menu

Muziek / MusicMeter Live! / Pukkelpop (België)

zoeken in:
avatar van Gloeilamp
Amenra stond gelijk met Gojira

avatar van Don Cappuccino
Gloeilamp schreef:
Amenra stond gelijk met Gojira


O...

avatar van JSPR_G
Don Cappuccino schreef:
Cult Of Luna een 10, zo hoort het!

Behemoth is gewoon veel te lang, daar moet echt nog wat aan geschaafd worden wat mij betreft. Waar is Amenra, Jasper? Zijn die te hoog gestegen voor becijfering?


Amenra was tegelijkertijd met Gojira en aangezien ik Amenra al 4 keer gezien heb dit jaar ( ), heb ik ervoor gekozen om naar Gojira te gaan. Ne maat van mij is naar Amenra geweest en dat was weer geniaal, zei hij. Tijdens het laatste nummer kwam Caro van Oathbreaker zelfs meebrullen. Maar Gojira was echt ongelofelijk goed, dus ik ben toch tevreden dat ik voor Gojira gegaan ben.

Steak Number Eight was trouwens met voorsprong het beste en leukste optreden dat ik al van ze gezien heb. Fantastisch optreden, fantastisch publiek. Geniaal met het vuur en de daaropvolgende 'as' (soort zwarte confetti) tijdens Pyromaniac.

avatar van Don Cappuccino
Ik hoop dat de Belgische TV zo cool is om wat van Oathbreaker, Deftones en Steak Number Eight te laten zien. Dat wordt dan headbangen op bed.

avatar van JSPR_G
kobe bryant fan schreef:
Whut! Een 4 voor GYBE?
Toch niet door Behemoth?


Ik vond het echt verschrikkelijk saai en zat na een tijd gewoon constant te vechten tegen de slaap.
het duurde gewoon veel te lang tegen dat de show ietwat op gang kwam en tegen dan was ik doodmoe. Ik was blij toen het gedaan was en ben er uiteindelijk (na een aanzienlijke hoeveelheid wodka-redbull ) goed doorgekomen om nog enkele uurtjes te feesten.

avatar van JSPR_G
Don Cappuccino schreef:
Ik hoop dat de Belgische TV zo cool is om wat van Oathbreaker, Deftones en Steak Number Eight te laten zien. Dat wordt dan headbangen op bed.


optredens in The Shelter en de Wablief?!-tent werden niet echt gefilmd, denk ik, dus ik vrees er voor. Vandaar dat er van alle metal-optredens ook geen livestreams waren.

avatar van MAS
MAS
Erg genoten van de donderdag op Pukkelpop. Eindelijk Eminem gezien en de shows van Deftones, Nine Inch Nales en Chase and Status waren ook erg vet.

avatar van hallo!
Behemoth hebben ze al een stuk ingekort. Het duurde nu nog slechts 35 minuten. Het eerste deel is nog steeds net iets te lang, maar ik vond het tweede deel wel weergaloos.

avatar van kobe bryant fan
Ik vond het eerste deel eigenlijk ook wel prachtig!
Ben benieuwd welke veranderingen het nog gaat meemaken tot de volgende release.

avatar van hond racisme
Het is al een tijdje dood hier, en de line up moet er toch stilaan aankomen. Daarmee heb ik even wat mogelijkheden opgezocht. Dus, kans dat;
Wilkinson
Placebo
Neutral Milk Hotel
Nadine Shah
Röyksopp
Skrillex
Robyn
Jimmy Eat World
Blink-182
Deafheaven
Queens of the Stone Age
Caribou
Joey Bada$$
Jon Hopkins
Vatican Shadow
MO
The 1975
op PKP zullen staan dit jaar!

avatar van jassn
namen zullen echt maar ten vroegste eind maart komen hoor

avatar van hond racisme
Ja, maar daarom zet ik hier dan ook de namen die mogelijk zijn, en niet bevestigd. Met die 'stilaan komen' bedoel ik dat stilaan de line-up van andere Europese Augustus festivals ook vorm moet beginnen krijgen.

avatar van JDS
JDS
Queens of the Stone Age lijkt inderdaad waarschijnlijk te zijn voor Pukkelpop.
Placebo en Skrillex staan reeds op Werchter dus dat zie ik nu niet direct gebeuren.
Wilkinson, Martin Garrix en dergelijke zullen wellicht wel komen.
Jimmy Eat World, Blink-182 lijkt mij ook een klein zekerheidje, en Nadine Shah en Neutral Milk zouden idd ook heel goed kunnen.
Caribou zie ik eerder naar Werchter komen dit jaar.

avatar van hond racisme
Vorig jaar waren er ook een paar artiesten die zowel Werchter als Pukkelpop deden (Kendrick Lamar, HAIM, Savages.)

avatar van Gloeilamp
Ja, maar dat is met grote namen anders. Ik zie Placebo en Skrillex niet op Pukkelpop verschijnen. Ik ga dit jaar naar Sziget, en doordat Sziget een week later is dan normaal kan ik niet meer naar Pukkelpop helaasch.

Deze namen staan op Frequency Festival in Oostenrijk, 14-16 augustus:

Skrillex
Queens of the Stone Age
Placebo
Blink 182
Parov Stelar
Ska-P
Jimmy Eat World
Prinz Pi
Kadavar
Wilkinson
Congorock
Milk Drinkers
The Young Punx
Dubesque

Allemaal grote kanshebbers inderdaad, al zie ik Skrillex en Placebo dus niet gebeuren. Queens of the Stone Age zal wel de eerste headliner zijn.

avatar van hond racisme
Placebo heeft al eerder op PKP gestaan en Skrillex zou dat in 2012 gedaan moeten hebben. De hype is nu wat minder voor Skrillex dus zie hem gerust wel beiden doen.

avatar van hond racisme
Nog een beetje naar mogelijkheden gezocht (deze artiesten zijn op de datum rond Pukkelpop in Europa en passen bij pkp:)
Machinedrum
Holly Herndon
Forest Swords
Janelle Monae
The National
Die Antwoord
Azealia Banks
Boys Noize
Bastille
Icona Pop
Snoop Dogg
Daughter
Darkside
Black Sun Empire
Mr. Oizo
Lana Del Rey
Disclosure
Kelela
The Prodigy
Iceage
Lana Del Rey
Pissed Jeans
Vatican Shadow
Calvin Harris
Baths
Woodkid
Jake Bugg
Macklemore & Ryan Lewis
Laurel Halo
deadmau5
Queens of the Stone Age
Cooly G
Klangkarussel

avatar van Ducoz
Is Lana Del Rey twee keer verkiesbaar?


avatar van Cygnus
Niet echt om van te gaan gillen.

avatar van Cygnus
James Holden bevestigt zichzelf ook, maar staat niet in deze eerste lichting namen.

avatar van arcade monkeys
Portishead is wel al een reden voor een dagticket.

avatar van Mindscapes
Outkast!!!!1!1!!!11!!1!!!1 Toch wel blij mee, al mag er wat meer Shelter-materiaal bij. Maar goed, als je al naar Graspop gaat... Qua elektronische acts zit het ook al goed, zeker als blijkbaar Holden zichzelf heeft bevestigd.

avatar van corn1holio1
Ik vind het toch weer een lading knappe namen. Voor het eerst in vele jaren ga ik niet kunnen gaan, vrees ik... Jammer!

avatar van JSPR_G
Deafheaven alleen al is reden genoeg om me te vervloeken dat ik niet harder gestudeerd en gethesist heb dit jaar.

avatar van Cygnus
Mindscapes schreef:
Qua elektronische acts zit het ook al goed, zeker als blijkbaar Holden zichzelf heeft bevestigd.

Staat op zijn website: James Holden - jamesholden.org

avatar van Arno
De allergrootste reden om alvast op dag 1 te gaan: Janelle Monáe.

avatar van Mindscapes
JSPR_G schreef:
Deafheaven alleen al is reden genoeg om me te vervloeken dat ik niet harder gestudeerd en gethesist heb dit jaar.
Moatje, nu gade ne keer ALLES geven en diene fucking thesis afgeven eind mei, ik stond 2 jaar geleden eind maart ook nog nergens, maar 2 maand later was hij wel ingediend, MET SUCCES! Als ge natuurlijk al een herexamen hebt op pakweg 18 augustus, mijn excuses

avatar van JSPR_G
Mindscapes schreef:
(quote)
Moatje, nu gade ne keer ALLES geven en diene fucking thesis afgeven eind mei, ik stond 2 jaar geleden eind maart ook nog nergens, maar 2 maand later was hij wel ingediend, MET SUCCES! Als ge natuurlijk al een herexamen hebt op pakweg 18 augustus, mijn excuses


Ik heb al 2 herexamens (wanneer die zullen zijn weet ik niet) en heb dit semester nog een volledige thesis te schrijven + 6 examens tussen 26 mei en 13 juni, dus de kans is te klein dat ik tijd zal hebben voor Pukkelpop dit jaar. Vorig jaar waren de combitickets al uitverkocht halverwege juni, dus afwachten tot na de examens is ook geen optie waarschijnlijk...
Wel echt doodzonde, vorig jaar heb ik me rotgeamuseerd op Pukkelpop.

avatar van Cygnus
The Kooks
Fritz Kalkbrenner
Gogol Bordello
Darkside
Slowdive
Thurston Moore
The War On Drugs
St. Vincent
Temples
Forest Swords
Jonathan Wilson
Other Lives
Wild Beasts
Sharon van Etten
Lucius
Fink
The Neighbourhood
Vance Joy
St. Lucia
Icona Pop
Gorgon City
Rustie
Lagwagon
Anti-Flag
You Me At Six
Deaf Havana
Dave Hause
Perfect Pussy
The Hell
Marmozets

Mooi lijstje namen erbij.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.