Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
2
geplaatst: 16 april 2017, 16:05 uur
Gretz schreef:
Ik vermoed dat de meeste scheidsrechter hem buiten de Kuip wel gegeven zouden hebben...
Ik vermoed dat de meeste scheidsrechter hem buiten de Kuip wel gegeven zouden hebben...
Dat is dan voor zijn broer

Kon Cocu nu Feyenoord maar een kwartiertje coachen, zou er nog een mooie wissel kunnen komen.
0
geplaatst: 16 april 2017, 16:11 uur
vigil schreef:
Wellicht even de penalty statistieken van dit seizoen bekijken ipv roeptoeteren.
In ieder heeft Mr Kuip er weer eentje ingelegd maar wie z'n schuld is het publiek, Utrecht of scheidsrechter? De verdienste van Feyenoord zal het in ieder geval niet zijn
(quote)
Wellicht even de penalty statistieken van dit seizoen bekijken ipv roeptoeteren.
In ieder heeft Mr Kuip er weer eentje ingelegd maar wie z'n schuld is het publiek, Utrecht of scheidsrechter? De verdienste van Feyenoord zal het in ieder geval niet zijn
Calimerogedrag 
0
geplaatst: 16 april 2017, 16:13 uur
Utrecht is vandaag iig niet veel, Feyenoord verdiend gewonnen, betere instelling ook..
0
geplaatst: 16 april 2017, 16:14 uur
Ah, het publiek is ook weer wakker. 
Mooie treffer, mooie vechtwedstrijd. Doet me denken aan de wedstrijd van Ajax tegen Utrecht. Ook zo'n wedstrijd die uiteindelijk werd beslist in de marge en op individuele kwaliteit. Utrecht kon vandaag af en toe leuk counteren, maar uiteindelijk is Feyenoord zelden echt in de problemen gekomen.

Mooie treffer, mooie vechtwedstrijd. Doet me denken aan de wedstrijd van Ajax tegen Utrecht. Ook zo'n wedstrijd die uiteindelijk werd beslist in de marge en op individuele kwaliteit. Utrecht kon vandaag af en toe leuk counteren, maar uiteindelijk is Feyenoord zelden echt in de problemen gekomen.
1
geplaatst: 16 april 2017, 16:16 uur
Jorien heeft de komende twee uur in ieder geval weer gelijk. 
Maar echt gerust zullen ze er nog steeds niet zijn op Zuid. Het spel vandaag was allerminst goed weer.

Maar echt gerust zullen ze er nog steeds niet zijn op Zuid. Het spel vandaag was allerminst goed weer.
0
geplaatst: 16 april 2017, 16:24 uur
Alleen Vitesse kan er nog wat aan doen. Fey is in de Kuip onverslaanbaar. Verdienste van Fey ook, maar zodra de andere teams in de Kuip voetballen kunnen ze er geen hout meer van.
Heracles gaat er dus ook af. Over Excelsior hoeven we t niet eens meer te hebben..
Heracles gaat er dus ook af. Over Excelsior hoeven we t niet eens meer te hebben..
1
geplaatst: 16 april 2017, 16:28 uur
Nou heren Feyenoord fans, verdiende overwinning. Pak nu ook die titel maar

0
geplaatst: 16 april 2017, 16:30 uur
luigifort schreef:
Utrecht is vandaag iig niet veel, Feyenoord verdiend gewonnen, betere instelling ook..
Dat is dus echt dom gelul maar Feyenoord was vandaag gewoon echt beter

0
geplaatst: 16 april 2017, 16:32 uur
Dom gelul 
Tuurlijk waren ze beter. Maar Utrecht zakt in en verdedigt op 1,5 meter zodat elke Feyenoorder de bal aan kan nemen. Wat doen de Feyenoorders? Die klappen er wel op
Ten Hag als bondscoach? Nou toch maar niet

Tuurlijk waren ze beter. Maar Utrecht zakt in en verdedigt op 1,5 meter zodat elke Feyenoorder de bal aan kan nemen. Wat doen de Feyenoorders? Die klappen er wel op

0
geplaatst: 16 april 2017, 16:36 uur
luigifort schreef:
Tuurlijj waren ze beter. Maar Utrecht zakt in en verdedigt op 1,5 meter zodat elke Feyenoorder de bal aan kan nemen. Wat doen de Feyenoorders? Die klappen er wel op
Tuurlijj waren ze beter. Maar Utrecht zakt in en verdedigt op 1,5 meter zodat elke Feyenoorder de bal aan kan nemen. Wat doen de Feyenoorders? Die klappen er wel op

Ik denk dat jij een halve wedstrijd hebt gezien. Utrecht begon met druk zetten maar Feyenoord ging daar na 20 minuten overheen met druk zetten. Beste kansen in de 1e helft waren voor Utrecht. Tweede helft was Feyenoord veel beter. Dat laatste over Ten Hag heb ik nooit geroepen. Feyenoord mag van mij nu kampioen worden, leukere club en sympathiekere fans.

0
geplaatst: 16 april 2017, 16:40 uur
Utrecht had zeker een paar fases, paar kansen, had een goal verdiend id. Fey zette id vaak ook druk, maar vaak zat Utrecht niet dicht genoeg op de man.
Dat over Ten Hag was eerder in t topic..
Sympathiekere fans
Dat over Ten Hag was eerder in t topic..
Sympathiekere fans

1
geplaatst: 16 april 2017, 16:48 uur
Dit topic telt een aantal sympathieke Feyenoord-supporters, net zoals ik er in mijn persoonlijke omgeving ook een paar ken. Hen misgun ik de titel echt niet mocht Feyenoord op 14 mei ook nog bovenaan staan.
Maar de Kuip kent tegelijkertijd helaas ook de grootste concentratie randdebielen van Nederland. Als je ziet hoe het publiek vanmiddag ook weer tekeer gaat tegen de scheidsrechters en spelers van de tegenpartij, allerminst gezond. Er zitten daar teveel fans die extreem opgefokt zijn. Ik heb nu al medelijden met alle mensen die in de buurt van de Coolsingel wonen/werken. Grote kans dat er daar - in welk scenario dan ook - een hoop eigendommen gaan sneuvelen.
Maar de Kuip kent tegelijkertijd helaas ook de grootste concentratie randdebielen van Nederland. Als je ziet hoe het publiek vanmiddag ook weer tekeer gaat tegen de scheidsrechters en spelers van de tegenpartij, allerminst gezond. Er zitten daar teveel fans die extreem opgefokt zijn. Ik heb nu al medelijden met alle mensen die in de buurt van de Coolsingel wonen/werken. Grote kans dat er daar - in welk scenario dan ook - een hoop eigendommen gaan sneuvelen.

1
geplaatst: 16 april 2017, 16:49 uur
Het is nooit een wedstrijd geweest en de uitslag stond op voorhand al vast.
Gold Race biedt meer spanning
Gold Race biedt meer spanning

0
geplaatst: 16 april 2017, 16:55 uur
Over en uit....
Alle ballen op de EL maar en hopen dat we Celta / Genk loten.
Alle ballen op de EL maar en hopen dat we Celta / Genk loten.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:03 uur
Mooie winnaar met Gilbert. Had niet verwacht dat ie het sprintje zou winnen van Kwiatkowski. Was iig een leukere Gold Race dan andere jaren.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:03 uur
Het lijkt een mooie sportzondag te worden 
Mooie remonte van Gilbert, terechte overwinning ook. Het aanpassen van parcours lijkt toch geen verkeerde beslissing.

Mooie remonte van Gilbert, terechte overwinning ook. Het aanpassen van parcours lijkt toch geen verkeerde beslissing.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:06 uur
Vreselijke renner, vreselijke ploeg.
Saaiste klassieker ook, die hebben we maar gehad.
Op naar Wallonië!
Op naar Wallonië!
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:06 uur
Het is wel overduidelijk een Belgisch voorjaar geworden, maar het is Gilbert gegund! Mooie tactische strijd in de laatste kilometers. Terechte overwinning! En inderdaad is de Amstel Gold Race beter het aanzien waard dan de afgelopen jaren.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:09 uur
Gretz schreef:
Ik vermoed dat de meeste scheidsrechters hem buiten de Arena wel gegeven zouden hebben....
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:10 uur
johan de witt schreef:
Op naar Wallonië!
Op naar Wallonië!
Ik vraag me af wat je tegen Gilbert hebt?
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:10 uur
Bonk schreef:
Ik vermoed dat een scheidsrechter hem buiten de Arena hem gegeven zou hebben....
(quote)
Ik vermoed dat een scheidsrechter hem buiten de Arena hem gegeven zou hebben....
De handsbal waar je op doelt? Die is van zo'n korte afstand, daar kun je moeilijk Viergever iets verwijten.
Veel strijd en spanning in ieder geval vanmiddag in de Eredivisie. Ook voor de neutrale voetbalsupporter zal het smullen zijn.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:13 uur
Zo zeg Gilbert, dat heet dan iemand remonteren in de sprint! Mooie koers zeg. Ik was erg benieuwd wat het nieuwe parcours van de Amstel Gold Race zou geven, en het is uitstekend meegevallen. Een finale van zo'n 40km, (uiteraard) niet zo lang als de kasseiklassiekers maar zeker de boeiendste Amstel van de laatste jaren.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:14 uur
Volstrekt ongeloofwaardige supercomeback die hij dit jaar bij een volstrekt ongeloofwaardige ploeg maakt.
0
geplaatst: 16 april 2017, 17:18 uur
johan de witt schreef:
Volstrekt ongeloofwaardige supercomeback die hij dit jaar bij een volstrekt ongeloofwaardige ploeg maakt.
(quote)
Een aantal jaar geleden ging er wel wat verhalen over cortisonengebruik de ronde. Maar ja, bij welke grote wielrenner zijn er geen geruchten geweest over dopinggebruik.
Philippe Gilbert, cortisonen en de Vlaamse kranten. - HET IS KOERS! - hetiskoers.nl
"Renners als Gilbert of Evans nooit kunnen betrappen, maar de geruchten zullen gaan en blijven gaan" - HLN.be
1
geplaatst: 16 april 2017, 17:21 uur
Gretz schreef:
De handsbal waar je op doelt? Die is van zo'n korte afstand, daar kun je moeilijk Viergever iets verwijten.
(quote)
Nee, zo bedoel ik het niet, Viergever valt niet zo veel te verwijten. Wat ik er vooral mee bedoel is dat Ajax bijna precies een jaar geleden wel de penalty voor een soortgelijke situatie in de wedstrijd tegen Heerenveen kreeg (toen in het Abe Lenstra Stadion) (ook in dezelfde fase van de competitie). Daar viel Otigba toen niets te verwijten
Dat maakt dat ik dus de indruk heb dat het argument net zo goed geldt voor Ajax, dat scheidsrechters toch sneller bewust en onbewust geneigd zullen zijn in een vol stadion met 50000 toeschouwers niet een discutabele penal te geven en andersom sneller zullen geven voor Ajax of Feyenoord, gewoonweg omdat er nu eenmaal pscyhologische druk een rol speelt.
1
geplaatst: 16 april 2017, 17:22 uur
Zo de bezem kan ook wel weer even door de Gold Race slow chat. 

0
geplaatst: 16 april 2017, 17:29 uur
Ongelofelijk hoe makkelijk Heerenveen zich nu naar de slachtbank laat leiden.
Lekker krachten sparen in de tweede helft.
En mee eens Bonk, kun je de mens achter de scheidsrechter ook niet altijd verwijten. Het thuisvoordeel wordt voor een groot deel bepaalt door arbitrale beslissingen. Hoe groter en fanatieker het stadion, hoe eerder die psychologische druk gaat meewegen.
Lekker krachten sparen in de tweede helft.En mee eens Bonk, kun je de mens achter de scheidsrechter ook niet altijd verwijten. Het thuisvoordeel wordt voor een groot deel bepaalt door arbitrale beslissingen. Hoe groter en fanatieker het stadion, hoe eerder die psychologische druk gaat meewegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.