MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Niet meer dan logisch dat je een echte spits laat spelen in plaats van een opgefokte clown

Nee, en Feyenoord hoeft van mij Balotelli niet te huren, laat hem alsjeblieft aan de andere kant van het water blijven. Dan maar zo verder hobbelen.

Zure avond in de Galgenwaard.

FCUtrecht het eerste uur heer en meester met 2 goals pas vlak na rust, 2-0.
Maar wie wil winnen ..... ach vul zelf maar in ..... 2-3 Eagles.

Enorm leuke wedstrijd eindigend met een kater

musician schreef:
Niet meer dan logisch dat je een echte spits laat spelen in plaats van een opgefokte clown
.

Immobile zal toch wel spelen, maar ik zie gezien de tegenstanders Azerbeidzjan en Malta wel speeltijd voor Pelle.

Hendrik68
Enorm leuke wedstrijd eindigend met een kater
Net zoals Dodgers-Cardinals . Ook 6 innings niks aan de hand en vervolgens gooit Kershaw zo ongeveer zijn beroerdste inning uit zijn nog prille carriere.

Ik feliciteer Feyenoord alvast met de overwinning. Wordt een kansloze missie voor Groningen, ben ik bang.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Net zoals Dodgers-Cardinals . Ook 6 innings niks aan de hand en vervolgens gooit Kershaw zo ongeveer zijn beroerdste inning uit zijn nog prille carriere.

Ja echt ongelooflijk, sta je met 6-1 voor en ga je met 9-10 de boot in. Gelukkig hebben de Dodgers de stand inmiddels gelijk getrokken maar het thuisvoordeel zijn ze helaas kwijt.

trebremmit schreef:
Ik feliciteer Feyenoord alvast met de overwinning. Wordt een kansloze missie voor Groningen, ben ik bang.

Ik zou niets uitsluiten in de Nederlandse competitie. Ik weet niet precies waar je de uitspraken op baseert. Maar als er iets duidelijk is, dan is het wel dat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen. Het is geen "mooie" uitzondering meer. Die onderscheiden zijn weg genivelleerd. Feyenoord kwam vorige week op gang na een prachtig eigen doelpunt van GAE (waarvoor nog dank) en won van Standard door doelpunten die volgens de Belgen, maar dat zijn ook slechte verliezers, niet hadden gekund (uitbal niet aangeraakt door Van Beek, hands van Manu waarna hij vervolgens scoorde). Dus je weet het niet.

Rudi S schreef:
Immobile zal toch wel spelen, maar ik zie gezien de tegenstanders Azerbeidzjan en Malta wel speeltijd voor Pelle.

Las vanmorgen dat Pelle inmiddels is gevraagd voor het Italiaanse elftal.
Volgens mij werd ik van de zomer nog uitgelachen toen ik dat riep voor het WK maar ik denk dat de marktwaarde van Pelle inmiddels wel eens dicht bij die van Balotelli (die er echt helemaal niks van bakte op het WK) zou kunnen liggen. Ik zou overigens niet weten, waarom Pelle alleen voor de "makkelijkere" landen zou worden gekozen. Hij kan voor Italië tegen elk land scoren.

Groningen heeft maar drie keer in de kuip gewonnen, laatste keer in 2007. Gelijkspel zou nog kunnen maar winnen gaan we echt niet. De laatste weken spelen we echt als een drol.

musician schreef:
(quote)

(quote)

Ik zou overigens niet weten, waarom Pelle alleen voor de "makkelijkere" landen zou worden gekozen. Hij kan voor Italië tegen elk land scoren.

Omdat het een reactie op mijn post even reageren.
Ik zeg nergens dat Pelle geselecteerd wordt wegens "zwakke landen". sterker als het Frankrijk o.i.d was zou hij ook wel gekozen worden.
Ik zeg enkel dat ik denk dat Immobile wel zal spelen, maar ik verwacht dat Italie wel in veilige haven zal komen en Pelle dan speeltijd krijgt.

Hendrik68
4-0 dat had ik vooraf voorspeld. Dat het dan met 11 tegen 10 bij 4-0 blijft valt me alleszins mee. Ik heb begrepen dat de FC even futloos als vorige week speelde. Een nederlaag tegen Feyenoord uit kan, maar Groningen bewees vorige week al dat het een groot probleem heeft. Degraderen zal het niet, maar de play offs voor Europees voetbal zijn kansloos zo lang er niet heel veel verandert. In ieder geval moet het duo Kieftenbeld/Lindgren gewoon weg en mag Hoesen even een paar weken nadenken of hij nog 4 jaar zo door denkt te willen gaan. Iedereen maar zeuren over Zeefuik, maar Hoesen blijkt nog veel minder.

Lindgren was in zijn eerste periode bij Groningen behoorlijk goed vond ik, maar speelt nu wel erg slecht. De coach weet zijn team in ieder geval niet echt te motiveren. En mooie momenten van Immers in deze wedstrijd. Zou hij na Pelle ook Kazim op de rit helpen?

trebremmit schreef:
Groningen heeft maar drie keer in de kuip gewonnen, laatste keer in 2007. Gelijkspel zou nog kunnen maar winnen gaan we echt niet. De laatste weken spelen we echt als een drol.

Ach als FC Utrecht al in De Kuip kan winnen was het voor FC Groningen wellicht ook mogelijk geweest

Feyenoord alweer gewonnen ha. Dat gaat waarschijnlijk betekenen dat we alweer 1 week door gaan komen zonder dat eeuwig gezever en geklaag . GELUKKIG

Drie overwinningen na elkaar. In een ietwat opportunistische bui zeg ik: het lek is boven.

trebremmit schreef:

Was het nog maar een drol dan was het nog wat... Nu klagen wij (Feyenoorders) regelmatig over hun verdediging maar wat Grun liet zien vandaag brengt toch ook dikke tranen op de wangen. Wat een vertoning, 70% balbezit van Feyenoord en nul keer op doel geschoten door Groningen. Nu speelde Feyenoord wel aardig maar ook weer niet zo dwingend en goed dat er echt helemaal niets te halen viel. Die Eric Botteghin moet echt in een vuilniszak langs de weg wat een weggooi voetballer is dat zeg. 1 keer iets goed geraakt en dat was het gezicht van Vermeer die lang de bal klem had en op de grond lag, donker rood maar helaas verkeerd ingeschat door de scheids met geel dus daar is achteraf ook niets meer aan te doen.

Ik wil je verder niet afvallen hoor met dit bericht want je bent altijd zeer realistisch

Botteghin was/is toch anders één van de beste CB's van de Eredivisie.

Hendrik68
Je hebt van die lui die zien Botteghin 1 keer per jaar en menen daar een conclusie aan te kunnen verbinden. Botteghin wint statistisch de meeste een op een duels van alle verdedigers in de Eredivisie las ik van de week. Aan de verdediging ligt het bij Groningen normaal gesproken niet. De Vrij, BMI en Janmaat schutterden in het verleden ook met grote regelmaat, het gaat om de lange termijn en ook aan wie je voor je hebt staan. Bij Groningen zijn dat Kieftenbeld en Lindgren die werkelijk 0,0 aan verdedigend werk opknappen en bij elk balbezit de ballinea recta in de voeten van de tegenstander spelen. Dat is niet echt lekker voor een verdediger.

Hendrik68 schreef:
Je hebt van die lui die zien Botteghin 1 keer per jaar en menen daar een conclusie aan te kunnen verbinden.

Je mag me gewoon persoonlijk aanspreken hoor Hendrik68...

Joren999 schreef:
Botteghin was/is toch anders één van de beste CB's van de Eredivisie.

Ik had ook Kappelhof kunnen noemen maar die is nog jong en veel minder ervaren. Maar hij was echt dramatisch maar dat mag je niet zeggen als hij vorig seizoen(en) het wel aardig gedaan heeft. Feit is dat Groningen alle uitwedstrijden dit seizoen minimaal 3 doelpunten tegen krijgt en niets te vertellen heeft. Dat mag je hem dan toch (ook) aanrekenen?

Oh nee, ik geloof meteen dat het er nu niet betrouwbaar uitziet (heb de wedstrijd nu niet gezien), maar ik vind het opvallend, afgaande op wat ik eerder van hem heb gezien.

Toch had Botteghin voor die rare actie wel een rode kaart mogen krijgen. Dat heeft niks te maken met of je Botteghin 1 x per jaar hebt gezien, het was gewoon een belachelijke schop met de intentie Vermeer te raken.

Voor het overige viel Groningen behoorlijk tegen. Ik ben uiteraard blij dat Feyenoord wint en dat de weg naar boven lijkt ingeslagen. Toch is het spel nog niet om over naar huis te schrijven.
Iggy schreef:
Feyenoord alweer gewonnen ha. Dat gaat waarschijnlijk betekenen dat we alweer 1 week door gaan komen zonder dat eeuwig gezever en geklaag . GELUKKIG

En ik stop pas met klagen als ze bovenaan staan en kampioen zijn geworden

musician schreef:
Toch had Botteghin voor die rare actie wel een rode kaart mogen krijgen. het was gewoon een belachelijke schop met de intentie Vermeer te raken.

En dat lukte ook nog best aardig

En ik stop pas met klagen als ze bovenaan staan en kampioen zijn geworden [/quote]

Da's niet fijn om te lezen. Dus ik kan me gaan instellen op nog minstens 2 tot 3 jaar geklaag en gezever pfffff.

Ik vrees dat je nu nog erg optimistisch bent

Running On Empty schreef:
Ach als FC Utrecht al in De Kuip kan winnen was het voor FC Groningen wellicht ook mogelijk geweest

Dat was dan ook één van de zeven wereldwonderen, de winst van Utrecht toen.

trebremmit schreef:

Dank je. Maar het was vast nog rampzaliger dan je zelf gedacht had. Mijn god, wat was FC Groningen slecht zeg. Achterin ging werkelijk alles fout wat fout kon gaan. En eigenlijk was dat de enige linie waar jullie de bal hadden...

We hebben geen spits, maar Ajax is ook 4 x achter elkaar kampioen geworden zonder spits, dus het moet kunnen...

Zolang de best voetballende ploeg van de Eredivisie onder jullie staat (op doelsaldo dan wel) lijkt het me niet dat Feyenoord iets te klagen heeft.

Je doelt op Fietstas?

Zal wel loslopen...

Mijn cluppie ja

Groningen mist Kostic. En Van der Looi vind ik geen goede trainer, vond ik vorig seizoen ook al.
En dat Hoesen niet scoort komt natuurlijk ook door het middenveld, Hoesen vind ik in ieder geval professioneler dan Zeefuik, die laatste neemt zijn beroep totaal niet serieus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:08 uur

geplaatst: vandaag om 14:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.