MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Martial
Hendrik68 schreef:

Ja als je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden winnen. Gelukkig is dat ook gebeurd.

Mallerd

PSV is de favoriet voor de titel samen met Ajax ook al staan die alweer 6 punten achter, maar Ajax is wel gewend om een achterstand goed te maken.

Martial schreef:
Tsja... het is een verassende en opvallende transfer deze zomerperiode mag je wel zeggen

Na jarenlang leergeld te hebben betaald is Rutten eindelijk overtuigd van het principe dat goed voetbal begint bij de verdediging. Vandaaruit ga je een team opbouwen. Gezien het geringe budget in R'dam houdt ie het dit jaar bij de keeper

Hopelijk mag ie lang genoeg blijven

Martial schreef:
Tsja... het is een verassende en opvallende transfer deze zomerperiode mag je wel zeggen

Wellicht iets beter dan de kleurloze Mulder, maar ook Vermeer maakt wel is fouten natuurlijk en zal je net zien op 21 september (Feyenoord - Ajax) dat hij in de fout gaat mits hij speelt....

Hopelijk gaat Kenneth Vermeer punten pakken voor Feyenoord.

Hij heeft in het verleden ook al legendarische punten gepakt voor FC Utrecht

Samenvatting FC Utrecht-Ajax - YouTube - m.youtube.com

Falcao naar Manchester United? Lijkt me dat ze daar meer baat hebben bij 1 of 2 goede verdedigers erbij.

Hendrik68
Mallerd

Ja wen er maar aan. PSV sputtert nu nog tegen, maar het Noorden is niet meer te stoppen. Groningen 2e, Zwolle 3e, Cambuur 4e en Heerenveen 5e.

Martial schreef:
(quote)

Wellicht iets beter dan de kleurloze Mulder

Onbedoeld waarschijnlijk maar ik kon er wel om lachen

Het lijkt nog een roerig transferdagje te gaan worden vandaag !!

Yup ennne, Falco naar Man. United, ze hadden wat over omdat Vermeer niet doorging.

trebremmit schreef:

Is Hahn trouwens zo slecht dat ze van nood Vermeer halen?

Volgens RTV Rijnmond zijn Feyenoord en Excelsior het eens over een verhuur van Hahn voor de rest van het seizoen en moet alleen Hahn zelf z'n jawoord nog geven.

vigil schreef:
Nu is v.d. Zar (op z'n Van Gaals) een aantal maanden analist geweest en dat was toch elke keer weer genieten als hij het woord nam...

Zeg maar... (en dat keer 100)

Hendrik68 schreef:
(quote)

Ja wen er maar aan. PSV sputtert nu nog tegen, maar het Noorden is niet meer te stoppen. Groningen 2e, Zwolle 3e, Cambuur 4e en Heerenveen 5e.

Over 3 speelronden weten we hoe dat er voor staat nadat PSV Zwolle en Cambuur en Heereveen heeft gehad

Martial
Hendrik68 schreef:

Als Groningen in april 2015 nog steeds bij de bovenste 3 staat met kans op het kampioenschap mag je me terugpakken op het woord "mallerd"

Hendrik68
Over 3 speelronden weten we hoe dat er voor staat nadat PSV Zwolle en Cambuur en Heereveen heeft gehad
Wauw, dan staan we alleen bovenaan. Maak me gek.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Wauw, dan staan we alleen bovenaan. Maak me gek.

Ik hoop het niet, want dan zal in heel noordelijk Nederland de economie stil liggen en alcohol een zeer schaars goed blijken te zijn

Hendrik68
Dat is het nu al. Ik heb van het weekend alles al opgedronken. Daarom praat ik nu ook zo raar.

In Eindhoven is gisteravond nl al het licht uitgegaan

El Ninjo schreef:
(quote)

Volgens RTV Rijnmond zijn Feyenoord en Excelsior het eens over een verhuur van Hahn voor de rest van het seizoen en moet alleen Hahn zelf z'n jawoord nog geven.

Las op VI dat Hahn naar Zwolle gaat, dat lijkt me helemaal bijzonder, wat een raar beleid heb je dan.

Ja, Hahn schijnt nee tegen Excelsior gezegd te hebben nadat Zwolle zich plotseling meldde.

Nog vreemder vind ik dat Falcao naar Man United gaat, alsof ze daar een spitsenprobleem hebben.
De verdediging is blijkbaar goed genoeg?

Ze hebben daar zeker een 'spitsenprobleem', aangezien Hernandez nu aan Real Madrid is verhuurd en RVP een knieoperatie nodig heeft om weer echt fit te kunnen worden. Bovendien is dit een enorm buitenkansje om een speler van wereldklasse aan te kunnen trekken.

Ryio Miyaichi weer terug naar De Kuip.
Het lijkt er tenminste op.

Een volgende buitenspeler, die kan er nog wel bij. Of zou de 21-jarige Japanse international (gehuurd van Arsenal) in de plaats komen voor Te Vrede.....? Dat zou een boeiende constructie zijn. Zo'n bewegelijke voorhoede hebben we dan nog nooit gehad.

Kill_illuminati schreef:
Ze hebben daar zeker een 'spitsenprobleem', aangezien Hernandez nu aan Real Madrid is verhuurd en RVP een knieoperatie nodig heeft om weer echt fit te kunnen worden. Bovendien is dit een enorm buitenkansje om een speler van wereldklasse aan te kunnen trekken.

Rooney kan zo in de spits. Hernandez had kunnen blijven als Falcao niet was gekomen en ze hebben Welbeck ook nog. Ik zie in ieder geval meer prioriteit achterin.

Ja, met alleen Rojo erbij in de verdediging gaan ze het niet redden...zou Blind daar nu linksback gaan spelen of op het middenveld?
Het schijnt dat Louis in de winterstop Strootman wil halen, ze willen eerst even afwachten hoe hij terugkomt na z'n blessure.

Als Louis er dan nog zit.

Ze hebben al meer dan 200 miljoen uitgegeven bij Man U, de druk wordt steeds groter op Van Gaal.
Blind zou ik niet linksback zetten, veel te traag, denk dat hij op het middenveld komt.

musician schreef:
Een volgende buitenspeler, die kan er nog wel bij. Of zou de 21-jarige Japanse international (gehuurd van Arsenal) in de plaats komen voor Te Vrede.....?

Kennelijk heeft (het tweede van) Arsenal deze speler tot linksback omgetoverd, wat de overgang weer logisch zou maken.

Martial
musician schreef:

Volgens onze "grote vriend" Van Geel is Feyenoord uitgewinkeld, dus moeten we het doen met de beperkte spits Te Vrede en die andere zogenaamde spits Kazim die nou niet bekend staat om zijn doelpuntengemiddelde en je scorend vermogen is al zo beperkt wat blijkt uit het doelsaldo en al 7 punten achter op PSV, tel uit je winst.........

Tja, je kan wel blijven klagen, maar dan moet die spits er wel zijn. Ajax en Vitesse hebben ook geen nieuwe spits kunnen vinden en PSV's Luuk de Jong is echt niet beter dan Te Vrede. Gelukkig is er vanuit het middenveld ook nog veel scorend vermogen met Immers en Toornstra.

herman schreef:
Tja, je kan wel blijven klagen, maar dan moet die spits er wel zijn. Ajax en Vitesse hebben ook geen nieuwe spits kunnen vinden en PSV's Luuk de Jong is echt niet beter dan Te Vrede. Gelukkig is er vanuit het middenveld ook nog veel scorend vermogen met Immers en Toornstra.

Het zou aardig zijn om de opmerkingen van Wim Kieft bij VI over Sightorsson eens te horen en wat hij over De Vrede zegt. Ook over Luuk de Jong is Kieft alleszins redelijk - hij constateert dat De Jong na 2 jaar gewoon de weg terug moet vinden. Ik hoop wis en waarachtig dat De Jong zich kan bewijzen - ook voor Oranje zou dat een goede zaak zijn. Die vergelijking van De Vrede - ook die verdient krediet - met Luuk de Jong vind ik erg gratuit!

musician schreef:
.

Schijnt naar Twente te gaan.

Ik snap eigenlijk niet waarom Ajax niet een poging heeft gedaan Dost naar de Eredivisie terug te halen. Een speler die bij Ajax wil spelen en bewezen top schutter is in de competitie. En in de situatie was om weg te mogen/willen bij zijn club gezien de pogingen van Feyenoord die moesten afhaken om financiële redenen. Oh wacht, ik weet al waarom. Iets met Marc en geld.

Dit is echt een deprimerend einde van de transfer periode.

De nieuwe discussie wordt dat niemand meer naar Nederland wil komen. Ook niet voor hoge transfersommen en/of salarissen. De Nederlandse competitie mag zelfs de naam van Mickey Mouse niet eens dragen.

En zo glijden we steeds verder af, het enige dat er op zit is het opleiden van eigen talenten en die dan, als het een beetje is gelukt, voor een gering bedrag (relatief) aan het buitenland verkopen. Alle spelers daarom heen zijn mindere goden. Ik ben benieuwd, hoe we ooit weer eens uit die spiraal naar beneden komen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:12 uur

geplaatst: vandaag om 01:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.