Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
Martial
geplaatst: 16 augustus 2014, 13:34 uur
Nicolage Rico schreef:
We hebben een creatieve speler op het middenvelder nodig. Kuch Ziyech Kuch. Immers op de bank. En wel heel vlug. Wat een waardeloze voetballer toch. Verder is een nieuwe spits noodzakelijk. En ik denk niet dat we die gevonden hebben in Kazim.
In de omschakeling aanval - verdediging is Feyenoord ook behoorlijk zwak. Het lijkt alsof Mozes binnen luttele seconden de zee open rukt. En maar blijven staan.
Maar goed, met Ziyech en een nieuwe spits en wie weet Toornstra kan het er zomaar heel anders uit gaan zien. En anders hebben we Clasie nog.
We hebben een creatieve speler op het middenvelder nodig. Kuch Ziyech Kuch. Immers op de bank. En wel heel vlug. Wat een waardeloze voetballer toch. Verder is een nieuwe spits noodzakelijk. En ik denk niet dat we die gevonden hebben in Kazim.
In de omschakeling aanval - verdediging is Feyenoord ook behoorlijk zwak. Het lijkt alsof Mozes binnen luttele seconden de zee open rukt. En maar blijven staan.
Maar goed, met Ziyech en een nieuwe spits en wie weet Toornstra kan het er zomaar heel anders uit gaan zien. En anders hebben we Clasie nog.
De klasse van Ziyech is bij tijd en wijlen wel zichtbaar zullen we maar zeggen
maar ook Twente zit nog steeds achter hem aan en heeft hem de nummer 10 positie beloofd, terwijl wij het met Immers moeten doen op de 10, het lijkt wel of die Immers heilig is verklaard bij Feyenoord, hij komt zoveel te kort voor op 10 te spelen en een Toornstra heb je eigenlijk niet nodig als je Karsdorp al heeft lopen, het was weer een schande van Rutten dat hij Karsdorp in de rust en heel de 2e helft liet warmlopen zonder een invalbeurt, want ja veronderstel toch is dat je een Immers moet wisselen en dat je beter gaat voetballen, ik vind het zo'n lafbek die Rutten.Ja en die Kazim wat dat voor iemand is moet ook nog blijken, in februari zijn laatste wedstrijd gespeeld en vorig seizoen in 16 wedstrijden maar liefst 0 keer gescoord

En zo'n Te Vrede is leuk voor een laatste kwartier, maar absoluut niet voor een hele wedstrijd en ik hoop nog steeds op nieuwe spits, zolang het maar geen Guidetti wordt, zijn transfersom 5 miljoen en salaris van rond de 2 miljoen zijn te belachelijk voor woorden voor een speler die de laatste 2 jaar amper heeft gespeeld en dat je amper weet of hij zijn niveau bij zijn 1e jaar bij Feyenoord kan evenaren of benaderen, oftewel te veel twijfels om die gok te nemen.
Er wordt ook vaak geklaagd over die Schaken, maar die viel toch prima in gisteravond en door hem ontstonden ook meer kansen, alleen jammer dat je dan weer zo'n gebrekkige spits heb staan.
Wel weer genoten van Sven van Beek die deed het weer prima gisteravond, zijn onverzettelijkheid en bovenal er zit een goede kop op, die jongen gaat er wel komen.
Nog ruim 2 weken en dan zullen we weten (volgens de woorden van Geel) een kwalitatief sterk Feyenoord heeft staan?
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 13:39 uur
Martial schreef:
Enne Running On Empty als jullie volgende week zondag maar een beetje je best doen gaan jullie makkelijk met de 3 punten aan de haal.
Alleen 8 miljoen voor Toornstra? Hou hem dan maar
Enne Running On Empty als jullie volgende week zondag maar een beetje je best doen gaan jullie makkelijk met de 3 punten aan de haal.

Alleen 8 miljoen voor Toornstra? Hou hem dan maar
FC Utrecht draait ook nog niet lekker dus ik zie het niet gebeuren, ook al moet Feyenoord donderdag nog aan de bak. Wat betreft Toornstra heb ik het idee dat Feyenoorders denken dat hij wel even wordt opgehaald maar FC Utrecht en Van Seumeren hebben te lang achter Toornstra aan gezeten om hem zomaar te laten gaan. Hij ligt nog vast tot zomer 2017. Samen met hem en Willem Janssen en Kali of Ayoub heeft Utrecht een fijn middenveld. Als hij gaat zal het wel op 5 of 6 miljoen uitdraaien.

0
geplaatst: 16 augustus 2014, 13:47 uur
Maar nu Alfen van dug-out gewisseld heeft kan er toch niks meer misgaan daar in Utrecht!! 

0
geplaatst: 16 augustus 2014, 14:00 uur
Running On Empty schreef:
FC Utrecht draait ook nog niet lekker dus ik zie het niet gebeuren, ook al moet Feyenoord donderdag nog aan de bak. Wat betreft Toornstra heb ik het idee dat Feyenoorders denken dat hij wel even wordt opgehaald maar FC Utrecht en Van Seumeren hebben te lang achter Toornstra aan gezeten om hem zomaar te laten gaan. Hij ligt nog vast tot zomer 2017. Samen met hem en Willem Janssen en Kali of Ayoub heeft Utrecht een fijn middenveld. Als hij gaat zal het wel op 5 of 6 miljoen uitdraaien.
(quote)
Ik verwacht niet dat Toornstra naar Feyenoord gaat - ook al zou hij zelf graag willen.
Clasie zal best verkocht worden voor zo'n 8 miljoen. Ik verwacht dat Ziyech komt en verder niemand meer. Dan wordt het een zwaar seizoen.
0
Martial
geplaatst: 16 augustus 2014, 14:03 uur
Bonk schreef:
Die jongen is ook gewoon te vroeg naar jullie gegaan. Twee jaar geleden speelde hij nog in de beloftes. Blijf het apart, maar ook slecht voor hun eigen ontwikkeling vinden dat na nog niet eens een volledig seizoen in het eerste, dat dit soort jongens al vinden dat ze toe zijn aan het stapje hogerop. Zoals hij gisteren speelde, zo had hij geregeld wedstrijden bij Heerenveen (dus dat hadden ze bij Feyenoord vanuit de scouting ook kunnen weten). Qua spel en mentaliteit is het gewoon nog niet stabiel en op zich hoeft dat natuurlijk ook nog niet gezien zijn leeftijd. Ik denk alleen dat hij bij Feyenoord sneller afgerekend wordt op grillig presteren.
Qua wedstrijd denk ik dat Feyenoord blij mag zijn, dat wij zo'n onbenul als Van den Berg hebben. Als die niet zo onnozel kaarten pakt (en na de wedstrijd ook nog durft te zeuren over de scheidsrechter in plaats van naar zijn eigen gedrag te kijken en zich belabberd te voelen, omdat hij zijn team gedupeerd heeft), had ik het nog wel willen zien. Het spel en de uitslag biedt in ieder geval weer wat perspectief na vorige week.
Die jongen is ook gewoon te vroeg naar jullie gegaan. Twee jaar geleden speelde hij nog in de beloftes. Blijf het apart, maar ook slecht voor hun eigen ontwikkeling vinden dat na nog niet eens een volledig seizoen in het eerste, dat dit soort jongens al vinden dat ze toe zijn aan het stapje hogerop. Zoals hij gisteren speelde, zo had hij geregeld wedstrijden bij Heerenveen (dus dat hadden ze bij Feyenoord vanuit de scouting ook kunnen weten). Qua spel en mentaliteit is het gewoon nog niet stabiel en op zich hoeft dat natuurlijk ook nog niet gezien zijn leeftijd. Ik denk alleen dat hij bij Feyenoord sneller afgerekend wordt op grillig presteren.
Qua wedstrijd denk ik dat Feyenoord blij mag zijn, dat wij zo'n onbenul als Van den Berg hebben. Als die niet zo onnozel kaarten pakt (en na de wedstrijd ook nog durft te zeuren over de scheidsrechter in plaats van naar zijn eigen gedrag te kijken en zich belabberd te voelen, omdat hij zijn team gedupeerd heeft), had ik het nog wel willen zien. Het spel en de uitslag biedt in ieder geval weer wat perspectief na vorige week.
Bilal is gehaald voor de toekomst en je weet met jonge spelers dat gaat met vallen en opstaan, maar het is ook voor hem nog wennen, wat ook geldt voor de andere nieuwe spelers en zijn samenwerking met Wilkshire verliep ook niet altijd even soepel wat ook weer niet zo gek is natuurlijk.
Heerenveen speelde goed in de Kuip gisteravond en over Heerenveen maak ik me niet echt zorgen + dat jullie in Dwight Lodeweges ook nog is een prima trainer in huis hebben (zie Cambuur vorig seizoen)
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 15:12 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik verwacht niet dat Toornstra naar Feyenoord gaat - ook al zou hij zelf graag willen.
Clasie zal best verkocht worden voor zo'n 8 miljoen. Ik verwacht dat Ziyech komt en verder niemand meer. Dan wordt het een zwaar seizoen.
(quote)
Dost zou nog kunnen. Maar wie weet duurt het tot de winterstop.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 15:27 uur
Zag gister hoe Van Gaal aan Rooney uitlegde hoe hij een keeper uit moest spelen. Tenenkrommend was dat. Die man is echt gaan denken dat hij God is.
Mooi om te zien dat ze nu achter staan tegen Swansea.
Mooi om te zien dat ze nu achter staan tegen Swansea.

0
geplaatst: 16 augustus 2014, 15:41 uur
Volgens mij praatte van Gaal in dat filmpje niet tegen Rooney maar tegen de speler ernaast, hij keek Rooney geen seconde aan namelijk.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 15:52 uur
Hij riep Rooney eerst wel, maar hij keek hem niet aan dat klopt, hij keek meer naar Valencia.
Maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.
Maar goed, Van Gaal dus zijn eerste wedstrijd verloren.
Maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.
Maar goed, Van Gaal dus zijn eerste wedstrijd verloren.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 17:26 uur
Twente akkoord over Ziyech.
Rutte praat met Ziyech. We zijn weer lekker op tijd.
Ik zie het alweer gebeuren: Clasie wordt pas over een week verkocht en Ziyech verkast naar Twente.
Rutte praat met Ziyech. We zijn weer lekker op tijd.
Ik zie het alweer gebeuren: Clasie wordt pas over een week verkocht en Ziyech verkast naar Twente.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 17:44 uur
Kill_illuminati schreef:
Clasie zat ook niet voor niks op de tribune.
Clasie zat ook niet voor niks op de tribune.
Ik geloof wel dat hij last heeft van zijn hamstring. Ik vertrouw Rutten op zijn blauwe ogen en zijn geslis.
0
buizen
geplaatst: 16 augustus 2014, 17:51 uur
Wel een genot om naar te kijken; die slanke atletiekdames.
Ik ben voor Nederland.
Ik ben voor Nederland.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 18:04 uur
Misschien ben ik wat te voorbarig. In de laatste week kan er nog van alles gebeuren. Dus we hebben wat geluk nodig.
Omtrent Ziyech wordt het een spannend spelletje.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 18:13 uur
Wolfsburg heeft net Bendtner gekocht en heeft al Olic. Om nou een derde spits te hebben die 2 a 3 miljoen per jaar beurt... Kans is best aanwezig dat Dost komt èn Ziyech. Toornstra lijkt me onbetaalbaar eigenlijk, tenzij Feyenoord 6/7 miljoen neerlegt en hij zelf gaat protesteren.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 18:37 uur
Dost zal best vertrekken bij Wolfsburg, maar dat wil nog niet zeggen dat hij naar Feyenoord gaat. Ten eerste zal Wolfburg iets van 5 miljoen vragen, ten tweede heeft Dost een veel te hoog salaris voor Feyenoord en ten derde is het de vraag of hij weer terug wil naar de Eredivisie - een stapje terug weer.
0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2014, 20:00 uur
Ik ben sinds deze week lid van Fox Internationaal. Speciaal voor de NFL die over een paar weken van start gaat. Als extraatje mag ik ook kijken naar o.a. de Premier League. Ik kan het net verkeerd treffen, maar Tottenham West Ham is nu een kwartier onderweg, maar Dordrecht is niet kansloos tegen dit gezelschap dat al voor aanvang van het seizoen weet dat het nooit meer zal hoeven werken nog voor er een bal getrapt is. Wat een armoe. Zo beroerd is de Eredivisie dus ook weer niet. Ik zet Tottenham West Ham in ieder geval af.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 20:04 uur
Hendrik68 schreef:
. Ik kan het net verkeerd treffen, maar Tottenham West Ham is nu een kwartier onderweg, Ik zet Tottenham West Ham in ieder geval af.
. Ik kan het net verkeerd treffen, maar Tottenham West Ham is nu een kwartier onderweg, Ik zet Tottenham West Ham in ieder geval af.
Het kan zijn dat je extreem langzaam aan het typen ben maar ik kan je vertellen dat Tottenham in de laatste minuut de winnende maakt

0
Hendrik68
geplaatst: 16 augustus 2014, 20:12 uur
Ha, ha. Ja ik was naar een herhaling aan het kijken, dat wist ik. Ging mij er vooral om dat er altijd zo wordt afgegeven op de Eredivisie, terwijl de meeste wedstrijden in het algemeen het aanzien niet waard zijn,over de hele wereld niet. Het is altijd zo geweest dat de topwedstrijden al lang niet altijd het aanzien waard zijn, maar relatief wel het vaakst. Wedstrijden als deze zijn niet interessanter dan NAC-Willem II, of Sociedad-Sevilla of Torino-Verona. Ze moesten gewoon niet zoveel live voetbal uitzenden. ADO - Feyenoord was 30 jaar terug ook lang niet altijd interessant, maar toen zag je maar 10 minuten. Nu is alles op TV en denken we dat elke wedstrijd waar de stukken er niet van afvliegen direct met het dalende niveau te maken heeft.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 00:18 uur
trebremmit schreef:
Depay zal wel niet lang meer in Eindhoven blijven.
Depay zal wel niet lang meer in Eindhoven blijven.
Bakalli speelde vorige seizoen ook de eerste drie potten erg goed? Daarna was t bagger. Depay is wel van een ander niveau en barst van t zelfvertrouwen momenteel. Dat is goed te zien. Maar een zwaluw. ..
Hoop dat ie verstandig is, en nog een jaartje blijft. Maar ja, als er 20 miljoen wordt betaald dan is de keuze ook niet moeilijk denk ik. Psv zou ook zonder Depay verder moeten kunnen. Zit genoeg talent in dat elftal, behalve achterin.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 00:20 uur
Goed lesje in effectiviteit door PSV. Als een drol spelen en toch vrij moeiteloos NAC oprollen.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 00:26 uur
Inderdaad, NAC had er best een paar in kunnen schieten voor rust.
Trouwens triest om dat halflege stadion van Vitesse te zien.
Trouwens triest om dat halflege stadion van Vitesse te zien.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 00:47 uur
Edwynn schreef:
Goed lesje in effectiviteit door PSV. Als een drol spelen en toch vrij moeiteloos NAC oprollen.
zeker de hele wedstrijd niet gezien?.dan zou je dit niet schrijven namelijk.
Eerste helft was inderdaad weer rommelig en slecht. Tweede helft was psv gewoon vele malen beter.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 01:14 uur
Tsja, nadat Arias allang van het veld had gemoeten. Dan had ik het nog wel eens willen zien.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 09:24 uur
herman schreef:
Tsja, nadat Arias allang van het veld had gemoeten. Dan had ik het nog wel eens willen zien.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34029_Nijhuis%3A%20geen%20rood%20voor%20Arias%20want%20geen%20duidelijke%20scoringskans.php
nog meer excuses te vinden om te ontkennen dat psv gewoon een goede.pot heeft gespeeld de 2e helft?
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 10:18 uur
Nac gaf wel snel op toen die baardmans gewisseld werd. Psv benutte gewoon haar kansen. Daarna werd het gewoon een oefenpotje.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 12:37 uur
lennon schreef:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34029_Nijhuis%3A%20geen%20rood%20voor%20Arias%20want%20geen%20duidelijke%20scoringskans.php
(quote)
Tsja, als je de beelden terugkijkt zie je gewoon dat die speler alleen voor de keeper staat. Maar Nijhuis is niet de eerste die zijn fout niet toegeeft. Volgende week zal het heel wat beter moeten wil PSV hiermee wegkomen iig.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 13:11 uur
Mochten ze Depay verliezen, zie ik het somber in voor de rest van het seizoen.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 13:12 uur
Eerste thuiswedstrijd voor de Dordtenaren sinds 1995 in de ere-divisie. In de allerlaatste minuut (zucht) van de wedstrijd wordt de ongeslagen status, serie van 10 wedstrijden van Dordrecht/eredivisie, teniet gedaan door PEC Zwolle. Met een man meer is het niet gelukt een gelijkspel eruit te slepen. Dus na die euforie van vorige week even nu weer met beide benen op de grond. FC Dordrecht was zeker gelijkwaardig aan Zwolle en in de laatste minuten op jacht naar de overwinning. Het lef/aanvalsdrift is een pluspunt van de ploeg maar helaas stond de Dordtse verdediging te slapen in de 93e minuut en het alsmaar verrassende Zwolle ging er met de volle buit vandoor. Welkom bij de grote jongens, Dordt! Klein beetje naiviteit inleveren voor wat meer slim/sluwheid. Volgende week de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Altijd al een beladen wedstrijd geweest met een dosis rivaliteit tussen beide supportersgroepen (en waarom...geen idee) Maar goed, daar win je geen wedstrijd mee en misschien zijn we dit seizoen uit wel sterker dan thuis. Zou niet de eerste keer zijn en ook zo fijn met een seizoenskaart
Maar het gaat om de punten uiteraard. Uit of thuis.....Amen.
http://static0.demorgen.be/static/photo/2014/7/13/5/20140816214640/media_xl_7006580.jpg
Maar het gaat om de punten uiteraard. Uit of thuis.....Amen.http://static0.demorgen.be/static/photo/2014/7/13/5/20140816214640/media_xl_7006580.jpg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.