Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2018, 11:13 uur
Wat een megaklap was me dat van de 18-jarige Duitse Sophia Flörsch in Macau tijdens de Formule 3 wedstrijd aldaar. Ze is coureur van het Nederlandse Van Amersfoort Racing team.
Hopelijk komt ze er goed vanaf, evenals de geraakte fotografen/marshalls.
Huge CRASH Sophia Flörsch MACAU F3 2018 #Macau #Crash
Hopelijk komt ze er goed vanaf, evenals de geraakte fotografen/marshalls.
Huge CRASH Sophia Flörsch MACAU F3 2018 #Macau #Crash
0
geplaatst: 18 november 2018, 11:31 uur
Zo, wat een crash was dat zeg. 
VIDEO. F3-coureur Sophia Floersch crasht verschrikkelijk hard in Macau

0
geplaatst: 18 november 2018, 21:32 uur
0
geplaatst: 18 november 2018, 21:55 uur
Vandaag was trouwens de laatste MotoGP wedstrijd van het seizoen, die letterlijk in het water viel met enorm veel uitvallers als gevolg, erg jammer dus. Hopelijk wordt het volgende seizoen wel ietst spannender qua concurrentie voor Marquez en ik ben ook benieuwd of Rossi nog een jaar doorgaat, het zal denk ik wel want hij heeft nog een contract voor een jaar volgens mij.
0
geplaatst: 18 november 2018, 22:05 uur
Gerwyn Price haalt Gary Anderson flink uit z'n comfortzone.
Ben niet zo'n Price fan, maar hoop nu wel dat hij de titel pakt.
Ben niet zo'n Price fan, maar hoop nu wel dat hij de titel pakt.
0
geplaatst: 18 november 2018, 22:09 uur
Die is in de pocket. Slechte verliezer, zeg, die Gary Anderson.
0
geplaatst: 18 november 2018, 22:57 uur
Dat dan wel misschien, maar wat een irritante speler die Price. Bij elke 100+ als een brulaap tekeer gaan. Haal eerst je pijlen uit het bord en vier het dan terecht of niet met je achterban. Respectloze klerenkast!
1
geplaatst: 19 november 2018, 12:56 uur
Van Barneveld stopt volgend jaar met darten. Al jaren eigenlijk al minder dan voorheen. Verstandige keuze, denk ik, voordat hij een karikatuur van zichzelf wordt, hoewel hij dat m.i. nu al een beetje is.
Groot darter, dat ongetwijfeld wel, heeft ervoor gezorgd dat we in Nederland de sport zijn gaan kijken en heeft ook wel veel gewonnen.
Trefzeker, misschien zelfs bijna net zo trefzeker als Tonzon radiatorfolie...
Groot darter, dat ongetwijfeld wel, heeft ervoor gezorgd dat we in Nederland de sport zijn gaan kijken en heeft ook wel veel gewonnen.
Trefzeker, misschien zelfs bijna net zo trefzeker als Tonzon radiatorfolie...
0
geplaatst: 19 november 2018, 13:23 uur
trebremmit schreef:

Eerlijk gezegd vind ik het niet zo chic om naar dit soort horrorcrashes te linken zonder daarbij een waarschuwing in de trant van: 'pas op, deze beelden kunnen als schokkend worden ervaren'
0
geplaatst: 19 november 2018, 13:35 uur
Er zijn geen slachtoffers bij gevallen, tere zieltjes kunnen gerust zijn.
2
geplaatst: 19 november 2018, 13:36 uur
Het was ook helemaal niet schokkend vond ik, die filmer had best een vaste hand.
0
geplaatst: 19 november 2018, 13:44 uur
Hoeveel gewonden of doden er bij zo'n crash zijn gevallen, daar gaat helemaal het niet om.
Maar met het gegeven dat hier onschuldige discussies zomaar gecensureerd worden (omdat ze zgn. in strijd zijn met de op MuMe-geldende gedragsregels) vind ik het wel apart dat je zonder enige waarschuwing vooraf naar zo'n verschrikkelijk ongeval mag linken.
Maar met het gegeven dat hier onschuldige discussies zomaar gecensureerd worden (omdat ze zgn. in strijd zijn met de op MuMe-geldende gedragsregels) vind ik het wel apart dat je zonder enige waarschuwing vooraf naar zo'n verschrikkelijk ongeval mag linken.
1
geplaatst: 19 november 2018, 17:49 uur
Fathead schreef:
Verstandige keuze, denk ik, voordat hij een karikatuur van zichzelf wordt, hoewel hij dat m.i. nu al een beetje is.
Dat laatste ben ik niet met je eens. Hoewel hij niet meer zo goed en dominant is als voorheen is hij m.i. nog steeds één van de pak hem beet tien beste darters ter wereld. Afgelopen vier WK's: halve finale, halve finale, halve finale, kwartfinale. Verstandige keuze, denk ik, voordat hij een karikatuur van zichzelf wordt, hoewel hij dat m.i. nu al een beetje is.
Verder ben ik het wel met je eens. Goed dat hij gaat stoppen voordat het echt niet meer lukt en hij verliest van de mindere goden. Wat zou het gaaf zijn als hij nog één keer geweldig kan escaleren.
1
geplaatst: 19 november 2018, 18:31 uur
Gretz schreef:
...wel apart dat je zonder enige waarschuwing vooraf naar zo'n verschrikkelijk ongeval mag linken.
...wel apart dat je zonder enige waarschuwing vooraf naar zo'n verschrikkelijk ongeval mag linken.
Als in de link zelf al letterlijk 'crasht verschrikkelijk hard' staat lijkt het mij wel duidelijk: Niet aanklikken als je niet wil zien hoe iemand verschrikkelijk hard crasht.
0
geplaatst: 19 november 2018, 19:42 uur
Edgar18 schreef:
Verder ben ik het wel met je eens. Goed dat hij gaat stoppen voordat het echt niet meer lukt en hij verliest van de mindere goden. Wat zou het gaaf zijn als hij nog één keer geweldig kan escaleren.
(quote)
Dat laatste ben ik niet met je eens. Hoewel hij niet meer zo goed en dominant is als voorheen is hij m.i. nog steeds één van de pak hem beet tien beste darters ter wereld. Afgelopen vier WK's: halve finale, halve finale, halve finale, kwartfinale. Verder ben ik het wel met je eens. Goed dat hij gaat stoppen voordat het echt niet meer lukt en hij verliest van de mindere goden. Wat zou het gaaf zijn als hij nog één keer geweldig kan escaleren.
Heb je ook eigenlijk wel gelijk in, ja. Twee weken terug nog van MvG gewonnen, tenslotte. Maar je krijgt ook het idee dat de accu een beetje leeg aan het raken is.
0
geplaatst: 19 november 2018, 20:32 uur
Hopelijk komt Raymond nog op zijn besluit terug als hij er een jaartje tussenuit is geweest. Nog steeds een ongekend hoog niveau, misschien niet elke pot, maar is de vaste keuze bij het landenteam en in de premier league of darts (13 deelnames op rij!) Wie gaat dat gat opvullen?
0
geplaatst: 19 november 2018, 20:38 uur
Niemand. Ik vind het ook echt jammer. Voor mij een icoon van de Nederlandse sport. Wat je ook van darten als sport vindt, hij heeft het op de kaart gezet. Ik merk ook aan mijzelf dat ik in wedstrijden tussen MVG en RVB nog altijd voor Barney ben.
Dat van die lege accu onderschrijf ik wel. Het loopt niet lekker de laatste weken.
Dat van die lege accu onderschrijf ik wel. Het loopt niet lekker de laatste weken.
0
geplaatst: 19 november 2018, 20:41 uur
Dat van die accu is al een paar jaar aan de gang, of misschien beter zijn mentale gesteldheid. Maar hij pakt in ieder geval nog twee keer het WK mee. En als hij ergens goed bezig was de laatste jaren...
Come on Barney, kick their asses!
En net als Edgar heeft Barney ook altijd een streepje voor gehad op anderen en dus ook MvG.
Come on Barney, kick their asses!
En net als Edgar heeft Barney ook altijd een streepje voor gehad op anderen en dus ook MvG.
3
geplaatst: 19 november 2018, 23:04 uur
Dat was inderdaad wel even lekker ‘op z’n Duits’ zo in die laatste minuten.
0
geplaatst: 20 november 2018, 01:14 uur
Erg jammer dat hij stopt, maar de laatste jaren kon je echt wel merken dat hij minder werd/de concurrentie hem ontgroeide.
Toch een van de redenen geweest dat ik een diehard fan werd van de sport! Ik dart zelf nog steeds en niet eens zo heel ongelukkig.
Toch een van de redenen geweest dat ik een diehard fan werd van de sport! Ik dart zelf nog steeds en niet eens zo heel ongelukkig.
2
geplaatst: 21 november 2018, 21:04 uur
Als Barney dit advies opvolgt zitten er misschien nog een paar mooie titels in voordat ie definitief afscheid neemt.
2
geplaatst: 22 november 2018, 13:05 uur
Gretz schreef:
Als Barney dit advies opvolgt zitten er misschien nog een paar mooie titels in voordat ie definitief afscheid neemt.
Van Barneveld kan nog helemaal niet stoppen want hij moet finishen met een dubbel - De Speld
8
geplaatst: 22 november 2018, 21:47 uur
Als eerbetoon heb ik Raymond op 1 in mijn top 10 van artiesten gezet...
0
geplaatst: 25 november 2018, 21:52 uur
Wereldpartij weer van mvg. Had de slaap nog niet uit toen hij begon, maar wat een finish!
0
geplaatst: 26 november 2018, 12:24 uur
Wel in de finale verloren van een zeer goede Gurney zonder fratsen.
Het gaat wel een leuk wk worden, MvG heeft niet de vorm van twee jaar geleden, verschillende darters hebben hem toch te pakken gehad (Barney, Clayton, Anderson). Toch denk ik dat hij met een goede voorbereiding gewoon de titel gaat pakken.
MvG begin ik steeds meer te waarderen ook. Hij geeft nooit anderen de schuld, beklaagt zich nooit over de omstandigheden, legt alles altijd bij zichzelf neer.
Maar het meest ga ik supporteren: Ricky Evans, Paul Nicholson (ja, ja, hij doet weer mee) en vooral James Wade.
Het gaat wel een leuk wk worden, MvG heeft niet de vorm van twee jaar geleden, verschillende darters hebben hem toch te pakken gehad (Barney, Clayton, Anderson). Toch denk ik dat hij met een goede voorbereiding gewoon de titel gaat pakken.
MvG begin ik steeds meer te waarderen ook. Hij geeft nooit anderen de schuld, beklaagt zich nooit over de omstandigheden, legt alles altijd bij zichzelf neer.
Maar het meest ga ik supporteren: Ricky Evans, Paul Nicholson (ja, ja, hij doet weer mee) en vooral James Wade.
0
geplaatst: 2 december 2018, 18:00 uur
Benieuwd of hij nog genomineeerd gaat worden voor Sportman van het jaar.
0
geplaatst: 3 december 2018, 09:21 uur
Belachelijk dat er twee schaatsters en twee wielrensters zijn genomineerd voor Sportvrouw van het jaar en dat Kiki Bertens er buiten valt. Twee sporten waar de mondiale concurrentie bij de vrouwen niet extreem hoog is. Wat Kiki dit jaar heeft gepresteerd over een langere periode is overall echt wel knapper. Heeft van alle Nederlandse sportsters de meeste progressie gemaakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.