Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:16 uur
Hangt helemaal van het soort overeenkomst en de beloning die eraan gekoppeld is. Om niet kinderachtig te doen wil ik in deze wijzen op de overeenkomst die PSV met Patrick Kluivert en Andy v. Meyde aanging. En Ajax had o.m. Mido de rolmops 
Kijkend naar het contract dat Feyenoord met Jhonny Beukering afsloot, denk ik dat ze wel weten hoe ze zoiets moeten doen
En ik gun Afellay nog wel een kans in 'een vertrouwde ongeving'

Kijkend naar het contract dat Feyenoord met Jhonny Beukering afsloot, denk ik dat ze wel weten hoe ze zoiets moeten doen

En ik gun Afellay nog wel een kans in 'een vertrouwde ongeving'

0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:17 uur
Aberdeen! Leuk affiche wel, moeten ze kunnen winnen, desnoods met harken en draven.

0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:20 uur
5-3-2 (Nederlandse school
) lijkt mij wel iets om die Schotten te kraken.
) lijkt mij wel iets om die Schotten te kraken.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:21 uur
Wat afdankertjes betreft kun je Luque bij Ajax ook wel noemen... Duurste speler ooit op de Nederlandse velden denk ik. En ook wel eens een aanvaring met Suarez gehad. 
Salaris zal ook wel meevallen bij Bouhla denk ik. Neem aan dat ie bij Brondby al niet top meer verdiende.

Salaris zal ook wel meevallen bij Bouhla denk ik. Neem aan dat ie bij Brondby al niet top meer verdiende.
0
Martial
geplaatst: 14 juli 2014, 15:22 uur
Dacht Utrecht vorig seizoen ook tegen die Luxemburgse club van wie ik de naam al niet meer weet

0
buizen
geplaatst: 14 juli 2014, 15:24 uur
Contador is gevallen. De dokter moet er aan te pas komen. Gaat lekker zo, met al dat uitvallen.
"Dit is niet een klein onderuitglijdingetje", aldus het NOS-commentaar.
"Dit is niet een klein onderuitglijdingetje", aldus het NOS-commentaar.

0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:26 uur
herman schreef:
Khalid Boulahrouz - Voetballer Brøndby IF - Geboren: 1981, Nederland - Getrouwd - Kinderen: 2
Jaar: € 670.000,00
Maand: € 55.833,00
Week: € 13.400,00
Dag: € 2.680,00
0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:30 uur
Hij verdient net iets meer dan ik, maar het miljoen per jaar zal hij bij Feyenoord niet krijgen mag ik hopen. Gezien zijn prestaties bij Brondby lijkt een half me realistischer.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:32 uur
Misschien kan je dat euroteken beter vervangen door het teken van de Deense kroon (= ca 1/8 van de euro); lijkt me reëler 
Contador verliest 5 minuten door zijn val en gehecht worden.

Contador verliest 5 minuten door zijn val en gehecht worden.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 15:32 uur
Martial schreef:
Dacht Utrecht vorig seizoen ook tegen die Luxemburgse club van wie ik de naam al niet meer weet
(quote)
Maar wij hebben Hoesen.

0
geplaatst: 14 juli 2014, 16:04 uur
En dat was Contador, nog maar een paar uitvallers en Mollema zit in het geel!
0
Cured
geplaatst: 14 juli 2014, 16:09 uur
crosskip schreef:
En dat was Contador, nog maar een paar uitvallers en Mollema zit in het geel!
Tsja, als je zo moet winnen.... En dat was Contador, nog maar een paar uitvallers en Mollema zit in het geel!

0
geplaatst: 14 juli 2014, 16:11 uur
Als hij dit jaar niet op het podium eindigt, zal het waarschijnlijk nooit meer gebeuren. Lastig te voorspellen wie nu grootste kanshebber is. Zonde toch dat twee grote mannen eruit zijn.
Ook zonde dat Westra zich moet laten afzakken. Was anders echt wel kansrijk geweest.
Ook zonde dat Westra zich moet laten afzakken. Was anders echt wel kansrijk geweest.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 16:12 uur
Nibali lijkt me of zou Kwiatkowski voor een verrassing kunnen zorgen?
0
geplaatst: 14 juli 2014, 16:25 uur
Ik denk ook dat Nibali wel de belangrijkste kanshebber is, maar in zo'n tour kun je toch Kwiatowski, Porte, Valverde, maar zelfs Talansky, Van den Broeck en Van Garderen niet uitsluiten, ondanks opgelopen achterstanden. Ach, en dan is ook Mollema niet kansloos. Of wil ik dan te graag? 

0
buizen
geplaatst: 14 juli 2014, 16:35 uur
Ben allang blij dat het slecht weer is in de koers. Kun je die renners tenminste eens in de ogen kijken. Het zijn net bromvliegen met die stomme zonnebrillen en die rare puntige helmen.
Nu zie je ze lijden, wel mooi om te zien.
Nu zie je ze lijden, wel mooi om te zien.
0
Cured
geplaatst: 14 juli 2014, 16:46 uur
Ik zie gewoon geen Nederlander meer zo snel winnen na Zoetemelk in 1980, al kwam dat volgens mij(mede/vooral) door het uitvallen van Hinault.
Ik begrijp dat we nu met de klok meerijden door Frankrijk; eerst maar eens zien voordat de Pyreneën beginnen als Mollema er nog 'strak' bij zit. Het is toch niet zo'n tijdrijder? Laatste keer dat iemand officieel won zonder een goeie tijdrijder te zijn was toch Pantani ? Daarvoor van Impe misschien, weet ik niet (1977). Misschien een weetje zo uit het hoofd voor de echte kenner of oudere kijker. Mjuman?
Ik begrijp dat we nu met de klok meerijden door Frankrijk; eerst maar eens zien voordat de Pyreneën beginnen als Mollema er nog 'strak' bij zit. Het is toch niet zo'n tijdrijder? Laatste keer dat iemand officieel won zonder een goeie tijdrijder te zijn was toch Pantani ? Daarvoor van Impe misschien, weet ik niet (1977). Misschien een weetje zo uit het hoofd voor de echte kenner of oudere kijker. Mjuman?
0
geplaatst: 14 juli 2014, 16:56 uur
Sastre (2008) kun je toch bezwaarlijk een goede tijdrijder noemen.
0
Cured
geplaatst: 14 juli 2014, 16:58 uur
Is die niet geschrapt als eindwinnaar ?
Zo niet, ik geloof het graag.
Zo niet, ik geloof het graag.
0
Hendrik68
geplaatst: 14 juli 2014, 17:11 uur
Sastre staat voorlopig nog. Ze zijn wel druk bezig om t.z.t. een ranglijst samen te stellen waarbij Richard Virenque 12 maal achtereen de tour won. Dat duurt echter nog even. Pedro Delgado in 1988 was ook geen groots tijdrijder, hoewel het in die Tour wel aardig ging.
0
buizen
geplaatst: 14 juli 2014, 17:16 uur
Het is vandaag quatorze juillet, mooi om juist dan de colls te bestormen.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 17:16 uur
En Schleck heeft op papier de Tour van 2010 natuurlijk gewonnen, maar ja ...
0
geplaatst: 14 juli 2014, 17:53 uur
Nibali toont zich toch wel echt de grote favoriet. Mollema niet zo sterk als ik gehoopt had.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 18:37 uur
Volgens mij heeft Mollema dit jaar zijn Tour compleet tegenovergesteld ingepland en zal hij nu juist in de laatste weken meer tijd goed maken. Als hij inderdaad kan verbeteren is de 4e plek in dit deelnemersveld nog mogelijk. Valverde en Porte zie ik hem niet meer inhalen.
Nibali hoeft daarentegen alleen maar op zijn fiets te blijven zitten en dan wint hij deze Tour. In vorm kunnen alleen Froome, Contador, Quintana en heel misschien ook nog Rodriguez aan hem tippen. Valverde en Porte komen net wat te kort. De rest van de subtoppers (Pinot, Bardet, Van Garderen, VDB, Mollema, Peraud en Rui Costa) al helemaal.
Nibali hoeft daarentegen alleen maar op zijn fiets te blijven zitten en dan wint hij deze Tour. In vorm kunnen alleen Froome, Contador, Quintana en heel misschien ook nog Rodriguez aan hem tippen. Valverde en Porte komen net wat te kort. De rest van de subtoppers (Pinot, Bardet, Van Garderen, VDB, Mollema, Peraud en Rui Costa) al helemaal.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 18:46 uur
Volgens die ranking (puntenklassement wk) was hij 3e beste speler vh WK, achter Kroos en Robben.
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 juli 2014, 18:48 uur
Teunnis schreef:
Volgens mij heeft Mollema dit jaar zijn Tour compleet tegenovergesteld ingepland en zal hij nu juist in de laatste weken meer tijd goed maken.
Volgens mij heeft Mollema dit jaar zijn Tour compleet tegenovergesteld ingepland en zal hij nu juist in de laatste weken meer tijd goed maken.
Die hoop heb ik inderdaad ook. Hij rijdt vooralsnog ook echt niet slecht trouwens.
0
geplaatst: 14 juli 2014, 18:52 uur
Rudi S schreef:
Volgens die ranking (puntenklassement wk) was hij 3e beste speler vh WK, achter Kroos en Robben.
(quote)
En ook Vlaar (10e) was beter dan Messi (11e).
0
geplaatst: 14 juli 2014, 18:55 uur
Vlaar was ook (zeker gemiddeld) beter dan Messi op het WK.
Mascherano was de beste en zeker belangrijkste Argentijn.
Mascherano was de beste en zeker belangrijkste Argentijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.