Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2018, 17:41 uur
Bardet en Roglic kunnen beide goed aankomen. Maar Tom op zich ook...
2
geplaatst: 19 juli 2018, 17:43 uur
Verdorie, weer die Ongelofelijke Thomas. Ben Sky moe.
En meer boegeroep. Anti-climax toch wel.
Petje af voor Kruijswijk en Dumoulin desalniettemin.
En meer boegeroep. Anti-climax toch wel.
Petje af voor Kruijswijk en Dumoulin desalniettemin.
2
geplaatst: 19 juli 2018, 17:43 uur
Linksom of rechtsom, ik zat op het puntje van m'n stoel, pas de laatste 95 km
1
Mb.
geplaatst: 19 juli 2018, 17:45 uur
Echt een ontzettend mooie etappe, maar desalniettemin voel ik wat teleurstelling. Anti-climax toch wel.
Dat ellendige Sky. Ik zou het wel mooi vinden als ze gewoon voor Thomas durven te gaan daar.
Dat ellendige Sky. Ik zou het wel mooi vinden als ze gewoon voor Thomas durven te gaan daar.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 17:45 uur
Man man man, weer die schijtbak van een Thomas. Anti-climax inderdaad 
Verder wel een fantastische etappe inderdaad!

Verder wel een fantastische etappe inderdaad!
1
geplaatst: 19 juli 2018, 17:47 uur
Ik ben allang blij dat het Thomas is en niet die vreselijke Froome.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 17:49 uur
Teleurstellingen horen bij sport. Verder heb ik een mooie etappe gezien. Op het eind hoopte ik op Bardet.
2
geplaatst: 19 juli 2018, 17:50 uur
Ik gewoon op Tom, net als iedere weldenkende Nederlander 
Schitterende etappe, Kruijswijk rijdt met enorm veel lef een waanzinnige etappe, Dumoulin beter dan ik vermoede, alleen de finish valt tegen.

Schitterende etappe, Kruijswijk rijdt met enorm veel lef een waanzinnige etappe, Dumoulin beter dan ik vermoede, alleen de finish valt tegen.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 17:58 uur
Kruijswijk normaliter op z'n sterkst in de derde week, die gaat echt nog wel een rit pakken en opschuiven in het klassement. Zie Thomas nog wel door het ijs zakken en een slechte dag hebben a la Yates in de Giro.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:00 uur
Thomas bevestigt nogmaals op Eurosport dat hij gewoon voor Froome rijdt. Leuke vent wel maar Sky rekent zo'n etappe gewoon uit alsof het een F1 race is en het komt altijd uit.
0
Mb.
geplaatst: 19 juli 2018, 18:02 uur
gigage schreef:
Thomas bevestigt nogmaals op Eurosport dat hij gewoon voor Froome rijdt. Leuke vent wel maar Sky rekent zo'n etappe gewoon uit alsof het een F1 race is en het komt altijd uit.
Ik vind dit zo vreemd. Ik bedoel, het is niet alsof Thomas een koekenbakker is en de beste man heeft gewoon het geel - met voorsprong. Dat moet je daar voor gaan. Wat als Thomas het wel volhoudt? Moet hij dan in Parijs vlak voor de finish stoppen zodat Froome voorbij kan? Komaan zeg.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:07 uur
Wat een rit zeg! Wel heel erg jammer dat Kruijswijk het niet kon volhouden op de Aple d'Huez, maar ik heb vandaag weer van hem genoten zoals in de Giro. Het is jammer dat er niet twee of drie mannen met hem mee konden op de Col de la Croix de Fer, dan had hij misschien minder tijd verloren in het dal. Verder bewijst Thomas vandaag gewoon net zo goed te zijn als Froome, of misschien zelfs wel beter. Dumoulin zie ik nog als de enige uitdager van die twee. Quintana, en eigenlijk wel heel Movistar is vandaag toch wel verslagen.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:07 uur
Froome moet eerst maar eens tijd gaan pakken op Dumoulin want als ze met dit verschil aan de tijdrit beginnen dan is Froome kansloos t.o.v. Tom. Sky kan dus wel van alles willen met Froome maar voorlopig moeten ze wel op Thomas gokken.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:11 uur
Jammer dat Tom misschakelde anders had hij er echt met Thomas om kunnen sprinten.
Verder idd jammer dat iedereen verder al kansloos is. Het is Tom tegen 2 keer Sky, tamelijk ondankbaar.
Verder idd jammer dat iedereen verder al kansloos is. Het is Tom tegen 2 keer Sky, tamelijk ondankbaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 juli 2018, 18:11 uur
Jammer dat Kruiswijk het niet heeft kunnen afmaken. Voor een Nederlandse renner is die man verrassend sympathiek.
Desalniettemin wel een mooie etappe. Knap hoe Sky het dusdanig goed uitkient dat de puzzelstukjes op hun plek vallen.
Desalniettemin wel een mooie etappe. Knap hoe Sky het dusdanig goed uitkient dat de puzzelstukjes op hun plek vallen.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:22 uur
Edgar18 schreef:
Froome moet eerst maar eens tijd gaan pakken op Dumoulin want als ze met dit verschil aan de tijdrit beginnen dan is Froome kansloos t.o.v. Tom. Sky kan dus wel van alles willen met Froome maar voorlopig moeten ze wel op Thomas gokken.
Sky zou wel dom zijn om nu al alles op Froome te zetten, Thomas heeft ruim 1,5 minuut voorsprong. Zo lang ze dit kunnen volhouden, blijft Thomas gewoon het speerpunt. Het wordt anders als Thomas er in de derde week doorheen zakt, wat ik eerlijk gezegd wel verwacht - en stiekem ook hoop. Dan moet Froome idd tijd gaan pakken, want die 11 seconden zijn nooit genoeg in de tijdrit.
2
geplaatst: 19 juli 2018, 18:27 uur
Als ik er zo over nadenk heeft Tom de Tour eigenlijk al bijna binnen
.
.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:27 uur
Mb. schreef:
Ik vind dit zo vreemd. Ik bedoel, het is niet alsof Thomas een koekenbakker is en de beste man heeft gewoon het geel - met voorsprong. Dat moet je daar voor gaan. Wat als Thomas het wel volhoudt? Moet hij dan in Parijs vlak voor de finish stoppen zodat Froome voorbij kan? Komaan zeg.
(quote)
Niets vreemd aan, dat weet hij van te voren en daar krijgt hij een meer dan riant salaris voor.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:29 uur
Ik denk dat hij zich gewoon indekt, verstandig ook.
Maar natuurlijk zal Thomas er alles aan doen de Tour te winnen.
Nog maar twee keer aankomst bergop, dus veel kansen zal Froome ook niet meer hebben om tijd te pakken op Thomas of Dumoulin. Maar goed, dat dachten we in de Giro ook.
Nog maar twee keer aankomst bergop, dus veel kansen zal Froome ook niet meer hebben om tijd te pakken op Thomas of Dumoulin. Maar goed, dat dachten we in de Giro ook.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:32 uur
johan de witt schreef:
Ze zullen er alles aan doen om Froome de tour te laten winnen, ook Thomas zal daar zijn best voor doen, want dat zullen zijn orders zijn. Zo werkt dat over het algemeen. Froome is de kopman, en ik verwacht dat pas als hij echt in een slechte positie staat, ze op een ander paard zullen wedden.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 18:40 uur
Tuurlijk, Froome mag/moet demarreren en Thomas gaat bij Dumoulin in het wiel. Dat was vandaag ook het plan, maar het lukte niet.
En gezien het verdere parkoers zal het lastig worden dat nog een keer te realiseren. En mocht het niet lukken, zullen de bloemen voor Thomas zijn. Die gaat zich in de tijdrit in elk geval niet inhouden.
En gezien het verdere parkoers zal het lastig worden dat nog een keer te realiseren. En mocht het niet lukken, zullen de bloemen voor Thomas zijn. Die gaat zich in de tijdrit in elk geval niet inhouden.
1
geplaatst: 19 juli 2018, 18:44 uur
Froome moest toch, nog niet zo lang geleden, ook wachten op Higgins? Zo gaat dat bij Skyt. Zou wel leuk zijn als Thomas nu op zijn beurt ook een keer opzichtig op zijn horloge gaat kijken waar Kuifje toch blijft.
Dumoulin is heel sterk en toont in ieder geval geen ontzag voor die Skyt jochies. Klasbak. Misschien gaan Quintana en co (de afgehaakten, maar wel sterk bergop) Tom wel helpen in zijn eenzame strijd tegen het machtige bolwerk van de rekenaartjes. Aan flarden rijden die ellende, de tijd is er rijp voor. Denk dat het peloton ook schoon genoeg van die overheersing heeft, dus wie weet.
Dumoulin is heel sterk en toont in ieder geval geen ontzag voor die Skyt jochies. Klasbak. Misschien gaan Quintana en co (de afgehaakten, maar wel sterk bergop) Tom wel helpen in zijn eenzame strijd tegen het machtige bolwerk van de rekenaartjes. Aan flarden rijden die ellende, de tijd is er rijp voor. Denk dat het peloton ook schoon genoeg van die overheersing heeft, dus wie weet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.