MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Stiekem verheug ik me al weer op de (redelijk obligate) praatjes na afloop van de wedstrijd. Durf te wedden dat Bosz het journaille al rap gaat uitleggen dat ze 'het' verkeerd gezien hebben of dat de scheidsrechter niet deugde.

Of dat ze meer hadden verdiend of hun kansen niet hebben benut.. Het is soms net een echte trainer.

Zo dan, letterlijk coole beelden van de Giro

http://i.imgur.com/X1Q2KBh.jpg

http://i.imgur.com/g6yySOz.jpg

Ja die sneeuw heeft Kruijswijk ook van dichtbij gezien

Halve hartverzakking met die crash van Kruijswijk net zeg. Het is dat hij nog drie minuten voorsprong heeft, maar dit moet hij toch niet vaker doen. Beter voor iedereen =p

Die val van Zakarin moet verschrikkelijk zijn geweest...

VladTheImpaler schreef:
Die val van Zakarin moet verschrikkelijk zijn geweest...

Ik was een paar tellen wat anders doen dus heb die crash gelukkig gemist. Feit dat ze geen herhaling laten zien en er ook niet met een camera bij zijn gebleven doet al vermoeden dat het zeer serieus is

Ja die is er een stuk slechter aan toe vrees ik

crosskip schreef:
Halve hartverzakking met die crash van Kruijswijk net zeg. Het is dat hij nog drie minuten voorsprong heeft, maar dit moet hij toch niet vaker doen. Beter voor iedereen =p

Anderhalve minuut verloren op Nibali en halve op Chaves. Hoop niet dat dat nog verder op gaat lopen

Van het NOS liveblog:

Zakarin is weer bij kennis. Hij zou alleen zijn sleutelbeen gebroken hebben. Dat zou een meevaller zijn.

Lees ik ook net elders, valt dan gelukkig mee

Dan valt het mee gezien hoe hij en zijn fiets erbij lagen. Kruijswijk zou nu iets meer dan een minuut verloren hebben op Nibali en Chavez..

ja, 1:11 zie ik

Laat het maar snel weer omhoog gaan dan gaat hij wel weer terug pakken

Laten we dat dan maar hopen inderdaad.

Laatste tijden in beeld hebben het over 2 minuten achterstand al. Al heb ik niet zoveel vertrouwen in die GPS-data die ze daarvoor gebruiken, die bleken de afgelopen week vaker niet dan wel te kloppen.

GrafGantz schreef:
Laatste tijden in beeld hebben het over 2 minuten achterstand al. Al heb ik niet zoveel vertrouwen in die GPS-data die ze daarvoor gebruiken, die bleken de afgelopen week vaker niet dan wel te kloppen.

Die GPS moet je niet vertrouwen, is al de hele Giro onbetrouwbaar.

Dat zeg ik

Nibali komt zo in een groepje te rijden met o.m. ploeggenoot Scarponi terwijl Kruijswijk het alleen op moet zien te knappen. Kan wel eens een dramatische middag worden zo

Wel zuur voor die Scarponi zeg..

Tja, alles voor de kopman. Inclusief benen stil houden terwijl je lekker voorop ligt.

26 km - Steven Kruijswijk heeft renners om zich heen. Hij heeft nog ongeveer 40 seconden achterstand op Valverde en zo'n 55 seconden op de groep van Nibali. Kruijswijk doet het goed nu.

!!!!!!!

Hij krijgt alleen geen hulp van die renners

Nibali ligt al 2 minuten voor op Kruijswijk

Ik maak me meer zorgen over dat Chaves ook al 2 minuten voor ligt op Kruijswijk. Die zie ik als grootste concurrent, nog meer dan Nibali.

Chavez is de grootste concurrent ja, die is bergop ook sterker dan Nibali.

Het loopt al richting de drie minuten (2:40) dus misschien is hij zelf ook geen concurrent meer dadelijk

Die tussentijden schommelen te veel om er enige waarde aan te hechten.

2:15 aan het begin van de klim

Zelf geklokt?

De commentatoren dus dat vertrouw ik wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:49 uur

geplaatst: vandaag om 07:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.