Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2009, 20:28 uur
Alles is daar alleen tien keer minder geregeld (heb ik me laten vertellen).
0
geplaatst: 3 maart 2009, 21:08 uur
Ik ben er een paar jaar terug geweest en de voorzieningen zijn er inderdaad wel minder dan op Lowlands. Maar goed, dat is sowieso wel iets waar de Nederlandse festivals in uitblinken.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 21:40 uur
Dat was inderdaad zo, maar vorig jaar waren ook de voorzieningen en organisatie van Dour op een fatsoenlijk niveau.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 22:11 uur
herman schreef:
Tsja, Dour is de helft goedkoper en heeft een dubbel zo goed programma
Tsja, Dour is de helft goedkoper en heeft een dubbel zo goed programma
Tja, als je bescheiden aankomt met 'eerste namen', en daarbij Aphex Twin, Caribou, Crystal Castles en Deerhoof hebt staan. Ik zou me bijna afvragen of ze hun wensenlijstje hebben verward met hun echte lijst.

0
geplaatst: 4 maart 2009, 10:00 uur
Wel muf en erg typerend dat de vroege vogel kaartjes nu al zijn uitverkocht terwijl er nog nauwelijks iets bekend is !
Ik kan mijn kaartjes pas in mei kopen als mijn vakantie geld binnen is , anders wil ik toch wel erg graag Dour proberen!
Ik kan mijn kaartjes pas in mei kopen als mijn vakantie geld binnen is , anders wil ik toch wel erg graag Dour proberen!
0
geplaatst: 26 maart 2009, 21:39 uur
Prodigy in 2005 was anders wel een feestje hoor 
Bloc Party en Opeth hoef ik niet te zien. De dubstep act moet ik nog even beluisteren.

Bloc Party en Opeth hoef ik niet te zien. De dubstep act moet ik nog even beluisteren.
0
geplaatst: 26 maart 2009, 23:25 uur
Tot nu toe;
Arctic Monkeys,
Basement Jaxx,
Bloc Party,
Bon Iver,
Boys Noize,
Crookers,
Enter Shikari,
La Caravane Passe,
Opeth,
The Prodigy,
Rusko,
Sonata Arctica
Arctic Monkeys,
Basement Jaxx,
Bloc Party,
Bon Iver,
Boys Noize,
Crookers,
Enter Shikari,
La Caravane Passe,
Opeth,
The Prodigy,
Rusko,
Sonata Arctica
0
geplaatst: 27 maart 2009, 08:50 uur
Nog weinig wat ik nog niet gezien heb. En weer die lawaaischoppers van Opeth....
0
geplaatst: 28 maart 2009, 08:05 uur
0
geplaatst: 28 maart 2009, 19:49 uur
Ik kom tot nu toe voor:
1.Bloc Party (!)
2. The Prodigy (net zo'n feest als Pendulum vorig jaar?)
3. Arctic Monkeys
4. Boys Noize
5. Opeth
6. Basement Jaxx
Wat een heerlijke line-up nu al! En dan moeten de grote namen nog komen toch?
1.Bloc Party (!)
3. Arctic Monkeys
4. Boys Noize
5. Opeth
6. Basement Jaxx
0
geplaatst: 28 maart 2009, 20:40 uur
Overigens was Bon Iver vorig jaar in Paradiso één van de mooiste concerten die ik ooit zag. Ik denk dat hij in een tent minder goed tot zijn recht komt, maar lijkt me desalniettemin de moeite waard.
0
geplaatst: 28 maart 2009, 21:35 uur
Louis2703 schreef:
Ik kom tot nu toe voor:
1.Bloc Party (!)
3. Arctic Monkeys
4. Boys Noize
5. Opeth
6. Basement Jaxx
Ik kom tot nu toe voor:
1.Bloc Party (!)
3. Arctic Monkeys
4. Boys Noize
5. Opeth
6. Basement Jaxx
1 t/m 3 zijn grote namen.
0
geplaatst: 29 maart 2009, 12:02 uur
levenvergeten schreef:
Overigens was Bon Iver vorig jaar in Paradiso één van de mooiste concerten die ik ooit zag. Ik denk dat hij in een tent minder goed tot zijn recht komt, maar lijkt me desalniettemin de moeite waard.
Dat is inderdaad bijna niet te doen op een festival met vallende bekertjes en alle rumoer om je heen.
0
geplaatst: 29 maart 2009, 13:13 uur
1 t/m 3 grote namen? Nou het zijn wel leuke bandjes maar Radiohead noem ik een echt grote naam. Daar komen deze bandjes niet bij in de buurt.
Toch vind ik het nu al jammer dat ik niet naar Lowlands ga. Zou graag Bloc Party en the Prodigy een keer live zien.
Toch vind ik het nu al jammer dat ik niet naar Lowlands ga. Zou graag Bloc Party en the Prodigy een keer live zien.
0
geplaatst: 29 maart 2009, 17:07 uur
daamn prodigy.. ik wil heen!
Niet alleen daarvoor hoor
wil sowieso wel.
Hm ik moet vrienden sprokkelen die ook willen..
Tot nu toe wel kandidaten maar iedereen zit tot nu toe met geld en data-problemen boehoe,..
Niet alleen daarvoor hoor
wil sowieso wel.Hm ik moet vrienden sprokkelen die ook willen..
Tot nu toe wel kandidaten maar iedereen zit tot nu toe met geld en data-problemen boehoe,..
0
geplaatst: 29 maart 2009, 19:11 uur
Montorsi schreef:
Dat is inderdaad bijna niet te doen op een festival met vallende bekertjes en alle rumoer om je heen.
(quote)
Hoorde je maar vallende bekertjes, dat zou ik op Lowlands iets heel positiefs vinden

0
geplaatst: 29 maart 2009, 21:59 uur
lauradance schreef:
1 t/m 3 grote namen? Nou het zijn wel leuke bandjes maar Radiohead noem ik een echt grote naam. Daar komen deze bandjes niet bij in de buurt..
1 t/m 3 grote namen? Nou het zijn wel leuke bandjes maar Radiohead noem ik een echt grote naam. Daar komen deze bandjes niet bij in de buurt..
Ik hoef ze geen van drieen te zien, maar voor lowlands zijn het alledrie hele grote namen. Waarschijnlijk zelfs afsluiters in een van de grote tenten (Arctic Monkeys sowieso). Radiohead is zelfs eerder te groot voor lowlands. Er komen dus waarschijnlijk geen nog grotere namen.
Wel nog meer even grote namen.
0
geplaatst: 29 maart 2009, 22:35 uur
Tja grote namen, grote namen. Wat verstaan we onder 'grote namen', dat is de vraag. Zo groot vind ik Bloc Party, Arctic Monkeys en The Prodigy niet. Zeker niet wanneer je het vergelijkt met de line-up van twee jaar terug. Arcade Fire, Dinosaur Jr, Interpol, The Killers, NIN, Sonic Youth, Tool.. stuk voor stuk namen die ik 'groter' acht dan de 3 eerder genoemden. Ook de 'grote' namen van vorig jaar (Franzje Ferdinand, NERD, Sigur Ros en in mindere mate oud vuil Sex Pistols en Underworld) sla ik hoger aan.
Enfin, wat ik wilde zeggen: ik hoop dat je ongelijk hebt starbright boy
Enfin, wat ik wilde zeggen: ik hoop dat je ongelijk hebt starbright boy

0
geplaatst: 29 maart 2009, 23:44 uur
Sigur Ros staat voor dit jaar ook weer op de geruchtenlijst
die wil ik zeker nog wel een keer zien. NERD is ook weer aan het touren in deze regionen rondom Lowlands dus wie weet. Ook Royksopp en Klaxons zijn waarschijnlijk dus nog genoeg leuks wat eventueel langs kan komen. En dan komen er vast nog wel wat oude garde acts zoals ieder jaar. Zou My Bloody Valentine een mogelijkheid zijn? (ik zeg maar wat hoor, nergens op gebaseerd).
die wil ik zeker nog wel een keer zien. NERD is ook weer aan het touren in deze regionen rondom Lowlands dus wie weet. Ook Royksopp en Klaxons zijn waarschijnlijk dus nog genoeg leuks wat eventueel langs kan komen. En dan komen er vast nog wel wat oude garde acts zoals ieder jaar. Zou My Bloody Valentine een mogelijkheid zijn? (ik zeg maar wat hoor, nergens op gebaseerd).
0
geplaatst: 31 maart 2009, 14:29 uur
faith no more is allicht ook een optie. De band komt in de geruchtenstroom voor. En ja, dat is een grote naam
0
geplaatst: 31 maart 2009, 14:31 uur
Gisteren zijn de namen voor Leeds/Reading bekend gemaakt. Hopelijk zullen er een aantal op Lowlands staan...en dan vooral Radiohead!!!
0
geplaatst: 31 maart 2009, 19:20 uur
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als net als vorig jaar de hoofdacts pas aan het eind bekend gemaakt worden, dat ik dan ga denken in termen van hele grote namen (Oasis? misschien?)... al acht ik het zeer waarschijnlijk dat The Prodigy, Arctic Monkeys en Bloc Party allen dagafsluiters worden in Grolsch/Alpha.
0
geplaatst: 31 maart 2009, 20:54 uur
groter dan The Prodigy is toch niet echt een optie voor Lowlands.
Nou ja
Laat My Bloody Valentine maar komen.
Nou ja
Laat My Bloody Valentine maar komen.
* denotes required fields.