MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Martial
Nicolage Rico schreef:
Ach ja, je weet hoe dat gaat toch? Hij krijgt een dergelijke vraag 1000 x gesteld door journalisten en die lichten zo'n zinnetje uit. Wat moet hij dan zeggen? "Nee, ook dit jaar blijft de Coolsingel weer leeg?" Of gewoon zwijgen. Lijkt me wel leuk, eigenlijk.

Inderdaad zwijgen na de schande van Waalwijk een speler mag van mij alles roepen als de resultaten er naar zijn, als Feyenoord nou bovenaan zou staan van de competitie mag je praten over een prijs, maar laten ze morgen eerst maar is hun voeten laten spreken i.p.v. hun bek want dat kunnen ze namelijk wel heel goed.

Martial schreef:
(quote)

Inderdaad zwijgen na de schande van Waalwijk een speler mag van mij alles roepen als de resultaten er naar zijn, als Feyenoord nou bovenaan zou staan van de competitie mag je praten over een prijs, maar laten ze morgen eerst maar is hun voeten laten spreken i.p.v. hun bek want dat kunnen ze namelijk wel heel goed.

Verdien je eigenlijk nog een beetje behoorlijk bij Radio Rijnmond?

Commentaar van Radio Rijnmond bij de 1-0 van RKC tegen Feyenoord | Feyenoord - feyenoord.blog.nl

Martial

Uh nee daar werk ik niet, maar geweldig commentaar inderdaad en gelijk heeft hij die Dirk Jan Stouten.

Nog maar ruim een half jaar vasthouden.

Perfecte Hattrick + assist: Is de Primera Division zo zwak of Bale zo goed?

En wat kan dat dan lekker zijn. Drie punten overhouden aan een dramatische pot voetbal. 2 x Toornstra.

Deze rode kaart is van vandaag, veel bonter kun je het ook niet maken
Volgend jaar vast en zeker met Portugal te zien op het WK.

Onheilspellend schreef:
En wat kan dat dan lekker zijn. Drie punten overhouden aan een dramatische pot voetbal. 2 x Toornstra.

Ja top. Slechte wedstrijd, slecht veld, slechte scheids en toch 3 punten meenemen. Lekker hoor. Langzaam maar zeker komen we weer boven drijven. Volgende week komt NEC naar de Galgenwaard en de week daarna komen de lampjes. Zin in.

Running On Empty schreef:
(quote)

Ja top. Slechte wedstrijd, slecht veld, slechte scheids en toch 3 punten meenemen. Lekker hoor. Langzaam maar zeker komen we weer boven drijven. Volgende week komt NEC naar de Galgenwaard en de week daarna komen de lampjes. Zin in.

Ja precies, soms heb je even zo'n gluiperige uitoverwinning nodig om weer voorzichtig naar boven te kunnen kijken. Het huidige NEC moet je 'gewoon' pakken in De Galgenwaard - zou 9 punten uit de laatste 3 duels betekenen - en dan kun je vrij ontspannen toeleven naar PSV. Toch nog wel aardig wat puntjes bij elkaar gesprokkeld en in de wetenschap dat Duplan weer terug is en Sarota eraan komt, kan het nog best wel een acceptabel seizoen worden.

Hoop wel dat het meevalt met Ayoub (hadden ze eerder naar de kant moeten halen imo).

Running On Empty schreef:
(quote)

Stijn_Slayer
Kill_illuminati schreef:
Perfecte Hattrick + assist: Is de Primera Division zo zwak of Bale zo goed?

Wel verzwakt t.o.v. drie jaar geleden, maar Real Madrid is al weken in bloedvorm. Ze spelen stukken beter dan die ukkies uit Barcelona. Als Barcelona binnenkort een keer verliest, krijg ik weer een beetje hoop.

Dat tweede doelpunt was trouwens wel een mooie, die pass van Kroos naar Robben ook.

En dat was ADO. Gaat lekker zo.

Afgaande op teletekst: Speelde Ajax nou 3-4-3 of was Duarte linksback?

herman schreef:
Afgaande op teletekst: Speelde Ajax nou 3-4-3 of was Duarte linksback?

Duarte was linksback.

Hahahaha, Bruma.

Iets met ezel en steen.

Gelukkig. Eén zwaluw maakt nog geen zomer en ik wil nog steeds versterkingen. Maar deze drie punten zijn in ieder geval binnen. Qua spel ook dik verdiend.

Eens kijken of de weg naar boven (weer) wordt gevonden of dat eerstkomende uitwedstrijd weer gewoon drie punten inleveren is. Vooralsnog uiteraard blij met de overwinning van Rotterdam Zuid en twee doelpunten van Pelle. Zelfs inclusief het missen van een penalty

Gefeliciteerd, Hans.

Mooie overwinning. Jammer dat ze niet door denderden naar de 5-1, 6-1.

Volgende week weer 0 punten, dat dan weer wel.

Danny Makkelie heeft vannacht zeker in zijn Feyenoord pyama geslapen

Ik moet de penalty momenten nog terugzien. De eerste was zeker een overtreding, hoewel makkelijk gegeven, maar zo heeft Feyenoord ze dit seizoen vaak zat tegen gehad. Bij de tweede was ik verbaasd toen Makkelie naar de stip wees.

Verder: wat was dat PSV zwak, zeg. Vooral in de 2e helft, ze waren compleet de kluts kwijt.

Ik denk dat Dennis Higler afgelopen nacht in een bruin hemd heeft geslapen.

Martial
Nicolage Rico schreef:

Mooie overwinning. Jammer dat ze niet door denderden naar de 5-1, 6-1.

Volgende week weer 0 punten, dat dan weer wel.

Ik erger me hier al jaren aan, als Feyenoord kan uitlopen naar een hogere score doen ze dat zelden, na de 3-1 vanmiddag geloofde ze het ook weer wel, af en toe een speldenprikje maar verder??
En dat tegen een onthutsend zwak PSV dat ook nog is met 10 man speelde.
Ik heb PSV zelden zo slecht gezien in de Kuip als vanmiddag

De 1-1 viel precies op tijd anders had ik het nog moeten zien, blij met de 3 punten, maar als je die volgende week weer inlevert ben je weer terug bij af en uiteraard weer ontzettend genoten van Schaken en Immers, we mogen toch blij zijn dat zulke fenomenale spelers in de Kuip spelen

Feyenoord heeft voor volgend seizoen keeper Warner Hahn (Dordrecht) aangetrokken en dan kan gauw die Mulder er uit, want die pakt helemaal niets, zelfs dat simpele inrollertje van Maher wist die niet te keren.......

En ik slaap vanavond ook weer in mijn Feyenoord pyama

Haha, cynisch over Schaken en Immers, neem ik aan?

Beide makkelijk gegeven penals, al zijn het wel overtredingen. Staat tegenover dat Bruma in de eerste helft zijn 2e gele kaart al had moeten krijgen.

Ach ja een gele kaart omdat je per ongeluk iemand een bal in zijn gezicht schiet. Sorry hoor slaat nergens op. Verder prima voor Feyenoord, het is ze gegund en zelfs FC Utrecht staat nu ineens in het linkerrijtje en ook boven de lampjes.

Huh? Ik heb het over Bruma, niet over Rekik. Die gele kaart van Rekik sloeg nergens op. Later had hij wel een kaart verdiend voor de overtreding op Pellè, dus dat is ook weer gecompenseerd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:23 uur

geplaatst: vandaag om 09:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.