Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2016, 14:21 uur
dix schreef:
Heeft Narsingh in de strafschoppenserie opzichtiger gefaald dan Zoet? Ik denk van niet.
Heeft Narsingh in de strafschoppenserie opzichtiger gefaald dan Zoet? Ik denk van niet.
Eens wel, Zoet had er zeker 1 mogen houden. Beetje Cilessen 2.0, niet genoeg reach/kracht om een hand voldoende achter de bal te krijgen.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 14:39 uur
Nicolage Rico schreef:
overgenomen van PSV - waar Bazoer niet tevreden was, omdat hij 'misbruikt' werd.
overgenomen van PSV - waar Bazoer niet tevreden was, omdat hij 'misbruikt' werd.
PSV is geen katholieke club hoor

0
geplaatst: 16 maart 2016, 15:04 uur
Noem me naast Klaassen anders 1 middenvelder bij Ajax die doorgebroken is.
Klaassen al een paar jaartjes eerder...

0
geplaatst: 16 maart 2016, 15:10 uur
Cocu had Zoet moeten wisselen natuurlijk. 
Ik zou Heitinga trouwens niet meer vragen als ik SBS6 was, dan kan je net zo goed Piet Paulusma als analist vragen.

Ik zou Heitinga trouwens niet meer vragen als ik SBS6 was, dan kan je net zo goed Piet Paulusma als analist vragen.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 15:21 uur
trebremmit schreef:

Nou, inderdaad. Die gast heeft echt niks te vertellen en de uitstraling van een zoutzak. Wat dat betreft wel weer bij SBS overigens.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 15:23 uur
Ik vind dat het kapsel van Klaassen voor flink wat minpunten zorgt - zelfs Schöne is hipster, qua hairdo

Overigens vind ik doorbraak nogal een 'Amsterdams' woord in dezen als je het hebt over een speler die alle NL vertegenwoordigende jeugdelftallen van de jeugd heeft doorlopen.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 18:20 uur
dix schreef:
De faal van Narsingh was in ieder geval opzichtiger ja.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 18:56 uur
zalwelnikszijn! schreef:
Nu weer over Feyenoord aub.
Weer zo een die alleen wil weten wat voor vlees hij in de kuip heeft

Have I got news for you:
http://www.geheugenvantilburg.nl/image/thumb/0/0/33523.jpg
0
geplaatst: 16 maart 2016, 19:46 uur
zalwelnikszijn! schreef:
Feyenoord kan de KNVB beker eigenlijk niet meer ontgaan.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 22:27 uur
Mjuman schreef:
Have I got news for you:
(afbeelding)
(quote)

Have I got news for you:
(afbeelding)
Nooit serieus nemen die Ajacieden.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 22:34 uur
gigage schreef:
Spanning alom bei der rekordmeister..
daar is de goal!Spanning alom bei der rekordmeister..
0
geplaatst: 16 maart 2016, 22:35 uur
Een Duitser die scoort van een Duits team in blessuretijd. Alleen nog niet de winnende.
Blijft wel ongelofelijk dat SBS voor die andere wedstrijd koos, een tweestrijd die al voor 95% beslist was.
Blijft wel ongelofelijk dat SBS voor die andere wedstrijd koos, een tweestrijd die al voor 95% beslist was.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 22:43 uur
Tja, ik weet niet hoe zoiets beslist wordt, maar kan me voorstellen dat SBS vooraf de rechten koopt van de heen en terugwedstrijd. Tegenwoordig is ZDF ook in HD, dus mij maakt het niet uit eigenlijk.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 22:44 uur
Nee precies, ZDF is denk ik wel overal te ontvangen toch?
Maar goed nu verlenging!
Maar goed nu verlenging!
0
geplaatst: 16 maart 2016, 22:47 uur
Hier niet, maar ik heb gelukkig een stabiele Duitse stream.
Wel vreemd dat SBS nu niet de verlenging kan uitzenden.
???
Wel vreemd dat SBS nu niet de verlenging kan uitzenden.
WAAROM ZENDEN JULLIE DE WEDSTRIJD VAN BAYERN MÜNCHEN – JUVENTUS NIET LIVE UIT?
Welke wedstrijd we gaan uitzenden, heeft bij ons ook geleid tot een discussie waarvan we pas achteraf kunnen zeggen wie er gelijk had. Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland en we hebben ook de heenwedstrijd uitgezonden, waardoor veel mensen benieuwd zullen zijn naar de return. Daarom denken we nog meer kijkers een plezier te doen met Barcelona – Arsenal en daarna volgt Bayern München – Juventus snel als ruime samenvatting.
Welke wedstrijd we gaan uitzenden, heeft bij ons ook geleid tot een discussie waarvan we pas achteraf kunnen zeggen wie er gelijk had. Barcelona is de populairste buitenlandse club in Nederland en we hebben ook de heenwedstrijd uitgezonden, waardoor veel mensen benieuwd zullen zijn naar de return. Daarom denken we nog meer kijkers een plezier te doen met Barcelona – Arsenal en daarna volgt Bayern München – Juventus snel als ruime samenvatting.
???
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:18 uur
Wat heeft Juventus het uit handen gegeven zeg, waren drie kwart wedstrijd de beste, lekkere wissels ook van Allegri.
Heb ook gekeken via ZDF trouwens, wat een prutsers bij SBS.
Heb ook gekeken via ZDF trouwens, wat een prutsers bij SBS.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:21 uur
SBS.

Barcelona uitzenden terwijl je die al 7x hebt uitgezonden dit seizoen en waarschijnlijk nog 4 tot 5 keer kan uitzenden in het vervolg van het toernooi. Kies dan voor een duel dat vooraf wél spannend is.
Barcelona uitzenden terwijl je die al 7x hebt uitgezonden dit seizoen en waarschijnlijk nog 4 tot 5 keer kan uitzenden in het vervolg van het toernooi. Kies dan voor een duel dat vooraf wél spannend is.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:23 uur
Sjeun om te zien dat die Beierse spelers er nog zo blij van worden.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:34 uur
Gretz schreef:
SBS.(afbeelding)
SBS.(afbeelding)
Ja onbegrijpelijk en Bayern-Juventus was een heerlijke pot ...

Was gewoon op Duitsland 2 te zien.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:40 uur
Begrijp nog steeds niet waarom Morata gewisseld werd, dat was echt een Advocaatje.
Ook nog onterecht buitenspel trouwens bij die goal van Juventus, dus Bayern heeft geluk gehad met Allegri en de scheids.
Ook nog onterecht buitenspel trouwens bij die goal van Juventus, dus Bayern heeft geluk gehad met Allegri en de scheids.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:43 uur
En met de fouten van Evra, die gewoon 2x een bal kan wegrossen maar het niet doet.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 23:49 uur
Die Kingsley Coman is trouwens wel een heerlijke voetballer, en nog maar negentien jaar. Juventus zal wel balen dat ze mede door een verhuurde speler eruit geknikkerd worden. 

0
geplaatst: 18 maart 2016, 12:40 uur
De loting:
Wolfsburg - Real
Bayern - Benfica
Barcelona - Atlético
PSG - City
Dat worden mooie halve finales.
Wolfsburg - Real
Bayern - Benfica
Barcelona - Atlético
PSG - City
Dat worden mooie halve finales.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.