Overig / Algemeen / Het grote bier-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2011, 16:09 uur
Misterfool schreef:
Ik moet zelf nog eens een aantal biermerken proberen:
Grolsch Herfstbok,Palmbier en Corona zijn al heerlijk
Iemand nog tips voor lekker bier: ik hoor ze graag.
Voor de pilzen: Warsteiner, Veltins, Hertog Jan en Brand.Ik moet zelf nog eens een aantal biermerken proberen:
Grolsch Herfstbok,Palmbier en Corona zijn al heerlijk

Iemand nog tips voor lekker bier: ik hoor ze graag.
0
geplaatst: 4 april 2011, 16:25 uur
ThePrinceOfPop schreef:
Alcohol is stap 1 van alle slechte daden!
Ik begrijp dat in alle Islamitische landen gevangenissen zijn gesloopt en/of worden gebruikt als woonruimte voor bijv studenten?
Waarom heeft de drooglegging in de US in de jaren 30 dan zoveel misdaden uitgelokt (gang wars) en waarom heeft men in Zweden het alcohol-aankoopregistratieboekje afgeschaft eind jaren 30? Zoiets had toch een preventieve werking moeten hebben.
En idd ik snap niet wat een blauweknoperd alsjij doet opzo'n topic als dit - zendingswerk? Zelfkastijding?
0
geplaatst: 4 april 2011, 21:11 uur
ThePrinceOfPop schreef:
Een gezonde levensstijl zorgt ook voor dat allemaal. En de nummer 1 reden (voor mij) waarom ik tegen alcohol ben: Het is tegen mijn geloof!
Een gezonde levensstijl zorgt ook voor dat allemaal. En de nummer 1 reden (voor mij) waarom ik tegen alcohol ben: Het is tegen mijn geloof!
Voor jou misschien wel, maar laat anderen met rust.

0
geplaatst: 4 april 2011, 22:03 uur
Mjuman schreef:
En idd ik snap niet wat een blauweknoperd alsjij doet opzo'n topic als dit - zendingswerk? Zelfkastijding?
(quote)
Trollen.
0
geplaatst: 4 april 2011, 23:33 uur
ThePrinceOfPop schreef:
..... Het is tegen mijn geloof!
..... Het is tegen mijn geloof!
Met alle respect voor jouw geloof maar algemeen genomen zijn bepaalde geloofsovertuigingen volgens mij in het veelvoud zo vaak de oorzaak van slechte daden dan gematigd alcoholgebruik.
0
geplaatst: 12 april 2011, 17:41 uur
ThePrinceOfPop schreef:
Dat vind ik een rare ding om te zeggen.

0
geplaatst: 12 april 2011, 18:02 uur
ThePrinceOfPop schreef:
Ahh nu snap ik het, het grootschalige kindermisbruik binnen de RK Kerk komt door overmatige consumptie van rode wijn na de zondagsdienst...

0
geplaatst: 12 april 2011, 18:05 uur
ThePrinceOfPop schreef:
Leuk, zo'n generaliserende dogma. Dat ligt totaal aan de hoeveelheid en de persoon.
Dat er idioten zijn die met alcohol achter het stuur kruipen, of onder invloed aan huiselijk geweld doen, wil niet zeggen dat er geen alcohol meer gedronken zou mogen worden. "Geniet, maar drink met mate", en je hebt zaterdagavond een gezellige avond. Niks mis mee.
0
geplaatst: 12 april 2011, 18:20 uur
Ik drink altijd heel veel, dan wil ik mijn vrouw gaan slaan en dan kom ik erachter dat ik helemaal geen vrouw heb. Klote is dat altijd. Dus dan ga ik maar willekeurige voorbijgangers slaan. Of schoppen. Ook leuk 
O ja, ik zou geen bier top 5 kunnen weten. Ik weet wel dat ik Hertog Jan boven Grolsch verkies. Doei

O ja, ik zou geen bier top 5 kunnen weten. Ik weet wel dat ik Hertog Jan boven Grolsch verkies. Doei

0
geplaatst: 12 april 2011, 19:08 uur
De laatste tijd mag ik graag Westmalle Tripel drinken. Op terras, met mijn vrienden. Gezellig. 

0
geplaatst: 12 april 2011, 19:19 uur
Bier top 5? Uhmm eens even denken...
1. Dommelsch
2. Grolsch
3. Heiniken
4. Hertog Jan
5. Alfa
6.Kasteelbier
1. Dommelsch
2. Grolsch
3. Heiniken
4. Hertog Jan
5. Alfa
6.Kasteelbier
0
geplaatst: 12 april 2011, 19:21 uur
jellecomicgek72 schreef:
1. Dommelsch
Held 1. Dommelsch
. Al het negatieve wat ik ooit tegen je gezegd heb neem ik bij deze terug.
0
geplaatst: 12 april 2011, 19:47 uur
in dat geval mag ik vast ook mijn water-top10 hier posten..
1. Perrier
2. Evian
3. Kraanwater
4. Dommelsch
5. Heineken
1. Perrier
2. Evian
3. Kraanwater
4. Dommelsch
5. Heineken
0
geplaatst: 12 april 2011, 19:48 uur
The Scientist schreef:
in dat geval mag ik vast ook mijn water-top10 hier posten..
Ah, je drink dus enkel bieren i.p.v. pils en wil daarmee even stoer komen doen? Big boy, erg nuttige bijdrage ook in dat geval mag ik vast ook mijn water-top10 hier posten..
.
0
geplaatst: 12 april 2011, 19:49 uur
0
geplaatst: 12 april 2011, 19:58 uur
jellecomicgek72 schreef:
Bier top 5? Uhmm eens even denken...
3. Heiniken
Doe je dit nou express? Een tijdje geleden deed je precies hetzelfde, als je het regelmatig drinkt schiet het woord toch genoeg langs je ogen me dunkt?Bier top 5? Uhmm eens even denken...
3. Heiniken
0
geplaatst: 12 april 2011, 20:42 uur
ThePrinceOfPop schreef:
Dat is onzin eerste klas. Ik heb geen alcohol nodig om slechte daden te begaan.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 april 2011, 21:01 uur
In ons Westvlaams: "Heineken, tis geen bier moa de zeike van de stier". Heineken? Nog erger dan de vier ruiters van de Apocalyps. De zomer komt eraan, tijd voor mijn nieuwe top...
0
geplaatst: 12 april 2011, 21:06 uur
Ik ben ook geen fan van Heineken, maar om een heel klein beetje op te komen voor ''hem'' (in dit geval het tapbier): het ligt vaak ook aan een slechte leiding, te hoge temperatuur en/of slecht spoelwater, wat eigenlijk voor al het tapbier geldt (Dommelsch tapbier is in +/- de helft van de gelegenheden in Valkenswaard namelijk ook ondermaats en soms zelfs niet te drinken). Wanneer alles in orde is is het opzich wel te drinken, alhoewel ik het nooit echt met plezier achterover zal gooien; zeker niet een gehele avond.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 april 2011, 21:09 uur
MJ, u hebt een punt. Zelfs het goddelijkste gerstennat kan volledig om zeep worden geholpen door een gebrek aan Tender Loving Care. A propos, proef ervan, geniet met mate en kom altijd veilig thuis (zodat je er nog enen kan drinken 's anderendaags!).
0
geplaatst: 12 april 2011, 21:09 uur
Heineken vind ik slapjes maar voor de rest niet zoveel mis mee. Zeker niet mijn favoriete bier maar ik ga er niet van over mijn nek.
* denotes required fields.