MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
dix schreef:
Heeft Narsingh in de strafschoppenserie opzichtiger gefaald dan Zoet? Ik denk van niet.

Eens wel, Zoet had er zeker 1 mogen houden. Beetje Cilessen 2.0, niet genoeg reach/kracht om een hand voldoende achter de bal te krijgen.

Nicolage Rico schreef:
overgenomen van PSV - waar Bazoer niet tevreden was, omdat hij 'misbruikt' werd.

PSV is geen katholieke club hoor

Mjuman schreef:

Hij 'brak' vorig jaar al 'door'.

Noem me naast Klaassen anders 1 middenvelder bij Ajax die doorgebroken is.

Klaassen al een paar jaartjes eerder...

Cocu had Zoet moeten wisselen natuurlijk.

Ik zou Heitinga trouwens niet meer vragen als ik SBS6 was, dan kan je net zo goed Piet Paulusma als analist vragen.

trebremmit schreef:

In de rust, dan was iedereen zondag ten minste fit .

trebremmit schreef:

Ik zou Heitinga trouwens niet meer vragen als ik SBS6 was, dan kan je net zo goed Piet Paulusma als analist vragen.

Nou, inderdaad. Die gast heeft echt niks te vertellen en de uitstraling van een zoutzak. Wat dat betreft wel weer bij SBS overigens.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

(quote)

Klaassen al een paar jaartjes eerder...

Ik vind dat het kapsel van Klaassen voor flink wat minpunten zorgt - zelfs Schöne is hipster, qua hairdo

Overigens vind ik doorbraak nogal een 'Amsterdams' woord in dezen als je het hebt over een speler die alle NL vertegenwoordigende jeugdelftallen van de jeugd heeft doorlopen.

dix schreef:
Heeft Narsingh in de strafschoppenserie opzichtiger gefaald dan Zoet? Ik denk van niet.

De faal van Narsingh was in ieder geval opzichtiger ja.

zalwelnikszijn!
Nu weer over Feyenoord aub.

zalwelnikszijn! schreef:

Weer zo een die alleen wil weten wat voor vlees hij in de kuip heeft

Have I got news for you:

http://www.geheugenvantilburg.nl/image/thumb/0/0/33523.jpg

zalwelnikszijn! schreef:

Feyenoord kan de KNVB beker eigenlijk niet meer ontgaan.

Spanning alom bei der rekordmeister..

Mjuman schreef:
(quote)

Weer zo een die alleen wil weten wat voor vlees hij in de kuip heeft

Have I got news for you:

(afbeelding)

Nooit serieus nemen die Ajacieden.

gigage schreef:
Spanning alom bei der rekordmeister..
daar is de goal!

Een Duitser die scoort van een Duits team in blessuretijd. Alleen nog niet de winnende.

Blijft wel ongelofelijk dat SBS voor die andere wedstrijd koos, een tweestrijd die al voor 95% beslist was.

Tja, ik weet niet hoe zoiets beslist wordt, maar kan me voorstellen dat SBS vooraf de rechten koopt van de heen en terugwedstrijd. Tegenwoordig is ZDF ook in HD, dus mij maakt het niet uit eigenlijk.

Nee precies, ZDF is denk ik wel overal te ontvangen toch?

Maar goed nu verlenging!

Hier niet, maar ik heb gelukkig een stabiele Duitse stream.

Wel vreemd dat SBS nu niet de verlenging kan uitzenden.

WAAROM ZENDEN JULLIE DE WEDSTRIJD VAN BAYERN MÜNCHEN – JUVENTUS NIET LIVE UIT?

Welke wedstrijd we gaan uitzenden, heeft bij ons ook geleid tot een discussie waarvan we pas achteraf kunnen zeggen wie er gelijk had. Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland en we hebben ook de heenwedstrijd uitgezonden, waardoor veel mensen benieuwd zullen zijn naar de return. Daarom denken we nog meer kijkers een plezier te doen met Barcelona – Arsenal en daarna volgt Bayern München – Juventus snel als ruime samenvatting.

???

Gaat snel zo.

Bam!

Mooie goal hoor

Wat heeft Juventus het uit handen gegeven zeg, waren drie kwart wedstrijd de beste, lekkere wissels ook van Allegri.

Heb ook gekeken via ZDF trouwens, wat een prutsers bij SBS.

En twee gouden wissels van Guardiola.

SBS.
(afbeelding)

Barcelona uitzenden terwijl je die al 7x hebt uitgezonden dit seizoen en waarschijnlijk nog 4 tot 5 keer kan uitzenden in het vervolg van het toernooi. Kies dan voor een duel dat vooraf wél spannend is.

Sjeun om te zien dat die Beierse spelers er nog zo blij van worden.

Gretz schreef:
SBS.(afbeelding)

Barcelona uitzenden terwijl je die al 7x hebt uitgezonden dit seizoen en waarschijnlijk nog 4 tot 5 keer kan uitzenden in het vervolg van het toernooi. Kies dan voor een duel dat vooraf wél spannend is.

Ja onbegrijpelijk en Bayern-Juventus was een heerlijke pot ...

Was gewoon op Duitsland 2 te zien.

Begrijp nog steeds niet waarom Morata gewisseld werd, dat was echt een Advocaatje.
Ook nog onterecht buitenspel trouwens bij die goal van Juventus, dus Bayern heeft geluk gehad met Allegri en de scheids.

En met de fouten van Evra, die gewoon 2x een bal kan wegrossen maar het niet doet.

Die Kingsley Coman is trouwens wel een heerlijke voetballer, en nog maar negentien jaar. Juventus zal wel balen dat ze mede door een verhuurde speler eruit geknikkerd worden.

De loting:

Wolfsburg - Real
Bayern - Benfica
Barcelona - Atlético
PSG - City

Dat worden mooie halve finales.

Ik gok dat SBS wederom voor Barca gaat kiezen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:43 uur

geplaatst: vandaag om 00:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.