Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2013, 22:25 uur
Lekker hoor PSV...
Nog even en België gaat ons nog voorbij in Europa. Zou fijn zijn als de Nederlandse clubs weer eens wat presteren. Zijn nou niet bepaald de lastigste tegenstanders waren ze tegen voetballen in de EL. AZ laat gelukkig nog zien hoe het moet.
Nog even en België gaat ons nog voorbij in Europa. Zou fijn zijn als de Nederlandse clubs weer eens wat presteren. Zijn nou niet bepaald de lastigste tegenstanders waren ze tegen voetballen in de EL. AZ laat gelukkig nog zien hoe het moet.
0
geplaatst: 28 november 2013, 22:35 uur
Fijn dat voetbal in Amsterdam is uitgevonden en licht in Eindhoven 

0
geplaatst: 28 november 2013, 22:44 uur
Wat een afgrijselijke zak hooi is die Toivonen ook vanavond weer. Hadden ze er in de zomer al uit moeten schoppen.
Cocu zakt ook weer door het ijs.
0
geplaatst: 28 november 2013, 23:12 uur
Linius schreef:
Lekker hoor PSV...
Lekker hoor PSV...
Genk is vandaag groepswinnaar geworden in een poule met Dynamo Kiev, Austria Wien & FC Thun

0
geplaatst: 28 november 2013, 23:21 uur
Jep, met die gedachte in het achterhoofd maakte ik die post 
Nou ken ik dan weer een Belg die Racing Genk fan is dus ik vind het wel leuk voor hem dat ze die prestatie hebben geleverd. Ze loten nu als het goed is ook geen CL uitvaller.
Nou ja, AZ kan in ieder geval nog groepswinnaar worden als ze PAOK achter zich houden.

Nou ken ik dan weer een Belg die Racing Genk fan is dus ik vind het wel leuk voor hem dat ze die prestatie hebben geleverd. Ze loten nu als het goed is ook geen CL uitvaller.
Nou ja, AZ kan in ieder geval nog groepswinnaar worden als ze PAOK achter zich houden.
0
geplaatst: 28 november 2013, 23:30 uur
Onheilspellend schreef:
Wat een afgrijselijke zak hooi is die Toivonen ook vanavond weer. Hadden ze er in de zomer al uit moeten schoppen.
Ik kan me nog herinneren dat ik bij de lokale FC op de tribune zat te kijken naar PSV. Ola - was net na de winterstop overgekomen en speelde als een ijsje, gelikt en Theo - van de supportersvereniging - vond 'em heel scherp. Ola spitste destijds.
Ralf Edström - eveneens uit Degerfors - leverde onlangs fikse kritiek op hem (en ook op Zlatan); nou was Edström destijds de meest getacklede spits in heel Europa - dus een mietje, in de ogen van Zlatan, maar Ralf noemde Ola een verwend nest en dat vind ik nog netjes.
Weg met die djävla pannkaka, snarast!
A propos ijs - de missie van Cocu begint steeds meer op die van Scott (Zuidpool) te lijken: slechte voorbereiding, geen adequate resources en alles zit tegen. Hopelijk loopt het beter af. Je kunt niet straffeloos 90% van een team vervangen - maar die slappe pannenkoek had al lang weggemoeten.
0
geplaatst: 29 november 2013, 10:05 uur
Mjuman schreef:
Ik kan me nog herinneren dat ik bij de lokale FC op de tribune zat te kijken naar PSV. Ola - was net na de winterstop overgekomen en speelde als een ijsje, gelikt en Theo - van de supportersvereniging - vond 'em heel scherp. Ola spitste destijds.
Ralf Edström - eveneens uit Degerfors - leverde onlangs fikse kritiek op hem (en ook op Zlatan); nou was Edström destijds de meest getacklede spits in heel Europa - dus een mietje, in de ogen van Zlatan, maar Ralf noemde Ola een verwend nest en dat vind ik nog netjes.
A propos ijs - de missie van Cocu begint steeds meer op die van Scott (Zuidpool) te lijken: slechte voorbereiding, geen adequate resources en alles zit tegen. Hopelijk loopt het beter af. Je kunt niet straffeloos 90% van een team vervangen - maar die slappe pannenkoek had al lang weggemoeten.
(quote)
Ik krijg een beetje het idee dat Cocu Toivonen moet opstellen van Brands, zodat ze hem wellicht nog voor een respectabel bedrag kunnen verkopen. Cocu moet toch zelf ook wel zien dat het middenveld dramatisch speelt met Toivonen en Maher samen. Schaars zit trouwens ook in een ongelofelijke dip, dus het hele middenveld functioneert gewoon niet. Locadia heeft geen aanvoer en Depay is te jong om elke wedstrijd met acties te komen die een wedstrijd kunnen beslissen. Narsingh, Rekik en Zoet komen net terug van een blessure en de backs zijn het hele seizoen al wisselvallig.
Ik zou dit vorig seizoen dus echt nooit hebben gezegd, maar ik hoop echt dat Wijnaldum snel terug is.
0
geplaatst: 29 november 2013, 10:17 uur
Dat zou Cocu wel een enorm slappe zak maken en bovendien zou het kortzichtig zijn van Brands, want ten eerste laat je ermee zien dat je Cocu niet serieus neemt en als je nog even zo doormoddert, loop je ook dit seizoen weer zo goed als zeker CL mis. En wat verwacht je nou werkelijk nog te krijgen voor een middelmatige Zweed met gedragsproblemen wiens contract over een half jaar afloopt?
Bovendien speelt hij zo verschrikkelijk slecht en ongeinspireerd de laatste maanden dat je hem nog beter op de bank kunt laten en maar hopen dat er nog een paar clubs zijn die hem herinneren toen hij nog wel wat presteerde.
Hele slechte zaak hoe ze dit zo hebben laten dooretteren.
Bovendien speelt hij zo verschrikkelijk slecht en ongeinspireerd de laatste maanden dat je hem nog beter op de bank kunt laten en maar hopen dat er nog een paar clubs zijn die hem herinneren toen hij nog wel wat presteerde.
Hele slechte zaak hoe ze dit zo hebben laten dooretteren.
0
geplaatst: 29 november 2013, 10:37 uur
Van dat licht wil ik toegeven, maar voetbal?
Ik ben Eindhoven zelf overigens nog steeds erg dankbaar voor de cd, laten we dat ook niet vergeten

0
geplaatst: 29 november 2013, 17:39 uur
He$$el_01 schreef:
Ik krijg een beetje het idee dat Cocu Toivonen moet opstellen van Brands, zodat ze hem wellicht nog voor een respectabel bedrag kunnen verkopen.
(quote)
Ik krijg een beetje het idee dat Cocu Toivonen moet opstellen van Brands, zodat ze hem wellicht nog voor een respectabel bedrag kunnen verkopen.
Doet me denken aan Pelle bij AZ. Al pakte ze het daar slimmer aan; wanneer de wedstrijd lekker liep werd Pelle in het veld gestuurd en mocht hij proberen een doelpunt te maken. Wat tot hilarische taferelen leidde, een beetje a la die filmpjes op de vorige pagina.
0
geplaatst: 29 november 2013, 19:28 uur
Legend. Echt een fantastische carriere opgebouwd bij Man. United en zeer veel gewonnen. Mooi om al die (oude) foto's te zien die vandaag opduiken.
http://static-voetbalzone.nl/images/photos/big/ori_960xonbekend/159351603513035.jpg
Jongetje met dat rode haar bijv. zou uitgroeien tot een van de beste middenvelders van zijn generatie.
0
geplaatst: 29 november 2013, 21:26 uur
Onheilspellend schreef:
Legend. Echt een fantastische carriere opgebouwd bij Man. United en zeer veel gewonnen. Mooi om al die (oude) foto's te zien die vandaag opduiken.
(afbeelding)
Jongetje met dat rode haar bijv. zou uitgroeien tot een van de beste middenvelders van zijn generatie.
(quote)
(afbeelding)
En dat andere jongetje - twee naar achteren tov die Welsman - zou later trouwen met een wereldberoemde zangeres om samen een showbizz-paar te vormen; als voorbeeld voor onze eigen Utregse Wes.
0
geplaatst: 30 november 2013, 09:06 uur
952 matchen voor United, 168 goals, 35 (!) prijzen, waaronder 13 Engelse titels,... Geen fan van United, maar wel diep respect voor deze man
En je zou het bijna vergeten, maar in zijn jonge jaren was hij als aalvlug dribbelwonder annex finisher op de flank so'n beetje de voorloper van de Messi's en Ronaldo's van deze wereld en maakte ie vele prachtgoals.
En je zou het bijna vergeten, maar in zijn jonge jaren was hij als aalvlug dribbelwonder annex finisher op de flank so'n beetje de voorloper van de Messi's en Ronaldo's van deze wereld en maakte ie vele prachtgoals.
0
geplaatst: 30 november 2013, 11:41 uur
Teunnis schreef:
Doet me denken aan Pelle bij AZ. Al pakte ze het daar slimmer aan; wanneer de wedstrijd lekker liep werd Pelle in het veld gestuurd en mocht hij proberen een doelpunt te maken. Wat tot hilarische taferelen leidde, een beetje a la die filmpjes op de vorige pagina.
(quote)
Huh? Niet dat Pellè goed was bij AZ, maar hij scoorde juist vaak bij invalbeurten. Er was een seizoen/fase dat hij telkens binnen een paar minuten scoorde als hij inviel.
0
geplaatst: 30 november 2013, 11:46 uur
Het laatste seizoen was hij vrij trefzeker als voornamelijk invaller. Het was qua afronding pijnlijk in Alkmaar toen hij nog geregeld in de basis mocht beginnen.
0
geplaatst: 30 november 2013, 11:47 uur
Maar Pelle was onder Louis (waar hij tot zijn blessure altijd speelde) vaak geen eindstation maar een aanspeel-spits, waar rondom hem heen speler tot score kwamen.
Ik ken zijn assist score niet bij AZ maar die moet toch goed zijn geweest.
0
geplaatst: 30 november 2013, 12:08 uur
Rudi S schreef:
Maar Pelle was onder Louis (waar hij tot zijn blessure altijd speelde) vaak geen eindstation maar een aanspeel-spits, waar rondom hem heen speler tot score kwamen.
Maar kwam vanzelfsprekend ook toen wel vaker in scoringspositie en daar deed hij dan te weinig mee over het algemeen.
0
geplaatst: 30 november 2013, 12:28 uur
Ook dat. Alleen al het zo nu en dan mogen trainen met een speler als Sekou Cissé zorgt ervoor dat een aanvaller zich enorm ontwikkelt.
0
geplaatst: 30 november 2013, 12:39 uur
07/08: 31 wed (1829 speelmin), 4 goals, 1 assist
08/09: 23 wed (992 speelmin), 4 goals, 3 assists
09/10: 20 wed (772 speelmin), 2 goals, 3 assists
10/11: 20 wed (902 speelmin), 6 goals, 1 assist
(bron: transfermarkt.co.uk)
Niet echt bijzonder dus.
0
geplaatst: 30 november 2013, 12:45 uur
Onheilspellend schreef:
Het laatste seizoen was hij vrij trefzeker als voornamelijk invaller. Het was qua afronding pijnlijk in Alkmaar toen hij nog geregeld in de basis mocht beginnen.
Precies.
De AZ-supporters variëren overigens van mening over Pellè en zijn AZ-tijd.
0
geplaatst: 30 november 2013, 12:55 uur
Paap_Floyd schreef:
Niet echt bijzonder dus.
(quote)
Niet echt bijzonder dus.
Dat is toch 1 assist per 9 uur op het speelveld.
0
Martial
geplaatst: 30 november 2013, 14:47 uur
Over Pelle en scoren.... het wordt weer is een tijd dat die een bal in de touwen jaagt, voorlopig scoort die op andere vlakken beter in ieders geval beter

Pelle
En Ruben Schaken moet ook zonodig weer is wat roepen : 'We willen het legioen belonen met een prijs'
Als er eentje z'n bek is moet houden is hij het wel, laat verdomme eerst is wat zien, als je in een wedstrijd één keer je man voorkomt is het al veel.

Pelle
En Ruben Schaken moet ook zonodig weer is wat roepen : 'We willen het legioen belonen met een prijs'
Als er eentje z'n bek is moet houden is hij het wel, laat verdomme eerst is wat zien, als je in een wedstrijd één keer je man voorkomt is het al veel.
0
geplaatst: 30 november 2013, 15:24 uur
Ach ja, je weet hoe dat gaat toch? Hij krijgt een dergelijke vraag 1000 x gesteld door journalisten en die lichten zo'n zinnetje uit. Wat moet hij dan zeggen? "Nee, ook dit jaar blijft de Coolsingel weer leeg?" Of gewoon zwijgen. Lijkt me wel leuk, eigenlijk. 

0
geplaatst: 30 november 2013, 15:32 uur
Gewoon zeggen dat er zolang er een x-aantal spelers van zijn kaliber in de basis staan er niet op een prijs gerekend hoeft te worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.