Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 22 april 2016, 13:01 uur
chevy93 schreef:
Grotere selecties of niet. Alle traditionele topclubs in Engeland kampten dit jaar meer dan ooit met de ene blessure na de andere. En ja, dat is waarschijnlijk te wijten aan het drukke programma en met name het hoge niveau.
Grotere selecties of niet. Alle traditionele topclubs in Engeland kampten dit jaar meer dan ooit met de ene blessure na de andere. En ja, dat is waarschijnlijk te wijten aan het drukke programma en met name het hoge niveau.
Na Godin (AM) lijkt nu toch ook Ronaldo te moeten passen, de Spaanse topclubs zijn ook flink bezig geweest (EL en CL).
Ook Messi en Neymar komen niet helemaal fris meer over en dan wil die laatste ook nog de OS gaan doen.
Benieuwd of Messi op dat Coppa America (centraal) feestje gaat verschijnen

0
geplaatst: 24 april 2016, 10:20 uur
Na Purple Rain (de flilm) gisteravond gezien te hebben, is het nu toch echt tijd voor DE bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht. Dat wordt hoe dan ook een geweldige sfeer in DE Kuip Ik heb er zin in en kan niet wachten tot mijn bus wegrijdt! 

0
geplaatst: 24 april 2016, 10:26 uur
west schreef:
, is het nu toch echt tijd voor DE bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht. Dat wordt hoe dan ook een geweldige sfeer in DE Kuip Ik heb er zin in en kan niet wachten tot mijn bus wegrijdt!
, is het nu toch echt tijd voor DE bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht. Dat wordt hoe dan ook een geweldige sfeer in DE Kuip Ik heb er zin in en kan niet wachten tot mijn bus wegrijdt!
Veel plezier in De Kuip West.
0
geplaatst: 24 april 2016, 10:32 uur
Running On Empty schreef:
De Kuip West ligt die in Schiedam, het ouwe SVV-stadion? Is dat wel groot genoeg voor zo'n wedstrijd?
0
geplaatst: 24 april 2016, 10:39 uur
Mjuman schreef:
De Kuip West ligt die in Schiedam, het ouwe SVV-stadion? Is dat wel groot genoeg voor zo'n wedstrijd?
(quote)
Dat is natuurlijk het Kasteel Mju. En jij mag van mij daar best de bekerfinale gaan kijken vanmiddag.

0
geplaatst: 24 april 2016, 11:04 uur
west schreef:
Dat is natuurlijk het Kasteel Mju. En jij mag van mij daar best de bekerfinale gaan kijken vanmiddag.
(quote)
Wat had jij vroeger voor Aardrijkskunde - een zesje of zo? Kasteel is ten noordwesten van De Kuip, vlakbij Blijdorp. 'k zal Theo en Martin (van de FC) vragen of ze op je letten, zodat je niet per ongeluk verkeerd terecht komt - succes

0
geplaatst: 24 april 2016, 11:06 uur
Mjuman schreef:
Wat had jij vroeger voor Aardrijkskunde - een zesje of zo? Kasteel is ten (noord-)westen van De Kuip...
(quote)
Wat had jij vroeger voor Aardrijkskunde - een zesje of zo? Kasteel is ten (noord-)westen van De Kuip...
Ik heb maar een kleine tekstbewerking gedaan Mju.

Overigens lag het voormalige SVV stadion ook ten (noord-)westen van De Kuip.

0
geplaatst: 24 april 2016, 12:31 uur
west schreef:
Na Purple Rain (de flilm) gisteravond gezien te hebben, is het nu toch echt tijd voor DE bekerfinale: Feyenoord - FC Utrecht. Dat wordt hoe dan ook een geweldige sfeer in DE Kuip Ik heb er zin in en kan niet wachten tot mijn bus wegrijdt!
En dat de beste moge winnen, hoewel dat vermoedelijk niet FC Utrecht zal zijn.
Heb je nog iets bij je, voldoende papieren zakdoekjes en een rolletje pepermunt om uit te delen bij elk tegendoelpunt?

0
geplaatst: 24 april 2016, 13:34 uur
musician schreef:
Heb je nog iets bij je, voldoende papieren zakdoekjes en een rolletje pepermunt om uit te delen bij elk tegendoelpunt?
(quote)

0
geplaatst: 24 april 2016, 14:14 uur
0
geplaatst: 24 april 2016, 14:22 uur
De afstand tussen Kasteel (Sparta) en Blijdorp is ca 1,3 km (hemelsbreed minder); de ironie wil dat Blijdorp sponsor was van Feyenoord.
Ga gewoon verder met breien Boukje of ga koffie drinken bij Roelfje. Van jou krijg ik een punthoofd

0
geplaatst: 24 april 2016, 14:28 uur
Afstand tussen de Euromast en R'dam Zuid is nog minder, dat betekent nog niet dat de Euromast op Zuid ligt.
Het Kasteel is R'dam West, Blijdorp R'dam Noord. Zit nonondeju nog een rivier tussen ook. Je hoeft me echt niet te vertellen hoe m'n eigenste stad in elkaar steekt hoor.
Het Kasteel is R'dam West, Blijdorp R'dam Noord. Zit nonondeju nog een rivier tussen ook. Je hoeft me echt niet te vertellen hoe m'n eigenste stad in elkaar steekt hoor.
0
geplaatst: 24 april 2016, 15:15 uur
Vanuit Zuid is het minder dan 1,3 km zwemmen naar de overzijde. Toch staat De Kuip niet in Kralingen.
0
geplaatst: 24 april 2016, 15:23 uur
Over De Kuip gesproken: een live bericht uit de bus. Kaartje voor vak D gehad: 1e ring bij cornervlag. ?
0
geplaatst: 24 april 2016, 15:25 uur
west schreef:
Over De Kuip gesproken: een live bericht uit de bus. Kaartje voor vak D gehad: 1e ring bij cornervlag. ?
Ik heb de leunstoel recht tegenover de TV

Mooie wedstrijd gewenst west
0
geplaatst: 24 april 2016, 15:28 uur
Het is toch weer frapant dat gtote clubs als Eintracht, Werder en Stuttgart het weer moeilijk hebben in de bundesliga te blijven. 50.000 man op de tribune straks bij Eintracht gegen Mainz. Castagnos kan zich onsterfelijk maken maar staat op slechts 4 goals totnutoe.
0
geplaatst: 24 april 2016, 16:48 uur
west schreef:
Ik zit naast de koelkast gevuld met koude Corona's.

0
geplaatst: 24 april 2016, 17:25 uur
Poels..1e Nederlandse winnaar LBL sinds van der Poel..what's in a name 

0
geplaatst: 24 april 2016, 17:26 uur
Ik stond te schreeuwen naar de tv en dacht echt dat hij te vroeg aanging. Gelukkig zat ik er naast. Een fantastische zege, in barre omstandigheden, terwijl ik vier jaar geleden dacht dat zijn carrière voorbij was. Met recht een heroïsche overwinning. 

0
geplaatst: 24 april 2016, 17:35 uur
Bonk schreef:
dacht echt dat hij te vroeg aanging.
dacht echt dat hij te vroeg aanging.
Zelfde hier. Vond het in eerste instantie behoorlijk stom dat ie als eerste ging, maar hij wist blijkbaar meer dan ik

0
Hendrik68
geplaatst: 24 april 2016, 18:28 uur
Ja dit zijn de mooiste overwinningen. Barre weersomstandigheden en dan in een kopgroep met zulke namen er met de zege vandoor gaan, terwijl het kruit bij de eerste demarage verschoten leek.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.