Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
geplaatst: 16 april 2017, 13:31 uur
De messias van Ris-Orangis zal het wonder gaan voltrekken ja.
Ik voorspel een 1-1 in Rotterdam en een 2-0 in Amsterdam.
0
geplaatst: 16 april 2017, 13:32 uur
Gullit moet dan het uithangbord worden. Want als trainer is hij overal mislukt. En Ten Cate het taktisch brein. Of zoiets. Je mot het maar verzinnen. Ik dacht trouwens dat Gullit niks meer met Van Breukelen te maken wilde hebben.
En dan hebben ze nog Schmidt (?) uit de hoge hoed weten te toveren. Ze zijn goed bezig daar in Zeist, pfffff.
En dan hebben ze nog Schmidt (?) uit de hoge hoed weten te toveren. Ze zijn goed bezig daar in Zeist, pfffff.
1
geplaatst: 16 april 2017, 13:33 uur
Gullit is de enige die in potentie nog slechter kan presteren dan Blind al heeft gedaan.
Schmidt zal ongetwijfeld niet hun eerste keus zijn geweest. Maar hij kan zich in ieder geval wel verstaanbaar maken en heeft voldoende affiniteit met modern, aanvallend voetbal.
Schmidt zal ongetwijfeld niet hun eerste keus zijn geweest. Maar hij kan zich in ieder geval wel verstaanbaar maken en heeft voldoende affiniteit met modern, aanvallend voetbal.
0
geplaatst: 16 april 2017, 13:33 uur
Ik voorspel een lastige middag voor Ajax. 1-0 voor, dan 1-1, stormloop 2-1 Schöne ofzo.
Utrecht komt halverwege de 1e helft op 0-1, stormloop Fey 1-1 vlak voor tijd met nog extra kansen, maar blijft 1-1.
Utrecht komt halverwege de 1e helft op 0-1, stormloop Fey 1-1 vlak voor tijd met nog extra kansen, maar blijft 1-1.
0
geplaatst: 16 april 2017, 13:34 uur
Hoe kun je Gullit nu kiezen. Die is er al jaren uit. Kies iig een trainer die al jaren actief is..
1
geplaatst: 16 april 2017, 13:37 uur
Nog een leuk achtergrondstuk over de filosofie van FC Utrecht, dat vorig seizoen de hoogste
Expected Goals/Total Shot Ratio had, mede omdat Ten Hag bewust traint op de effectiviteit van de schoten. Het zou me niets verbazen als ze dit seizoen ook weer hoog scoren op die ranglijst.
Waarom Erik ten Hag liever geen afstandsschoten ziet - decorrespondent.nl
Expected Goals/Total Shot Ratio had, mede omdat Ten Hag bewust traint op de effectiviteit van de schoten. Het zou me niets verbazen als ze dit seizoen ook weer hoog scoren op die ranglijst.
Waarom Erik ten Hag liever geen afstandsschoten ziet - decorrespondent.nl
0
geplaatst: 16 april 2017, 13:42 uur
Effectiviteit van schoten is wel wat voor Ajax als je al die kansen ziet 

0
geplaatst: 16 april 2017, 13:51 uur
Kuyt doet niet mee bij Feyenoord, dat doet de kansen op een goed resultaat wel toenemen.
0
geplaatst: 16 april 2017, 13:54 uur
Nelom ook volledig gepasseerd nu, zit op de tribune. Van Bronckhorst maakt nu alleen maar verstandige keuzes.
0
geplaatst: 16 april 2017, 13:56 uur
Hm, geen Nelom en geen Kuyt dat is bitter, dit wordt zo geen best weekend. 

0
geplaatst: 16 april 2017, 14:00 uur
Dat verhoogt de kans op een goede prestatie iig
en Jörgensen weer terug, ook niet geheel onbelangrijk...
Verder eens dat ik zo'n beetje iedereen liever bondscoach zie worden dan Gullit/ten Cate. Die eerste is de slechtste coach, die ik ooit een Feyenoord-kostuum heb zien dragen, en die tweede is al jaren bezig met geld binnenharken in de zandbak. Je zou zeggen dat de KNVB inmiddels wel geleerd heeft over het aanstellen van pensionado's...
Ik zou overigens de hierboven genoemde Ten Hag geen slechte optie vinden als bondscoach. Misschien wel de beste coach van de eredivisie.
en Jörgensen weer terug, ook niet geheel onbelangrijk...Verder eens dat ik zo'n beetje iedereen liever bondscoach zie worden dan Gullit/ten Cate. Die eerste is de slechtste coach, die ik ooit een Feyenoord-kostuum heb zien dragen, en die tweede is al jaren bezig met geld binnenharken in de zandbak. Je zou zeggen dat de KNVB inmiddels wel geleerd heeft over het aanstellen van pensionado's...
Ik zou overigens de hierboven genoemde Ten Hag geen slechte optie vinden als bondscoach. Misschien wel de beste coach van de eredivisie.
1
geplaatst: 16 april 2017, 14:01 uur
Je kunt id beter de Ten Hag's Bosz en Schmidt's van deze wereld kiezen, die hebben een visie. Mensen als Blind en Gullit etc niet..
1
geplaatst: 16 april 2017, 14:02 uur
Roger Schmidt eerste keus bij Oranje (Telesport)
Bidden dat hij zo snel mogelijk ja zegt. Anders gaat Van Breukelen in een vlaag van verstandsverbijstering toch weer terug naar de Zwarte Tulp.
Bidden dat hij zo snel mogelijk ja zegt. Anders gaat Van Breukelen in een vlaag van verstandsverbijstering toch weer terug naar de Zwarte Tulp.
1
geplaatst: 16 april 2017, 14:04 uur
Mooie overwinning voor Van der Breggen in vrouwenwedstrijd van de AGR. Goed dat het vrouwelijke wielrennen ook steeds serieuze wordt genomen. Hun wedstrijden zijn regelmatig spannender dan de mannelijke koersen.
1
geplaatst: 16 april 2017, 14:05 uur
Sowieso is een Duitser niet verkeerd, kunnen we eindelijk ns wat ausdauer overnemen van onze Oosterburen 

0
geplaatst: 16 april 2017, 14:39 uur
Roger Schmidt als trainer van Oranje, die deed het wel goed bij Leverkusen en Salzburg, lijkt me best interessant om te zien of dat gaat werken, je krijgt in ieder geval wel ander voetbal. Dat hij ontslagen werd bij Leverkusen was ook niet echt terecht trouwens.
Gullit en Ten Kate zou ik echt niks van snappen als zie die gaan aanstellen, die hebben beide toch al bewezen dat ze het niet kunnen, bovendien is het tijd voor een frisse wind bij Oranje en niet weer die oude garde.
Gullit en Ten Kate zou ik echt niks van snappen als zie die gaan aanstellen, die hebben beide toch al bewezen dat ze het niet kunnen, bovendien is het tijd voor een frisse wind bij Oranje en niet weer die oude garde.
1
geplaatst: 16 april 2017, 14:53 uur
luigifort schreef:
Sowieso is een Duitser niet verkeerd
Sowieso is een Duitser niet verkeerd
Precies, ze zijn er eigenlijk op gekomen omdat het bij NEC ook zo goed werkt.
0
geplaatst: 16 april 2017, 14:56 uur
Utrecht moet er feller op zitten..Fey zit er wel fel op als Utreg de bal heeft en Utreg zakt te ver terug. Verder erg saai tot nog toe..
2
geplaatst: 16 april 2017, 14:57 uur
Laat het maar saai blijven. 0-0 is genoeg.
Ten Cate/Gullit lijkt me overigens prima als Louis niet wil.
Ten Cate/Gullit lijkt me overigens prima als Louis niet wil.
0
geplaatst: 16 april 2017, 15:20 uur
Higler gaat t nog lastig krijgen straks met dat geïntimideer van Wouters en de favoriete hobby van de Feyenoorders: liggen in de 16. Dat wordt n penalty straks 
Triest publiek ook naar Higler. Is Fey fel is t ok, is Utreg fel gaan ze janken

Triest publiek ook naar Higler. Is Fey fel is t ok, is Utreg fel gaan ze janken

1
geplaatst: 16 april 2017, 15:20 uur
Waar is nou die kolkende Kuip? Ze zijn drukker bezig met fluiten, het lijkt wel de Arena.
Maar goed, ik zie Feyenoord nog wel (makkelijk) winnen.
Maar goed, ik zie Feyenoord nog wel (makkelijk) winnen.
0
geplaatst: 16 april 2017, 15:23 uur
Gretz schreef:
Mooie overwinning voor Van der Breggen in vrouwenwedstrijd van de AGR. Goed dat het vrouwelijke wielrennen ook steeds serieuze wordt genomen. Hun wedstrijden zijn regelmatig spannender dan de mannelijke koersen.
Minimaal kwartfinale Knappe Meiden K.O.?

1
geplaatst: 16 april 2017, 15:26 uur
Hmm weet ik zo niet, bij de Knappe Wielrensters K.O. zouden de laatste 8 eerder het eindpunt zijn voor Anna. Ik weet wel wie er overtuigend zou winnen dan.

1
geplaatst: 16 april 2017, 15:40 uur
luigifort schreef:
Higler gaat t nog lastig krijgen straks met dat geïntimideer van Wouters en de favoriete hobby van de Feyenoorders: liggen in de 16. Dat wordt n penalty straks
Triest publiek ook naar Higler.

Triest publiek ook naar Higler.
Wellicht even de penalty statistieken van dit seizoen bekijken ipv roeptoeteren.
In ieder heeft Mr Kuip er weer eentje ingelegd maar wie z'n schuld is het publiek, Utrecht of scheidsrechter? De verdienste van Feyenoord zal het in ieder geval niet zijn

0
geplaatst: 16 april 2017, 15:42 uur
Knappe meid ja. Maar of zo'n fietszadel nou heel goed is voor.... Heeft zoiets niet een naam? Iets met broccoli... 

0
geplaatst: 16 april 2017, 15:45 uur
Iets met grote kansen missen en dan de deksel op de neus krijgen. FCU is helaas niet zo effectief als de voorbije weken.
Deze wedstrijd lijkt me normaal gesproken gelopen. Aan Ajax om de druk er op te blijven houden.
Deze wedstrijd lijkt me normaal gesproken gelopen. Aan Ajax om de druk er op te blijven houden.
0
geplaatst: 16 april 2017, 15:52 uur
Het lijkt hier wel een nieuwe aflevering van internetgekkies.
Ja hoor saai, Utrecht veel beter, Jan Wouters aan de valium en zelfs het publiek fluit de scheidsrechter uit.
Deze topic maar ff uit de updates...
Ja hoor saai, Utrecht veel beter, Jan Wouters aan de valium en zelfs het publiek fluit de scheidsrechter uit.
Deze topic maar ff uit de updates...
0
geplaatst: 16 april 2017, 15:52 uur
De vraag is wel of Toornstra een tweede gele kaart had moeten krijgen voor die actie even daarvoor. Ik vermoed dat de meeste scheidsrechter hem buiten de Kuip wel gegeven zouden hebben...
1
geplaatst: 16 april 2017, 16:01 uur
Het is gewoon een groot complot van de KNVB om Feyenoord kampioen te maken!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.