Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2016, 21:45 uur
0
geplaatst: 25 april 2016, 21:47 uur
0
geplaatst: 25 april 2016, 21:47 uur
vigil schreef:
Sowieso heb je alle wedstrijden in het stadion van de thuisclub gezien. Want Utrecht was destijds in de Galgenwaard en de andere wedstrijden waren in De Kuip.
Sowieso heb je alle wedstrijden in het stadion van de thuisclub gezien. Want Utrecht was destijds in de Galgenwaard en de andere wedstrijden waren in De Kuip.
Dat is natuurlijk wel waar.
0
geplaatst: 25 april 2016, 21:51 uur
0
geplaatst: 25 april 2016, 21:56 uur
Als Haller zo speelt als gisteren, zullen ze 'm niet missen. Helaas voor Utrecht speelt hij vaker (veel) beter en zullen ze 'm dus wel missen. Is dat een slecht teken gigage?
0
geplaatst: 25 april 2016, 22:11 uur
Nee hoor, pas als je een goal tegen krijgt van Weghorst of Barto dan mag je je achter de oren krabben. Van Beek speelde heel degelijk en geconcentreerd en veel goede ballen heeft Haller ook niet gehad, slordig of gehaast spel. maarja die spanning hè.
Weten ze al hoe ze de supercup gaan organiseren aankomend seizoen? weer over twee wedstrijden net als de bekerfinale?
Weten ze al hoe ze de supercup gaan organiseren aankomend seizoen? weer over twee wedstrijden net als de bekerfinale?
0
geplaatst: 25 april 2016, 22:54 uur
De KNVB wil er alles aan doen om het een gewone wedstrijd te laten zijn met beide supporters aanwezig.
0
geplaatst: 25 april 2016, 22:55 uur
In ieder geval is na vanavond de kampioen in Engeland toch wel bekend
0
geplaatst: 25 april 2016, 22:59 uur
Had niet verwacht dat Tottenham thuis tegen WBA punten zou verspelen. Nog maar één keer winnen voor Leicester en de titel is binnen, dat kan niet meer fout gaan.
0
geplaatst: 25 april 2016, 23:14 uur
Ondertussen in Sheffield...
O'Sullivan eruit tegen Hawkins in een nagelbijtend spannend laatste frame - partij van het toernooi tot nu toe. Nu ga ik Ding Junhui maar eens supporteren...
O'Sullivan eruit tegen Hawkins in een nagelbijtend spannend laatste frame - partij van het toernooi tot nu toe. Nu ga ik Ding Junhui maar eens supporteren...
0
geplaatst: 25 april 2016, 23:15 uur
west schreef:
Als Haller zo speelt als gisteren, zullen ze 'm niet missen. Helaas voor Utrecht speelt hij vaker (veel) beter en zullen ze 'm dus wel missen. Is dat een slecht teken gigage?
Voor 8 miljoen zou ik hem maar verkopen.
0
geplaatst: 26 april 2016, 07:40 uur
vigil schreef:
Ik had er niet op durven hopen, eerlijk gezegd!
Wel een sensatie, Leicester kampioen.
Gisteren hadden ze het bij VI (weer) over het aantal wedstrijden dat er moest worden gespeeld in Engeland en het aantal geblesseerden overal.
Leicester is die dans redelijk ontsnapt maar heeft dan ook niet Europees gespeeld.
Als je je krachten dan ook kunt richten op één bepaald doel in het seizoen, kun je als kleine ploeg blijkbaar toch een eind komen.
0
geplaatst: 26 april 2016, 08:23 uur
Dit is inderdaad heeeel mooi. Leicester heeft iedere topploeg te kak gezet.
0
geplaatst: 26 april 2016, 08:31 uur
musician schreef:
.Als je je krachten dan ook kunt richten op één bepaald doel in het seizoen, kun je als kleine ploeg blijkbaar toch een eind komen...
.Als je je krachten dan ook kunt richten op één bepaald doel in het seizoen, kun je als kleine ploeg blijkbaar toch een eind komen...
Kampioen van Nederland bijvoorbeeld.
Ik heb het al eens eerder aangehaald, maar de twee Nederlandse topclubs (de Engelse ook hoor) leggen hun focus niet op de EL of beker. Zodra ze uit de CL zijn gekegeld zijn ze er ook klaar mee. De selectie is te smal, de CL miljoenen lonken. Hier moet je dan kampioen worden, in Engeland bij de bovenste 4 eindigen. Ploegen die daar geen zicht op hebben gaan er nog wel vol voor. Villareal, Liverpool etc.
0
geplaatst: 26 april 2016, 12:44 uur
west schreef:
Na gisteren begin ik het toch met je eens te zijn.
Na gisteren begin ik het toch met je eens te zijn.
Haller is een geweldige voetballer maar geeft mij toch te vaak niet thuis de laatste weken. Scoort wel, echter onder zijn goals veel penalties die hij overigens wel geweldig neemt.
Als je soms ziet hoeveel dreiging Boymans kan brengen in het strafschopgebied, dat ziet dat er toch anders uit. Op de een of andere manier loopt het niet lekker als Boymans en Haller tegelijk spelen. Boymans is geen technische voetballer en lijkt meer in een 4-3-3 systeem te passen.
FC Utrecht moet een goede transfer maken voor de inkomsten. Als je nog steeds 8 miljoen kunt krijgen voor Haller moeten ze dat volgens mij doen, dan kun je Ramselaar én Letschert behouden. Ruiter zal wel naar AZ gaan. Jurjus staat op het lijstje als mogelijke vervanger. Bednarek mag wel weg van mij. Misschien dan nog wel een extra spits, de naam Michael De Leeuw is al eens gevallen maar die wil naar het buitenland.
Laten we hopen dat het in ieder geval géén uitverkoop wordt en we straks Haller, Letschert én Ramselaar kwijt zijn zoals destijds met Wolfswinkel, Mertens en Strootman. Kun je weer opnieuw beginnen.
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:04 uur
Letschert en Ramselaar moeten allebei minimaal nog een seizoen of twee lekker bij Utrecht blijven en daar proberen de absolute uitblinkers te worden. Haller zal vast en zeker verkocht worden (hopelijk niet aan Ajax).
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:08 uur
Hoop dat Ajax wat hoger inzet dan Haller. Jurjus zie ik eigenlijk ook nog wel naar AZ gaan.
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:13 uur
Als Utrecht 8 miljoen wil voor Haller dan is dat gewoon te veel, want in principe moet er een goede tweede spits komen die er enigszins mee kan leven als hij tweede spits is achter Milik. Echter zie ik het ook gebeuren dat Milik een goed EK draait en vervolgens word verkocht voor een mooi bedrag. Als dat gebeurt zou het geweldig zijn als Huntelaar terug wil komen.
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:22 uur
VladTheImpaler schreef:
Als Utrecht 8 miljoen wil voor Haller dan is dat gewoon te veel, want in principe moet er een goede tweede spits komen die er enigszins mee kan leven als hij tweede spits is achter Milik. Echter zie ik het ook gebeuren dat Milik een goed EK draait en vervolgens word verkocht voor een mooi bedrag. Als dat gebeurt zou het geweldig zijn als Huntelaar terug wil komen.
In Januari waren ze rond met Norwich City voor 8,5 miljoen, alleen Haller zelf zag het niet zitten.
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:23 uur
herman schreef:
Jurjus zie ik eigenlijk ook nog wel naar AZ gaan.
Jurjus zie ik eigenlijk ook nog wel naar AZ gaan.
Niet als reserve achter Ruiter denk ik als je dat bedoelt.
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:29 uur
Fisher, Shone en Serrero zie ik ook wel verkocht danwel verhuurd worden.
Denk dat Haller wel naar Ajax zal gaan, maar die gaan niet van die Engelse prijzen betalen.
edit: trouwens, de Deen Bendtner is vrij van contract. Dat is wel iets voor Ajax
Denk dat Haller wel naar Ajax zal gaan, maar die gaan niet van die Engelse prijzen betalen.
edit: trouwens, de Deen Bendtner is vrij van contract. Dat is wel iets voor Ajax
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:39 uur
gigage schreef:
Denk het niet. Als het toch gebeurt zullen ze wellicht Ligeon willen betrekken in een deal
0
geplaatst: 26 april 2016, 13:43 uur
Ajax-FC Twente wordt komende zondag gefloten door Kevin Blom.
De Penalty, in welke minuut ?
a. 0-15
b. 16-30
c. 31-45+
d. 46-60
e. 61-75
f. 76-90+
a. 0-15
b. 16-30
c. 31-45+
d. 46-60
e. 61-75
f. 76-90+
0
geplaatst: 26 april 2016, 14:12 uur
Running On Empty schreef:
In Januari waren ze rond met Norwich City voor 8,5 miljoen, alleen Haller zelf zag het niet zitten.
Mijn reactie was meer richting Herman gericht en bedoelde dat als Ajax 8 miljoen betaalt het te veel is voor iemand die waarschijnlijk tweede spits gaat zijn. Ik denk dat een andere club wel bereid is om dat voor Haller te betalen.
0
geplaatst: 26 april 2016, 14:33 uur
Klopt, Haller is echt niet beter dan Milik, dus dat zou weggegooid geld zijn.
Nee, als eerste keeper. Jurjus is nog een paar jaar jonger en heeft genoeg potentie voor AZ, denk ik. Hij is in ieder geval beter dan wat ze nu in het doel hebben. Ruiter heeft wel weer meer ervaring, zou ook een goeie zijn voor AZ.
Nee, als eerste keeper. Jurjus is nog een paar jaar jonger en heeft genoeg potentie voor AZ, denk ik. Hij is in ieder geval beter dan wat ze nu in het doel hebben. Ruiter heeft wel weer meer ervaring, zou ook een goeie zijn voor AZ.
0
geplaatst: 26 april 2016, 15:05 uur
Ajax-FC Twente wordt komende zondag gefloten door Kevin Blom.
a. 0-15
b. 16-30
c. 31-45+
d. 46-60
e. 61-75
f. 76-90++
a. 0-15
b. 16-30
c. 31-45+
d. 46-60
e. 61-75
f. 76-90++
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.