Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 13:21 uur
'Jordy Clasie tekent vandaag bij FC Porto' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Mocht het zou zijn, heel snel Ziyech halen. Heb het gevoel dat dat toch wel goed gaat komen.
En dan kijken wat de kansen zijn om Toornstra te halen.
Mocht het zou zijn, heel snel Ziyech halen. Heb het gevoel dat dat toch wel goed gaat komen.
En dan kijken wat de kansen zijn om Toornstra te halen.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 14:04 uur
Hoop dat Feyenoord een goede doorverkoopclausule regelt, Porto staat er om bekend spelers voor veel geld door te verkopen. Die Mangala is ook voor een paar knaken opgehaald bij Standard Luik en voor veel geld naar Manchester City verkocht.
Ben wel benieuwd hoe het middenvelder eruit gaat zien zonder Clasie (wie er als defensieve middenvelder gaat spelen).
Ben wel benieuwd hoe het middenvelder eruit gaat zien zonder Clasie (wie er als defensieve middenvelder gaat spelen).
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 14:40 uur
herman schreef:
Volgende week zal het heel wat beter moeten wil PSV hiermee wegkomen iig.
Volgende week zal het heel wat beter moeten wil PSV hiermee wegkomen iig.
Want Ajax is in heel goede doen?
Is sowieso een wedstrijd op zich natuurlijk, Maar ik vind het echt te vroeg in t seizoen om te zeggen dat een van de twee veel zwakker of sterker is. Ajax liet vorige week tegen Vitesse ook niet echt zien de kampioens kandidaat te zijn.. ze hadden geluk dat Vitesse er niet 4 in had liggen in de 1e helft.. 2e helft natuurlijk netjes uitgespeeld.. net als PSV gisteren.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 15:55 uur
Tijdje geleden, een keeper die vanuit een uittrap ineens het doel weet te vinden. Vanmiddag te zien op Kralingen!
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 16:14 uur
Die winnen toch vrij eenvoudig van Vitesse en AZ. Toch wel andere koek dan Willem 2 en NAC, twee degradatiekandidaten. Maar het zal inderdaad een wedstrijd op zich zijn.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 16:24 uur
herman schreef:
Die winnen toch vrij eenvoudig van Vitesse en AZ. Toch wel andere koek dan Willem 2 en NAC, twee degradatiekandidaten. Maar het zal inderdaad een wedstrijd op zich zijn.
Roze brilletje, vriend? Tot aan de rust leek het helemaal niet zo easy going voor Ajax tegen Vitesse; sterker nog Vitesse speelde beter, maar Labyad verzuimde te scoren. Na rust was het iets anders, net als gisteravond.
Nog geen beelden van Ajax - AZ gezien; dus daarover kon ik niet oordelen. Ajax speelt al langer zo deze - niet aan te gluren manier - en Cocu lijkt nog enigszins zoekende; alles is relatief; niets is zeker in de NL competitie, dus ook voorgaande uitspraak niet

0
geplaatst: 17 augustus 2014, 17:46 uur
Ziyech dus toch naar Twente.
Nou kan ik het niet meer ontkennen: wat een hopeloos beleid bij Feyenoord.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 17:52 uur
Geef PSV net even wat meer kans omdat die Depay hebben, Ajax heeft niet zo'n speler. Snap ook niet dat ze Zivkovic steeds bij het tweede elftal laten spelen, waarom koop je hem dan? Had ie net zo goed nog een jaar bij Groningen kunnen spelen.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 17:59 uur
Als het aan Toornstra zelf ligt gaat hij naar Feyenoord. Zal dan ook wel gaan gebeuren lijkt mij maar hopelijk toch voor minimaal of 6 miljoen. 
In ieder geval 3 punten voor FC Utrecht vanmiddag, mede dankzij Toornstra

0
Martial
geplaatst: 17 augustus 2014, 18:08 uur
Nicolage Rico schreef:
Ja alleen omdat hij bij Twente wel op zijn favoriete positie mag spelen (de nr. 10) bij Feyenoord zou hij gebruikt gaan worden als linkshalf of als buitenspeler, ja bij Feyenoord hebben ze er kijk op
het blijft ongelofelijk dat een Immers de nummer 10 is bij Feyenoord en ja je mag gerust spreken van wanbeleid.Immers op 10 verkiezen boven Ziyech

0
geplaatst: 17 augustus 2014, 18:20 uur
Running On Empty schreef:
Als het aan Toornstra zelf ligt gaat hij naar Feyenoord. Zal dan ook wel gaan gebeuren lijkt mij maar hopelijk toch voor minimaal of 6 miljoen.

Toornstra interesseert me niet zoveel. We hadden creativiteit nodig: Ziyech.
Wat een wanbeleid.
Immers! Immers! Immers! Whoehoe!
0
Martial
geplaatst: 17 augustus 2014, 18:27 uur

Als het aan mij ligt mag die Toornstra lekker bij Utrecht blijven, zeker als het een bedrag boven de 6 miljoen moet gaan worden, maar hoe dan ook van een Clasie naar een Toornstra is sowieso een achteruitgang.
Gefeliciteerd met de 3 punten
en wat mij betreft mag je ze volgende week ook hebben 
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 18:45 uur
We hebben 4 spelers gehaald, waarvan er 3 niet wedstrijdfit zijn en 1 is gehaald voor de toekomst.
Ik vermoed dat de Zeeuw deze kant op komt. Past prima in het profiel van Van Geel: oud, traag en lang niet goed genoeg meer. Of zo'n Overtoom.
Ik vermoed dat de Zeeuw deze kant op komt. Past prima in het profiel van Van Geel: oud, traag en lang niet goed genoeg meer. Of zo'n Overtoom.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 19:10 uur
Zet mijn eerdere gele kaart voor Van Geel maar om in een rode of geef hem maar z'n tweede, dat komt op hetzelfde neer.
Hij heeft een hoop praatjes maar ik ben voor dit seizoen nog geen positieve bijdrage van hem tegengekomen.
Het wordt een jaartje naargeestig voetbal vanuit de Kuip.
Alleen drie echte talenten voor middenveld en achterhoede kunnen wellicht nog wat betekenen maar formeel gesproken is het al te laat.
En denk maar niet meer aan Guidetti.
Slagvaardigheid van een olietanker.
Fred Rutten moet wat maken van iets dat helemaal niets is.
Spel niet om aan te zien, uitschakeling na puntverlies. Dat wordt nog een gezellige periode.
Hij heeft een hoop praatjes maar ik ben voor dit seizoen nog geen positieve bijdrage van hem tegengekomen.
Het wordt een jaartje naargeestig voetbal vanuit de Kuip.
Alleen drie echte talenten voor middenveld en achterhoede kunnen wellicht nog wat betekenen maar formeel gesproken is het al te laat.
En denk maar niet meer aan Guidetti.
Slagvaardigheid van een olietanker.
Fred Rutten moet wat maken van iets dat helemaal niets is.
Spel niet om aan te zien, uitschakeling na puntverlies. Dat wordt nog een gezellige periode.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 19:12 uur
We mogen nu wel een spits eisen. 
Clasie blijft wellicht. Op dit moment een niveautje beter dan Toornstra.
Maar de grootste ellende is dat we met Immers op 10 blijven spelen. Hopelijk maakt Karsdorp reuzenstappen.

Clasie blijft wellicht. Op dit moment een niveautje beter dan Toornstra.
Maar de grootste ellende is dat we met Immers op 10 blijven spelen. Hopelijk maakt Karsdorp reuzenstappen.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 19:19 uur
Jullie mogen Sigthorsson wel hebben, Rico. Met n strik eromheen.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 20:14 uur
Wat ik haal uit het verhaal van Ziyech, heeft Feyenoord het inderdaad zelf verprutst. Hij kon bij Feyenoord meer geld verdienen, maar is echt afgehaakt op het sportieve verhaal, in de zin dat hij waarschijnlijk op een andere plek moest gaan voetballen.
Nu snap ik wat meer over het wanbeleid van Van Geel waar jullie het steeds over hebben. Als je zo'n jongen wilt binnenhalen, met zijn potentie en creativiteit, kun je toch ook wel, zelfs zonder Immers volledig af te vallen, hem wat meer zekerheid over de positie geven. Hoe dom kan je zijn.
Ik had hem ook liever naar Feyenoord zien gaan en kreeg vooraf (hoewel Ziyech steeds heel netjes is gebleven in alle interviews, ook naar Heerenveen toe) ook het gevoel dat hij wel naar Feyenoord wilde. Hij had daar een wezenlijke bijdrage kunnen leveren qua creativiteit en nu komt hij in het, voor mij, schimmige steekspel van Fc Twente terecht, als het gaat om belanghebbenden en financiële constructies. Ik hoop dat dit zijn ontwikkeling ten goede komt.
Heb de laatste jaren toch heel wat spelers met hoge potentie bij Heerenveen zien vertrekken, die het daarna toch nooit echt waar hebben kunnen maken. Het zou zonde zijn als Ziyech de volgende wordt.
Nu snap ik wat meer over het wanbeleid van Van Geel waar jullie het steeds over hebben. Als je zo'n jongen wilt binnenhalen, met zijn potentie en creativiteit, kun je toch ook wel, zelfs zonder Immers volledig af te vallen, hem wat meer zekerheid over de positie geven. Hoe dom kan je zijn.
Ik had hem ook liever naar Feyenoord zien gaan en kreeg vooraf (hoewel Ziyech steeds heel netjes is gebleven in alle interviews, ook naar Heerenveen toe) ook het gevoel dat hij wel naar Feyenoord wilde. Hij had daar een wezenlijke bijdrage kunnen leveren qua creativiteit en nu komt hij in het, voor mij, schimmige steekspel van Fc Twente terecht, als het gaat om belanghebbenden en financiële constructies. Ik hoop dat dit zijn ontwikkeling ten goede komt.
Heb de laatste jaren toch heel wat spelers met hoge potentie bij Heerenveen zien vertrekken, die het daarna toch nooit echt waar hebben kunnen maken. Het zou zonde zijn als Ziyech de volgende wordt.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 20:16 uur
Ongeloofelijk, daar moet toch meer achter zitten

Ziyech is toch echt een heel erg groot talent .
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 20:22 uur
Paap_Floyd schreef:
Hij deed een van Beukeringetje vandaag, hoorde ik.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 20:28 uur
Sigthorsson weet hem nog te missen als het doel gehele breedte van het veld zou beslaan. Alleen tegen SDC Putten kreeg ie het voor elkaar om een echt doelpunt te maken. Weg ermee.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 20:51 uur
Volgende week heeft Groningen de kans om koploper te worden. 
Dan wel graag direct De Leeuw opstellen, jammer dat Van de Looi de prutser Lindgren boven hem verkiest.

Dan wel graag direct De Leeuw opstellen, jammer dat Van de Looi de prutser Lindgren boven hem verkiest.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 21:35 uur
Paap_Floyd schreef:
Volgens mij moet Feyenoord gewoon een bod van 4 miljoen doen op Leon De Kogel

0
geplaatst: 17 augustus 2014, 21:41 uur
(quote)
Die gast doet mij altijd denken een een bepaalde vogel - een papegaaiduiker (puffin) - ooit zien vliegen? Nou, weet je meteen waarom - wel wilskracht, maar totaal geen techniek.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 22:08 uur
Mjuman schreef:
Die gast doet mij altijd denken een een bepaalde vogel - een papegaaiduiker (puffin) - ooit zien vliegen? Nou, weet je meteen waarom - wel wilskracht, maar totaal geen techniek.
Ach hij maakte de winnende vanmiddag, leuk voor hem.
Beste man van het veld was overigens Bjorn Kuipers. Prachtig om te zien hoe deze wereldtopper de wedstrijd echt probleemloos floot en met het grootste gemak overeind bleef.

0
Hendrik68
geplaatst: 17 augustus 2014, 22:25 uur
Als Feyenoord zich voor Chery meldt dan lossen deze luxe problemen zich vanzelf weer op.
0
geplaatst: 17 augustus 2014, 23:32 uur
Hendrik68 schreef:
Als Feyenoord zich voor Chery meldt dan lossen deze luxe problemen zich vanzelf weer op.
(quote)
Ik had juist bedacht dat Heerenveen mooi De Leeuw kon halen als vervanger als Ziyech, als oplossing van dat probleem. Ik vind het echt zonde dat zo'n speler op de bank zit. Helemaal nu ik vandaag hoorde dat Nijland eigenlijk Van der Berg wel had willen hebben. Kunnen we desnoods ruilen

0
Hendrik68
geplaatst: 18 augustus 2014, 08:55 uur
Probleem van de Leeuw is dat hij net te weinig heeft als pure spits en te weinig creatief is voor een nummer 10. Feit is dat hij altijd zijn goaltjes meepikt. In een wedstrijd als die van gisteren kon je aanvallend meer risico nemen en kon Lindgren makkelijk worden opgeofferd. Tegen zwaardere clubs kom je verdedigend vaker in de problemen en dan moeten voorin de besten overblijven en dat is De Leeuw echt niet. In het eerste jaar had hij de mazzel dat Zeefuik er niks van bakte. Als Hoesen zich niet snel verbetert dan zou dat De Leeuw's geluk kunnen zijn. Ook v.d. Velden heeft een zeer matige start trouwens, maar die trekt vast nog wel bij. Bovendien pakt De Leeuw door blessures en schorsingen nog genoeg basisplaatsen. Helemaal als Chery vertrekt, wat ik nog wel zie gebeuren. Groningen zou Bryan Linssen als vervanger voor Kostic willen aantrekken. Heracles zou daar 3 miljoen voor willen hebben. Nou mag die Linssen best komen, maar niet voor zo'n bedrag natuurlijk. Ik heb liever dat De Leeuw blijft dan dat Linssen komt. En als Linssen komt, dan hooguit een miljoen. Meer zeker niet. Het liefst heb ik dat alles zo blijft als het nu is. Als Hateboer en V.D. Laan weer hele wedstrijden kunnen spelen dan kan Van Nieff Lindgren's plek overnemen en dan heeft Groningen een team dat zonder problemen 7e of 6e kan worden en met een beetje geluk zelfs 5e.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.