MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Nicolage Rico schreef:
Feyenoord wil Clasie koste wat het kost behouden. Hoewel hij vast weg mag voor 15 miljoen.

De Vrij gaat ook op zeker weg. En Herman vergat BMI.

En Pelle zit ook al bij Southampton.

musician schreef:
(quote)

En Pelle zit ook al bij Southampton.

Maar die benoemde Herman...

Een gastcollege dat Louis van Gaal gaf in de Week van de Ondernemer vlak voor het WK:

Kansen & Visie, door Louis Van Gaal. - YouTube

buizen
Leuk, op de Duitse TV-zender ARD: de inhuldiging van die Mannschaft.
Vette Mercedesreclame ook.

Wat een feest daar bij de Brandenburger Tor[..], en ja, de ene Schlager na de andere passeert luidkeels de revue. Ach, ik gun het de Duitsers dit feestje wel.

Geweldig gedaan natuurlijk Van Gaal, maar naar dat geschreeuw en dat ik, ik, ik kan ik moeilijk luisteren.

Ja, vind ik ook, hij komt eigenlijk altijd een beetje bozig over. Al wil je hem niet meemaken als ie echt boos is, heeft blijkbaar zelfs een keer zo hard geschreeuwd dat zijn kunstgebit uitvloog.

https://pbs.twimg.com/media/BsgCnhTCEAAeNTG.jpg

In augustus zette een Engelsman 100 pond op een vijfvoudige bet. Elf maanden later kan hij eindelijk JUICHEN!

Martial
herman schreef:
Martial, Atsu was erg goed in de tweede helft bij Vitesse. Denk eerlijk gezegd dat Feyenoord blij mag zijn als ze deze speler kunnen krijgen, want hij kan wel een hoger niveau aan gezien zijn sterke wedstrijden op het wk.

Voorlopig zijn het nog tam tam verhalen Herman wat betreft Atsu en ik zie wel hoe Feyenoord er uit ziet op 31 augustus, maar wat ik me af vraag hoe belangrijk vind Feyenoord zelf het spelen van de vCL?
Het lijkt er op dat miljoenen binnen halen belangrijker is dan wat er op het veld staat of komt te staan.
29 juli en 6 augustus moeten ze al aan de bak als het gaat om de vCL.

Het is natuurlijk geweldig dat het met Feyenoord steeds beter gaat daar niet van en ik ben echt niet de enige die wat somber gestemd is (denk zo'n 75% van de supporters met wat ik allemaal lees)

Ik zou toch graag is willen lezen dat Kongolo voor 4 jaar heeft bijgetekend nu Martins Indi definitief naar Porto verkast.

Komt Atsu niet uit de Feyenoord academie in Ghana? Zou leuk zijn als hij naar Rotterdam komt!

Klopt, maar Atsu is denk ik heel goed en heel gewild.

Ik verwacht eigenlijk dat er niemand naar Feyenoord komt uit het rijtje Afellay, van Aanholt, Atsu en Dost.

Heel misschien Dost toch.

Ben benieuwd wie er allemaal nog meer op het lijstje van v. Geel en Rutten staan.

Van Aanholt zou wel kunnen toch? Wil niet naar meer naar Chelsea en lijkt me qua niveau echt prima voor Feyenoord. De keuze tussen Feyenoord (in opkomst, legioen) en Vitesse (elk jaar een half nieuw elftal, niet zo'n enthousiast publiek) lijkt me ook niet zo moeilijk eigenlijk. Zou hem graag bij Feyenoord zien in ieder geval.

Conte trouwens weg bij Juve!

Van Aanholt heeft laatst aangegeven dat hij niet gaat kiezen voor een club uit Nederland, kan natuurlijk altijd veranderen maar heeft dus duidelijk niet zijn voorkeur.

Heeft Van Aanholt zoveel keus dan?

Martial schreef:
Ik zou toch graag is willen lezen dat Kongolo voor 4 jaar heeft bijgetekend nu Martins Indi definitief naar Porto verkast.

Zou Fred Rutten, als nieuwe trainer, niet op voorhand enige eisen hebben gesteld? Kijk, dat Van Gaal 100 miljoen vrij mag besteden, is voor Feyenoord ook weer wat overdreven.

Maar wat mag Fred Rutten eigenlijk? Of viel er niets te eisen?

Je schuld wegwerken is één ding. Maar er moet ook nog worden gevoetbald.
Als ook nog eens De Vrij en Clasie weg zijn is het voetballende, creatieve vermogen eigenlijk voor een belangrijk deel verdwenen.

Als je vier spelers kunt kopen van ongeveer 8 miljoen gemiddeld, blijf je binnen je budget, je lost een deel van je schuld af en je komt met spelers aan die vermoedelijk wel wat kunnen.
Maar die slag had Van Geel e.a. eerder moeten maken.

buizen
De Nijmeegse wandelvierdaagse is ook begonnen. Jong en oud doet mee. Zoals de 82-jarige Bert die dit jaar voor de 66e keer mee doet. Malloten, met hun profilerings- en/of prestatiedrang. Donderdag en vrijdag kan het kwik tot boven de 30graden stijgen bij een onbewolkte hemel. Ik hoop dat er genoeg AED's langs de routes zijn.

Mourinho heeft zijn huiswerk ondertussen al klaar, nu de komst van Diego Costa (38m) en Felipe Luis (25m) helemaal rond is. De verkoop van David Luiz voor 50m euro bleek achteraf een meesterzet

------------------------------------Courtois---------------------------------
Azpilicueta/Ivanovic---Terry/Ivanovic---Cahill---Felipe Luis
-------------------Fabregas----------Matic/Ramires-------------------
Schurrle----------------------Oscar/Willian------------------Hazard
-----------------------------------Diego Costa-----------------------------

Dat is me toch een gruwelijk goeie ploeg hoor, ik roep Chelsea bij deze meteen uit tot titelfavoriet nummer 1. Wordt vooral een robbertje uitvechten met titelhouder Man City, Van Gaal heeft nog teveel werk voor de boeg bij United en Liverpool kan de titel vergeten zonder Suarez. Arsenal kan nog verrassen, met Sanchez toch een mooie speler erbij op een positie waar het echt nodig was.

Schurrle, Oscar, Costa, Fabregas, Hazard lijkt mij behoorlijk aanvallend voor Mourinho.
Die wil toch wel met 8 a 9 verdedigend denkende spelers voetballen.

dix
buizen schreef:
Malloten, met hun profileringsdrang.

It takes one to know one

buizen
dix schreef:
(quote)

It takes one to know one

Onzin, hier is geen sprake van projectie (dat ik dus eigenlijk zelf zo ben) ofzo. Ik kan prima allerlei 'trekjes' bij anderen herkennen zonder zelf zo te zijn.

Maar op zich klopt het wel wat je zegt; er is vaak een ander voor nodig om een spiegel voorgehouden te krijgen, zelf kijk je daar niet zo vaak in

buizen
Weergaloos prachtige beelden vanuit de lucht weer vandaag. Daarom alleen al kijk ik zo graag naar de Tour. Het belooft een bizarre koers te worden dit jaar, nu al, met al die uitvallers..

Onweerwolf
Talansky zal zo wel de volgende abandon worden.

buizen
Dit zijn weer ouderwets avontuurlijke beelden, die smalle kronkelige bergpassen en al dat joelende publiek langs de weg, die de renners gevaarlijk dicht naderen - en die auto's sjezen er ook nog tussendoor - dit kan niet lang goed gaan. En dan die snelheid. Een nieuwe valpartij ligt op de loer..

Onweerwolf schreef:
Talansky zal zo wel de volgende abandon worden.

Ik hou niemand meer over in m'n pool. Pfff.

Chungking schreef:
Mourinho heeft zijn huiswerk ondertussen al klaar, nu de komst van Diego Costa (38m) en Felipe Luis (25m) helemaal rond is. De verkoop van David Luiz voor 50m euro bleek achteraf een meesterzet

Dat is me toch een gruwelijk goeie ploeg hoor, ik roep Chelsea bij deze meteen uit tot titelfavoriet nummer 1. Wordt vooral een robbertje uitvechten met titelhouder Man City, Van Gaal heeft nog teveel werk voor de boeg bij United en Liverpool kan de titel vergeten zonder Suarez. Arsenal kan nog verrassen, met Sanchez toch een mooie speler erbij op een positie waar het echt nodig was.

Man U wil James kopen en Vidal, als ze dat lukt krijg Chelsea het nog moeilijk.
Van Gaal heeft denk ik wel wat meer te besteden dan 100 miljoen, volgens mij hebben ze net een nieuwe deal met Adidas afgesloten.

Tony! Een mooi Cancellara'tje!

Chungking schreef:
De verkoop van David Luiz voor 50m euro bleek achteraf een meesterzet

Kregen ze dat of moesten ze dat betalen om van hem af te komen?

Dat is me toch een gruwelijk goeie ploeg hoor, ik roep Chelsea bij deze meteen uit tot titelfavoriet nummer 1.

Moet je nooit doen. Naam en faam zeggen iets maar het leidt lang niet altijd automatisch tot titels en gewonnen wedstrijden. Integendeel zelfs.

Martial
musician schreef:

Zou Fred Rutten, als nieuwe trainer, niet op voorhand enige eisen hebben gesteld?
Maar wat mag Fred Rutten eigenlijk? Of viel er niets te eisen?

Je schuld wegwerken is één ding. Maar er moet ook nog worden gevoetbald.
Als ook nog eens De Vrij en Clasie weg zijn is het voetballende, creatieve vermogen eigenlijk voor een belangrijk deel verdwenen.

Als je vier spelers kunt kopen van ongeveer 8 miljoen gemiddeld, blijf je binnen je budget, je lost een deel van je schuld af en je komt met spelers aan die vermoedelijk wel wat kunnen.
Maar die slag had Van Geel e.a. eerder moeten maken.

Om met Fred Rutten te beginnen, hij heeft een wensenlijstje ingediend alleen... hij moet geduld hebben

Ja en dan Van Geel die een zogenaamd schaduwlijstje heeft in het geval dat spelers vertrekken of wat nu het geval is weg worden gekocht, als hij daadwerkelijk zo'n schaduwlijst heeft (?) had er toch wel wat beweging moeten zijn en dan komt hij met de transfervrije Boulahrouz aanzetten die nota bene de afgelopen jaren meer geblesseerd is geweest dan tegen een bal heeft aangetrapt en zal het mij niet verbazen dat ze alleen huur of transfervrije spelers binnen gaan halen mits het binnen het budget past.

Van Geel zegt ook nog het volgende: 'We laten ons niet verleiden om onder druk van de Champions League een beslissing te nemen', zegt Van Geel. 'Als het ons niet lukt de juiste mensen aan te trekken, doen we het gewoon met de spelers die we al hebben.'

En daar heb je dan heel het vorig seizoen voor gevoetbalt om 2e worden en waarom kan je je dan afvragen, als er ergens geld te verdienen valt is het wel in de CL (kijk maar naar Ajax) maar zo slim zijn ze blijkbaar nog niet, als je kampioen wordt speel je direct in de CL dus extra inkomsten en voor Feyenoord helemaal interessant dus, maar ja het is afwachten tot 31 augustus dat kan je Feyenoord pas echt beoordelen, maar dan waarschijnlijk alweer zonder Europees voetbal?

Maar Clasie willen ze kosten wat kost behouden las ik of de hoofdprijs moet worden geboden, stel Clasie blijft (heeft nu nog een 2-jarig contract) dus volgend jaar nog maar 1 jaar en dan zal die wel weer voor een appel en ei worden verkocht mede door dat 1-jarig contract dat hij dan nog heeft.
Die 7,7 miljoen is toch ook een lachertje voor Martins Indi met nog een 2-jarig contract.

Maar ja het aankomend seizoen zitten we gewoon weer in de Kuip hoor heb onlangs mijn 31e (!) seizoenkaart mogen ontvangen dus aan mij ligt het sowieso niet en ik heb al heel wat doffe ellende meegemaakt overigens, want tenslotte niets is sterker dan dat ene woord ............

Martial
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik hou niemand meer over in m'n pool. Pfff.

Het lijkt de leegloop van Feyenoord wel of niet Rico?

Stijn_Slayer
Lees ik hieronder nou echt dat Clasie en De Vrij voetballend en creatief vermogen hebben?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:07 uur

geplaatst: vandaag om 19:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.