MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic (geen voetbal) #3

zoeken in:
Wat een armoede. Natuurlijk een fout om De Ligt te laten starten, pech natuurlijk dat uitgerekend hij de fout in gaat. Maar verder heb ik geen enkel tactisch plan kunnen ontdekken, ze deden maar wat.

Dit is toch wel een heel omslachtige manier om het WK in Rusland te boycotten.

Waar zal ik Zomer 2018 eens op vakantie gaan ???

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Hoedt voor De Ligt vind ik anders een uitstekende wissel.

Wat heb je eraan om verdedigend te gaan wisselen als je 2-0 achter staat?
Depay heeft de hele wedstrijd op de bank gezeten. Een van weinige spelers die nog iets had kunnen creëren.

Tja.. het heel bestuur van we knvb mag inmiddels wel vertrekken. Zij hebben tenslotte al die tijd de onkunde van Blind niet opgemerkt.

Als er nu nog geen belletje gaat rinkelen....

Guus komt koffie drinken.

Thuis winnen van Zweden. Ik neem aan dat onderling resultaat voor gaat op doelsaldo? Moet je hopen dat Zweden thuis geen punt pakt tegen de Fransen

En moeten wij alles winnen

Wat een trieste vertoning.
Nu maar hopen dat Nederland ook zwaar verliest van italie. Dan moet zelfs de onthoofde KNVB gaan ingrijpen. En dat die Van Breukelen ook maar zijn koffers pakt.

luigifort schreef:
Thuis winnen van Zweden. Ik neem aan dat onderling resultaat voor gaat op doelsaldo? Moet je hopen dat Zweden thuis geen punt pakt tegen de Fransen

En moeten wij alles winnen

http://i.imgur.com/B2q8vKq.jpg

"We moeten echt alles winnen" - VOETBAL INSIDE - YouTube

Hoera, Blind is nog gezond!

Ms wil Ranieri wel

Fathead schreef:
Hoera, Blind is nog gezond!

En hij voelt nog geen onheil.... plaat voor zijn kop...

Als ik Blind zo hoor dan stapt ie op.

Hebben we nog n andere trainer met < 1 jaar ervaring ergens?

Jaap Stam, met De Koning als veteraan.

Patrick Kluivert

Die gokt. Net als Blind. Goed idee.

John de Wolf ms?

Koeman had destijds te weinig ervaring.

Blind was welgeteld 1 (!) seizoen coach waarin hij 4e met Ajax werd met tig punten achterstand.

Met afstand de slechtste coach allertijden.

Koeman zou wel gek zijn om nu in te stappen, valt geen eer meer aan te halen. Die moet dat na het WK doen denk ik, en dan meteen maar een hele schoonmaak bij de KNVB.

Wel humor trouwens die Van Hooijdonk, die kan niet uitleggen waarom het slecht was en wat er verkeerd ging, maar wel telkens zuchten en steunen dat het zo slecht was. Niet echt een goede analyticus.

Het is hier wel veel leuker na een nederlaag

Rudi S schreef:
Het is hier wel veel leuker na een nederlaag

Haha ja, lang leve de eensgezindheid die je hier zelden treft in het Sporttopic.
(afbeelding)

Wacht maar tot we de prestaties van de (ex)Ajacieden en de (ex)Feyenoorders van vanavond gaan bespreken en vergelijken

Net het interview met Robben nog ff gekeken. Ocharme... de tranen stonden in zijn ogen.

Met een bondscoach die geen extreem domme fouten had gemaakt had je hier minimaal een punt gehaald. Zelfs Luxemburg weet 3x te scoren tegen dit Bulgarije.

Uiteraard hebben de spelers na de onverwacht vroege achterstand vrijwel ook allemaal gefaald. Maar als er gewoon een logisch elftal aan de start was verschenen (Cillessen, Hoedt/Veltman, Sneijder, Depay) zouden de kapitale blunders zich waarschijnlijk niet hebben voltrokken.

Echt triest om het bikkelende, voor elke meter vechtende Nederlands elftal van 2014 te vergelijken met de totale ineenstorting van alles daarna, echt alles is verkeerd gegaan sindsdien. Geen passie, geen creativiteit, geen pressie, geen meedogenloosheid....Het slaat echt op niets helaas. Geen voetbalsupporter, maar had graag een feestje gevierd in 2018.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:44 uur

geplaatst: vandaag om 19:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.