Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2007, 00:24 uur
Misschien moet Vizzle eens beter gaan luisteren naar Lilly Allen, is bovendien live zeer uitstekend als ze met dezelfde band speelt als in 'Later'
De Sugababes op Pinkpop was ook niets mis mee ( tot mijn grote verrassing), ik vind dat Allen met kop en schouders uitsteekt boven de door Vizzle genoemde P. Diddy en Christina Aguilera.
De Sugababes op Pinkpop was ook niets mis mee ( tot mijn grote verrassing), ik vind dat Allen met kop en schouders uitsteekt boven de door Vizzle genoemde P. Diddy en Christina Aguilera.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 04:56 uur
GraveyardJunkie schreef:
misschien een woeste speculatie, maar misschien zou Modest Mouse wel op Lowlands komen spelen... Ze passen er precies bij, net een nieuw album, krijgen meer bekendheid hier in Nederland (artikel in de Oor van juni). Tjah.. heeft iemand nog meer speculaties..?
misschien een woeste speculatie, maar misschien zou Modest Mouse wel op Lowlands komen spelen... Ze passen er precies bij, net een nieuw album, krijgen meer bekendheid hier in Nederland (artikel in de Oor van juni). Tjah.. heeft iemand nog meer speculaties..?
Modest Mouse zal niet komen. Touren tegen die tijd in de VS.
James Holden komt daarintegen wel volgens zijn eigen site.
In Radiohead geloof ik ook niet. Zijn nu aan hun album aan het werken, zonder enige druk. En ik geloof niet dat het album over een dikke twee maanden al uitkomt en ik geloof ook niet dat ze voor dat ze klaar zijn gaan touren.
Ik verwacht niet heel veel grote namen meer (hooguit een enkele), het merendeel van wat er nog bij gaat komen is voor de kleine tenten.
0
geplaatst: 9 juni 2007, 18:53 uur
starbright boy schreef:
In Radiohead geloof ik ook niet. Zijn nu aan hun album aan het werken, zonder enige druk. En ik geloof niet dat het album over een dikke twee maanden al uitkomt en ik geloof ook niet dat ze voor dat ze klaar zijn gaan touren.
Ik verwacht niet heel veel grote namen meer (hooguit een enkele), het merendeel van wat er nog bij gaat komen is voor de kleine tenten.
(quote)
en de chemical brothers dan? das toch nog wel een aardig grote naam die weliswaar nog niet bevestigd is (bij mijn weten dan) maar toch behoorlijk grote kans heeft om als sluiter van de zondag te komen spelen. Of zal Tool dat worden? Heerlijk, dat gokken zonder geld te verliezen

0
SelmaDuim
geplaatst: 9 juni 2007, 19:00 uur
Patrick Wolf komt!!! 
Ik weet alleen nog niet of ik er zelf bij ga zijn aangezien dit jaar niemand mee naar Lowlands lijkt te willen gaan.

Ik weet alleen nog niet of ik er zelf bij ga zijn aangezien dit jaar niemand mee naar Lowlands lijkt te willen gaan.

0
geplaatst: 9 juni 2007, 20:03 uur
GraveyardJunkie schreef:
en de chemical brothers dan? das toch nog wel een aardig grote naam die weliswaar nog niet bevestigd is (bij mijn weten dan) maar toch behoorlijk grote kans heeft om als sluiter van de zondag te komen spelen. Of zal Tool dat worden? Heerlijk, dat gokken zonder geld te verliezen

The Chemical Brothers komen sowieso niet. Het kind van een van de twee leden is jarig in het lowlandsweekend en het gezinsleven wordt steeds belangrijker voor de twee. Ze worden ook een dagje ouder hè?
Trouwens: Als een dag al propvol staat met grote namen is het de zondag wel.
0
handsome_devil
geplaatst: 9 juni 2007, 20:43 uur
SelmaDuim schreef:
Patrick Wolf komt!!!
Patrick Wolf komt!!!

Hetzelfde geldt voor mij overigens. Ik kan niemand meeslepen

0
geplaatst: 9 juni 2007, 21:02 uur
1+1+1=3?
Wel gaaf dat James Holden komt. Misschien dat ik ook nog ga, maar dat zie ik halverwege augustus wel.
Wel gaaf dat James Holden komt. Misschien dat ik ook nog ga, maar dat zie ik halverwege augustus wel.

0
geplaatst: 9 juni 2007, 21:59 uur
0
geplaatst: 10 juni 2007, 19:08 uur
starbright boy schreef:
The Chemical Brothers komen sowieso niet. Het kind van een van de twee leden is jarig in het lowlandsweekend en het gezinsleven wordt steeds belangrijker voor de twee. Ze worden ook een dagje ouder hè?
(quote)
ben ik blij dat ik geen geld heb ingezet dan haha.. waar heb je gezien dan dat zondag al vol staat. Want ik heb wel de voorlopige line-up gezien op de poster, maar verder nog niks...
0
Electro_
geplaatst: 20 juni 2007, 17:24 uur
Was te verwachten
. Justice + Uffie, oftewel - The Party doen ze vast samen!
. Justice + Uffie, oftewel - The Party doen ze vast samen!
0
geplaatst: 20 juni 2007, 22:45 uur
Typhoon komt ook. En hij brengt ook nog Winne, Salah Edin en Kempi mee.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 10:11 uur
justice wordt zeker goed. Maar alleen jammer van Typhoon. Salah Edin is toch Nederlands Grootste Nachtmerrie.... Ben benieuwd hoe hij live gaat zijn...
0
geplaatst: 22 juni 2007, 12:47 uur
Petterson schreef:
Waarom jammer van Typhoon?
Waarom jammer van Typhoon?
ik Typhoon ooit een keer als voorprogramma van Opgezwolle gezien in Den Haag. Ik vond er weinig aan... ik hou niet zo van de hiphoppers die puur op het podium staan om te laten zien hoe stoer ze zijn. Mooiste voorbeeld daarvan is 50 Cent. Maar goed, dat blijft natuurlijk mijn mening.. Maar Typhoon, tjah, vorig jaar op Lowlands kwam Opgezwolle, nu Typhoon, hebben een paar tracks (volgens mij) samen gemaakt, dus opzich wel logisch, maar persoonlijk vind ik het jammer...
0
geplaatst: 22 juni 2007, 14:00 uur
Typhoon is absoluut geen hiphopper die aan stoerdoenerij doet. Salah Edin en Kempi zijn daarentegen veel meer "van de hiphoppers die puur op het podium staan om te laten zien hoe stoer ze zijn".
0
geplaatst: 22 juni 2007, 16:57 uur
Typhoon is daar inderdaad het compleet tegenovergestelde van. Ook wel benieuwd naar Winne, paar goede tracks van gehoord.
0
geplaatst: 24 juni 2007, 22:50 uur
levenvergeten schreef:
Typhoon is absoluut geen hiphopper die aan stoerdoenerij doet. Salah Edin en Kempi zijn daarentegen veel meer "van de hiphoppers die puur op het podium staan om te laten zien hoe stoer ze zijn".
ok, maar zo vond ik hem overkomen... kon zijn teksten niet goed verstaan vanwege slecht geluid (helaas). Salah Edin en Kempi ken ik (nog) niet zo goed..
0
geplaatst: 25 juni 2007, 12:38 uur
over het algemeen is het lowlandsprogramma nog erg dun tot nu toe. Er mogen nog wel wat leuke acts bijkomen... Foo Fighters is een leuk gerucht tot nu toe!
Waar ik voor ga: After Forever, Lacuna Coil, Chris Cornell, Damien Rice, Tool, Saybia, The Killers, Nine Inch Nails, Trentemoller.
Waar ik voor ga: After Forever, Lacuna Coil, Chris Cornell, Damien Rice, Tool, Saybia, The Killers, Nine Inch Nails, Trentemoller.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 12:46 uur
Foo Fighters hoeft van mij echt niet. De vorige twee keer ben ik wezen kijken en twee keer exact dezelfde show gezien met exact dezelfde grapjes en exact dezelfde afwijkende versies in twee verschillende tours. Ik weet het nou wel.
0
geplaatst: 25 juni 2007, 16:17 uur
Agony schreef:
over het algemeen is het lowlandsprogramma nog erg dun tot nu toe. Er mogen nog wel wat leuke acts bijkomen...
over het algemeen is het lowlandsprogramma nog erg dun tot nu toe. Er mogen nog wel wat leuke acts bijkomen...
Tuurlijk mogen er nog wel wat leuke acts bij! Altijd leuk! Maar op zich vind ik de line-up van Lowlands nu ook al heel aardig. (the Killers, Kasabian, Tool, Saybia, Goose, Basement Jaxx, Arcade Fire, Nine Inch Nails, the Good, the Bad en the Queen, Kaiser Chiefs wil ik allemaal zien!)
En de sfeer doet de rest! Ik heb er in ieder geval nu al zin in!
0
geplaatst: 25 juni 2007, 17:02 uur
Agony schreef:
Waar ik voor ga: ......................Chris Cornell, ................
Waar ik voor ga: ......................Chris Cornell, ................
Chris Cornell?
Heb ik iets gemist?
0
geplaatst: 26 juni 2007, 15:56 uur
Nieuwe namen, officeel bekend gemaakt op lowland.nl
o.a The Shins, Dinosaur Jr, The Rakes en Devendra Banhart.
o.a The Shins, Dinosaur Jr, The Rakes en Devendra Banhart.
0
geplaatst: 27 juni 2007, 19:50 uur
Ben blij met de nieuwste aanvullingen....ik neig er nu toch naar om maar snel een kaartje te gaan halen.
* denotes required fields.