Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 14:21 uur
Misschien is het mogelijk om een gros eikenprocessierupsen vanuit Brabant naar Noord-Holland te migreren, kunnen die het voorbeeld geven aan die ufo-bespelers in Ouderkerk a/d Amstel.
't verschil tussen professie (beroep), processie en progressie is qua letters niet zo groot, inhoudelijk wel.
't verschil tussen professie (beroep), processie en progressie is qua letters niet zo groot, inhoudelijk wel.

0
geplaatst: 25 oktober 2014, 14:31 uur
Ja, ik moet wel steeds vaker schietgebedjes doen dan me lief is.. Voor vanavond heb ik alvast mijn vingers gekruist. 
Moisander en Kolbeinn zijn al gepasseerd voor vanavond. Nou maar zien of Denswil en Milik het beter doen..

Moisander en Kolbeinn zijn al gepasseerd voor vanavond. Nou maar zien of Denswil en Milik het beter doen..
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 14:39 uur
* Ajax won alle 29 thuisduels in de Eredivisie met Go Ahead Eagles. Doelsaldo: 111 voor, 25 tegen.
* Ajax won in de Eredivisie zijn laatste 10 uit- en thuiswedstrijden in de Eredivisie tegen Go Ahead Eagles. Dit is de langstlopende zegereeks tegen huidige Eredivisieploegen voor de Amsterdammers.
* De laatste editie van Ajax – Go Ahead Eagles eindigde in 6-0. Op 28 september 2013 vielen alle doelpunten na rust in de ArenA.
Het biedt perspectief... maar tegen PEC kon Ajax ook goede statistieken aantekenen.Maar eerst Arsenal tegen Sunderland.

En dan vanavond rolt Ronaldo Barça op!
0
geplaatst: 25 oktober 2014, 18:47 uur
Zij die afgehaakt zijn, omdat de El Classico's te saai werden, zullen de tweede helft toch echt even in moeten schakelen, want het is een heerlijke wedstrijd.
Geweldig om voetbal te zien waarbij men gewoon over 10 meter een bal in elkaars voeten kan spelen!
Geweldig om voetbal te zien waarbij men gewoon over 10 meter een bal in elkaars voeten kan spelen!

0
geplaatst: 25 oktober 2014, 19:22 uur
chevy93 schreef:
Zij die afgehaakt zijn, omdat de El Classico's te saai werden, zullen de tweede helft toch echt even in moeten schakelen, want het is een heerlijke wedstrijd.
Nee, niks aan

0
geplaatst: 25 oktober 2014, 21:33 uur
Mijn hemel, als je het goed uitspeelt, sta je zeker 4-0 voor. Nee hoor, één behoorlijke fout en weer 1-1. Vervolgens mag je blij zijn dat het geen 1-2 wordt en uiteindelijk kan je al voor rust weer met 4-1 voor staan... 

0
geplaatst: 26 oktober 2014, 01:28 uur
Wat een verademing om Milik in de spits te zien spelen i.p.v. Sigthorsson
0
geplaatst: 26 oktober 2014, 19:14 uur
Feyenoord verkocht zijn drie beste verdedigers, wisselde de vaste keeper en heeft tóch na tien duels de minste tegengoals. Sterk staaltje!
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:10 uur
Het gekke is dat dit ook nog allemaal in eigen stadion is geweest
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:12 uur
DargorDT schreef:
Feyenoord verkocht zijn drie beste verdedigers, wisselde de vaste keeper en heeft tóch na tien duels de minste tegengoals. Sterk staaltje!
Ja, maar ook maar 1 doelpunt meer gemaakt dan de nummero laatst Heracles

0
Hendrik68
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:39 uur
Scheelt weer Running on Empty: Utrecht ging even flink op zijn snavel, maar de 5e wedstrijd in de World Series zal een hoop vergoed hebben. Hoewel geen Dodgers was dit toch een stukje historie wat Madison Bumgarner schreef. 9 innings uitgooien en de 0 houden. En hij is nog jonger dan Kershaw.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:40 uur
Dat bewijst in elk geval dat doelpunten vóór weinig zeggen over de positie op de ranglijst. Met een goede verdediging kom je verder
In de Duitse Bundesliga staat Hannover 96 met 6 doelpunten op de zevende plaats van de ranglijst. Zo extreem heb ik het zelden meegemaakt. En wat Feyenoord betreft: die vergelijking met de A16 gaat nog wel even duren.
0
Hendrik68
geplaatst: 27 oktober 2014, 10:44 uur
Het is dat Bayern bovenaan staat, anders zou je toch zweren dat de ranglijst van de Bundesliga op de kop stond op teletekst.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:23 uur
Hendrik68 schreef:
Scheelt weer Running on Empty: Utrecht ging even flink op zijn snavel, maar de 5e wedstrijd in de World Series zal een hoop vergoed hebben.
Scheelt weer Running on Empty: Utrecht ging even flink op zijn snavel, maar de 5e wedstrijd in de World Series zal een hoop vergoed hebben.
Ach ja het was lekker weer en het was gezellig op de tribune. Met een rode kaart en 0-2 achter binnen 20 minuten was de wedstrijd echter snel gespeeld. Van de Maarel had slimmer moeten zijn, met name bij zijn eerste gele kaart.
Ik heb die World Series pot niet gezien, misschien later nog.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 11:36 uur
GrafGantz schreef:
Feyenoord is net als de A16: veel problemen in de spits.
Feyenoord is net als de A16: veel problemen in de spits.
En dan moeten ze er nog over als ze naar Dordrecht, N.A.C. en Standard gaan.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:08 uur
Sterker nog, met elke uitwedstrijd moeten ze over de A16, inclusief Excelsior.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:11 uur
Oh, ik dacht dat iedere speler zelf op de fiets naar Woudestein ging 

0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:12 uur
Wel een goede warming-up, op de fiets de Brienenoordbrug over.
0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:13 uur
Die heeft 1 wedstrijd gewonnen maar maakte er toen wel gelijk 6, dan kan je het toch beter verdelen

0
geplaatst: 27 oktober 2014, 12:36 uur
Nee hoor, wat mij betreft had Feyenoord liever met 6-1 van Ajax gewonnen en de rest dan maar verloren 

0
Martial
geplaatst: 27 oktober 2014, 17:46 uur
DargorDT schreef:
Ja en dan sta je ineens 3e in deze gekke competitie

Maar ja je kan volgende week ook zo maar weer 6e of 7e staan

Eindelijk is een keeper die punten pakt voor je, een zeer talentvol verdedigingsduo (Van Beek en Kongolo) een sterk middenveld en dan heb je nog niet eens een fatsoenlijke spits in het veld staan

0
geplaatst: 28 oktober 2014, 11:40 uur
Genomineerden gouden bal:
Gareth Bale (Wales), Karim Benzema (Frankrijk), Diego Costa (Spanje), Thibaut Courtois (België), Cristiano Ronaldo (Portugal), Ángel Di María (Argentinië), Mario Götze (Duitsland), Eden Hazard (België), Zlatan Ibrahimovic (Zweden), Andrés Iniesta (Spanje), Toni Kroos (Duitsland), Philipp Lahm (Duitsland), Javier Mascherano (Argentinië), Lionel Messi (Argentinië), Thomas Müller (Duitsland), Manuel Neuer (Duitsland), Neymar (Brazilië), Paul Pogba (Frankrijk), Sergio Ramos (Spanje), Arjen Robben (Nederland), James Rodríguez (Colombia), Bastian Schweinsteiger (Duitsland), Yaya Touré (Ivoorkust).
Zou Robben een kans maken? Manuel Neuer mag hem van mij wel krijgen en hopelijk geen Messi die meer dan genoeg eer heeft gehad na het WK (speler van het toernooi), maar eerlijk gezegd houd ik niet heel strak alle internationale competities bij.
Gareth Bale (Wales), Karim Benzema (Frankrijk), Diego Costa (Spanje), Thibaut Courtois (België), Cristiano Ronaldo (Portugal), Ángel Di María (Argentinië), Mario Götze (Duitsland), Eden Hazard (België), Zlatan Ibrahimovic (Zweden), Andrés Iniesta (Spanje), Toni Kroos (Duitsland), Philipp Lahm (Duitsland), Javier Mascherano (Argentinië), Lionel Messi (Argentinië), Thomas Müller (Duitsland), Manuel Neuer (Duitsland), Neymar (Brazilië), Paul Pogba (Frankrijk), Sergio Ramos (Spanje), Arjen Robben (Nederland), James Rodríguez (Colombia), Bastian Schweinsteiger (Duitsland), Yaya Touré (Ivoorkust).
Zou Robben een kans maken? Manuel Neuer mag hem van mij wel krijgen en hopelijk geen Messi die meer dan genoeg eer heeft gehad na het WK (speler van het toernooi), maar eerlijk gezegd houd ik niet heel strak alle internationale competities bij.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 11:42 uur
Suarez
er niet bij.
Ik vind toch dat Kroos en Ronaldo het meeste hebben laten zien dit jaar.
er niet bij.Ik vind toch dat Kroos en Ronaldo het meeste hebben laten zien dit jaar.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 13:05 uur
Jij bent natuurlijk een duitser ergens uit Munchen, tja die zijn voor... 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.