Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2017, 17:15 uur
D'r zijn van die momenten dat ik me afvraag wanneer Mien Dobbelsteen (vanaf 1:28) terugkomt van vakantie?
WK - wielrennen, pijltjesplören of Vuelta - wanneer zijn die?
WK - wielrennen, pijltjesplören of Vuelta - wanneer zijn die?
2
geplaatst: 25 juli 2017, 17:20 uur
Mjuman schreef:
WK - pijltjesplören - wanneer zijn die?
Momenteel is de World Matchplay. WK - pijltjesplören - wanneer zijn die?

En verder schijnt er nog een Europees Kampioenschap hij-die-niet-genoemd-mag-worden aan de gang te zijn.
1
geplaatst: 25 juli 2017, 19:08 uur
chevy93 schreef:
(quote)
En verder schijnt er nog een Europees Kampioenschap zij-die-niet-genoemd-mag-worden aan de gang te zijn. Aangepast.
0
geplaatst: 26 juli 2017, 23:56 uur
Mjuman schreef:
........... of Vuelta - wanneer zijn die?
........... of Vuelta - wanneer zijn die?
Vanaf 19 augustus gaat Froomie daar ook z'n prijs ophalen
0
geplaatst: 27 juli 2017, 10:03 uur
Ik wilde eerst nog zeggen dat hij dik 40km tijdrit heeft om het goed te maken, maar het zijn wel heul erg veul aankomsten bergop, dat had ik nog niet gezien
0
Hendrik68
geplaatst: 30 juli 2017, 20:33 uur
Wat als Max geen tijdstraf had gekregen? Was het nog lastig geweest om meer dan 4e te worden. Inhalen is in Hongarije nagenoeg onmogelijk, maar dan was het op zeker nog spannender geworden. Straf was terecht. Max zeurde er niet over en maakte excuses aan zijn teamgenoot. Beetje vreemd misschien die excuses, maar Max zal wel gedacht hebben: dan is die huilebalk ook weer tevreden en je moet per slot van rekening nog even door met elkaar. Ricciardo zei nog dat dit het rijgedrag van een 19 jarige was. Nou als je dat weet en je weet wat een pech hij al gehad heeft dit jaar, hou er dan rekening mee dat hij voor zijn plek vecht. Beetje zelfkritiek mag ook wel in het geval Ricciardo. Hamilton gebruikte wel zijn verstand en sloot heel wijs achter Max aan.
Positief dat Red Bull de snelheidskloof grotendeels heeft kunnen dichten. In ieder geval vandaag. Max reed op versleten banden nog harder dan Vettel op frisse. Als dit na de zomerstop nog steeds zo is dan staan er op banen met meer inhaalmogelijkheden nog mooie dingen te wachten.
Positief dat Red Bull de snelheidskloof grotendeels heeft kunnen dichten. In ieder geval vandaag. Max reed op versleten banden nog harder dan Vettel op frisse. Als dit na de zomerstop nog steeds zo is dan staan er op banen met meer inhaalmogelijkheden nog mooie dingen te wachten.
2
geplaatst: 4 augustus 2017, 11:55 uur
1
geplaatst: 5 augustus 2017, 22:54 uur
Fuck, zit ik heel de avond op te wachten, wordt het verdomme Gatlin 

0
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:08 uur
De top 3 loopt nu allemaal zonder doping (?) net onder de 10 seconden. In de tijd dat Gatlin werd betrapt werd er ruim onder de 10 seconden gelopen door de top. De estafetteploeg van Jamaica heeft een olympische gouden medaille uit die tijd moeten inleveren, omdat recent alsnog doping bij een loper werd geconstateerd. Zouden alle toppers toen doping hebben gebruikt? En was Gatlin zo stom om zich te laten betrappen?
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:32 uur
Bendsneyder heeft het knap gedaan met een vierde plek, hij reed lang op kop maar toen de baan opdroogde kon hij de top drie niet meer bijhouden, die motoren hebben meer snelheid, maar qua remmen voor de bochten is Bo toch de betere.
1
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:37 uur
west schreef:
De top 3 loopt nu allemaal zonder doping (?) net onder de 10 seconden. In de tijd dat Gatlin werd betrapt werd er ruim onder de 10 seconden gelopen door de top. De estafetteploeg van Jamaica heeft een olympische gouden medaille uit die tijd moeten inleveren, omdat recent alsnog doping bij een loper werd geconstateerd. Zouden alle toppers toen doping hebben gebruikt? En was Gatlin zo stom om zich te laten betrappen?
Bolt was toen wel supertop, nu duidelijk niet, nog wel heel erg goed.
Gatlin is 35 en het is waanzinig dat hij nu nog zo'n toptijd kan lopen.
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:56 uur
Mooi stukje in The Guardian over z'n laatste race en z'n gehele carriere:
Usain Bolt’s time finally runs out, but he departs as the greatest champion of all | Sport | The Guardian - theguardian.com
Usain Bolt’s time finally runs out, but he departs as the greatest champion of all | Sport | The Guardian - theguardian.com
He has never been shy of calling himself the best – the figures don’t lie – but he has worn that mantle with a degree of humility and a generous heart. The greatest sportsmen and women remind us that even at the pinnacle of achievement it is all still a game, something you play at; they let us in on the thrill of their mastery even as they are experiencing it.
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 12:56 uur
Rudi S schreef:
Met of zonder doping blijft het knap, geldt ook voor Bolt

0
geplaatst: 6 augustus 2017, 15:03 uur
Toch nog een knappe inhaalrace van Rossi, van veertien naar vier, maar uiteindelijk wel zuur als je op kop ligt en je een rondje te laat gaat wisselen van motor, hij had hier om plek 1 mee kunnen doen.
Niks aan trouwens die wissels, uiteindelijk wordt de race er niet mooier van.
Niks aan trouwens die wissels, uiteindelijk wordt de race er niet mooier van.
1
geplaatst: 6 augustus 2017, 19:29 uur
2
geplaatst: 6 augustus 2017, 21:31 uur
Nochtans twijfelt de hypocriet of damesvoetbal wel kwalificeert als echt voetbal. Wie beslecht dit?
1
geplaatst: 6 augustus 2017, 21:32 uur
Er mag toch wel geschreven worden dat we bij het vrouwen-EK gewonnen hebben?
Topprestatie van Marianne!
Topprestatie van Marianne!
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 21:40 uur
Wat gaat Dafne doen later vanavond? Ik vrees dat ze net buiten de medailles gaat vallen, al hoop ik dat ik ongelijk ga krijgen. Ik gok dat ze 4e of 5e gaat worden. Op de 200m wordt het minstens zilver.
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 22:03 uur
Doping bedoel je? 
Ik hoop trouwens dat je het over trucje hebt, zo niet verneem ik graag wat dit met een vrachtwagen te doen heeft ?

Ik hoop trouwens dat je het over trucje hebt, zo niet verneem ik graag wat dit met een vrachtwagen te doen heeft ?
0
geplaatst: 6 augustus 2017, 22:07 uur
Vetter pakt een prachtige bronzen medaille met een NR en dan moet Schippers nog komen. Een historische zondag voor de NLse sport! HEERLIJK!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.