MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
trebremmit schreef:
Hij ziet gewoon iets wat de meesten denk ik wel herkennen in Rutten, behalve Mjuman dan.

Rutten stapt gewoon in een moeilijke situatie in een club, hij moet een nieuwe verdediging en middenveld organiseren en heeft geen spits.
Van Gaal had ook zo iets maar kan gewoon wereldtop inkopen.
Rutten heeft in het verleden ook nooit echte top selecties gehad hoor.
Rutten heeft dus een zware taak, en het is dan heel makkelijk om hem dan even in het openbaar belachelijk te maken.
Goede concierge , loodgieter, etc .
Of denkt er iemand dat Thijs als beroepskeuze adviseur aan het bijklussen is

Mjuman schreef:

Wat mij betreft komt er prijs voor de meest irritante sportjournalist, Thijs zou ik graag nomineren. Schoof regelmatig aan bij Sportpaus Mart en kreeg regelmatig in no time mijn irri-level indicator op 10

Op zich een hele prestatie om aan dezelfde tafel De Mart voorbij te streven qua irri-level

Volgens mij snappen een paar die column echt niet van Zonneveld.
Heeft helemaal niks met belachelijk maken of afkraken te maken.

Nu ga ik Borussia - Arsenal kijken. Hopen dat Borussia wint maar dat wordt moeilijk denk ik, zonder Hummels en Reus.

trebremmit schreef:

Nu ga ik Borussia - Arsenal kijken. Hopen dat Borussia wint maar dat wordt moeilijk denk ik, zonder Hummels en Reus.

Gelukkig is Arsenal momenteel een matig team. Maar kom, ik begrijp al dat Mart en Thijs bij jou mogen komen bieren

trebremmit schreef:
.

Natuurlijk niet, zoiets zou Thijs echt nooit doen.
Het idee alleen al

Lekker team hoor dat Borussia.
Arsenal was wel heel matig, maar Dortmund speelde heerlijk.

Dik verdiende overwinning van Dortmund. Ik had het gevoel dat Arsenal een punt prima had gevonden.

trebremmit schreef:

Voetbal zonder de voorkennis van Thijs blijft lastig

Mjuman schreef:
(quote)

Gelukkig is Arsenal momenteel een matig team. Maar kom, ik begrijp al dat Mart en Thijs bij jou mogen komen bieren

Tegen Manchester City speelde Arsenal wel goed laatst. Geweldige goals van Wilshere en die Chileen. Maar vanavond was het erg matig inderdaad. Dortmund is nog genadig geweest met 2-0.

Tegen Besiktas vond ik het ook al nax - gingen ze imo onverdiend door

Vooralsnog is Arsenal ongeslagen, heeft het evenveel punten als Liverpool en slechts één minder dan City. Alleen Chelsea doet het van de Engelse topclubs vooralsnog naar behoren (12 uit 4). Arsenal is slechts één van de drie teams dat nog ongeslagen was.

Na een redelijk tot goede wedstrijd tegen City kreeg ik goede hoop, maar Dortmund speelde erg goed en Arsenal is nog zoekende naar de juiste vorm. Het moge duidelijk zijn dat het vanavond niet best was, maar bij vlagen zie je waar Arsenal toe in staat is: zie de bal van Wilshere op Podolski of een goede actie van Welbeck waarbij hij zichzelf in één actie voor de keeper zet.

P.S. Real scoort vooralsnog 3 uit 3, maar rolt Basel hier nu wel op... Europees voetbal is gewoon niet te vergelijken met de competitie. Let maar op Ajax morgen!

Arsenal is helemaal niks en dat komt omdat Wenger geen team kan neerzetten. Waarom speel je met Arteta als verdedigende middenvelder als die o.a. een overtreding nodig heeft om een aanval te stoppen? Waarom zet je beste nr. 10 van de wereld (Ozil) op de vleugel? Waarom koop je geen derde verdediger nadat je er een hebt verkocht (Vermealen).

Kill_illuminati schreef:
Waarom zet je beste nr. 10 van de wereld (Ozil) op de vleugel?
Arsenal heeft te veel nummers 10.. Ramsey, Wilshere en dus ook Özil.

Zelfde geldt overigens voor Ajax met o.a. Schöne, Klaassen en Andersen. Andersen op 10, daar ben ik benieuwd naar...

Ajax doet t erg leuk de laatste 20 minuten!

Vreselijke instelling van PSG zeg, denken er wel te komen met rustig zomeravondvoetbal. Gelukkig straft Ajax dat af. Ook belachelijk dat Lavezzi en Pastore op de bank moesten beginnen.

Naja, met dat zomeravondvoetbal hadden natuurlijk met 1-3/1-4 moeten winnen.

Ja, PSG had een paar grote kansen gemist en Ajax was eigenlijk vooral van afstand gevaarlijk.

Alex Pastoor vertrekt, van Basten wordt naar voren geschoven als hoofdtrainer.

Pastoor kan zich niet vinden in aanbieding AZ en vertrekt - voetbalzone.nl

Lijkt wel een artikel uit De Speld, het begint in Alkmaar wel op een soap te lijken.
Wiljan Vloet is dacht ik beschikbaar

Bert van Marwijk heeft vast wel tijd.

Van Der Brom wil ook heel graag.

dix
Dick Advocaat dan maar weer?

[quote Steward]'In het traject werd duidelijk dat Alex niet als assistent onder een andere, nieuwe hoofdcoach zou gaan fungeren', gaat Stewart verder. [/quote]

Zou Pastoor bij een eventuele nieuwe hoofdcoach weer assistent worden

Wat een soap inderdaad !!!!

Mario Been ??
Jan Wouters ??
Bert Van Marwijk ??

Rudi S schreef:
Van Der Brom wil ook heel graag.

nou inderdaad, wat een ei zeg. Pastoor heeft zijn spullen nog niet gepakt of meneer komt al melden dat hij er voor open staat en het hem heel leuk lijkt.

dix
Rudi S schreef:
Zou Pastoor bij een eventuele nieuwe hoofdcoach weer assistent worden
Dat zou het beste zijn geweest, maar helaas. Dit is typisch een gevalletje Nederland werknemersland.

Van Basten stapt met zijn zwaarwegende doktersadvies naar zijn werkgever en die is dan verplicht passende arbeid aan te bieden. Uiteraard zonder dat op die passende arbeid ook het salaris wordt aangepast, want dat kan natuurlijk niet. Pastoor zal bést een sterk verbeterde aanbieding van de club hebben gehad maar hij zal ook geconcludeerd hebben dat ie geen werksituatie wenst waarin zijn assistent twee keer zoveel opstrijkt als de eindverantwoordelijke. AZ wil aan de hele situatie niet nog meer geld kwijt zijn, die zien zich ook al met een kostbaar reintegratietraject geconfronteerd. Ik denk dat alle drie de slachtoffers het gelijk aan hun zijde hebben in deze situatie. Er deugt iets anders niet.

Ja, ik denk dat er minder gekkigheid in zit als (bijna) iedereen nu denkt.
Soms lopen dingen gewoon iets anders als verwacht.

dix
De vraag is of Van Basten zijn hartproblemen bij zijn sollicitatie voor de werkgever verzwegen heeft.

De soap bij AZ wordt steeds gekker....als je de berichtgeving mag geloven is Pastoor gewoon ontslagen omdat zijn zaakwaarnemer gelekt heeft over het evt stoppen van Basten en stapt ie nu naar de rechter omdat hij het daar niet mee eens is.

Nu staat op teletekst dat Pastoor is ontslagen en het ontslag wil aanvechten.

Edit: wat EL Ninjo zegt dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:07 uur

geplaatst: vandaag om 14:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.