Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 maart 2017, 11:13 uur
WTF..ik had niet meer gekeken 10 min voor tijd..maar dan toch 6-1
. Een fix?
. Een fix?
1
geplaatst: 9 maart 2017, 11:21 uur
Je bent niet de enige. Maar je hebt wel een van de meest bizarre slotfases ooit gemist.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 11:28 uur
Volgens mij is dit alles al ruim besproken. Verbazing alom dus.
Maar gaat Ajax de laatste acht halen? Ik neem aan dat ze dan de eredivisie laten voor wat het is.
Maar gaat Ajax de laatste acht halen? Ik neem aan dat ze dan de eredivisie laten voor wat het is.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 12:09 uur
gigage schreef:
Mocht Kopenhagen verslagen worden dan hangt dit voornamelijk van het resultaat van Ajax - Feyenoord af (er vanuitgaande dat het gat ongeveer ven groot blijft). Normaal gesproken moet je gewoon winnen op 2 april om serieus mee te doen om de titel. Lukt dat niet, dan kun je beter zoveel mogelijk energie steken in de EL. Doordat veel sterke teams tegen elkaar geloot hebben en vele Europese subtoppers nog grote belangen hebben in hun eigen competitie maakt Ajax dit jaar serieus kans om ver te komen (halve finale of meer). Moet het natuurlijk wel een beetje meezitten met de loting en het verloop van de wedstrijden. Behalve United, Roma en Lyon (laatste gelukkig tegen elkaar geloot) is er geen team meer over waartegen Ajax (zwaar) underdog zou moeten zijn.
Maar goed, Kopenhagen zeker niet onderschatten. Die zijn al min of meer zeker van de titel in eigen land, dus kunnen zich ook volledig toeleggen op de Europa League.
Het liefst zie ik Ajax gewoon kampioen worden, maar met een halve finale en een tweede plaats in de competitie (met waarschijnlijk > 80 punten) is het seizoen ook al wel redelijk geslaagd.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 12:27 uur
Nee, nee, Ajax, ga nu maar voor die EL en 3e in de competitie. Voorronde CL is toch niet aan Ajax besteed...
0
geplaatst: 9 maart 2017, 12:28 uur
Ik had van de week nog gezegd; voetbal is beter dan de film.
Al was Barca - PSG de nieuwste van Hitchcock.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 13:03 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Nou, moet zeggen dat de film ook wel erg goed was. Het vervolg op een film die ik 10+ keer heb gezien. En een voetbalwedstrijd nog een keer helemaal kijken doe ik niet zo vaak, maar wellicht is dit er wel zo eentje.
Misschien wel een goede graadmeter, de herkijkwaarde. Misschien dat ik 1 op de 25 films nog een 2e keer zie. Bij voetbalwedstrijden kijk ik alleen de hele interessante wedstrijden nog een 2e keer.
Overigens waren de laatste paar Hitchcocks heel zo goed niet.

0
geplaatst: 9 maart 2017, 13:07 uur
herman schreef:
Nou, moet zeggen dat de film ook wel erg goed was. Het vervolg op een film die ik 10+ keer heb gezien.
(quote)
Nou, moet zeggen dat de film ook wel erg goed was. Het vervolg op een film die ik 10+ keer heb gezien.
T2!!!
0
geplaatst: 9 maart 2017, 13:35 uur
herman schreef:
Nou, moet zeggen dat de film ook wel erg goed was. Het vervolg op een film die ik 10+ keer heb gezien. En een voetbalwedstrijd nog een keer helemaal kijken doe ik niet zo vaak, maar wellicht is dit er wel zo eentje.
Misschien wel een goede graadmeter, de herkijkwaarde. Misschien dat ik 1 op de 25 films nog een 2e keer zie. Bij voetbalwedstrijden kijk ik alleen de hele interessante wedstrijden nog een 2e keer.
(quote)
De allerlaatste dus wel.

Nee hoor. Kijk liever een film dan naar de CL - of Feyenoord moet er ooit nog in spelen...
Welke film heb je gezien?
0
geplaatst: 9 maart 2017, 13:46 uur
Trainspotting 2. waar overigens net als in de eerste het Nederlandse voetbal een paar keer in voorbij komt.
Feyenoord in de CL zou ik ook zeker kijken, die laten doorgaans toch wel veel inzet zien in Europa.
Feyenoord in de CL zou ik ook zeker kijken, die laten doorgaans toch wel veel inzet zien in Europa.
1
geplaatst: 9 maart 2017, 14:07 uur
Oja. Had ik kunnen raden. Ik dacht ff dat GrafGantz voor de grap Terminator 2 bedoelde. Dat krijg je als je nooit serieus bent. 
Berghuis ook afwezig op de training. We houden niemand meer over.
Ik geloof er onderhand in dat er iets tussen hemel en aarde is dat ervoor zorgt dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt.

Berghuis ook afwezig op de training. We houden niemand meer over.
Ik geloof er onderhand in dat er iets tussen hemel en aarde is dat ervoor zorgt dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt.

0
geplaatst: 9 maart 2017, 14:42 uur
Ik zie vandaag overal: 'FCK-AJA' staan. Ziet er toch prima uit.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 14:51 uur
Ik lees dat Kopenhagen al sinds de Olympische Spelen (augustus vorig jaar) meer goal heeft tegen gehad in eigen huis. Dat wordt nog leuk.
1
geplaatst: 9 maart 2017, 15:54 uur
Ik las ook dat er nog nooit een team teruggekomen is van een 4-0 achterstand, dus ik zeg: 1-2 (Ja, gun ik Ajax en niet eens door het Feyenoord competitiebelang)
Ik ben zo bang dattie tegenvalt herman, T2 bedoel ik. Aan de andere kant, T2 was ook beter dan The Terminator
. Ik ga binnenkort met mevr. Frenz.
Ik ben zo bang dattie tegenvalt herman, T2 bedoel ik. Aan de andere kant, T2 was ook beter dan The Terminator
. Ik ga binnenkort met mevr. Frenz.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 16:10 uur
Die was er wel enkel had hij een "binnenprogramma", schijnt verder niets verontrustends te zijn
0
geplaatst: 9 maart 2017, 16:18 uur
Laten we verder reëel blijven: ook zonder Kongolo, Vilhena en Jorgensen is Feyenoord nog wel een stuk beter dan AZ en Heerenveen. Niet de kopjes laten hangen hoor.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 17:41 uur
Ach AZ is momenteel ook compleet uit vorm, die hebben het nu moeilijk tegen bijna elke tegenstander.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 17:47 uur
herman schreef:
Laten we verder reëel blijven: ook zonder Kongolo, Vilhena en Jorgensen is Feyenoord nog wel een stuk beter dan AZ en Heerenveen. Niet de kopjes laten hangen hoor.
Elia speelt ook niet.
In Heerenveen heeft Feyenoord het - op vorig jaar na - traditioneel lastig. Thuis tegen AZ ook meestal (veel ongelukkige gelijke spelen).
0
geplaatst: 9 maart 2017, 19:21 uur
Waarom heeft Bosz Ziyech gepasseerd ? Niet dat ik Kopehagen- Ajax kan zien.
Moet het doen met FC Rostov- Man.U. Op een vreselijk knollenveld.
0
geplaatst: 9 maart 2017, 19:28 uur
Geen idee, wat ik wel weet is dat Ajax mazzel heeft dat het geen 3-0 staat
0
geplaatst: 9 maart 2017, 19:36 uur
iggy schreef:
Waarom heeft Bosz Ziyech gepasseerd ? Niet dat ik Kopehagen- Ajax kan zien.
Ziyech is moe, heb ik gelezen. En hoera, 1-1. Dat o zo belangrijke uitdoelpunt is er alvast.Waarom heeft Bosz Ziyech gepasseerd ? Niet dat ik Kopehagen- Ajax kan zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.