Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 augustus 2013, 11:52 uur
Poncho heeft zijn hand blijkbaar gebroken. Heb nog wel getwijfeld om Neil een tweede keer te zien dit jaar, maar ben nu wel blij dat ik dat niet heb gedaan.
Aan de andere kant kan bijna elke (lokale) gitarist wel invallen voor Poncho. Da's beter dan niets.
Aan de andere kant kan bijna elke (lokale) gitarist wel invallen voor Poncho. Da's beter dan niets.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:13 uur
Pfff is dat nu reden genoeg om een hele Europese tour af te blazen?
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:20 uur
Ik ben stiekem blij dat Neil Young afgezegd heeft, aangezien ik die toch niet wilde zien. (egoïstisch, ik weet het). Nu hopen op System of a Down of Pearl Jam ofzo. 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:24 uur
Chungking schreef:
Het merendeel van de Europese tour is allang geweest, hoor. Wel apart dat ze verwachten op tijd voor de volgende Amerikaanse leg weer te kunnen spelen. Dat is 31 augustus al.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 13:58 uur
Als we dan toch mogen dromen dan hoop ik dat het overlijden van JJ Cale uiteindelijk toch echt een hoax was en dat hij op Pukkelpop uit zn as herrijst met een knaller van een concert

In blijde afwachting daarvan neem ik ook genoegen met The Afghan Whigs, Joanna Newsom of Modest Mouse
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 16:18 uur
'De Pukkelpoporganisatie begrijpt de teleurgestelde reactie van de Neil Young fans en heeft beslist om hen de mogelijkheid te geven hun vrijdagticket te annuleren.' Netjes. En dan doel ik dus niet op het gebrekkige Nederlands. Ticket annuleren en naar Bob Dylan in de HMH.
0
geplaatst: 9 augustus 2013, 18:09 uur
Pukkelpop heeft het niet zo mee zitten de laatste jaren. Twee jaar geleden dus de storm en dit jaar annuleert hun grote headliner Neil Young en Slayer, toch ook geen kleine naam zei ook al af. Heb wel een beetje met ze te doen en met de fans natuurlijk.
Verder blijft de lineup de beste die ik dit jaar zo'n beetje heb gezien.
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 01:51 uur
Erg zuur inderdaad. Hopen dan dat ze nog met een redelijk waardige vervanger voor Neil Youg kunnen komen zo kort dag.
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 03:53 uur
Stijn_Slayer schreef:
Poncho heeft zijn hand blijkbaar gebroken. Heb nog wel getwijfeld om Neil een tweede keer te zien dit jaar, maar ben nu wel blij dat ik dat niet heb gedaan.
Je weet hoe Neil is, zelfde verhaal als met Ben Keith denk ik...
0
bone machine (crew)
geplaatst: 10 augustus 2013, 11:35 uur
JSPR_G schreef:
Ik ben stiekem blij dat Neil Young afgezegd heeft, aangezien ik die toch niet wilde zien. (egoïstisch, ik weet het). Nu hopen op System of a Down of Pearl Jam ofzo.
Pearl Jam zou wel 'ns kunnen, werd daarnet genoemd op Stu Bru...
0
geplaatst: 10 augustus 2013, 18:44 uur
Snoeperd schreef:
Pukkelpop heeft het niet zo mee zitten de laatste jaren. Twee jaar geleden dus de storm en dit jaar annuleert hun grote headliner Neil Young en Slayer, toch ook geen kleine naam zei ook al af. Heb wel een beetje met ze te doen en met de fans natuurlijk.
Ook Soulwax niet te vergeten.
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 03:15 uur
JSPR_G schreef:
Hoe kom je nou weer bij Pearl Jam? Die touren niet eens

0
geplaatst: 11 augustus 2013, 09:41 uur
Gewoon, dat lijkt me een erg passende vervanger. Ze hebben ook nog geregeld samengewerkt met Neil Young, dacht ik. Ze touren inderdaad niet, maar dat houdt wel in dat ze in principe wel mogelijks vrij zijn. Pearl Jam zou toch een veel beter passende vervanger zijn dan de Editors bijvoorbeeld. Blijkbaar touren de Editors wel in Europa en zijn ze die dag net vrij...
Gelijk hoe, voorlopig hebben ze nog geen vervanger gevonden. Dit moet toch echt vervelend zijn voor de organisators.
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 11:33 uur
Wij gaan alleen de donderdag en zitten er aan te denken donderdagochtend pas te vertrekken ipv woensdagmiddag. Is dit slim ivm rijen, plek op de camping e.d.?
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 11:38 uur
Hangt er vanaf op welke camping je zit. Als je op C zit moet je je niet al teveel zorgen maken, die is niet groot en je moet niet te lang lopen van de ingang van de camping naar vanachter. A of B is een ander verhaal...
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 11:51 uur
JSPR_G schreef:
Gewoon, dat lijkt me een erg passende vervanger. Ze hebben ook nog geregeld samengewerkt met Neil Young, dacht ik. Ze touren inderdaad niet, maar dat houdt wel in dat ze in principe wel mogelijks vrij zijn. Pearl Jam zou toch een veel beter passende vervanger zijn dan de Editors bijvoorbeeld. Blijkbaar touren de Editors wel in Europa en zijn ze die dag net vrij...
Gelijk hoe, voorlopig hebben ze nog geen vervanger gevonden. Dit moet toch echt vervelend zijn voor de organisators.
(quote)
Uiteraard zou het een gepaste vervanger zijn. Maar ik denk dat de zak geld wel heel groot moet zijn wil je Pearl Jam speciaal laten overvliegen voor één optreden op Pukkelpop. Maar goed, je weet het nooit hè

0
geplaatst: 11 augustus 2013, 11:52 uur
VictorJan schreef:
Hangt er vanaf op welke camping je zit. Als je op C zit moet je je niet al teveel zorgen maken, die is niet groot en je moet niet te lang lopen van de ingang van de camping naar vanachter. A of B is een ander verhaal...
'Hangt er vanaf op welke camping je zit. Als je op C zit moet je je niet al teveel zorgen maken, die is niet groot en je moet niet te lang lopen van de ingang van de camping naar vanachter. A of B is een ander verhaal...
We zitten op B.
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 11:56 uur
Als je voor één dag naar Pukkelpop gaat is het natuurlijk ook geen ramp dat je een klein halfuurtje moet lopen van tent naar festivalterrein. Maar donderdagvoormiddag moet je er wel op rekenen dat het grootste deel van de camping al volstaat met tenten. Dat is zelfs woensdagavond al zo.
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 12:13 uur
Oke dat is op zich niet zo heel groot probleem. Denk je dat we lang moeten wachten voor ons bandje?
0
geplaatst: 11 augustus 2013, 12:15 uur
Dat valt wel mee. Een grote verbetering sinds vorig jaar is dat je rustig je materiaal op de camping kan droppen alvorens naar het festivalterrein te gaan, dus je moet niet met al je bagage staan aanschuiven.
0
geplaatst: 13 augustus 2013, 10:48 uur
Nog altijd geen vervanger gevonden voor Neil Young, ben toch wel benieuwd wat dat gaat worden.
Ik ga zoals ieder jaar weer alle dagen, dit word denk ik mijn 12e pukkelpop. Het zal weer wel gezellig worden, hoewel ik de lineup véél minder vind als andere jaren.
Ik ga zoals ieder jaar weer alle dagen, dit word denk ik mijn 12e pukkelpop. Het zal weer wel gezellig worden, hoewel ik de lineup véél minder vind als andere jaren.
0
geplaatst: 13 augustus 2013, 11:12 uur
Ik vind het dan weer een geweldige line-up. Ik wilde eigenlijk ook 3 dagen gaan maar mijn vrienden wilden liever naar Werchter.
0
geplaatst: 13 augustus 2013, 11:31 uur
Morgen 
Iemand die al vaker naar Pukkelpop geweest is? Gaan de campings effectief om 12u en niet vroeger open?
Want op Dour gaan ze officieel om 16u open, maar tegen 13u zaten wij al mooi geïnstalleerd op de (al goed gevulde) camping.
Ik vind het een fantastische line-up. Spijtig van overlappingen als Gojira - Amenra, Raketkanon - Caliban, Steak Number Eight - Nine Inch Nails, ... maarja.

Iemand die al vaker naar Pukkelpop geweest is? Gaan de campings effectief om 12u en niet vroeger open?
Want op Dour gaan ze officieel om 16u open, maar tegen 13u zaten wij al mooi geïnstalleerd op de (al goed gevulde) camping.

Ik vind het een fantastische line-up. Spijtig van overlappingen als Gojira - Amenra, Raketkanon - Caliban, Steak Number Eight - Nine Inch Nails, ... maarja.

0
geplaatst: 13 augustus 2013, 18:55 uur
Openingsuren
De campings zijn dag en nacht open.
Voor mensen met een combibandje: woensdag 12.00u – zondag 12.00u
Voor mensen met een donderdagbandje: woensdag 12.00u – vrijdag 12.00u
Voor mensen met een vrijdagbandje: donderdag 12.00u – zaterdag 12.00u
Voor mensen met een zaterdagbandje: vrijdag 12.00u – zondag 12.00u
De campings zijn dag en nacht open.
Voor mensen met een combibandje: woensdag 12.00u – zondag 12.00u
Voor mensen met een donderdagbandje: woensdag 12.00u – vrijdag 12.00u
Voor mensen met een vrijdagbandje: donderdag 12.00u – zaterdag 12.00u
Voor mensen met een zaterdagbandje: vrijdag 12.00u – zondag 12.00u
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 16:58 uur
Dat wordt de vervanger voor Neil Young?
*pakt popcorn en wacht op reacties*
*pakt popcorn en wacht op reacties*
0
geplaatst: 14 augustus 2013, 17:01 uur
Op de facebookpagina van Studio Brussel zijn er op die aankondiging wel een aantal leuke te vinden. De beste vind ik deze: al die negatieve comentaar ? major lazer laat wel de grootste festivals ter wereld omtoveren tot een springend blazend festival kermis is dit niet als er een groep is wat met de beste hiphop/rnb artiesten werkt is het Diplo van major lazer wel dus diplo staat iets hoger als neil young !
* denotes required fields.