Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 20:05 uur
@ MacManus & Carolaah: Ik dacht al, ben ik nou de enige hier? Een paar mensen naast me vonden het ook al niet zo. Wel aardig maar niet wat ik van ze gewend ben.
Wat was er nou vooral op de Vrijdag leuk? (de dag die ik dus gemist heb?)
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 augustus 2008, 20:23 uur
Ik vond vooral The Shoes, Pete Philly & Perquisite, Holy Fuck, The Ting Tings, The Kooks en de Infadels leuk op vrijdag.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 00:18 uur
Het is me overigens echt een raadsel dat JvT zo goed wordt gevonden... Ik zou er niet eens naar toe gaan als ik op Lowlands was.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 00:47 uur
Als je er de humor niet van inziet zou ik dat inderdaad ook niet doen.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 01:35 uur
Zou ik ook niet naast me hebben willen staan nee, brrr.
Overigens vond ik The Roots niet slecht hoor, maar op NSJ waren ze imo beter.
Overigens vond ik The Roots niet slecht hoor, maar op NSJ waren ze imo beter.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 09:20 uur
Urbanoetang schreef:
@ MacManus & Carolaah: Ik dacht al, ben ik nou de enige hier? Een paar mensen naast me vonden het ook al niet zo. Wel aardig maar niet wat ik van ze gewend ben.
Hmm eens zien *pakt boekje erbij*
Tom Baxter vond ik wel mooi (maar hij wordt overal afgekraakt :s )
Roni Size natuurlijk! Moet je wel van drum 'n bass houden
gewoon een act die live een keer mee moet worden gemaakt (na een paar nummers heb je het overigens ook wel weer gehoord)Santogold/Pendulum : Santogold was niet superboeiend, maar klonk wel lekker.. En Pendulum was live ook wel fijn

En tenslotte, dat vond ik dan echt topper van de dag:
Roísin Murphy ; echt een geweldige show
zij spoort echt niet.Maar ja, het moet wel een beetje je muziek zijn ook. Weinig hiphop/urban die dag..
Wat trouwens wel grappig was, die gozers uit Antwerpen, die al beatboxend nummers maakten,, klonk erg grappig en ook wel goed.
0
geplaatst: 24 augustus 2008, 23:41 uur
Kos schreef:
Hoe bedoel je dat? Dit is juist de dubstep zoals het vroeger altijd al was meen ik....
Dat is juist het leuke er aan. Geen fratsen, dat scheelt.
(quote)
Hoe bedoel je dat? Dit is juist de dubstep zoals het vroeger altijd al was meen ik....
Dat is juist het leuke er aan. Geen fratsen, dat scheelt.
Vind het juist wel fijn dat er meer combinaties met andere genres ontstaan. 2562 maakt een soort dubsteptechno, Milanese dubstep-idm, idem voor Boxcutter, maar dan een meer gepolijste variant. 't is een heel levendig genre geworden. Niet meer per se voor headnoddende blowers met hoodies.
0
geplaatst: 26 augustus 2008, 06:42 uur
Urbanoetang schreef:
The National, Holy fuck en The Infadels waren mijn hoogtepunten.
0
geplaatst: 26 augustus 2008, 11:03 uur
Urbanoetang schreef:
Hoogtepunten voor de vrijdag waren voor mij;
-Henry Rollins (spoken word)
-The Presidents of the USA
-The Budos Band &
-Triggerfinger
0
geplaatst: 2 september 2008, 02:44 uur
Zo. Vrijwel geen overeenkomsten zie ik.
Wat vrijdag betreft, ik baalde alleen ervan dat ik Infadels en Pete Philly had gemist, hoewel ik zaterdag veel goeds over Pendulum hoorde.
Nouja, het was gelukkig de minste dag van de 3.
Wat vrijdag betreft, ik baalde alleen ervan dat ik Infadels en Pete Philly had gemist, hoewel ik zaterdag veel goeds over Pendulum hoorde. Nouja, het was gelukkig de minste dag van de 3.

0
geplaatst: 2 september 2008, 12:12 uur
Pete Philly was erg goed. Hij spatte van de energie en het was te zien dat hij de volle 100% gaf.
Mijn favo optredens, verspreidt over de dagen waren:
-The Roots
- Benga
- Roni Size
- N.E.R.D
-The Roots
- Benga
- Roni Size
- N.E.R.D
0
geplaatst: 5 september 2008, 10:41 uur
Urbanoetang schreef:
Wat vrijdag betreft, ik baalde alleen ervan dat ik Infadels en Pete Philly had gemist, hoewel ik zaterdag veel goeds over Pendulum hoorde.
Nouja, het was gelukkig de minste dag van de 3.
Wat vrijdag betreft, ik baalde alleen ervan dat ik Infadels en Pete Philly had gemist, hoewel ik zaterdag veel goeds over Pendulum hoorde. Nouja, het was gelukkig de minste dag van de 3.

En The Flaming Lips vond ik een erg gave show weggeven, ben erg blij dat ik dat heb gezien. Verder was The National ook heel goed vrijdag. Moet je wel van houden natuurlijk

0
geplaatst: 12 september 2008, 18:23 uur
Lukaz schreef:
Pete Philly was erg goed. Hij spatte van de energie en het was te zien dat hij de volle 100% gaf.
-The Roots
- Benga
- Roni Size
- N.E.R.D
-The Roots
- Benga
- Roni Size
- N.E.R.D
N.E.R.D ? Volgensmij was je de enige die aan het genieten was dan.

0
geplaatst: 12 september 2008, 19:28 uur
Nee hoor, ik ook. En nog een man of 10.000 of hoeveel er ook in zo'n tent mogen passen.
0
geplaatst: 12 september 2008, 23:24 uur
BoordAppel schreef:
Nee hoor, ik ook. En nog een man of 10.000 of hoeveel er ook in zo'n tent mogen passen.
N.E.R.D. was ook één van mijn hoogtepunten terwijl ik echt geen fan ben, de sfeer was uitmuntend tijdens hun optreden (linker grasveld gezeten)
0
geplaatst: 17 september 2008, 19:46 uur
Urbanoetang schreef:
(quote)

Hahaha, . Ik was nooit echt gecharmeerd van Pharrel en de poppy' easy listening style. simpel liedje met een mooi clipje enz.
Maar het optreden was, of je het nou wilt geloven of niet, nog best goed. We gingen er wat eerder (omdat de Jeugd van Tegenwoordig echt bagger was) uiteindelijk stond ik best ver vooraan dus ja, dan zit de sfeer er ook wel dik in natuurlijk.
0
Bas I.
geplaatst: 27 januari 2009, 20:25 uur
Weet iemand wanneer er kaartjes beschikbaar komen voor 2009? Hier staan ze bijvoorbeeld al, maar ik weet niet of die shop betrouwbaar is..
0
geplaatst: 28 januari 2009, 03:06 uur
Bas I. schreef:
Weet iemand wanneer er kaartjes beschikbaar komen voor 2009? Hier staan ze bijvoorbeeld al, maar ik weet niet of die shop betrouwbaar is..
Er zullen waarschijnlijk al snel (februari) kaarten te koop zijn. Online kaartenverkopers proberen hier een slaatje uit te slaan door ze nu al te koop aan te bieden. Ik verwacht dat de prijs voor een kaartje wel weer iets zal stijgen maar om nu al €295,- te gaan neerleggen zonder dat de officiele verkoop is begonnen lijkt me erg onverstandig.
0
geplaatst: 28 januari 2009, 09:40 uur
Onlineticketshop is volgens mij een enorme oplichterssite. Vorig jaar waren daar de kaartjes nadat het uitverkocht was 495 (!) euro. Maar als je inderdaad kaartjes gaat kopen voordat de officiële verkoop begonnen is ben je ook niet erg snugger. Of je moet graag veel te veel willen betalen.
0
Bas I.
geplaatst: 28 januari 2009, 18:42 uur
Dat was ik dan ook niet van plan. Ik wist alleen niet wanneer de officiële verkoop zou beginnen. 

0
geplaatst: 5 februari 2009, 13:38 uur
Eerste namen Lowlands 2009:
- Arctic Monkeys
- Basement Jaxx
- Bon Iver
- La Caravane Passe
- The Crookers
- Arctic Monkeys
- Basement Jaxx
- Bon Iver
- La Caravane Passe
- The Crookers
0
geplaatst: 6 februari 2009, 01:57 uur
En het begint weer! Kan ik weer maandenlang onzinnige roddelsites in de gaten houden! Ik ben hoe dan ook weer van de partij deze zomer. Bon Iver is natuurlijk een geweldige naam om mee te beginnen. Dat wordt genieten zeg! Arctic Monkeys zijn natuurlijk een retestrakke naam om mee te beginnen. Basement Jaxx is dan weer iets minder mon truc maar er zal vast genoeg animo voor zijn.
Goed begin dus! Wat wel minder is, is dat de kaartprijzen dit jaar alweer met bijna 20 euro stijgen
Goed begin dus! Wat wel minder is, is dat de kaartprijzen dit jaar alweer met bijna 20 euro stijgen
0
geplaatst: 6 februari 2009, 16:33 uur
20 euro omhoog?
En de consumpties zeker ook weer omhoog? Afzetters 
En de consumpties zeker ook weer omhoog? Afzetters 
0
geplaatst: 27 februari 2009, 17:20 uur
Inmiddels erbij:
- Boys Noize
- Enter Shikari
- Sonata Arctica
Hopelijk spoedig wat betere namen..
- Boys Noize
- Enter Shikari
- Sonata Arctica
Hopelijk spoedig wat betere namen..

0
geplaatst: 1 maart 2009, 15:22 uur
Heh bah
vind er tot nu toe ook nog weinig aan.
Natuurlijk zijn de vroege vogeltickets als een gek gegaan, omdat de Arctic monkeys komen, die ik overigens ook 10x niks vind..
Nou ja natuurlijk is er altijd genoeg leuks te doen en te zien
dus ik gok erop dat ik er dit jaar ook wel weer bij zal zijn.
vind er tot nu toe ook nog weinig aan.Natuurlijk zijn de vroege vogeltickets als een gek gegaan, omdat de Arctic monkeys komen, die ik overigens ook 10x niks vind..
Nou ja natuurlijk is er altijd genoeg leuks te doen en te zien
dus ik gok erop dat ik er dit jaar ook wel weer bij zal zijn.
0
geplaatst: 3 maart 2009, 14:55 uur
20 euro omhoog, en dan iedereen weer van 'ACH JA IK GA TOCH WEL'.
Zo houdt je wel inderdaad lekker een oneindige cyclus in stand.
0
VB1
geplaatst: 3 maart 2009, 15:26 uur
Nosh schreef:
Ik denk niet dat iedereen zo principieel is
. Kijk ik ben ook geen voorstander van de prijsverhoging, maar om daar nou het aan me voorbij te laten gaan..
0
BPDD
geplaatst: 3 maart 2009, 17:24 uur
Balen, kom ik er vandaag achter dat ik via iemand van school ook gratis kaartjes had kunnen krijgen, had ik 140 euro kunnen besparen
.
Ga deze zomer voor de 1e keer, ik kijk in ieder geval al erg uit naar Bon Iver.
Het zit er trouwens ook dik in dat Bloc Party Lowlands met een bezoek mag vereren, na het concert van een kleine twee weken geleden in Paradiso riep Kele Okereke iets in de trant van ; We'll see you again this summer.
Nu is Pinkpop toch eigenlijk in de lente, dus (wishful thinking) neem ik maar aan dat hij Lowlands bedoelde.
.Ga deze zomer voor de 1e keer, ik kijk in ieder geval al erg uit naar Bon Iver.
Het zit er trouwens ook dik in dat Bloc Party Lowlands met een bezoek mag vereren, na het concert van een kleine twee weken geleden in Paradiso riep Kele Okereke iets in de trant van ; We'll see you again this summer.
Nu is Pinkpop toch eigenlijk in de lente, dus (wishful thinking) neem ik maar aan dat hij Lowlands bedoelde.

0
geplaatst: 3 maart 2009, 19:50 uur
Tsja, Dour is de helft goedkoper en heeft een dubbel zo goed programma... Ik zou het wel weten.
* denotes required fields.