MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Ja dat vooral ja Blind eruit
Ligt kan er niks aan doen. Had niet geselecteerd moeten worden..
1 jaar ervaring als coach

Gretz schreef:
(quote)

Ik vermoed dat dat met een uitspraak te maken heeft die Vertonghen ooit heeft gedaan tijdens een kampioenschapsfeestje van Ajax.
Ah ja, herinner me wel iets over 'kutkakkerlakken'. Dat was inderdaad niet netjes. Was tegen Feyenoord zeker? Dan zal Nicolage Rico wel Feyenoordsupporter zijn.

luigifort schreef:

1 jaar ervaring als coach

Gefaald ook nog...
Had nooit aangesteld mogen worden.

2-3. Drie keer Robben.

johan de witt schreef:
Hopelijk gaat Danny Blind er nu eindelijk eens uit.

Trainer zonder visie is blind

zalwelnikszijn!
De Ligt speelt wel aardig

Geen nood. Oost Duitsland- Nederland bij rust ook 2-0 achter. Tijdens de rust stond Piet Schrijvers op. Eindstand 2-3. Nu hebben we maar liefst 2 keepers in de technische staf. Met Zoet in de schrijvers rol (?) ..
Dit moet dan 2-5 worden.

Ik denk dat wij de nieuwe Belgen worden. 10+ jaar zonder eindtoernooi

In de eerste helft was alleen Klaassen goed genoeg voor een voldoende. Wat een genante vertoning.

Ik weet niet wie het zo snel beter zou doen als coach, maar aangezien Blind uberhaupt nooit succesvol is geweest mag hij lekker opstappen na vanavond.

De Ligt is echt wel een groot talent, maar om hem maar gelijk in de basis te zetten is wel kolder. Net zoals dat hij nooit meer Van Persie of De Jong oproept. Die gaan geen jaren meer mee, maar je had ze nu nog wel kunnen gebruiken.

Er is totaal geen tactisch plan, geen felheid, geen wedstrijdmentaliteit.
Met een andere bondscoach zou die er wel zijn en dan had het er heel anders uitgezien.
Sowieso speel je nog thuis tegen Bulgarije en Zweden dus er is nog alle kans op de 2e plek.

Maar wie het over moet nemen..
Frank de Boer lijkt dan de enige logische en mogelijke optie.

Advocaat komt na dit seizoen ook weer vrij...

Kunnen ze tot die tijd een van de vaders van de andere voetballertjes laten coachen.

Hoedt voldoet.

Erg fijn om eens een verdediger in het Nederlands elftal te zien die naar voren denkt en soms stormt. Zou met De Vrij en Van Dijk een behoorlijk sterk verdedigend driehoek zijn. 5-3-2 of 3-5-2 lijkt mij beter met dit spelersmateriaal. En Van Aanholt of Pieters gewoon eens oproepen. Blind (Daley) is fijn om op de bank te hebben als alternatief voor achterin of op het middenveld, maar het zou fijn zijn om een aanvallende en vooral snelle back te hebben op links. Robben heeft verreweg het meest creativiteit dus een zwervende rol zoals onder Van Gaal lijkt mij echt beter. In ieder geval Blind out. Genoeg tijd gekregen en er zijn genoeg teams met slechtere spelers, die met een beter tactisch plan en instelling op het veld komen.

Belachelijke basisopstelling en ook nog eens 3x verkeerd wisselen. Blind doet het allemaal.

JoaMuse schreef:
(quote)
Ah ja, herinner me wel iets over 'kutkakkerlakken'. Dat was inderdaad niet netjes. Was tegen Feyenoord zeker? Dan zal Nicolage Rico wel Feyenoordsupporter zijn.

Nee. Dat heeft er gek genoeg niks mee te maken. Daar zette hij zichzelf vooral voor lul.

De grootste jankerd die ik ooit op de velden heb mogen aanschouwen. Alleen dat hoofd al. Brrrr.

Gretz schreef:
Belachelijke basisopstelling en ook nog eens 3x verkeerd wisselen. Blind doet het allemaal.

Op zich ook een prestatie

Luuk moet het weer doen.

Goalgettertje hoor

Misschien krijgen we nog een penalty mee.

We hebben in ieder geval Luuk en Davy. Kan niet fout gaan.
Toch?

Gretz schreef:

Hoedt voor De Ligt vind ik anders een uitstekende wissel.

Rudi S schreef:
Luuk moet het weer doen.

Ik heb het uitgezet, kon het niet meer aanzien... waarom geen Depay? Scoorde in een van de laatste interlands nog 2 keer en is nu in vorm. Echt onbegrijpelijk.

Linksachterin zou ik het ook anders hebben opgelost. Kongolo verdient ook wel eens een plek, of is hij niet fit?

Misschien hoopt Danny Bland ontslagen te worden?

Nee, die blijft tot het bittere einde zitten.

Verlos Danny alsjeblieft uit zijn lijden, Hans

En waarom Blind? Speelt nooit. En waarom? En waarom? Etc etc.

7e nederlaag in 9 wedstrijden. En dat tuig mag straks nog blijven zitten ook.

herman schreef:

Linksachterin zou ik het ook anders hebben opgelost. Kongolo verdient ook wel eens een plek, of is hij niet fit?

Blessure daarom stond Nelom op zijn plaats.

Sinkgraven was toch wel fit

Waarom Luuk de Jong erin? Waar kijk ik eigenlijk naar?

Bij België loopt het ook niet lekker. Zelfs tegen 10 Grieken niet. Thierry Henry zit nog op de bank, maar die mogen we niet inbrengen vrees ik.

Rudi S schreef:
(quote)

Blessure daarom stond Nelom op zijn plaats.

Begrijp er ook geen reet van dat Nelom niet is opgeroepen.

#Blindout

Je gaat toch ook niet naar Rusland zeg

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.