MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:

Huh? Voor afgelopen weekend hadden ze toch ook al 15 punten?

Tja, niet ieder team heeft de mogelijkheid om punten en doelpunten te verdubbelen.

Nicolage Rico schreef:
- Bilal is voor de toekomst gehaald. Komt op dit moment nog tekort, maar is pas 19 jaar.
- El Ahmadi vind ik een meer dan prima vervanger van Vormer. Samen met Clasie gaat hij dit seizoen heersen op het middenveld.
- Wilkshire is nogal wisselvallig. Geen speler die Feyenoord kampioen gaat maken, maar een prima goedkope oplossing voor een jaar. Geen geweldige verdediger, maar aan de bal niet veel slechter dan Janmaat, al heeft hij niet de snelheid en explosiviteit van Janmaat...
- Manu, geen aankoop, maar wel goed dat hij teruggehaald is.
- Vermeer kent een ongelukkige start en is geen geweldige keeper, maar wel beter dan Mulder.
- Van Toornstra gaan we nog genieten de komende jaren
- Kazim moet zich nog bewijzen, maar doet het vooralsnog niet slecht.
- Bouhlarouz > enorme miskoop. Onbegrijpelijk.

Ben benieuwd hoe je hier aan het einde van het seizoen over denkt. Kan me hier verder prima in vinden. Hoop dat Bouhla nog wel waardevol wordt, anders kan ie aan het eind van het seizoen beter terug naar RKC als dat dan nog bestaat.

Van Geel heeft in ieder geval gedaan wat Van Gaal verzuimd heeft: verdedigers halen. Maar goed, die kon niet de verdedigers krijgen die hij wilde en Van Geel weer niet de aanvallers.

Ja, misschien kunnen Gaal en Geel een beetje uitwisselen.
bv, van Beek tegen Falcao

Ben na de 1ste helft afgehaakt bij Madrid - Juventus, wat een draak van een wedstrijd. Die Simeone kunnen ze beter in een dwangbuis afvoeren.
Was de 2de helft beter, of net zo?

Nog slechter.

Het was inderdaad verschrikkelijk. Tikkie takkie voetbal alleen dan telkens naar de tegenstander en weer terug.

Als het in de Eredivisie was gebeurd, hadden de azijnzeikers alweer klaargestaan, hoor. Dit soort zaadvoetbal gebeurt zelfs op het allerhoogste niveau tussen twee 'top'clubs.

Ondertussen laat PSV het liggen in Moskou, hadden kansen genoeg om het te winnen.

Martial en Nicolage Rico zaten zeker in de Kuip? Mooie wedstrijd zonder echt goed voetbal. Gelukkig Feyenoord uiteindelijk wel gewonnen, want die goal van Standard had toch niet mogen tellen vanwege hands.

Die van Feyenoord wel? Volgens mij raakte Van Beek die bal niet.

herman schreef:
Martial en Nicolage Rico zaten zeker in de Kuip? Mooie wedstrijd zonder echt goed voetbal. Gelukkig Feyenoord uiteindelijk wel gewonnen, want die goal van Standard had toch niet mogen tellen vanwege hands.

Nee, keertje niet geweest. Het was niet best. Feyenoord wel verdiend gewonnen, omdat Standard nog slechter was. Feyenoord had meestal de controle over de wedstrijd, maar is achterin onzeker genoeg om dat zomaar weg te kunnen geven.

Kazim was ook dramatisch, is geen spits en ben benieuwd of hij dat ooit gaat worden - laat staan dit seizoen. Maar gelukkig hebben we Manutelli! Vier keer is scheepsrecht in de havenstad.

trebremmit schreef:
Die van Feyenoord wel? Volgens mij raakte Van Beek die bal niet.

Jawel, hij scoorde hem met z'n haar. Dat kunnen maar weinig spelers zeggen.

herman schreef:

Ik ook, alleen jammer van de uitsupporters van Luik. Dat knokken was een beetje overbodig. Er werd namelijk al voetbal gespeeld.

Mooie assist van Kazim voor de 2-1 en hij gaf ook een goede 'voor-assist' op Nelom waar die eerdere kans van Manu uitkwam. Maar verder was het echt helemaal niets. Nelom was trouwens wel erg goed.

Martial
herman schreef:
Martial en Nicolage Rico zaten zeker in de Kuip? Mooie wedstrijd zonder echt goed voetbal.

Uiteraard zat ik in de Kuip, er valt nog genoeg op en aan te merken op dit Feyenoord, maar 3 punten waren zeker op z'n plaats tegen het laffe Standaard Luik en hoe blij je met een doelpunt kan zijn bewees Sven van Beek, zaten die potten gel toch niet voor niets in z'n haar

Martial
Nicolage Rico schreef:

Nee, keertje niet geweest.

Volgens mij was je er vorige keer ook al niet bij tegen Zorya

Speelt Feyenoord een keer Europees ben je er niet, foei .......

herman schreef:
Nelom was trouwens wel erg goed.

Dat mocht ook wel een keer, hopelijk kan hij de lijn vasthouden.

Kuyt stopt als international...

Martial schreef:
(quote)

Uiteraard zat ik in de Kuip, er valt nog genoeg op en aan te merken op dit Feyenoord, maar 3 punten waren zeker op z'n plaats tegen het laffe Standaard Luik en hoe blij je met een doelpunt kan zijn bewees Sven van Beek, zaten die potten gel toch niet voor niets in z'n haar

Ja, mooi om te zien hoe blij hij was. Feyenoord speelde misschien niet heel goed, maar wel met passie en daarom was het al mooi om te zien. Wat een verschil met PSV, al was de entourage daar ook een stuk minder.

jasper1991 schreef:

Nou ja, bij noodsituaties is hij oproepbaar. Gezien de laatste resultaten is de noodsituatie al redelijk dichtbij

jasper1991 schreef:

Daar nemen we toch wel afscheid van een groot voetballer. Zoveel spelers met meer dan 100 interlands heeft Nederland niet gehad. Iemand die volgens mij wel alles uit zijn carrière gehaald heeft.

Indien hij bij noodsituaties oproepbaar is gaat hij dus veel vaker spelen in vergelijk met de afgelopen jaren.
Hm, Dirk returns.

Overigens waren onze vriendjes uit Belgie ook lekker bezig met rellen, veel van meegekregen Martial?

De voorzitter van Standaard gaat de UEFA vragen het duel te annuleren en over te laten spelen i.v.m. de ingooi van Nelom en het al dan wel of niet raken van de bal door Van Beek.

Martial
vigil schreef:
Overigens waren onze vriendjes uit Belgie ook lekker bezig met rellen, veel van meegekregen Martial?

Ik zag het allemaal wel gebeuren natuurlijk, alhoewel ik zelf helemaal aan de andere kant zit in het stadion, blijft het altijd jammer dat er schijnbaar bij elke club dit soort randdebielen zijn die vol zitten met alcohol en drugs en die zo nodig de stoere bink willen uithangen.

Hopen dat de Feyenoordsupporters zich wel weten te gedragen als ze naar Luik toe moeten, alhoewel het wel hopen is tegen beter weten in..........

vigil schreef:
De voorzitter van Standaard gaat de UEFA vragen het duel te annuleren en over te laten spelen i.v.m. de ingooi van Nelom en het al dan wel of niet raken van de bal door Van Beek.

Het blijven Calimero's en qua vechten konden ze geloof ook wel les gebruiken van Vak S, F-side of Bunnikside.

Martial
Pellè voor het eerst geselecteerd voor Italië, het is een beetje een laatbloeier, maar het is dik verdiend natuurlijk

Ik zie hem nog wel als pinchhitter meegaan naar Frankrijk voor het EK.

Pele eh Pelle houdt Balotelli buiten de selectie.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:18 uur

geplaatst: vandaag om 09:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.