Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
1
Hendrik68
geplaatst: 27 april 2018, 18:36 uur
Gisteravond was het weer zo ver. De draft in de NFL. En zoals zo vaak waren er weer een paar verrassende keuzes. De speler die als eerste werd gekozen stond niet bij voorbaat vast. Er zijn een viertal zeer getalenteerde qb's dit jaar plus nog een goede 5e. Maar van het kwartet Sam Darnold, Baker Mayfield, Josh Rosen en Josh Allen viel voor elk wat voor en wat tegen te zeggen. De Cleveland Browns maakten toch wel enigszins verrassend de keus voor Baker Mayfield, waarschijnlijk omdat hij er met zijn 23 jaar wellicht direct kan staan, wat nog niet voor de anderen geldt (normaal gesproken). Waarom dan toch verrassend? Velen zagen meer talent in Josh Rosen en Mayfield heeft buiten het veld nogal wat krasjes. Alcohol in het verkeer en zo. Dat hebben ze met Johnny Manziel een paar jaar terug al meegemaakt en dat liep niet goed af zeg maar. Manziel probeert dit jaar weer wat witte voetjes te scoren en als back up terug te kunnen keren, maar Colin Kaepernick heeft bewezen dat de NFL geen zin heeft in dit soort nare gasten die alleen maar voor negatieve publiciteit zorgen.
De New York Giants konden een goede qb ook goed gebruiken als toekomstig opvolger van Eli Manning die zijn beste tijd gehad heeft inmiddels. Maar de Giants kozen voor running back Saquon Barkley. Opvallend, maar ook wel weer begrijpelijk, want van al die quarterbacks moet je het altijd nog maar zien, maar dat Barkley een grote wordt is nu eigenlijk al wel zeker. Maar de kans dat de Giants weer als 2e mogen kiezen komt wellicht niet snel terug. Velen hadden dan ook verwacht dat Sam Darnold zou worden gekozen, die met zijn 20 jaar nog tijd nodig heeft en die zo ook zou krijgen. En zo koos stadgenoot en mijn cluppie de Jets wel voor Sam Darnold van USC. Bij de Jets lopen Josh McCown en Teddy Bridgewater ook nog rond en vormen een prachtige leerschool voor Darnold die al heeft gezegd de komende 20 jaar de sterkhouder van de Jets willen zijn. De Jets hebben hetzelfde met Joe Namath wat Feyenoord jarenlang met Ove Kindvall had: waar blijft die opvolger als franchise quarterback nou toch? Nou hopelijk is die er nu na 50 jaar. De Jets stonden aanvankelijk op nummer 6 , maar ruilden voor de zekerheid naar nummer 3 met de Colts, ten koste van veel picks. Is het dat waard geweest? Dat gaan we de komende jaren beleven. De Jets hebben de 2e ronde pick van dit jaar en volgend jaar aan de Colts moeten afstaan en dat is best een hoge prijs. Helemaal nu achteraf is gebleken dat ze Sam Darnold ook hadden gehad als ze 6e gebleven waren, maar goed, dat weet je nooit van te voren en iedereen snapt de beweegredenen van de Jets. Ik ben er zelf best gelukkig mee, ook omdat in de free agency al een aantal uitstekende mannen werden gehaald en er is nog genoeg salarisruimte om de komende jaren verder te groeien.
Grootste verrassing was dat Josh Rosen pas als 10e werd gekozen. Dat had helemaal niemand verwacht. Rosen die erom bekend staat niet op zijn mondje gevallen te zijn sprak dan ook van "9 mistakes were made ahead of me" en dat zal hij laten zien het komende decennium, zegt ie. Na de Giants zagen ook de Broncos af van een quarterback. Zij kozen voor Bradley Chubb, een defensief wonderkind die een tandem met Vonn Miller moet gaan vormen en zo weer de gevreesde defense van een paar jaar terug moet worden, ik kijk er nu al naar uit. De Buffalo Bills ruilden ook omhoog en kozen wel een quarterback, maar weer niet Rosen. Josh Allen van het kleine Wyoming was de gelukkige en zo zagen de Arizona Cardinals hun kans schoon om naar plek 10 te traden en wel Rosen van UCLA te kiezen. Zou maar zo eens kunnen dat de Cardinals iedereen uitlachen en met een paar jaar hun eerste Superbowl omhoog mogen houden.
De New York Giants konden een goede qb ook goed gebruiken als toekomstig opvolger van Eli Manning die zijn beste tijd gehad heeft inmiddels. Maar de Giants kozen voor running back Saquon Barkley. Opvallend, maar ook wel weer begrijpelijk, want van al die quarterbacks moet je het altijd nog maar zien, maar dat Barkley een grote wordt is nu eigenlijk al wel zeker. Maar de kans dat de Giants weer als 2e mogen kiezen komt wellicht niet snel terug. Velen hadden dan ook verwacht dat Sam Darnold zou worden gekozen, die met zijn 20 jaar nog tijd nodig heeft en die zo ook zou krijgen. En zo koos stadgenoot en mijn cluppie de Jets wel voor Sam Darnold van USC. Bij de Jets lopen Josh McCown en Teddy Bridgewater ook nog rond en vormen een prachtige leerschool voor Darnold die al heeft gezegd de komende 20 jaar de sterkhouder van de Jets willen zijn. De Jets hebben hetzelfde met Joe Namath wat Feyenoord jarenlang met Ove Kindvall had: waar blijft die opvolger als franchise quarterback nou toch? Nou hopelijk is die er nu na 50 jaar. De Jets stonden aanvankelijk op nummer 6 , maar ruilden voor de zekerheid naar nummer 3 met de Colts, ten koste van veel picks. Is het dat waard geweest? Dat gaan we de komende jaren beleven. De Jets hebben de 2e ronde pick van dit jaar en volgend jaar aan de Colts moeten afstaan en dat is best een hoge prijs. Helemaal nu achteraf is gebleken dat ze Sam Darnold ook hadden gehad als ze 6e gebleven waren, maar goed, dat weet je nooit van te voren en iedereen snapt de beweegredenen van de Jets. Ik ben er zelf best gelukkig mee, ook omdat in de free agency al een aantal uitstekende mannen werden gehaald en er is nog genoeg salarisruimte om de komende jaren verder te groeien.
Grootste verrassing was dat Josh Rosen pas als 10e werd gekozen. Dat had helemaal niemand verwacht. Rosen die erom bekend staat niet op zijn mondje gevallen te zijn sprak dan ook van "9 mistakes were made ahead of me" en dat zal hij laten zien het komende decennium, zegt ie. Na de Giants zagen ook de Broncos af van een quarterback. Zij kozen voor Bradley Chubb, een defensief wonderkind die een tandem met Vonn Miller moet gaan vormen en zo weer de gevreesde defense van een paar jaar terug moet worden, ik kijk er nu al naar uit. De Buffalo Bills ruilden ook omhoog en kozen wel een quarterback, maar weer niet Rosen. Josh Allen van het kleine Wyoming was de gelukkige en zo zagen de Arizona Cardinals hun kans schoon om naar plek 10 te traden en wel Rosen van UCLA te kiezen. Zou maar zo eens kunnen dat de Cardinals iedereen uitlachen en met een paar jaar hun eerste Superbowl omhoog mogen houden.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 april 2018, 16:08 uur
Waarom deed Ricciardo dit? Totaal niet behorend bij de gentleman die hij altijd lijkt te zijn. Wetende dat zijn teamgenoot aangeschoten wild is en hem dan zo naaien. Heel, heel laag.
0
geplaatst: 29 april 2018, 16:17 uur
Was dit ook niet een beetje de schuld van verstappen? Hij remt en gaat naar links, dat mag toch niet? Ik kan er ook naast zitten hoor. 

0
Hendrik68
geplaatst: 29 april 2018, 16:21 uur
Als je achterop iemand knalt ligt de schuld nooit bij de voorste. Verstappen week iets van zijn lijn, maar Ricciardo zat in de buurt van er naast komen. Aan de binnenkant was sowieso al geen plek, dus Ricciardo dacht maar aan een ding: rammen die handel.
0
geplaatst: 29 april 2018, 16:28 uur
Ik denk dat het van beide niet zo snugger was. Op de Duitser zeiden ze 60 procent schuld van Verstappen en 40 van Riccardo.
0
Hendrik68
geplaatst: 29 april 2018, 16:33 uur
Dat hoorde ik ook ja en ik was behoorlijk verbaasd. Paar jaar geleden reed Max in Monaco achterin bij Grosjean. Iedereen was het er over eens: dat was niet zo slim van Max. Nu is het andersom en is het weer zijn schuld. Leg dat maar eens uit. Als je achter iemand rijdt en ook echt recht er achter dan is het altijd jouw fout. Probeer je een inhaalactie te maken en je komt er half naast en de tegenstander snijdt je af is het een andere discussie. Ricciardo rijdt er vol achterop met de wereld aan tijd om er over na te denken.
1
Hendrik68
geplaatst: 29 april 2018, 16:39 uur
Maar eh, eerst even de Tubantia lezen, dat is pas echt genieten....... 

0
geplaatst: 29 april 2018, 17:01 uur
Niet zo spectaculair als vorig jaar maar wederom een heerlijke race. Wel doodzonde van de Red Bulls, wiens schuld het ook is, het is superdom. De analyse van een leek, Verstappen wil teveel (ook de battles ervoor al) maar zat bij dit incident niet fout. De heren op tv lieten mooi zien dat Verstappen in een rechte lijn reed en aan het terugschakelen was. Oftewel, foutje van Ricciardo.
0
geplaatst: 29 april 2018, 17:01 uur
Hendrik68 schreef:
Dat hoorde ik ook ja en ik was behoorlijk verbaasd. Paar jaar geleden reed Max in Monaco achterin bij Grosjean. Iedereen was het er over eens: dat was niet zo slim van Max. Nu is het andersom en is het weer zijn schuld. Leg dat maar eens uit. Als je achter iemand rijdt en ook echt recht er achter dan is het altijd jouw fout. Probeer je een inhaalactie te maken en je komt er half naast en de tegenstander snijdt je af is het een andere discussie. Ricciardo rijdt er vol achterop met de wereld aan tijd om er over na te denken.
Zoals ik heb begrijp is hij twee keer van zijn lijn veranderd in de remzone en dat mag niet. Maar goed, beide hadden meer hun verstand moeten gebruiken, of teamorders van RedBull moeten krijgen.
0
geplaatst: 30 april 2018, 20:21 uur
Uit sporttoto en -pools topic (past hier beter)

Nets iets teveel verwacht van Spurs, Miami en Washington (scheelt maar 1 game, grrr) en net iets te weinig van Minnesota. Had niet verwacht dat ze ook maar 1 game zouden pakken. Hoewel ik het best een leuk team vind (alleen niet helemaal de hype waargemaakt).
Ben wel benieuwd of Utah nog games gaat pakken tegen Houston. Wordt zonder Rubio wel heel erg lastig. Wat was dat een revelatie in de eerste 5 games tegen OKC zeg. Zijn gemiddelde over die wedstrijden was bijna een triple-double meen ik. Mitchell is fantastisch, maar is onwennig op PG en dan moet je net spelen tegen de Rockets met een Paul die je verdedigt. Spel verdelen ging moeilijk, maar zijn driepunters liepen al helemaal niet door die constante druk van Paul (en in zijn afwezigheid Gordon). Houston heeft ook aanvallend wat teveel diepgang, zelfs al weten ze Harden uit te schakelen (wat moeilijk wordt als Utah's verdedigend sterkste troeven rim en paint-defenders zijn: Gobert was als een vis op het droge gisteren). Ben benieuwd.
Verder heel knap dat James het nog redt, maar wat heeft hij in retrospectief mazzel met die call in - ik meen - game 5. Dat was goaltending. Was dat door de scheidsrechters gezien, dan lag Cleveland er waarschijnlijk uit (aangezien Indiana game 6 won). Maar goed, de grootsten hebben mazzel om de meest cruciale momenten.
Edgar18 schreef:
. Je had gewoon heel weinig uitslagen goed
.
(quote)
Die punten heb je er nu al bij he
. Je had gewoon heel weinig uitslagen goed
. 
Nets iets teveel verwacht van Spurs, Miami en Washington (scheelt maar 1 game, grrr) en net iets te weinig van Minnesota. Had niet verwacht dat ze ook maar 1 game zouden pakken. Hoewel ik het best een leuk team vind (alleen niet helemaal de hype waargemaakt).
Ben wel benieuwd of Utah nog games gaat pakken tegen Houston. Wordt zonder Rubio wel heel erg lastig. Wat was dat een revelatie in de eerste 5 games tegen OKC zeg. Zijn gemiddelde over die wedstrijden was bijna een triple-double meen ik. Mitchell is fantastisch, maar is onwennig op PG en dan moet je net spelen tegen de Rockets met een Paul die je verdedigt. Spel verdelen ging moeilijk, maar zijn driepunters liepen al helemaal niet door die constante druk van Paul (en in zijn afwezigheid Gordon). Houston heeft ook aanvallend wat teveel diepgang, zelfs al weten ze Harden uit te schakelen (wat moeilijk wordt als Utah's verdedigend sterkste troeven rim en paint-defenders zijn: Gobert was als een vis op het droge gisteren). Ben benieuwd.
Verder heel knap dat James het nog redt, maar wat heeft hij in retrospectief mazzel met die call in - ik meen - game 5. Dat was goaltending. Was dat door de scheidsrechters gezien, dan lag Cleveland er waarschijnlijk uit (aangezien Indiana game 6 won). Maar goed, de grootsten hebben mazzel om de meest cruciale momenten.
0
geplaatst: 2 mei 2018, 13:53 uur
0
geplaatst: 2 mei 2018, 14:49 uur
trebremmit schreef:
Zoals ik heb begrijp is hij twee keer van zijn lijn veranderd in de remzone en dat mag niet. Maar goed, beide hadden meer hun verstand moeten gebruiken, of teamorders van RedBull moeten krijgen.
Teamorders daar doet Red Bull niet aan. Wie achterop rijdt heeft altijd schuld, in het normale verkeer. Het leek er wel op dat Verstappen tot twee keer toe van zijn lijn afweek. 1x is toegestaan. En al die keren ervoor zat hij wel op het randje, zoals Edgar ook al aangaf. Maar uiteindelijk moeten ze beiden beter weten. Nu staan ze met lege handen en dat geldt ook voor de rest van het teams/organisatie.Zoals ik heb begrijp is hij twee keer van zijn lijn veranderd in de remzone en dat mag niet. Maar goed, beide hadden meer hun verstand moeten gebruiken, of teamorders van RedBull moeten krijgen.
Niki Lauda gaf zelf aan dat Verstappen voor 70% fout zat en Ricciardo voor 30%. Lachertje toch? De ene week prijst die kerel Verstappen de hemel in, de week (race) erop kraakt hij hem af. Maar door hen werd het wel weer een race om van te genieten. Verder viel die me tot dat duel toch wel tegen voor een stratencircuit waarbij haast elke ronde de safety car wel uit zou kunnen rukken. Verdorie wat is het daar op bepaalde punten toch smal.
0
geplaatst: 3 mei 2018, 12:48 uur
Dat Froome mee mag doen bederft het wel enigszins voor mij, maar verder wel zin in de Giro!
Hopelijk kan Tom morgen in het roze blijven
Hopelijk kan Tom morgen in het roze blijven

0
Hendrik68
geplaatst: 3 mei 2018, 13:10 uur
Inderdaad, zo heeft dopingcontrole ook weinig zin. Hij deed letterlijk een plas en alles bleef zoals het was. Sky brengt waarschijnlijk te veel geld in het laatje en dus komt een straf even niet zo goed uit voor de grootste wielrenner van het moment. Waarvan nog moet blijken hoe goed hij zonder doping werkelijk is. Hopelijk gaan we dat de komende weken zien. Ben zeer benieuwd hoe de andere ploegen Sky tegemoet gaan treden. Dumoulin had dat volk al ver voor dat dopinggeval geschoten. Kan in ieder geval mooie duels opleveren.
0
geplaatst: 3 mei 2018, 17:26 uur
Miljaar, moet ik het nu echt gaan opnemen voor Froome? Mwah, dat het een valsspeler is, is met de Vueltaplas voor mij wel bewezen. De grens 2x overschrijden, terwijl de grens al op een belachelijke hoeveelheid staat, dan zijn die pufjes echt niet meer voor je gezondheid.
Maar... dat het zo lang duurt is helemaal niet zo gek. Dat is nou eenmaal hoe het werkt met een AAF (Adverse Analytical Finding). Dat levert in eerste instantie nog geen schorsing op en je krijgt de tijd om aan te tonen dat de waarden door normaal gebruik zijn verkregen. Hoe lang je precies de tijd krijgt, dat lijkt een groot mysterie. Eerdere vergelijkbare gevallen duurden ook maanden (met het verschil dat bijv. Ulissi direct door zijn eigen team werd geschorst). Waarschijnlijk weet Team Sky het met hun advocatenleger de zaak tot het maximale te rekken. Als ik het goed begrepen heb kan de Tour de France hem wel weigeren - de Giro kon dat wettelijk niet - en dus verwacht ik dat ook Team Sky wilt dat er voor de Tour (maar na de Giro) duidelijkheid komt.
Laat het duidelijk zijn, ik zie hem liever vandaag dan morgen geschorst worden. Maar dan had de regelgeving anders moeten zijn.
Ik verwacht trouwens niet dat Froome van een pufje meer of minder zo veel minder hard gaat rijden. Ze zullen waarschijnlijk wel wat hebben geminderd met hun "marginal gains", maar ik zie hem nog steeds als de te kloppen man.
Maar... dat het zo lang duurt is helemaal niet zo gek. Dat is nou eenmaal hoe het werkt met een AAF (Adverse Analytical Finding). Dat levert in eerste instantie nog geen schorsing op en je krijgt de tijd om aan te tonen dat de waarden door normaal gebruik zijn verkregen. Hoe lang je precies de tijd krijgt, dat lijkt een groot mysterie. Eerdere vergelijkbare gevallen duurden ook maanden (met het verschil dat bijv. Ulissi direct door zijn eigen team werd geschorst). Waarschijnlijk weet Team Sky het met hun advocatenleger de zaak tot het maximale te rekken. Als ik het goed begrepen heb kan de Tour de France hem wel weigeren - de Giro kon dat wettelijk niet - en dus verwacht ik dat ook Team Sky wilt dat er voor de Tour (maar na de Giro) duidelijkheid komt.
Laat het duidelijk zijn, ik zie hem liever vandaag dan morgen geschorst worden. Maar dan had de regelgeving anders moeten zijn.
Ik verwacht trouwens niet dat Froome van een pufje meer of minder zo veel minder hard gaat rijden. Ze zullen waarschijnlijk wel wat hebben geminderd met hun "marginal gains", maar ik zie hem nog steeds als de te kloppen man.
0
geplaatst: 3 mei 2018, 17:36 uur
Ja, Sky had hem natuurlijk uit koers moeten halen, maar dan zijn ze hem het hele jaar kwijt, en nu kunnen ze nog een grote vis meepakken, hoewel hij die dan met grote waarschijnlijkheid later toch weer zal moeten inleveren.
De Tour kan hij idd wel vergeten, of er moet een heel apart konijn uit de hoge hoed komen, dus daar krijgen we zeer waarschijnlijk een eerste keer-winnaar. Dat belooft op voorhand spannender te worden.
Qua Giro schat ik Sky toch hoger in dan Sunweb, dus Tom zal het vooral op eigen kracht moeten doen.
De Tour kan hij idd wel vergeten, of er moet een heel apart konijn uit de hoge hoed komen, dus daar krijgen we zeer waarschijnlijk een eerste keer-winnaar. Dat belooft op voorhand spannender te worden.
Qua Giro schat ik Sky toch hoger in dan Sunweb, dus Tom zal het vooral op eigen kracht moeten doen.
0
geplaatst: 3 mei 2018, 17:41 uur
De Giroploegen van Astana en Mitchelton-Scott vind ik nog wat sterker dan Sky, maar die ploegen hebben alleen maar klassementsmannen vraagtekens.
0
geplaatst: 3 mei 2018, 18:02 uur
Teunnis schreef:
Als ik het goed begrepen heb kan de Tour de France hem wel weigeren - de Giro kon dat wettelijk niet - en dus verwacht ik dat ook Team Sky wilt dat er voor de Tour (maar na de Giro) duidelijkheid komt.
Ik begreep dat de Giro hem wel had kunnen weigeren maar ervoor gekozen heeft het niet te doen. Een en ander zal vast te maken hebben met het vastleggen (met behulp van een flinke zak geld) van Froome in een eerder stadium. De Tour directie heeft inderdaad al aangegeven dat hij niet welkom is. Als ik het goed begrepen heb kan de Tour de France hem wel weigeren - de Giro kon dat wettelijk niet - en dus verwacht ik dat ook Team Sky wilt dat er voor de Tour (maar na de Giro) duidelijkheid komt.
Ik vind het vooral vervelend dat ie meedoet. Geschorst gaat ie toch wel worden dus neem je verlies en pleur tot die tijd lekker op. Straks wint ie de Giro om die later weer in te moeten leveren.
Los van zijn pufjes is Froome een prima ronderenner die natuurlijk kanshebber is in de komende Giro. Toch schat ik hem - mede door de aandacht voor zijn persoon - niet zo hoog in als ik normaal zou doen. Deze Giro is er een voor de klimmers en aanvallers, renners als Aru, Pinot en Lopez. Ik ben natuurlijk ook heel benieuwd naar onze Tom. Hoe goed is hij in het hooggebergte? Ik denk dat hij beter moet zijn dan vorig jaar om weer te kunnen winnen.
0
geplaatst: 3 mei 2018, 18:22 uur
Pff, lees net dat de Giro-baas een afspraak heeft gemaakt met de UCI dat Froome zijn evt zege zeker niet kwijtraakt
Wat een treurigheid 
Wat een treurigheid 
1
Hendrik68
geplaatst: 3 mei 2018, 18:23 uur
johan de witt schreef:
Ja, Sky had hem natuurlijk uit koers moeten halen, maar dan zijn ze hem het hele jaar kwijt, en nu kunnen ze nog een grote vis meepakken, hoewel hij die dan met grote waarschijnlijkheid later toch weer zal moeten inleveren.
Dat gaat dus niet gebeuren, dat is nou net het meest bizarre. Ik heb vandaag op Nu.nl een artikel gelezen, waarin staat dat een eventuele straf geen consequenties heeft voor prestaties uit het verleden en ook niet voor de komende Giro. Dus als hij de Giro wint dan houdt hij die en hij verliest de Vuelta zege ook niet. Schiet mij maar lek.
Edit: Sorry Johan je had het zelf inmiddels ook gezien terwijl ik aan het typen was.

0
geplaatst: 3 mei 2018, 18:49 uur
Huh? Die Vuelta zege verliest ie toch wel? Dat is waar ie gepakt is.
Edit: vooralsnog storm in een glas water....
In het artikel (Wielerflits) staat ook dat hij de Vuelta zege WEL kwijtraakt.
Edit: vooralsnog storm in een glas water....
The UCI wishes to clarify that the UCI President is not in a position to decide when a potential suspension for any anti-doping rule violation should start and whether results obtained before the starting point of a suspension should be annulled or maintained.
In het artikel (Wielerflits) staat ook dat hij de Vuelta zege WEL kwijtraakt.
0
Hendrik68
geplaatst: 3 mei 2018, 19:32 uur
OK, duidelijk, kan het ook niet meer terugvinden dat hij de Vueltazege behoudt. Maar een storm in een glas water is dit natuurlijk niet. Zijn collega's zijn stuk voor stuk not amused. Dumoulin verklaart vandaag nog dat hij op zeker niet zou zijn gestart in zijn geval. Ik vraag me ook af waarom Froome een jaar de tijd krijgt om zich te verdedigen en Landis zijn zege in de Tour binnen een week kwijt was en waarom zoveel wielrenners na een foute plas direct in konden rukken en niet eerst een jaar door mochten fietsen.
0
Hendrik68
geplaatst: 4 mei 2018, 11:26 uur
Vanmorgen geeft de voorzitter van de UCI in de krant aan, dat nu nog helemaal niet gezegd kan worden of Froome bij schuld de Vuelta zege moet inleveren of niet en dat ook een evt. Giro zege moet worden ingeleverd of niet. Kortom, of niemand weet hoe het zit, of men is nog druk bezig de regels zodanig aan te passen dat Froome er weer mee weg komt.
Nou ja, ik kap er ook mee nu, laat het recht zegevieren. Laat Froome eerst maar eens een poging doen op de fiets te blijven zitten.
Froome onderuit bij verkenning parcours openingstijdrit Giro | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Nou ja, ik kap er ook mee nu, laat het recht zegevieren. Laat Froome eerst maar eens een poging doen op de fiets te blijven zitten.
Froome onderuit bij verkenning parcours openingstijdrit Giro | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
0
Hendrik68
geplaatst: 4 mei 2018, 11:43 uur
Ik weet het. Maar de sport blijft geweldig, dat is het probleem. Ik had me na de zaak Armstrong voorgenomen nooit meer naar wielrennen te kijken. Dat heb ik nog geen maand volgehouden denk ik. En vervolgens laat ik me tot op de dag van vandaag gewoon elk jaar weer bedonderen. Tot Sky uit de wielrennerij is vertrokken zal dat ook niet stoppen. En misschien stopt het wel nooit.
0
geplaatst: 4 mei 2018, 14:41 uur
Ataloona schreef:
Ben wel benieuwd of Utah nog games gaat pakken tegen Houston.
Je hebt je antwoord al te pakken. Houston mag aan de bak vannacht, wordt vast een spannend potje. Ben wel benieuwd of Utah nog games gaat pakken tegen Houston.
Ataloona schreef:
Zo zie je maar hoe het kan verkeren in een paar dagen. Was de eerste wedstrijd nog heel nipt en een beetje gelukkig, gisteravond werd Toronto weggevaagd. Heb je gekeken? Ik heb zo enorm zitten genieten van LeBron in het derde en vierde kwart. Misschien wel een van zijn beste wedstrijden ooit. Wat was dat heerlijk om te zien.Verder heel knap dat James het nog redt, maar wat heeft hij in retrospectief mazzel met die call in - ik meen - game 5. Dat was goaltending. Was dat door de scheidsrechters gezien, dan lag Cleveland er waarschijnlijk uit (aangezien Indiana game 6 won). Maar goed, de grootsten hebben mazzel om de meest cruciale momenten.
0
geplaatst: 4 mei 2018, 14:48 uur
Ja, ik betrapte mij erop dat ik ook even dacht dat James gewoon de GOAT is. Van alle sporten dan (nou oké, wellicht overdreven, maar adrenaline van het moment). Dat ging echt nergens over. Op een gegeven moment maakte hij zulke bizarre shots (de moeilijkste fadeaways) dat dubbel dekking geen enkele zin had. Maar Toronto moest iets. Daardoor was de basket voor zijn ploeggenoten helemaal vrij was. Daar maakte Love eindelijk eens gebruik van. Haal die punten waarop James assists gaf weg en het is uiteindelijk een vrij penibele overwinning. Bijzonder hoe hij een team zo op sleeptouw weet te nemen.
Heb je die stats vergelijking gezien tussen James en het duo van Lowry/DeRozan? James won in elk gebied. En dat verschil is ook nog eens vooral in de tweede helft gemaakt. Die eerste ging verre van gemakkelijk (de Raptors hadden zelfs een voorsprong dacht ik). Toronto heeft itt tot Indiana echter gewoon niemand om op James te zetten. Duidelijk moge zijn na gisteravond, dat Lowry in ieder geval niet de aangewezen persoon is om James te guarden. Heel pijnlijk dat Toronto gewoon direct al haar eerste 2 thuiswedstrijden verliest. Het is dat James te weinig goede spelers om zich heen heeft (blijft kwetsbaar als alle hoop slechts op 1 man is gevestigd), anders zou ik zeggen dat het een makkie wordt om de conference finale te bereiken. Maar heeft James een wat mindere game, dan kan Cleveland gewoon keihard onderuit gaan. Tot zoverre heeft hij dat nog niet gehad, maar dit kan toch niet veel langer doorgaan? Toch?
Heb je die stats vergelijking gezien tussen James en het duo van Lowry/DeRozan? James won in elk gebied. En dat verschil is ook nog eens vooral in de tweede helft gemaakt. Die eerste ging verre van gemakkelijk (de Raptors hadden zelfs een voorsprong dacht ik). Toronto heeft itt tot Indiana echter gewoon niemand om op James te zetten. Duidelijk moge zijn na gisteravond, dat Lowry in ieder geval niet de aangewezen persoon is om James te guarden. Heel pijnlijk dat Toronto gewoon direct al haar eerste 2 thuiswedstrijden verliest. Het is dat James te weinig goede spelers om zich heen heeft (blijft kwetsbaar als alle hoop slechts op 1 man is gevestigd), anders zou ik zeggen dat het een makkie wordt om de conference finale te bereiken. Maar heeft James een wat mindere game, dan kan Cleveland gewoon keihard onderuit gaan. Tot zoverre heeft hij dat nog niet gehad, maar dit kan toch niet veel langer doorgaan? Toch?
0
geplaatst: 4 mei 2018, 15:59 uur
Tommie is weer baas! 2 seconden sneller dan Rohan Dennis en Froome een serieuze tik gegeven
0
geplaatst: 4 mei 2018, 16:35 uur
Veel verrassingen al direct. Yates en Pozzovivo bijzonder goed van de klassementsmannen. Pinot op afspraak, Froome en Aru teleurstellend en Lopez en Chaves zoals verwacht. Bennett enigszins matig. Dumoulin koning. Goncalves, Bilbao en Schachmann ook onverwachtse namen in de top-10 (al heeft deze kenner Schachmann als SW bij SP). En wat te denken van Betancur op de 11e plek
Zou ie het nog kunnen?
Zou ie het nog kunnen?Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.