Overig / Algemeen / Algemeen sporttopic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 13:09 uur
En jij met Kroos dan 
En Ronaldo die helemaal niks heeft laten zien op het wk.

En Ronaldo die helemaal niks heeft laten zien op het wk.
0
Mb.
geplaatst: 28 oktober 2014, 13:22 uur
Robben zou het wel verdienen. Eigenlijk had hij speler van het WK moeten zijn.
..maar het zal wel weer Ronaldo of Messi worden. Zo gaat dat in die dingen.
..maar het zal wel weer Ronaldo of Messi worden. Zo gaat dat in die dingen.

0
geplaatst: 28 oktober 2014, 13:34 uur
Nee Ronaldo kwam terug van een blessure en speelde in een heel matig elftal.
Robben was op het WK supergoed en waarschijnlijk wel de beste in Brazilie.
Ronaldo is niet bepaald mijn favoriete persoon (ik kan al helemaal niet tegen dat jankgezicht wat hij bij teleurstellingen trekt
).De voetballer Ronaldo lijkt echter steeds beter / sterker te worden, die kracht gekoppeld aan techniek levert nu eenmaal zo'n geweldig voetbal op dat ik hem ondanks alles de beste van dit moment vind.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 14:19 uur
trebremmit schreef:
Coach van het jaar vind ik Joachim Löw.
Van Gaal natuurlijk. De Duitse internationals van het afgelopen WK hadden niet eens een coach nodig.Coach van het jaar vind ik Joachim Löw.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 14:57 uur
Als je ziet wat het Nederlands elftal nu presteert met een vrijwel identiek team lijkt me Van Gaal de meest logische winnaar ja.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 15:39 uur
Ballon d'Or moet gaan naar C. Ronaldo (en de bookmakers lijken het al zeker te weten). FIFA World Coach of the Year zou Van Gaal verdienen, maar de serieuze kanshebbers zijn Löw, Ancelotti en Simeone.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 16:01 uur
Rudi S schreef:
Ronaldo is niet bepaald mijn favoriete persoon (ik kan al helemaal niet tegen dat jankgezicht wat hij bij teleurstellingen trekt
).
De voetballer Ronaldo lijkt echter steeds beter / sterker te worden, die kracht gekoppeld aan techniek levert nu eenmaal zo'n geweldig voetbal op dat ik hem ondanks alles de beste van dit moment vind.
(quote)
).De voetballer Ronaldo lijkt echter steeds beter / sterker te worden, die kracht gekoppeld aan techniek levert nu eenmaal zo'n geweldig voetbal op dat ik hem ondanks alles de beste van dit moment vind.
Robben speelt in een vrij matig Nederlands elftal. Maar ben het met je eens dat Ronaldo deze prijs wel verdient. Ach en favoriet persoon. Ik heb wel wat met arrogante, pedante en kleurijke personen. Stukken beter dan zo'n vreselijke droogkloot als een Messi. Die vent lijkt wel een robot. Binnen het veld meschien wel de beste ooit. Buiten het veld dodelijk saai.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 16:38 uur
iggy schreef:
(..)Ik heb wel wat met arrogante, pedante en kleurijke personen. Stukken beter dan zo'n vreselijke droogkloot als een Messi. Die vent lijkt wel een robot. Binnen het veld meschien wel de beste ooit. Buiten het veld dodelijk saai.
(..)Ik heb wel wat met arrogante, pedante en kleurijke personen. Stukken beter dan zo'n vreselijke droogkloot als een Messi. Die vent lijkt wel een robot. Binnen het veld meschien wel de beste ooit. Buiten het veld dodelijk saai.
Messi is liefhebber van Oasis en Britpop - dat zegt al wat. Geen idee wat Ronaldo waardeert - als 't Portugeees is, mag het dit wel zijn: BURAKA SOM SISTEMA - We Stay Up All Night (Official Video) on Vimeo of Buraka Som Sistema - Vuvuzela (Carnaval) - YouTube
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 17:12 uur
Mjuman schreef:
Messi is liefhebber van Oasis en Britpop - dat zegt al wat. Geen idee wat Ronaldo waardeert - als 't Portugeees is, mag het dit wel zijn: BURAKA SOM SISTEMA - We Stay Up All Night (Official Video) on Vimeo of Buraka Som Sistema - Vuvuzela (Carnaval) - YouTube
(quote)
Muziek smaak zegt natuurlijk lang niet alles. Cruijf houdt er volgens mij ook maar een saaie en niets zeggende smaak op na " als het maar rustig is". Terwijl George Best best wel iets afwist van goede muziek ha. En beide waren best wel spraakmakend te noemen zowel binnen als buiten de lijnen.
Maar ik kan me wel iets voorstellen bij je keuze.
Qua beeld zeker die van Buraka.

0
Martial
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:24 uur
iggy schreef:
Stukken beter dan zo'n vreselijke droogkloot als een Messi. Die vent lijkt wel een robot. Binnen het veld meschien wel de beste ooit. Buiten het veld dodelijk saai.
Stukken beter dan zo'n vreselijke droogkloot als een Messi. Die vent lijkt wel een robot. Binnen het veld meschien wel de beste ooit. Buiten het veld dodelijk saai.
Jij gaat dagelijks met Messi om neem ik aan om tot deze conclusie te komen?
En wie de gouden bal ook moge winnen het zal vast geen verrassende naam zijn die uit de koker komt rollen.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:27 uur
Rudi S schreef:
).
De voetballer Ronaldo lijkt echter steeds beter / sterker te worden, die kracht gekoppeld aan techniek levert nu eenmaal zo'n geweldig voetbal op dat ik hem ondanks alles de beste van dit moment vind.
(quote)
Nee Robben speelde in een goed elftal.

Ronaldo heeft voor mij helemaal afgedaan na de CL finale, toen de wedstrijd al gespeeld was schoot hij nog een penalty erin, hij ging toen zo overdreven juichen en de aandacht op zichzelf vestigen. Ik vind het een enge narcist.
Hoe Robben zich ontwikkelt heeft de laatste jaren en veel meer een teamspeler is geworden, en het feit dat hij een ontzettend matig Oranje bij de hand nam en een zorgde voor een sensatie op het WK, dit in tegenstelling tot Ronaldo die nooit zijn team motiveert en alleen maar voor zichzelf speelt.
Ook bij Bayern is Robben zo'n beetje onmisbaar geworden, vorig seizoen was een van de beste uit zijn carriere en zijn techniek is geweldig. Ronaldo is alleen een stuk beter met koppen, maar voor de rest zou ik toch echt liever een Robben in mijn team hebben.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:30 uur
Ja maar als de aardigste speler moet winnen dan is Luis Suarez de man, maar die heeft weer geen nominatie.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:39 uur
Nee. Heb jij dan wel eens een interview of tv optreden gelezen/gezien van hem waar hij ook daadwerkelijk iets te vertellen heeft?
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:49 uur
Je doet net alsof het bijzaak is dat ie goed kan voetballen.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:53 uur
Ja, daardoor dus. Alsof buiten het veld meer uitmaakt dan binnen het veld.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:53 uur
Het zou leuk zijn als een ander 'em zou winnen als Ronnie Mooi of Leo Hendig - dat 't een landgenoot is, is dan alleen maar meegenomen. Alleen vond ik dat aantrekken van die Lederhosen voor die Oktoberfesten wel erg Gaaliaans.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 18:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Je bent slap aan het lullen dude.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 19:51 uur
Ik ga het op een top 3 houden
Thibaut Courtois (Goed WK + top bij Atletico Madrid & Chelsea)
Arjen Robben (Prachtig WK & Sterke man van Bayern)
Christiano Ronaldo ( Cl + Spaanse titel en zijn magistrale vormpeil van nu)
Thibaut Courtois (Goed WK + top bij Atletico Madrid & Chelsea)
Arjen Robben (Prachtig WK & Sterke man van Bayern)
Christiano Ronaldo ( Cl + Spaanse titel en zijn magistrale vormpeil van nu)
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 20:21 uur
Martial schreef:
En wie de gouden bal ook moge winnen het zal vast geen verrassende naam zijn die uit de koker komt rollen.
Het zal geen Pelle zijn nee.

0
geplaatst: 28 oktober 2014, 20:30 uur
Mijn rijtje:
Ronaldo
Robben
Messi
Toni Kroos
Manuel Neuer
Ronaldo is zonder de twijfel de beste momenteel. Messi vind ik niet meer zo goed als een paar jaar terug, maar een Messi op 90% is nog altijd beter dan bijna alle rest. Op het WK speelde hij niet sterk, maar was hij wel doorslaggevend. Zonder hem was Argentinië de poule niet doorgekomen.
Ronaldo
Robben
Messi
Toni Kroos
Manuel Neuer
Ronaldo is zonder de twijfel de beste momenteel. Messi vind ik niet meer zo goed als een paar jaar terug, maar een Messi op 90% is nog altijd beter dan bijna alle rest. Op het WK speelde hij niet sterk, maar was hij wel doorslaggevend. Zonder hem was Argentinië de poule niet doorgekomen.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 20:38 uur
Ángel Di María (Argentinië)
Manuel Neuer (Duitsland)
Thibaut Courtois (België)
Toni Kroos (Duitsland)
Andrés Iniesta (Spanje)
1 van deze 5 al verdient Di Maria hem het meest van allemaal dit jaar.
Manuel Neuer (Duitsland)
Thibaut Courtois (België)
Toni Kroos (Duitsland)
Andrés Iniesta (Spanje)
1 van deze 5 al verdient Di Maria hem het meest van allemaal dit jaar.
0
geplaatst: 28 oktober 2014, 22:39 uur
Ik weet niet of je Real Madrid hebt zien spelen afgelopen seizoen, maar als er een speler is van dat team die de prijs verdient (op Ronaldo na dan) is het Luka Modric wel.
Voor mij is de lijst als volgt:
1. Cristiano Ronaldo (Brak een aantal grote records, won CL, Copa Del Rey, UEFA Super Cup)
2. Manuel Neuer (Won Bundesliga, Duitse beker, WK en Golden Glove)
3. Arjen Robben (Won Bundesliga, Duitse Beker, 3e op wk met matig team, 2e beste speler van wk)
1. Cristiano Ronaldo (Brak een aantal grote records, won CL, Copa Del Rey, UEFA Super Cup)
3. Arjen Robben (Won Bundesliga, Duitse Beker, 3e op wk met matig team, 2e beste speler van wk)
0
Hendrik68
geplaatst: 29 oktober 2014, 13:23 uur
Oud-PSV'er Klas Ingesson (46) overleden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik lees dat hij maar 12 wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. In mijn beleving was hij er wel 2 jaar. Niet dus. Speler naar mijn hart. Niet zeuren, maar werken, geen groot talent. Daarom ook nogal wat clubs versleten. Net zo oud geworden als ik nu ben. Word ik toch wel een beetje naar van.
Ik lees dat hij maar 12 wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. In mijn beleving was hij er wel 2 jaar. Niet dus. Speler naar mijn hart. Niet zeuren, maar werken, geen groot talent. Daarom ook nogal wat clubs versleten. Net zo oud geworden als ik nu ben. Word ik toch wel een beetje naar van.
0
Martial
geplaatst: 29 oktober 2014, 17:10 uur
iggy schreef:
Nee. Heb jij dan wel eens een interview of tv optreden gelezen/gezien van hem waar hij ook daadwerkelijk iets te vertellen heeft?
(quote)
Ligt dit dan aan Messi of aan de interviewer die de vragen stelt?
Wat we ook allemaal wel weten dat het geven van interviews niet bepaald Messi zijn ding is, maar men oordeelt altijd heel snel over iemand en zeker in Nederland hebben we hier een handje van

0
geplaatst: 29 oktober 2014, 20:56 uur
Kill_illuminati schreef:
Ik weet niet of je Real Madrid hebt zien spelen afgelopen seizoen, maar als er een speler is van dat team die de prijs verdient (op Ronaldo na dan) is het Luka Modric wel.
Ha dit is ook mijn lijst.Ik weet niet of je Real Madrid hebt zien spelen afgelopen seizoen, maar als er een speler is van dat team die de prijs verdient (op Ronaldo na dan) is het Luka Modric wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.