof ik nog geen balcontact gehad..... Hij houdt vast rekening met 120 minuten.
Arbitrale fout om die schopper tegen Sneijder geen geel te geven. Daarentegen sloeg die gele kaart van BMI nergens op.
Robben heeft geloof ik nog geen balcontact gehad..... Hij houdt vast rekening met 120 minuten.
0
geplaatst: 9 juli 2014, 22:56 uur
Argentinië benut de ruimte achter Blind veel te goed. Denk dat VG Kuijt naar links haalt en Janmaat inbrengt. En dan misschien Blind vooruit schuift of centraal zet en Martins Indi eruit.
Robben pas 4 balcontacten ofzo. Schiet ook niet op.
Van Persie ook onzichtbaar, zou 'ie nog last hebben van zijn maag of heeft Paul Merson gelijk?
Robben pas 4 balcontacten ofzo. Schiet ook niet op.
Van Persie ook onzichtbaar, zou 'ie nog last hebben van zijn maag of heeft Paul Merson gelijk?
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:47 uur
Ik kan wel leven met de nederlaag. Toch 3-1 in kansen voor de Argentijnen.
Ik snap trouwens wel dat Cillessen nog geen penalty's heeft gestopt. Zelfs als hij ze had, had hij ze niet.
Ik snap trouwens wel dat Cillessen nog geen penalty's heeft gestopt. Zelfs als hij ze had, had hij ze niet.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:48 uur
Tja. Een doodordinaire kutwedstrijd. Nederland slaagt er niet in om de spitsen te bereiken. Argentinië met anti-voetbal door naar de volgende ronde.
Messi blijft een voetballer van niks. Nog geen minuut gezien waardoor hij terecht bewierrookt mag worden.
Messi blijft een voetballer van niks. Nog geen minuut gezien waardoor hij terecht bewierrookt mag worden.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:51 uur
musician schreef:
Zie je hem voor het eerst ofzo?Messi blijft een voetballer van niks. Nog geen minuut gezien waardoor hij terecht bewierrookt mag worden.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:51 uur
Zeer jammer ja, vind dat Argentinie een vreselijk elftal.
Maar goed liever zo dan met een grote nederlaag.
Maar goed liever zo dan met een grote nederlaag.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:52 uur
jasper1991 schreef:
Zie je hem voor het eerst ofzo?
Zie je hem voor het eerst ofzo?
Zwaar over het paard getild, die Messi. Kun je mij aangeven waarom hij in de finale mag staan?
Hebben we de Cruyff van 1974 gezien? De Maradona van 1986? Ronaldo of noem alle beroemde voetballers van alle WK's maar op?
Ik niet.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:53 uur
musician schreef:
Zwaar over het paard getild, die Messi. Kun je mij aangeven waarom hij in de finale mag staan?
Tja, het komt er net even wat minder uit dan wat hij bij Barcelona laat zien.Zwaar over het paard getild, die Messi. Kun je mij aangeven waarom hij in de finale mag staan?
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:54 uur
Ach ja, Nederland heeft er voor gevochten en het heeft helaas niet zo mogen zijn. Verder wel een matige pot van die Argetijnen hoor, niet echt verdiend naar de finale en al helemaal niet over het hele toernooi gezien. Sowieso buiten aanvallers een enorm matige selectie. Die Demichelis had er overigens ook, zoals wel vaker, met twee x geel = rood afgemogen.
En Messi is natuurlijk een wereldvoetballer, dat die vandaag de hele wedstrijd door die ontzettend goede verdediging buiten het spel werd gehouden is meer aan het conto van Nederland te dragen.
En Messi is natuurlijk een wereldvoetballer, dat die vandaag de hele wedstrijd door die ontzettend goede verdediging buiten het spel werd gehouden is meer aan het conto van Nederland te dragen.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:56 uur
Als Argentinië nu Duitsland even goed aanpakt, zijn wij de eigenlijke nummer twee.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 00:59 uur
Lullig voor Vlaar dat hij juist mist... Nou ja, tegen de Duitsers waren we anders toch maar zoekgespeeld.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 01:00 uur
Voor Cillessen vind ik dit nog het ergst.
Die moest zich nu bewijzen na de move met Krul. Ik vind het niet gepast om de schuld op hem te schuiven.
Die moest zich nu bewijzen na de move met Krul. Ik vind het niet gepast om de schuld op hem te schuiven.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 01:04 uur
Geen idee trouwens, waarom Vlaar opeens mocht schieten...
Ik zou bij penaltyseries nooit afwijken van je gebruiken.
Ik zou bij penaltyseries nooit afwijken van je gebruiken.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 01:06 uur
Had eigenlijk geen moment het gevoel dat we dit konden winnen.
Scheids was ook erg op de hand van de Argentijnen, die overtreding op Sneijder bijvoorbeeld en Robben die werd vastgepakt.
Toch een erg mooi toernooi geweest voor Nederland, buiten alle verwachtingen en dit geeft het Nederlandse voetbal weer wat glans. Geen wedstrijd verloren in de reguliere en extra tijd, dat is toch erg knap met een verdediging waar niemand vertrouwen in had.
Man van de wedstrijd: Ron Vlaar
Scheids was ook erg op de hand van de Argentijnen, die overtreding op Sneijder bijvoorbeeld en Robben die werd vastgepakt.
Toch een erg mooi toernooi geweest voor Nederland, buiten alle verwachtingen en dit geeft het Nederlandse voetbal weer wat glans. Geen wedstrijd verloren in de reguliere en extra tijd, dat is toch erg knap met een verdediging waar niemand vertrouwen in had.
Man van de wedstrijd: Ron Vlaar
0
geplaatst: 10 juli 2014, 01:06 uur
jasper1991 schreef:
Als Argentinië nu Duitsland even goed aanpakt, zijn wij de eigenlijke nummer twee.
Nee joh, laat der manschaften maar lekker de beker pakken.
Die zijn zoveel beter dat het niet leuk meer is!
0
geplaatst: 10 juli 2014, 01:09 uur
Laten we hopen dat Duitsland zondag met 12-0 wint. Ik erger me het hele toernooi al aan die werkelijk verschrikkelijke Argentijnen. Wat een k*tploeg is dat zeg.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 01:14 uur
Edgar18 schreef:
Wat zegt Paul Merson dan?
Wat zegt Paul Merson dan?
Even teruglezen naar de vorige pagina, link van Edwynn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.