MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands

zoeken in:
dit zal in grote lijnen mijn dagindeling worden. op een moment na heb ik nergens gaten waarin ik echt niets interessants op het programma zie.
programma:
- henry rollins
- one night only
- the national
- pete philly & perquisite
- ???
- hot chip
- the kooks/pendulum
- late of the pier
- sven vath

zaterdag:
- de jeugd van tegenwoordig
- nerd/blood red shoes
- foals
- iron & wine/franz ferdinand
- underworld
- ???
- sneak preview

zondag:
- lucky fonz III
- extince
- we are scientists
- hercules and love affair
- the hives
- elbow
- asakusa jinta
- sigur ros

The Breeders / Franz Ferdinand / Iron & Wine min of meer tegelijk...
Underworld / The Gutter Twins tegelijk...
Elbow / dEUS / Sigur Rós min of meer tegelijk...

...ik kan wel janken! Ik ben weer gedwongen om een hoop offers te maken in de toch al niet zo sterke line-up. Best jammer...

Franz Ferdinand/Digitalism/Le Le.
NOOO!!! Why? alledrie tegelijk?
En Underworld/Booka Shade.
Black Sun Empire is wel heel erg laat.. maar who gives a &%@# het is Lowlands
En nevermind the bullocks, waar zijn The Sex Pistols?

SelmaDuim
The Sex Pistols spelen op zaterdag om 20.55 in de Grolsch tent.

Oh ok dank u.
Net over het hoofd gezien.
En dus ook de Sex Pistols net tijdens het einde van Underworld, wie verzint die shit?

SelmaDuim
*heeft er kei veel zin in!*

Dat wel

Stapler schreef:
En Underworld/Booka Shade.

Ik heb beide meerdere malen gezien en Booka Shade is echt gigantisch goed live. Ik zou het wel weten.

Hmm mijn 'dilemma's'die jaar zijn:

Pendulum vs. Santogold
(Pendulum 2x met DJ-set gezien.. ben zeer benieuwd naar hun Live-optreden.. maar Santogold wil ik eigenlijk niet missen, want ik vind die cd echt zeer fijn)

Roísin Murphy vs. Anouk
(Nu heb ik Anouk al eens gezien.. maar ik weet niet of Roísin Murphy live any good is..)

Franz Ferdinand vs. Digitalism
(FF zou ik gewoon eens willen zien en Digitalism lijkt me ook helemaal geweldig.. ik denk dat dit rennen wordt?)

Underworld/Booka Shade
(Serieus, ik snap écht niet dat ze die 2 op dezelfde tijd hebben gezet.. ik zou niet weten welke van de 2 ik moet nemen.. Underworld is wel groots.. maar Booka shade vind ik volgens mij qua muziek net iets fijner)

En dan wat ik echt heel vervelend vind..

De overlapping Sigur Rós vs. The Roots..
Echt k.t, want ik wil goed staan bij The roots, maar dat is nu echt mission impossible.. Ook al zou ik eerder weggaan

Wat een kutprogramma. Zoveel dat tegelijk komt en ik allemaal wil zien. En daartussen natuurlijk gaten zonder interessante bands . Ik ga maar eens goed puzzelen.

Kos
Doe niet zo zielig man, ik wil wel met je ruilen hoor. .

Kos
Carolaah schreef:

Roísin Murphy vs. Anouk
(Nu heb ik Anouk al eens gezien.. maar ik weet niet of Roísin Murphy live any good is..)

Roisin natuurlijk! is live geweldig. Die keuze is zo klaar als een klontje.

Kos schreef:
Doe niet zo zielig man, ik wil wel met je ruilen hoor. .

Zielig doen hoort erbij .

Er zijn ook maar twee dingen die ik echt per se móet zien: The Roots en N*E*R*D en dat gaat in ieder geval lukken. Al zullen al mijn vrienden Editors wel willen zien die tegelijk met The Roots hun ding aan het doen zijn.

Is er ook nog een soort van meeting op Lowlands?

Ik tip The Budos Band. Vrijdag 17.35 in de Lima.

Check hun MySpace!

Cage The Elephant kan helaas niet komen. Jammer!
Daar voor in de plaats komt echter;
TRIGGERFINGER!!!!

Geweldig! Helaas kunnen mijn andere 2 wensen niet doorgaan (nl. Clutch & The Atomic Bitchwax)

Ik ga The Sex Pistols kijken samen met Pendelum. Ik ben zelf alleen nog niet heel erg op de hoogte van de Line Up.

Zondag is voor mij een grote probleemdag. Teveel keuze... Met name rond 20-21 uur.... dEUS, Simian Mobile Disco, Crystal Castles en Sigur Rós, Editors en The Dresden Dolls overlappen elkaar daar min of meer.

Heb er al zin in hor

Nog een paar dagen en dan sta ik te springen bij:
- Santogold
- Hot Chip
- Booka Shade
- Róisín Murphy
- Erol Alkan
- Ellen Allien
- Sigur Ros
- Le Le
- De Jeugd van Tegenwoordig
- Hercules And Love Affair
- The Walk & Rogerseventytwo
- Simian Mobile Disco
- Kraak & Smaak
- MGMT
- Kissy Sell Out

Wel kut dat ze Slagsmalsklubben nog verplaatst hebben ! Nu moet ik kiezen tussen Santogold en Slagsmalsklubben en dan wordt het waarschijnlijk toch Santogold.

Hm crap, ik ben er nog steeds niet over uit..

Die overlapping Sigur rós en The roots doet me echt zeer ..
want ik ben graag eentje die vooraan wil staan haha..
Maar dat gaat dus bij geen van beiden lukken..

Nu zit ik er over te denken om Sigur rós te skippen, maar aan de andere kant, dat zou echt een gemiste kans zijn.. Misschien wat eerder weg bij Sigur Rós.. maar hoogstwaarschijnlijk zie ik dan geen fluit van The Roots (ik ben klein en het staat vast vol daar in de Bravo)..

Simpel, gewoon Sigur Rós laten schieten en naar The Roots gaan. It's the legendary Roots crew, weetjewel.

Wat The Roots is voor Hiphop is Sigur Ros inmiddels wel in het popwereldje denk ik zo. Ik ga in ieder geval The Roots skippen voor SR. Jammer, want The Seed 2.0 is een van mijn favoriete songs.
Zondag avond wordt op zeker geweldig MGMT,Elbow, misschien nog Asakusa Jinta ertussen?, daarna Sigur Ros en als er daarna nog iets leuks bezig is pik ik het nog even mee

Tommeh en ik zijn ook weer van de partij!

SelmaDuim
Wij zijn al druk aan het inpakken. Morgen in de loop van de middag vertrekken we.

Ik ga ook inpakken. Wij vertrekken ook vrij vroeg. Ik heb er zin an

Ik heb al ingepakt en wij vertrekken rond een uur of 10 's ochtends .

SelmaDuim
Oei, dan hoop ik voor je dat het niet regent, wanneer je tot 18 uur moet wachten totdat je naar binnen mag.

Morgenochtend om 8 uur vertrek ik en dan hoop ik rond half 11 voor de poort te staan. De ingang zal waarschijnlijk wel weer rond half 2 open gaan met al die regen die voorspeld is, dus rond half 3 zal ik al wel onder de partytent op de Lowlands-camping zitten !

Btw. Er is een vrij grote kans dat er een 'grote act' cancelt, omdat ze problemen hebben om de grens over te komen..

SelmaDuim
Zwammer schreef:
Morgenochtend om 8 uur vertrek ik en dan hoop ik rond half 11 voor de poort te staan. De ingang zal waarschijnlijk wel weer rond half 2 open gaan met al die regen die voorspeld is, dus rond half 3 zal ik al wel onder de partytent op de Lowlands-camping zitten !

Btw. Er is een vrij grote kans dat er een 'grote act' cancelt, omdat ze problemen hebben om de grens over te komen..

Ik heb in de 12 jaar dat ik naar Lowlands ga nog niet meegemaakt dat de ingang voor 18 uur open was. Dus je loopt het risico dat je erg lang moet wachten morgen, weer of geen weer.

In de 2 jaar dat ik naar Lowlands ben geweest ging de ingang de ene keer om 14.00 (2006) open en de andere keer om 13.30 (2007), dus ik maak me niet zoveel zorgen

Net als vorig jaar ga ik weer proberen om door de taxi bij Walibi afgezet te worden, zodat ik gelijk door kan lopen naar de hoofdingang en niet op die drukke dijk hoef te wachten.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.