Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:27 uur
Als je al geen spits meer opstelt dan zal dat wel de bedoeling zijn geweest.
1
geplaatst: 9 april 2017, 16:29 uur
Nou is het nog wachten, totdat er hier geroepen wordt dat het puntverlies ingecalculeerd is en er vanaf nu geen punten meer verspeeld gaan worden.
Ook opvallend: sinds de vele lofuitingen voor de fitheid van Feyenoord sneuvelt de ene speler na de ander.
Van der Hart is een prima keeper voor zo'n club als PEC.
Ook opvallend: sinds de vele lofuitingen voor de fitheid van Feyenoord sneuvelt de ene speler na de ander.
Van der Hart is een prima keeper voor zo'n club als PEC.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:31 uur
Je kunt toch wel een aardige compilatie aan blunders maken hoor. Maar waarschijnlijk zit er op de bank geen betere keeper.
Maar ja, bij de meeste eredivisieteams staat er geen geweldenaar onder de lat.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:33 uur
Net zoals je een compilatie kunt maken voor zeer behoorlijke reddingen. Dat Van der Hart ooit als groot talent bij de Toekomst is binnengehaald is niet voor niets.
Van Vermeer kan je ook een mooie compilatie met blunders maken.
Van Vermeer kan je ook een mooie compilatie met blunders maken.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:33 uur
Gretz schreef:
Je kunt toch wel een aardige compilatie aan blunders maken hoor. Maar waarschijnlijk zit er op de bank geen betere keeper.
(quote)
VanDer Hart is wel zeer matig hoor, waarschijnlijk is dit wel te googlen, morgen moet je Derksen weer horen over die doelman

0
geplaatst: 9 april 2017, 16:34 uur
5 minuten blessuretijd. Lachwekkend! Zelfs het scorebord was in de war.
Dit hadden we gewoon moeten winnen. Die enorme kans voor Toornstra. Thuis had hij 'm in de kruising geramd. Uit wil het maar niet lukken.
Geef Feyenoord nog 55% kans.
Dit hadden we gewoon moeten winnen. Die enorme kans voor Toornstra. Thuis had hij 'm in de kruising geramd. Uit wil het maar niet lukken.
Geef Feyenoord nog 55% kans.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:35 uur
Utrecht is trouwens echt leuk en goed aan het spelen de laatste tijd. Ben blij dat wij hen al 2x gehad hebben. Nu zij met veel vertrouwen en motivatie zullen afreizen naar Rotterdam is er misschien weer eens wat mogelijk. Ik zie ze in ieder geval niet zo kansloos en naïef verliezen als AZ laatst.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:36 uur
Ik hou het op 47,5% nu.
De 2-2 van Berghuis kan ook nog wel eens doorslaggevend zijn aan het eind van de rit wanneer Ajax slechts 1 punt meeneemt uit Eindhoven. Ook wel leuk voor de neutrale voetballiefhebber dat de Eredivisie weer op zo'n spannend slot afstevent. Grote kans dat het kampioenschap weer op de laatste speeldag beslist gaat worden.
1
geplaatst: 9 april 2017, 16:37 uur
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:40 uur
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:41 uur
Gretz schreef:
Ik hou het op 47,5% nu.
De 2-2 van Berghuis kan ook nog wel eens doorslaggevend zijn aan het eind van de rit wanneer Ajax slechts 1 punt meeneemt uit Eindhoven.
Ook wel leuk voor de neutrale voetballiefhebber dat de Eredivisie weer op zo'n spannend slot afstevent. Grote kans dat het kampioenschap weer op de laatste speeldag beslist gaat worden.
(quote)
Ik hou het op 47,5% nu.
De 2-2 van Berghuis kan ook nog wel eens doorslaggevend zijn aan het eind van de rit wanneer Ajax slechts 1 punt meeneemt uit Eindhoven. Ook wel leuk voor de neutrale voetballiefhebber dat de Eredivisie weer op zo'n spannend slot afstevent. Grote kans dat het kampioenschap weer op de laatste speeldag beslist gaat worden.
Tja. Ieder punt kan beslissend zijn als ze bovenaan zo dicht bij elkaar staan.
Feyenoord verdiende de winst wel vandaag. Erg zuur.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:43 uur
Gretz schreef:
Utrecht is trouwens echt leuk en goed aan het spelen de laatste tijd. Ben blij dat wij hen al 2x gehad hebben. Nu zij met veel vertrouwen en motivatie zullen afreizen naar Rotterdam is er misschien weer eens wat mogelijk. Ik zie ze in ieder geval niet zo kansloos en naïef verliezen als AZ laatst.
Utrecht is ook the best of the rest. Maar in de Kuip is Feyenoord wel veul sterker dan uit.
Volgende week zijn alle basisspelers ook weer fit hopelijk.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:43 uur
Om de spanning erin te blijven houden zou de landskampioen de amsterdammers eigenlijk niet voor de voeten moeten lopen volgende week 

0
geplaatst: 9 april 2017, 16:45 uur
gigage schreef:
Om de spanning erin te blijven houden zou de landskampioen de amsterdammers eigenlijk niet voor de voeten moeten lopen volgende week
Had ook niet verwacht dat Heerenveen vorig seizoen kampioen zou worden.
0
geplaatst: 9 april 2017, 16:45 uur
gigage schreef:
Doen ze ook niet, een week later wel
0
geplaatst: 9 april 2017, 17:08 uur
Hulde voor Van Avermaet! Het was een prachtkoers, continu veranderde het koersbeeld door de ene aanval na de andere. Ook een heel groot compliment voor Langeveld, niet gedacht dat hij dit nog een keer zou flikken. Sagan net zoals vorig week weer pech, twee keer materiaalpech op een moment dat hij een slag lijkt te slaan.
Een prachtige koers gezien en Feyenoord dat punten laat liggen, een mooie middag zo
.
Een prachtige koers gezien en Feyenoord dat punten laat liggen, een mooie middag zo
.
0
geplaatst: 9 april 2017, 17:21 uur
Mooi doelpunt van Willem II. 
Een geluk dat PSV zijn thuiswedstrijden niet in de kuip speelt.

Een geluk dat PSV zijn thuiswedstrijden niet in de kuip speelt.
0
geplaatst: 9 april 2017, 17:30 uur
Koning Greg, machtige prestaties van hem de laatste maanden. Met afstand de beste wielrenner van het voorjaar. Terecht dat ie dit monument ook nog even pakt.
0
geplaatst: 9 april 2017, 17:35 uur
Ik heb Pec-Feyenoord niet gezien, moest erop uit... maar zag wel de berichten voorbij komen. Nu zie ik schoten op doel: 7-23 en op teletekst lees ik dat Feyenoord 6 goede kansen had na de 2-2. Hebben ze het laten liggen door al die kansen niet te benutten?
1
geplaatst: 9 april 2017, 17:44 uur
Wat een wedstrijd! Heerlijk genoten van Parijs-Roubaix. Vooral de tandem Langeveld - Van Baarle was erg sterk. Toch twee weken achtereen een Nederlander op het podium van een klassieker.
Volgende week de nooit bijster interessante Amstel Gold Race (zonder Dumoulin, Poels, Gesink) en dan door naar L-B-L. Wat is april toch een fijne wielermaand!
Volgende week de nooit bijster interessante Amstel Gold Race (zonder Dumoulin, Poels, Gesink) en dan door naar L-B-L. Wat is april toch een fijne wielermaand!
0
geplaatst: 9 april 2017, 17:50 uur
west schreef:
Ik heb Pec-Feyenoord niet gezien, moest erop uit... maar zag wel de berichten voorbij komen. Nu zie ik schoten op doel: 7-23 en op teletekst lees ik dat Feyenoord 6 goede kansen had na de 2-2. Hebben ze het laten liggen door al die kansen niet te benutten?
Kansjes ja, veel grote zaten er niet bij (daarvoor was Feyenoord te slordig). Alleen die van Toornstra had zeker op doel gemoeten. En was waarschijnlijk ook een goal geweest als hij voor de korte hoek had gekozen.
https://pbs.twimg.com/media/C8-mL9gXYAA7KD3.jpg
Gezien het spelbeeld is het gelijkspel wel redelijk terecht. Zwolle maakte in de eerste helft aansprak op meer, Feyenoord in de tweede helft.
0
geplaatst: 9 april 2017, 18:10 uur
Gretz schreef:
FC Utrecht heer en meester vanmiddag tegen FC Fraude, die gewoon echt helemaal stuk gespeeld werden. Vandaag dus in absolute topvorm, maar of dat voor volgende week voldoende is?

Alles is mogelijk denk ik.
0
geplaatst: 9 april 2017, 18:15 uur
De diehard FCU supporters (met uitzondering van ROE hoop ik) zullen waarschijnlijk liever zien dat Feyenoord gewoon wint. Maar bij de spelers kan ik me niet voorstellen dat die anti-gevoelens tegen Ajax echt leven. Lijkt me eerder dat het team nog op wraak belust na de onnodige 3-3 in Utrecht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.