MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2

zoeken in:
Rudi S schreef:
(quote)

Klopt, Guardiola is met BM ten minste bij de Paus geweest.

verraadt Chevy93 daar zijn katholieke afkomst?

Misschien is het mogelijk om een gros eikenprocessierupsen vanuit Brabant naar Noord-Holland te migreren, kunnen die het voorbeeld geven aan die ufo-bespelers in Ouderkerk a/d Amstel.

't verschil tussen professie (beroep), processie en progressie is qua letters niet zo groot, inhoudelijk wel.

Rudi S schreef:
(quote)

Klopt, Guardiola is met BM ten minste bij de Paus geweest.
Ja, ik moet wel steeds vaker schietgebedjes doen dan me lief is.. Voor vanavond heb ik alvast mijn vingers gekruist.

Moisander en Kolbeinn zijn al gepasseerd voor vanavond. Nou maar zien of Denswil en Milik het beter doen..

Vanavond wordt er wel gewonnen van die rennende adelaars.

* Ajax won alle 29 thuisduels in de Eredivisie met Go Ahead Eagles. Doelsaldo: 111 voor, 25 tegen.
* Ajax won in de Eredivisie zijn laatste 10 uit- en thuiswedstrijden in de Eredivisie tegen Go Ahead Eagles. Dit is de langstlopende zegereeks tegen huidige Eredivisieploegen voor de Amsterdammers.
* De laatste editie van Ajax – Go Ahead Eagles eindigde in 6-0. Op 28 september 2013 vielen alle doelpunten na rust in de ArenA.
Het biedt perspectief... maar tegen PEC kon Ajax ook goede statistieken aantekenen.

Maar eerst Arsenal tegen Sunderland.
En dan vanavond rolt Ronaldo Barça op!

Zij die afgehaakt zijn, omdat de El Classico's te saai werden, zullen de tweede helft toch echt even in moeten schakelen, want het is een heerlijke wedstrijd.

Geweldig om voetbal te zien waarbij men gewoon over 10 meter een bal in elkaars voeten kan spelen!

chevy93 schreef:
Zij die afgehaakt zijn, omdat de El Classico's te saai werden, zullen de tweede helft toch echt even in moeten schakelen, want het is een heerlijke wedstrijd.

Nee, niks aan

Mijn hemel, als je het goed uitspeelt, sta je zeker 4-0 voor. Nee hoor, één behoorlijke fout en weer 1-1. Vervolgens mag je blij zijn dat het geen 1-2 wordt en uiteindelijk kan je al voor rust weer met 4-1 voor staan...

Hoesen heeft vanavond een doelpunt gemaakt.

Milik ook ^_^

Wat een verademing om Milik in de spits te zien spelen i.p.v. Sigthorsson

Feyenoord verkocht zijn drie beste verdedigers, wisselde de vaste keeper en heeft tóch na tien duels de minste tegengoals. Sterk staaltje!

Het gekke is dat dit ook nog allemaal in eigen stadion is geweest

DargorDT schreef:
Feyenoord verkocht zijn drie beste verdedigers, wisselde de vaste keeper en heeft tóch na tien duels de minste tegengoals. Sterk staaltje!

Ja, maar ook maar 1 doelpunt meer gemaakt dan de nummero laatst Heracles

Feyenoord is net als de A16: veel problemen in de spits.

Hendrik68
Scheelt weer Running on Empty: Utrecht ging even flink op zijn snavel, maar de 5e wedstrijd in de World Series zal een hoop vergoed hebben. Hoewel geen Dodgers was dit toch een stukje historie wat Madison Bumgarner schreef. 9 innings uitgooien en de 0 houden. En hij is nog jonger dan Kershaw.

Rudi S schreef:
(quote)

Dat bewijst in elk geval dat doelpunten vóór weinig zeggen over de positie op de ranglijst. Met een goede verdediging kom je verder In de Duitse Bundesliga staat Hannover 96 met 6 doelpunten op de zevende plaats van de ranglijst. Zo extreem heb ik het zelden meegemaakt.

En wat Feyenoord betreft: die vergelijking met de A16 gaat nog wel even duren.

Hendrik68
Het is dat Bayern bovenaan staat, anders zou je toch zweren dat de ranglijst van de Bundesliga op de kop stond op teletekst.

Hendrik68 schreef:
Scheelt weer Running on Empty: Utrecht ging even flink op zijn snavel, maar de 5e wedstrijd in de World Series zal een hoop vergoed hebben.

Ach ja het was lekker weer en het was gezellig op de tribune. Met een rode kaart en 0-2 achter binnen 20 minuten was de wedstrijd echter snel gespeeld. Van de Maarel had slimmer moeten zijn, met name bij zijn eerste gele kaart.

Ik heb die World Series pot niet gezien, misschien later nog.

GrafGantz schreef:
Feyenoord is net als de A16: veel problemen in de spits.

En dan moeten ze er nog over als ze naar Dordrecht, N.A.C. en Standard gaan.

Rudi S schreef:
(quote)

En dan moeten ze er nog over als ze naar Dordrecht, N.A.C. en Standard gaan.

Sterker nog, met elke uitwedstrijd moeten ze over de A16, inclusief Excelsior.

Oh, ik dacht dat iedere speler zelf op de fiets naar Woudestein ging

Wel een goede warming-up, op de fiets de Brienenoordbrug over.

Rudi S schreef:
(quote)

Die heeft 1 wedstrijd gewonnen maar maakte er toen wel gelijk 6, dan kan je het toch beter verdelen

Nee hoor, wat mij betreft had Feyenoord liever met 6-1 van Ajax gewonnen en de rest dan maar verloren

Martial
DargorDT schreef:

Ja en dan sta je ineens 3e in deze gekke competitie

Maar ja je kan volgende week ook zo maar weer 6e of 7e staan

Eindelijk is een keeper die punten pakt voor je, een zeer talentvol verdedigingsduo (Van Beek en Kongolo) een sterk middenveld en dan heb je nog niet eens een fatsoenlijke spits in het veld staan

Genomineerden gouden bal:

Gareth Bale (Wales), Karim Benzema (Frankrijk), Diego Costa (Spanje), Thibaut Courtois (België), Cristiano Ronaldo (Portugal), Ángel Di María (Argentinië), Mario Götze (Duitsland), Eden Hazard (België), Zlatan Ibrahimovic (Zweden), Andrés Iniesta (Spanje), Toni Kroos (Duitsland), Philipp Lahm (Duitsland), Javier Mascherano (Argentinië), Lionel Messi (Argentinië), Thomas Müller (Duitsland), Manuel Neuer (Duitsland), Neymar (Brazilië), Paul Pogba (Frankrijk), Sergio Ramos (Spanje), Arjen Robben (Nederland), James Rodríguez (Colombia), Bastian Schweinsteiger (Duitsland), Yaya Touré (Ivoorkust).

Zou Robben een kans maken? Manuel Neuer mag hem van mij wel krijgen en hopelijk geen Messi die meer dan genoeg eer heeft gehad na het WK (speler van het toernooi), maar eerlijk gezegd houd ik niet heel strak alle internationale competities bij.

Suarez er niet bij.

Ik vind toch dat Kroos en Ronaldo het meeste hebben laten zien dit jaar.

Robben natuurlijk.

Jij bent natuurlijk een duitser ergens uit Munchen, tja die zijn voor...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.