Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 16:41 uur
Gefeliciteerd Groningen. Heel erg netjes.
Wat hoor ik nu? Ken Niet Ver Meer naar Feyenoord ???
Wat hoor ik nu? Ken Niet Ver Meer naar Feyenoord ???

0
geplaatst: 31 augustus 2014, 16:44 uur
Wilde het net posten, zou al bijna rond zijn dus. Ik ben er niet blij mee.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 16:45 uur
Feyenoord fans ook niet lijkt mij 
Maar wellicht beter dan die Lantaarnpaal.

0
buizen
geplaatst: 31 augustus 2014, 16:47 uur
Hehe, eindelijk wat fatsoenlijke livebeelden en de mooie beelden vanuit de lucht, van de Vuelta.
Toch spannend met die zware bergetappes.
Toch spannend met die zware bergetappes.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 16:51 uur
Zoooo, nou wie kunnen we nog meer verkopen? We hebben nog even tot de deadline. Misschien heeft PSV nog een goede CB nodig? Kunnen we Moisander ook kwijt. Vitesse mist nog wel een killer voorin maar daar kunnen we ze helaas niet mee helpen, die hebben we zelf ook niet.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:09 uur
Feyenoord krijgt de op-een-na-beste keeper van Nederland voor een fooi. In vergelijking met Mulder scheelt dat zo 8-10 punten per seizoen. Lekker beleid daar in Amsterdam. 

0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:11 uur
Running On Empty schreef:

Zal wel weer gevoelig liggen, maar Feyenoord gaat er toch enorm op vooruit met Vermeer als keeper. Goede zet om die te kopen. En ook wel heeel erg aardig van Ajax, dat een concurrent om de titel flink versterkt.
Hahn komt overigens ook bij Ajax vandaan, maar daar hoor je niemand over.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:16 uur
Hopen voor Feyenoord dat ze niet veel hoge ballen voor de goal krijgen.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:27 uur
Vermeer is met corners en voorzetten anders een stuk minder slecht dan Mulder.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:31 uur
Vind Vermeer maar een onbetrouwbare druktemaker, redt wel vaak moeilijke ballen maar maakt evenzoveel blunders, en bij hoge ballen is het een grabbelaar.
Is Hahn trouwens zo slecht dat ze van nood Vermeer halen?
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:39 uur
Linius schreef:
Wilde het net posten, zou al bijna rond zijn dus.
Bijna rond? Verhoeven van FC Utrecht, die is bijna rond. Maar die lieten ze ook gaan in 020 ...Wilde het net posten, zou al bijna rond zijn dus.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 17:39 uur
trebremmit schreef:
Wellicht willen ze compleet van Mulder af. In dat geval heb je naast een jong talent ook een ervaren keeper nodig.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 18:24 uur
dix schreef:
(quote)
Bijna rond? Verhoeven van FC Utrecht, die is bijna rond. Maar die lieten ze ook gaan in 020 ... 
Het transferbeleid bij Ajax wordt met het jaar droeviger. Is er nog een club geïnteresseerd in Overmars? Hij is al op marktplaats gezet zag ik.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 20:02 uur
Hij is beter aan de andere kant van de bal: Kenneth Vermeer, de penaltykiller - YouTube
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 20:20 uur
Ja, dat moeten we natuurlijk niet vergeten.
En misschien dat als hij ze goed 'killt" dat hij dan ook gelijk weet hoe je ze moet nemen. Er zijn wel meer keepers beroemd om hun penalties geworden.
En in het geval van Feyenoord speelt hier al gauw "baat het niet dan schaadt het niet". In het land der blinden is éénoog koning.
En misschien dat als hij ze goed 'killt" dat hij dan ook gelijk weet hoe je ze moet nemen. Er zijn wel meer keepers beroemd om hun penalties geworden.
En in het geval van Feyenoord speelt hier al gauw "baat het niet dan schaadt het niet". In het land der blinden is éénoog koning.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 20:41 uur
Gelukkig heeft Boer dit kalenderjaar meer strafschoppen gestopt dan welke eredivisiekeeper ook.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 21:15 uur
Paap_Floyd schreef:

Het transferbeleid bij Ajax wordt met het jaar droeviger. Is er nog een club geïnteresseerd in Overmars? Hij is al op marktplaats gezet zag ik.
(quote)

Nou, vier jaar kampioen en dan bij twee keer verliezen Overmars al aan de kant zetten?
Met Blind en Vermeer is er toch niet zoveel bijzonders weg en wie weet wat er allemaal nog uit de jeugd komt. Volgens mij gaat het trouwens elk jaar zo met Ajax, eerst allemaal klagen en uiteindelijk weer kampioen worden.
0
Hendrik68
geplaatst: 31 augustus 2014, 21:22 uur
Gefeliciteerd Groningen. Heel erg netjes.
Dank je ROE. Ja als je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden winnen. Gelukkig is dat ook gebeurd.
Maar wat doet dat gekke Utrecht van jou nou? Ze contracteren niet alleen Letschert, ze betalen er ook nog voor. De man die in zijn jeugd al bij Ajax, Haarlem en Heerenveen met het nodige gelazer vertrok en vorig jaar ook al bij Groningen met ruzie vertrok. Nu spande hij bij Roda een arbitragezaak aan tegen zijn club omdat mijnheer niet in de Jupiler League wil voetballen. Natuurlijk verloor hij, maar wat een figuur zeg.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 21:55 uur
Hendrik68 schreef:
Maar wat doet dat gekke Utrecht van jou nou? Ze contracteren niet alleen Letschert, ze betalen er ook nog voor. De man die in zijn jeugd al bij Ajax, Haarlem en Heerenveen met het nodige gelazer vertrok en vorig jaar ook al bij Groningen met ruzie vertrok. Nu spande hij bij Roda een arbitragezaak aan tegen zijn club omdat mijnheer niet in de Jupiler League wil voetballen. Natuurlijk verloor hij, maar wat een figuur zeg.
Ja een kat in het nauw ...... Men heeft nog een verdediger nodig.
Hij wordt een jaar gehuurd met een optie tot koop, verstandige constructie.
0
geplaatst: 31 augustus 2014, 22:40 uur
Hendrik68 schreef:
Ja als je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden winnen. Gelukkig is dat ook gebeurd.
(quote)
Ja als je kampioen wilt worden moet je dit soort wedstrijden winnen. Gelukkig is dat ook gebeurd.

0
geplaatst: 1 september 2014, 08:43 uur
Volgens de Telegraaf had Machester ook interesse in Vermeer, maar kwam te laat.
Ik kan me niet indenken dat als je je wilt versterken dat je Vermeer dan gaat halen...
Echt zwaar overschatte keeper vind ik.. Leuk op de lijn, maar verder geen top keeper. Als ik ajax supporter zou zijn, zou ik blij zijn dat ie vertrokken is...
Ik kan me niet indenken dat als je je wilt versterken dat je Vermeer dan gaat halen...
Echt zwaar overschatte keeper vind ik.. Leuk op de lijn, maar verder geen top keeper. Als ik ajax supporter zou zijn, zou ik blij zijn dat ie vertrokken is...
0
geplaatst: 1 september 2014, 08:47 uur
Vermeer zou bij Man United ook weer reserve doelman worden, maar 1kk euro.
Van Gaal was toch altijd wel gecharmeerd van Vermeer.
Van Gaal was toch altijd wel gecharmeerd van Vermeer.
0
geplaatst: 1 september 2014, 09:42 uur
Perzoonlijk heb ik bij Vermeer hetzelfde als wat ik in het begin had bij Heurelho da Silva Gomes: ik zat gewoon te wachten op een blunder. Later verbeterde hij zich enorm.
Ik ben bereid te geloven dat ie getalenteerd is, maar met zo'n afwisseling van blunders en topreddingen vraag ik me af wat de winst is tov van een redelijke keeper (6,75) als Mulder. Al heeft Piet Veldhuizen heeft net zo goed last van dezelfde symptomen. Snap ook niet dat ze bij Ajax niet v.d. Sar meer betrokken hebben bij het coachen van Vermeer. Maar ja v.d. Sar die moest - met al zijn communicatieve talenten - commercieel manager worden, alsof marketing een vak is dat je met een 8weekse cursus bij LOI wel even kunt leren
Ik ben bereid te geloven dat ie getalenteerd is, maar met zo'n afwisseling van blunders en topreddingen vraag ik me af wat de winst is tov van een redelijke keeper (6,75) als Mulder. Al heeft Piet Veldhuizen heeft net zo goed last van dezelfde symptomen. Snap ook niet dat ze bij Ajax niet v.d. Sar meer betrokken hebben bij het coachen van Vermeer. Maar ja v.d. Sar die moest - met al zijn communicatieve talenten - commercieel manager worden, alsof marketing een vak is dat je met een 8weekse cursus bij LOI wel even kunt leren

0
geplaatst: 1 september 2014, 10:02 uur
Nu is v.d. Zar (op z'n Van Gaals) een aantal maanden analist geweest en dat was toch elke keer weer genieten als hij het woord nam... 

0
geplaatst: 1 september 2014, 10:08 uur
vigil schreef:
Nu is v.d. Zar (op z'n Van Gaals) een aantal maanden analist geweest en dat was toch elke keer weer genieten als hij het woord nam...
En dat zegt een Feyenoorder
Ik vind het anders wel lachen hoe ze bij Ajax denken mensen die letterlijk alleen veldervaring hebben in een managementrol neer te kunnen zetten. Ik bedoel - uitzonderingen daargelaten, na een lang carrierepad - in het bedrijfsleven wordt het hoofd bezemkast niet zo 1-2-3 gepromoveerd tot CEO, COO of CFO.
En Ajax is nu eenmaal een onderneming met zo'n jaaromzet van 120 miljoen. Om een beetje perspectief te geven: dat is ongeveer 1/5 van de jaaromzet van de volledige Telegraaf Mediagroep.
0
geplaatst: 1 september 2014, 10:12 uur
Nee dat klopt, voor Overmars ligt dat wel anders want die zit al sinds zijn voetbaldagen in "zaken". Vastgoed en veel andere dingetjes waar hij heel rijk van is geworden. Dat doet hij bij Ajax nu ook, de club wordt steeds rijker enkel moet er ook wel eens wat uitgegeven worden om de kwaliteit te waarborgen.
Overigens was De Boer niet echt blij met het vertrek van de doelman, om het zo in de openbaarheid uit te spreken is wellicht niet professioneel (zeker niet met de over het algemeen leeghoofdige harde kern) maar wel eerlijk.
Overigens was De Boer niet echt blij met het vertrek van de doelman, om het zo in de openbaarheid uit te spreken is wellicht niet professioneel (zeker niet met de over het algemeen leeghoofdige harde kern) maar wel eerlijk.
0
geplaatst: 1 september 2014, 10:45 uur
Ajax gaat toch nog iets proberen vandaag. Maduro, Vejinovic, Zimling of anders niets.
Het mag natuurlijk niet te veel kosten allemaal..
Het mag natuurlijk niet te veel kosten allemaal..
0
Martial
geplaatst: 1 september 2014, 11:19 uur
Tsja... het is een verassende en opvallende transfer deze zomerperiode mag je wel zeggen

Wellicht iets beter dan de kleurloze Mulder, maar ook Vermeer maakt wel is fouten natuurlijk en zal je net zien op 21 september (Feyenoord - Ajax) dat hij in de fout gaat mits hij speelt....
Maar bij Feyenoord liggen de problemen nadrukkelijk in het scorend vermogen, de doelcijfers 3 voor 3 tegen zeggen alles op dit moment, alleen Heracles scoorde minder, maar dat is logisch met 0 punten en al 7 punten achter op PSV en haal dit nog maar is in.
Te Vrede was weer een verschrikking aan de bal tegen Twente komt voetballend zo te kort dus hoop op nog een verassing in de vorm van een spits eind deze dag, maar Toornstra is wel een verrijking op het middenveld ipv dat rampenfestijn Immers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.