Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 8 maart 2017, 22:52 uur
Tsja 2x een penalty en een eigen goal, hoeveel geluk als Barca zijnde heb je dan.
0
geplaatst: 8 maart 2017, 22:55 uur
0
geplaatst: 8 maart 2017, 22:59 uur
Zeer terecht? Vond ik niet, gek genoeg speelde Barca matig, Messi was vrijwel onzichtbaar, er werden amper kansen gecreëerd. Maar ze knokten wel.
2
geplaatst: 8 maart 2017, 23:00 uur
laxus11 schreef:
Tsja 2x een penalty en een eigen goal, hoeveel geluk als Barca zijnde heb je dan.
2x een onterechte penalty: PSG is genaaid.
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:03 uur
En ik zie nu dat PSG een penalty had moeten krijgen en Mascherano rood.
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:03 uur
Is net al dat gezever over de arbitrage hier achter de rug, krijg je dit weer 

0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:04 uur
PSG is idd genaaid.
Maar goed, hadden ze maar 2 keer moeten scoren, je weet dat Barca minstens 6 keer scoort
Maar goed, hadden ze maar 2 keer moeten scoren, je weet dat Barca minstens 6 keer scoort

0
Frenz schreef:
Zeer terecht? Vond ik niet, gek genoeg speelde Barca matig, Messi was vrijwel onzichtbaar, er werden amper kansen gecreëerd. Maar ze knokten wel.
PSG liet helemaal niks zien, zeker niet in vergelijking met het vorige duel.
Neemt niet weg dat de arbitrage wel meezat natuurlijk...
3
Gozobuyuk had die penalties nooit gegeven.
Makkelie daarentegen had er nóg een stuk of 3 gegeven.
Bizar
Makkelie daarentegen had er nóg een stuk of 3 gegeven.
Bizar

0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:07 uur
johan de witt schreef:
(quote)
PSG had nog 3 grote kansen in de tweede helft.
1
geplaatst: 8 maart 2017, 23:08 uur
We zeuren in Nederland over de scheidsrechters, maar als je dit zo ziet dan valt het hier toch heel erg mee?
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:08 uur
Ach, zelfs de commentatoren gaan er over door, mogen wij dan ook?
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:10 uur
Ik zal na de opvallende topprestatie van deze scheidsrechter maar niet beginnen over the Fix?
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:22 uur
Ja daar gebeurde van alles: niet gegeven penalty's, onterecht gegeven penalty's, een eigen doelpunt, Neymar en Suarez die rood hadden moeten krijgen, Cavani en Di Maria die opgelegde kansen missen, een prachtige vrije trap van Neymar (die dus niet meer op het veld had mogen staan) en bovenal dé ontsnapping in de laatste 7 minuten. Een scenarioschrijver verzint het zo bizar niet. PSG mag zich bekocht voelen, maar het is bovenal hun eigen schuld dat ze het zo ver hebben laten komen...
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:30 uur
Dus 4 x sp 2 x du, 1x en, 1 x ita.bij de laatste 8 straks. Maw same same
0
geplaatst: 8 maart 2017, 23:32 uur
Nou ik sta niet raar te kijken als Leicester nog terugkomt volgende week, en Monaco acht ik ook niet kansloos.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 01:49 uur
Titmeister schreef:
Nou ik sta niet raar te kijken als Leicester nog terugkomt volgende week, en Monaco acht ik ook niet kansloos.
Maar dan wordt Feyenoord ook kampioen

0
geplaatst: 9 maart 2017, 07:51 uur
0
geplaatst: 9 maart 2017, 08:04 uur
Frenz schreef:
Met 6-1 winnen van PSG. En dan zeggen dat Barca matig speelde ??!! Dat klinkt wel heeeel erg vreemd.
Maar wel waar.

Vooral de de 2e pingel vond ik zwaar overdreven. Barca heeft geluk gehad met die lange basketballer van een scheids. Aan de andere kant vond ik PSG erg schijterig spelen. Die hadden beter moeten weten na hun schitterende wedstrijd in Parijs. Ondanks dat hadden ze het gemakkelijk kunnen/moeten afmaken. Cavani en Di Maria kregen dotten van kansen.
Maar wat was het weer genieten geblazen de afgelopen 2 dgn. Met 21 goals in 4 wedstrijden.
1
geplaatst: 9 maart 2017, 08:19 uur
Je kan sowieso concluderen dat er een duidelijke trendbreuk is met een aantal jaar geleden in de CL, toen was voorzichtigheid troef in de knock-out fase, met bloedeloze 0-0 of 1-0 uitslagen, vooral geen uitdoelpunt tegenkrijgen was het credo. Nu spelen de topteams aanvallend en gaan die ploegen verder, zelfs de Italiaanse ploegen Napoli en Juve spelen verre van catenaccio. Wij als kijkers zijn overduidelijke winnaars, waarbij we getrakteerd worden op uitslagen als 5-3 (City is er echt nog niet), 4-0 (ook 2x), twee keer 5-1 en 6-1 (!). RM dat twee keer met 3-1 wint steekt zelfs mager af.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 09:48 uur
De laatste blessure update bij Feyenoord voor de wedstrijd tegen AZ: Kongolo, Jones en Elia spelen niet. Jorgenson waarschijnlijk wel, net als Bilal en Vejinovic als Gio dat wilt tenminste. 
Ook vind ik een schorsing van Vilhena tegen AZ en Heerenveen nou ook weer niet zo erg als sommige pers ons doet geloven. Als je zowel Vilhena als El Ahmadi mist heb je echt een probleem. Nu kan Toornstra daar prima meedoen. Wel zou het fijn zijn als er vanavond in Zeist voor gezorgd wordt als Vilhena tegen Ajax mee kan doen.

Ook vind ik een schorsing van Vilhena tegen AZ en Heerenveen nou ook weer niet zo erg als sommige pers ons doet geloven. Als je zowel Vilhena als El Ahmadi mist heb je echt een probleem. Nu kan Toornstra daar prima meedoen. Wel zou het fijn zijn als er vanavond in Zeist voor gezorgd wordt als Vilhena tegen Ajax mee kan doen.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 10:22 uur
Nou, dan doen we die van NEC ook maar gelijk even. Jay-Roy Grot staat de rest van de maand met zijn handen in de zakken. Auw aan de knie. En Hyballa is eigenlijk nooit helemaal beter verklaard 

0
geplaatst: 9 maart 2017, 11:11 uur
Dat is mooi kut. Grot had Ajax moeten nekken over een paar weken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.