Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2016, 18:49 uur
Als er een standenlijst (periode) van deze maand wordt gemaakt staat Feyenoord bovenaan

0
geplaatst: 13 maart 2016, 18:53 uur
Van der Hoorn komt inderdaad aardig wat tekort, dat werd vandaag maar weer eens bevestigd.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 18:57 uur
Gretz schreef:
Van der Hoorn komt inderdaad aardig wat tekort, dat werd vandaag maar weer eens bevestigd.
(quote)
Het best aantoonbare talent in Amsterdamse dienst is opgeleid in Eindhoven en daar weggehaald voor de prijs van een pak Fristi en een pot knakworsten, relatief gezien.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 19:40 uur
Mjuman schreef:
Het best aantoonbare talent in Amsterdamse dienst is opgeleid in Eindhoven en daar weggehaald voor de prijs van een pak Fristi en een pot knakworsten, relatief gezien.
(quote)
Maar gelukkig zien ze in Amsterdam in ieder geval op welke positie hij moet spelen.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 19:54 uur
Rudi S schreef:
Als er een standenlijst (periode) van deze maand wordt gemaakt staat Feyenoord bovenaan
(quote)
Laten we die lijst aanhouden dan.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 20:52 uur
iggy schreef:
Maar gelukkig zien ze in Amsterdam in ieder geval op welke positie hij moet spelen.
(quote)
Dat zagen ze in Eindhoven ook wel - alleen met Engelaar (toen nog ok), Strootman en Wijnaldum was het middenveld goed gevuld en Ritzmaier zat ook nog bij de selectie. Ik denk dat het ook een kwestie van geduld was bij de speler zelve; Hendrix staat bijv zeer regelmatig in de basis nu. Noem me naast Klaassen anders 1 middenvelder bij Ajax die doorgebroken is.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 22:11 uur
Dat ik het nog eens voor Ajax opneem...
Bazoer. Denk het grootste talent van NL, zo´n beetje.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 22:22 uur
Als PSV deze ingeslagen weg volgt en deze week nog twee keer 1-1 speelt dan zal er alom tevredenheid zijn. Wat dat betreft was dit een goeie generale repetitie 

0
geplaatst: 13 maart 2016, 23:05 uur
Ik zit even Studio Voetbal (alsnog) te kijken. Iedereen heeft kunnen zien dat NEC de twee tegendoelpunten zowat heeft weggegeven (fout van Foor en eigen doelpunt van vd Eijden). Maar de conclusie is niet dat ajax te weinig kansen heeft gecreeerd, neeehee, maar dat ze de counter beter hadden moeten verdedigen. Had zo gehoopt dat met het verdwijnen van J v G het eea wat objectiever kon, maar helaas.
0
geplaatst: 13 maart 2016, 23:39 uur
Ajax speelde niet eens slecht, maar het kinderlijk verdedigen deed ze weer eens de das om.
Respect voor NEC overigens.
Gingen wederom weer uit van hun eigen kracht.
Leuke ploeg die niet angstig de bus parkeert, al waren er wat benauwde momenten in hun strafschopgebied.
Goeie keeper trouwens die Jones. Coole kikker en straalt rust uit.
Respect voor NEC overigens.
Gingen wederom weer uit van hun eigen kracht.
Leuke ploeg die niet angstig de bus parkeert, al waren er wat benauwde momenten in hun strafschopgebied.
Goeie keeper trouwens die Jones. Coole kikker en straalt rust uit.
0
geplaatst: 14 maart 2016, 20:32 uur
VI.nl heeft het goed gezien "Het is echter de vraag of PSV volgende week de treffers net zo eenvoudig cadeau doet als NEC dat deed in De Arena." En dus niet andersom.
En "Dit keer bleef een handreiking van NEC uit en op eigen kracht kon Ajax geen derde treffer meer forceren... "
Van der Hoorn wordt niet geschorst voor zijn elleboogstoot.
En "Dit keer bleef een handreiking van NEC uit en op eigen kracht kon Ajax geen derde treffer meer forceren... "
Van der Hoorn wordt niet geschorst voor zijn elleboogstoot.

0
geplaatst: 14 maart 2016, 20:44 uur
Peter Sagan ‘kicking in some holy houses’ by not shaving his legs. Stalink
Wat een held is en blijft het ook
Wat een held is en blijft het ook

0
geplaatst: 15 maart 2016, 22:21 uur
Nicolage Rico schreef:
Maar hij komt niet uit de ajax jeugd.....
0
geplaatst: 15 maart 2016, 22:39 uur
Trots op psv. Ongeacht de uitslag. Het wordt nu nog spannender in de verlenging
Jammer dat locadia op de paal mikte... maar knappe prestatie van de Eindhovenaren.
Jammer dat locadia op de paal mikte... maar knappe prestatie van de Eindhovenaren.
0
geplaatst: 15 maart 2016, 23:42 uur
Wat een spanning zeg. Erg jammer van die laatste penalty, ze waren er zo dichtbij.
Zoet had trouwens wel een penalty mogen stoppen, maar goed voor de rest was hij wel de uitblinker dus het zij hem vergeven.
Zoet had trouwens wel een penalty mogen stoppen, maar goed voor de rest was hij wel de uitblinker dus het zij hem vergeven.
0
geplaatst: 15 maart 2016, 23:45 uur
Voor mij als neutrale toeschouwer was het buiten de penaltys toch behoorlijk saai bij vlagen te noemen. Weinig noemenswaardige kansen voor beide ploegen. Wel enorm respect voor wat PSV heeft gepresteerd.
0
geplaatst: 15 maart 2016, 23:46 uur
Als een Nederlandse ploeg Europees speelt ben ik nooit neutraal. 

0
geplaatst: 15 maart 2016, 23:47 uur
Narsingh...hadden ze nooit aan moeten beginnen.
Knap wel dat PSV met het nodige kunst- en vliegwerk 210 minuten de nul heeft weten te houden. Atlético had +21 schoten op doel maar ze gingen er allemaal niet in. Maar uiteindelijk koop je daar weinig voor als 1 van je slechtste spelers de penalty helemaal verkeerd neemt (waarom zoveel risico?). Ik had het als Nederlanderr PSV echt gegund.
Knap wel dat PSV met het nodige kunst- en vliegwerk 210 minuten de nul heeft weten te houden. Atlético had +21 schoten op doel maar ze gingen er allemaal niet in. Maar uiteindelijk koop je daar weinig voor als 1 van je slechtste spelers de penalty helemaal verkeerd neemt (waarom zoveel risico?). Ik had het als Nederlanderr PSV echt gegund.
0
geplaatst: 15 maart 2016, 23:50 uur
Van die 21 schoten op doel waren er hoogstens 2/3 echt gevaarlijk.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 00:02 uur
Het was spannend en het ging er steeds meer op lijken dat Zoet er één penalty uit zou ranselen.
Twee dingen: als een team start met een tweemansvoorhoede De Jong - Locadia gaat er niet gegrossierd worden in doelkansen; het tweede: qua creatief vermogen heeft dit Atletico nog niet de helft van Barcelona, Bayern of PSG. Puur powerplay, niks één rechts, één averechts.
En eerlijk gezegd hoopte ik dat Torres zou missen
Twee dingen: als een team start met een tweemansvoorhoede De Jong - Locadia gaat er niet gegrossierd worden in doelkansen; het tweede: qua creatief vermogen heeft dit Atletico nog niet de helft van Barcelona, Bayern of PSG. Puur powerplay, niks één rechts, één averechts.
En eerlijk gezegd hoopte ik dat Torres zou missen

0
geplaatst: 16 maart 2016, 00:03 uur
trebremmit schreef:
Zuur voor Zoet heet het dan.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 07:14 uur
Die schoot 'm er wel goed in.
Ach het was een mooie serie en je kunt zo nog enigszins met opgeheven hoofd de CL verlaten.
Erg jammer, maar voor de kampioenrace zou dit weer gunstig moeten zijn, die competitiewedstrijden rondom een CL ronde zijn niet best.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 11:24 uur
Gretz schreef:
Je blijft a one trick pony -met je je zwampelspraak. Daarom even de geschiedenis in: in 2012 gold Narsingh als een van de grotere talenten in de eredivisie. Zowel Ajax als PSV dongen naar zijn gunsten; hij tekende bij PSV en kende daar een goed eerste seizoen; raakte langdurig geblesseerd, maar kwam terug. Nee, Narsingh is niet van niveau Robben (of evt Depay) - die had je gisteravond wel kunnen gebruiken. Narsingh toont zich het lopende seizoen een beetje wisselvallig, variërend van een 5 tot 8; laten we hopen op stabilisering in positieve zin.
Maar moet ik nu echt alle aanvallende Ajax-talenten even opnoemen, die het gewoon niet waar hebben gemaakt hebben gemaakt waar de term "talent" voor staat? Er zit er één in het jeugdteam, meerdere bij Willem II en één zit er nu in Rome - laten we zeggen dat die progressie hebben geboekt.

Verder ben ik het wel met Rudi en Lennon eens.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 13:17 uur
Heeft Narsingh in de strafschoppenserie opzichtiger gefaald dan Zoet? Ik denk van niet.
0
geplaatst: 16 maart 2016, 13:39 uur
Wie zegt van wel? Is tijdens de jeugdopleiding inderdaad overgenomen van PSV - waar Bazoer niet tevreden was, omdat hij 'misbruikt' werd.
Het ging erom dat deze middenvelder dit seizoen wel is doorgebroken (en heeft nog een stukkie jeugd bij Ajax meegepakt).
(lees overigens nu pas de discussie daarvoor).
0
geplaatst: 16 maart 2016, 13:51 uur
Nicolage Rico schreef:
Wie zegt van wel? Is tijdens de jeugdopleiding inderdaad overgenomen van PSV - waar Bazoer niet tevreden was, omdat hij 'misbruikt' werd.
Het ging erom dat deze middenvelder dit seizoen wel is doorgebroken (en heeft nog een stukkie jeugd bij Ajax meegepakt).
(quote)
Hij 'brak' vorig jaar al 'door'. Op Riechedly Bazoer - Wikipedia - nl.wikipedia.org kan je kennis nemen van de officiële lezing. Voor wat die waard is, blijft het raar dat zijn trainers niet op de hoogte waren van zijn intentie/onvrede. Netjes is het allerminst van Ajax, maar jij zal dat wel weer 'normaal' vinden en dan zeg ik niets over zijn capaciteiten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.