MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
luigifort schreef:
Psv is de beter(e) voetballende ploeg..

PSV is vooral de beter inkopende ploeg.

Best wel een afgang voor Ajax, niet kunnen winnen bij De Graafschap.

Maar goed, PSV heb ik dit seizoen meer van genoten dus ik gun ze het het wel.
Gefeliciteerd dan ook aan alle PSV fans!

Broem schreef:
De groeten uit Eindhoven

En de groeten uit Keulen - weizen am Rhein is wel fijn.

Mjuman schreef:
(quote)

En de groeten uit Keulen - wezen am Rhein is wel fijn.

Hoor je t in Eindhoven donderen?

herman schreef:
(quote)

PSV is vooral de beter inkopende ploeg.

Dat is waar..maar Ajax heeft wel 100 miljoen op de bank..dat is ook wat waard

Hier is het nog steeds 28 graden! Helemaal niet aan voetbal gedacht trouwens net pas voor het eerst

Ajax heeft dit seizoen in ieder geval geheel in stijl afgesloten.

Ze konden gewoon niet beter, winnen van het al tot nacompetitie gedwongen Graafschap was al te veel gevraagd van het goede.

Dus zijn felicitaties voor PSV op zijn plaats.

Ik heb wel medelijden met ROE, eerlijk gezegd.
Maar FC Utrecht kwam uiteindelijk toch te kort, in een rechtstreeks onderling duel.

luigifort schreef:
(quote)

Dat is waar..maar Ajax heeft wel 100 miljoen op de bank..dat is ook wat waard

Ja Overmars mag trots zijn

Kom net terug uit een druk park hier in Rotterdam, vol met zonnende en barbecuende mensen. Eindsignaal van de wedstrijd van Ajax was duidelijk te merken, opeens steeg er uit alle hoeken van het park gejuich op. Had al een fijne dag, en dit was echt de kers op de taart

Wat een ontknoping. Op fox de wedstrijden gevolgd. Tjonge wat spannend. Heerlijk. Morgenavond een feestje in Lighttown. Iedereen is welkom. Zo zijn wij Brabanders hè

De Galgenwaard was helemaal in mineur door de eigen achterstand maar ontplofte bij de goal van De Graafschap.

20.000 man in koor:

'Helemaal Niets Naar Amsterdam'.

Wachten was op een penalty in de de 94 ste minuut voor Ajax. Niet dus. Lucky PSV

Blijkbaar is Kuipers dus PSV-er...

Running On Empty schreef:
De Galgenwaard was helemaal in mineur door de eigen achterstand maar ontplofte bij de goal van De Graafschap.

20.000 man in koor:

'Helemaal Niets Naar Amsterdam'.

Typische reactie van het Utrecht-publiek, voor wie het seizoen eigenlijk maar twee wedstrijden telt. Het zou een Utrechter helemaal niet veel uit moeten maken wie er kampioen wordt zolang ze het zelf niet zijn. Maar schijnbaar zit de afgunst tegen Ajax diep.

Best sneu is dat inderdaad.

vigil schreef:
(quote)

Ja Overmars mag trots zijn

Yup. Vanavond wordt Ajax gehuldigd aangezien ze het beste doelsaldo van de eredivisie hebben.

Maar alle gekheid op een stokje: hopelijk motiveert Ajax dit door te pakken. Qua puntenaantal was het een zeer goed seizoen, alleen ligt de lat wel hoog nu PSV sinds vorig jaar ook weer op de rails is.

Hoop dat ze Huntelaar halen en nog een beest voor achterin. Schijnt dat Yaya Touré overbodig wordt bij Man. City Verschil tussen PSV en Ajax is wel dat PSV slim aankoopt en Ajax teveel op de talenten vertrouwt. En als je de spelers niet tot op het bot weet te motiveren, dan is De Boer denk ik ook niet meer de juiste man voor Ajax op dit moment. Ik hoop dat Peter Bosz trainer wordt... dan wordt Ajax ook geen kampioen wellicht, maar het voetbal zal er in ieder geval weer leuker op worden.

Ajax haat is groot in NL..PSV haat is er nauwelijks ..

Nieuwe trainer en de spits van AZ kopen..

Hahahahaha ?

Gretz schreef:
(quote)

Maar schijnbaar zit de afgunst tegen Ajax diep.

Dat is zo en niet alleen in Utrecht. Maar ik vind het zeer lollig voor jou Sterke!

Gretz schreef:
Typische reactie van het Utrecht-publiek, voor wie het seizoen eigenlijk maar twee wedstrijden telt. Het zou een Utrechter helemaal niet veel uit moeten maken wie er kampioen wordt zolang ze het zelf niet zijn. Maar schijnbaar zit de afgunst tegen Ajax diep.

Klopt eigenlijk niets van. Er is maar 1 club die eindeloos roept dat ze de beste zijn en als je dan zo hilarisch op je bek gaat lachen ze je overal uit, niet alleen in Utrecht maar ook in Alkmaar, Den Haag, Rotterdam, Eindhoven, Zwolle, Groningen en noem maar op.

Het is overal feest behalve bij de galmbak.

(quote)

Klopt eigenlijk niets van. Er is maar 1 club die eindeloos roept dat ze de beste zijn en als je dan zo hilarisch op je bek gaat lachen ze je overal uit, niet alleen in Utrecht maar ook in Alkmaar, Den Haag, Rotterdam, Eindhoven, Zwolle, Groningen en noem maar op.

Ja, heel erg dit

(quote)

Wat een onzin. Alleen als de landstitel behaalt wordt vinden de Ajacieden zich de beste van Nederland. Op dit moment is PSV het beste team van Nederland. Ajax had de titel voor het grijpen door falen van de concurrent, maar met zo'n relatief zwakke selectie kun je moeilijk van de daken gaan schreeuwen dat je de beste bent. Hebben ook weinig supporters gedaan geloof ik.

Ik kreeg voor de wedstrijden een appje van een ajax fan met de Prosecco al open. Dat is ook typisch ajax voor mij. We gaan vast de titel vieren.

west schreef:
Ik kreeg voor de wedstrijden een appje van een ajax fan met de Prosecco al open. Dat is ook typisch ajax voor mij. We gaan vast de titel vieren.

Tsja, dat soort supporters verdienen zo'n deceptie ook gewoon. Ik heb gewoon de hele middag in spanning gezeten, omdat ik wist dat er altijd een bal verkeerd kon vallen. Als Cerny dan voor open doel mist wordt je gek, want je weet dat het zonder die goal nog lang niet beslist is. Na de 1-1 hebben ze zo'n beetje alles fout gedaan.

Elbsegler
Ik ben doorgaans niet echt voor Ajax, maar kan me de frustratie en het verdriet van de fans wel indenken. Zelf ben ik AZ-fan, maar zoals wij in 2007 de titel verprutsten tegen excelsior... dat blijf je nog wel even voelen. Al zal het voor Ajaxfans nu toch wat makkelijker zijn, want Ajax grossiert natuurlijk in titels.

(quote)

Dat is ook wel wat overdreven, ik ken eigenlijk alleen maar fans die heel kritisch zijn en zelfs een paar die hun seizoenskaart hebben opgezegd in de kampioensjaren, omdat het voetbal niet om aan te zien was. En toen PSV tegen Cambuur speelde waren de fans ook behoorlijk hoogmoedig vooraf. Het ging er eigenlijk alleen maar over in hoeverre het doelsaldo zou worden opgepoetst, niet of ze wel of niet zouden winnen.

PSV heeft het betere team en voor het eerst in jaren eens iets laten zien in Europa, dus wat dat betreft wel beter voor het UEFA-coëfficiënt dat zij direct de CL in gaan. Ben wel benieuwd hoe ze zich gaan versterken, i.t.t. vorig jaar heeft PSV dit jaar toch niet echt uitblinkers gehad die meteen weggekocht gaan worden.

mijn felicitatie gaat natuurlijk ook uit naar Marcel Blaak

Jaaaaaaaa... Hij is weer fijn

Gretz schreef:
Wat een onzin. Alleen als de landstitel behaalt wordt vinden de Ajacieden zich de beste van Nederland. Op dit moment is PSV het beste team van Nederland. Ajax had de titel voor het grijpen door falen van de concurrent, maar met zo'n relatief zwakke selectie kun je moeilijk van de daken gaan schreeuwen dat je de beste bent. Hebben ook weinig supporters gedaan geloof ik.

Nou zo redeneren niet alle Ajax supporters hoor. De Amsterdamse arrogantie komt veel mensen de neus uit. En verder is het maar een spelletje .....

Hendrik68
Mijn eerdere post van vanmiddag zou er op kunnen duiden dat ik anti-Ajax ben. Is zeker niet het geval. Ik woon echter zo'n 2 uur rijden van de Arena en er wonen meer zogenaamde Ajax fans dan Emmen fans. Die zijn alleen voor Ajax vanwege de meeste kampioenschappen en nergens anders om. Dat zijn geen supporters in mijn ogen. Zo heb je hier ook wel Feyenoord fans, maar dat worden er vanzelf steeds minder, omdat Feyenoord al jaren geen kampioen meer is geworden en met het huidige beleid ook nooit weer kampioen wordt. Maar voor dat soort nep fans vind ik het net goed. Voor de rest is het me om het even wie er kampioen is.

Ben blij dat Groningen toch nog 7e is geworden. Daarmee hebben ze toch nog de mogelijkheid om de kortste zomervakantie van Nederland te winnen. Dat laatste is dan jammer, want die Play Offs mogen ze afschaffen van mij. Voor VD Looi is het wel een mooi afscheid. Hij is veel bekritiseerd vanwege het spel, wat deels terecht is, maar qua resultaat toch uitstekend werk verricht. Dat moet Faber eerst nog maar eens laten zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.