Muziek / MusicMeter Live! / Lowlands
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2008, 19:02 uur
En ik! Al vind ik de line-up toch nog wel ietsjes tegenvallen, op een aantal acts na dan! Komen er nou nog extra headliners bij, of zijn het toch echt bands als N.E.R.D., Sex Pistols, Underworld en Dropkick Murphys die de avonden af gaan sluiten?
0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:15 uur
Waarom zoveel mensen het programma vinden "tegenvallen" vind ik echt een raadsel. Dit wordt voor mij de eerste Lowlands waar ik waarschijnlijk de benen onder mijn lijf vandaan ren om alles te kunnen zien wat me interessant lijkt, en dan laat ik een headliner als Underworld nog met veel plezier schieten.
Hier een lijstje namen die ik wel interessant vind (sorry voor de caps, het is gekopieerd van de Lowlands-site). Ik ga het echt niet allemaal zien, maar dit is toch geen tegenvallende line-up?
ELLEN ALLIEN / BLACK KIDS / BLOOD RED SHOES / BRITISH SEA POWER / THE BREEDERS / CRYSTAL CASTLES / LOS CAMPESINOS! / dEUS / DIGITALISM / DIPLO / DOES IT OFFEND YOU, YEAH? / ELBOW / EXTINCE / FOALS / FRANZ FERDINAND / FUCK BUTTONS / THE FLAMING LIPS / THE FRATELLIS / THE GIRLS / THE GUTTER TWINS / HIT ME TV / HOLY FUCK / HOT CHIP / THE HIVES / INFADELS / IRON AND WINE / DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG / KRAAK & SMAAK / THE KOOKS / JAMIE LIDELL / LE LE / LUCKY FONZ III / MGMT / MISS KITTIN / MODESELEKTOR / RÓISÍN MURPHY / N*E*R*D / NO AGE / THE NATIONAL / PENDULUM / PETE PHILLY & PERQUISITE / THE PIGEON DETECTIVES / SEX PISTOLS / SIGUR RÓS / SIMIAN MOBILE DISCO / THE SHOES / TEXTURES / THE TING TINGS / TUNNG / SVEN VÄTH / VIVE LA FÊTE / THE WOMBATS / WE ARE SCIENTISTS / YEASAYER
Hier een lijstje namen die ik wel interessant vind (sorry voor de caps, het is gekopieerd van de Lowlands-site). Ik ga het echt niet allemaal zien, maar dit is toch geen tegenvallende line-up?
ELLEN ALLIEN / BLACK KIDS / BLOOD RED SHOES / BRITISH SEA POWER / THE BREEDERS / CRYSTAL CASTLES / LOS CAMPESINOS! / dEUS / DIGITALISM / DIPLO / DOES IT OFFEND YOU, YEAH? / ELBOW / EXTINCE / FOALS / FRANZ FERDINAND / FUCK BUTTONS / THE FLAMING LIPS / THE FRATELLIS / THE GIRLS / THE GUTTER TWINS / HIT ME TV / HOLY FUCK / HOT CHIP / THE HIVES / INFADELS / IRON AND WINE / DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG / KRAAK & SMAAK / THE KOOKS / JAMIE LIDELL / LE LE / LUCKY FONZ III / MGMT / MISS KITTIN / MODESELEKTOR / RÓISÍN MURPHY / N*E*R*D / NO AGE / THE NATIONAL / PENDULUM / PETE PHILLY & PERQUISITE / THE PIGEON DETECTIVES / SEX PISTOLS / SIGUR RÓS / SIMIAN MOBILE DISCO / THE SHOES / TEXTURES / THE TING TINGS / TUNNG / SVEN VÄTH / VIVE LA FÊTE / THE WOMBATS / WE ARE SCIENTISTS / YEASAYER
0
geplaatst: 22 juni 2008, 22:27 uur
op The National,Le Le,Franz Ferdinand en de Sex Pistols
heb ik het allemaal al gezien of vindi k het gewoon kut
en omdat voor mij pukkelpop een betere line up heeft ga ik daar heen.
heb ik het allemaal al gezien of vindi k het gewoon kut
en omdat voor mij pukkelpop een betere line up heeft ga ik daar heen.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 09:43 uur
Ik zag Extince op Oerol, en dat is echt regelrechte bagger. Voor de rest heb ik een groot deel zeker zin in. Digitalism, dEUS en The National lijken me echt geweldig.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 11:34 uur
Wel jammer dat Serj Tankian niet een moppie komt spelen. Hij staat zowat op elk festival, behalve Lowlands.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 15:36 uur
Yak schreef:
Waarom zoveel mensen het programma vinden "tegenvallen" vind ik echt een raadsel. Dit wordt voor mij de eerste Lowlands waar ik waarschijnlijk de benen onder mijn lijf vandaan ren om alles te kunnen zien wat me interessant lijkt, en dan laat ik een headliner als Underworld nog met veel plezier schieten.
...
...
Aantal leuke dingen, maar Sigur Ros is het enige daarvan dat ik echt zou moeten zien, en dat was vorig jaar wel anders.. met een naam of 6-7 waar ik dat idee bij had.
0
geplaatst: 23 juni 2008, 17:03 uur
Vergeleken met Pukkelpop mis ik vooral:
Mercury Rev
Neurosis
M83
Caribou
Daartegenover stelt LL echter wel Underworld en Sigur ros...
Mercury Rev
Neurosis
M83
Caribou
Daartegenover stelt LL echter wel Underworld en Sigur ros...
0
geplaatst: 23 juni 2008, 17:27 uur
Ja, dat zijn ook namen waardoor ik Pukkelpop boven Lowlands verkies. Underworld en Sigur Ros zie ik dit jaar al op Werchter, dus dat is voor mij niet echt een gemis.
0
geplaatst: 24 juni 2008, 00:08 uur
Er staan ook inderdaad wel een aantal acts op het program die ik wel wil zien, maar eigenlijk (op Sigur Ros na) niets dat ik echt MOET zien! Maar goed, over smaak valt natuurlijk niet te twisten! Ik heb mijn kaartje ook al gekocht voordat er ook maar iets bekend was en ik ga dit jaar ook gewoon weer heen! Ik ga me hoe dan ook wel vermaken, maar persoonlijk vind ik dit dus een wat zwakkere line-up dan voorgaande jaren.
0
geplaatst: 1 juli 2008, 13:25 uur
Wat is er zo geweldig aan Sigur Rós het doet mij echt niks.
(meschien stomme vraag om hier te stellen maar toch)
(meschien stomme vraag om hier te stellen maar toch)
0
DonDijk
geplaatst: 1 juli 2008, 13:27 uur
Dan is het voor jou gewoon niet geweldig. Kan toch? Das het mooie aan muziek he.
0
geplaatst: 2 juli 2008, 14:57 uur
Ik ben persoonlijk erg blij met de line-up hoor, veel van die zogenaamde 'grote namen' die bijv. op Pinkpop stonden kunnen me gestolen worden.
One Night Only, The National, Crystal Castles en De Jeugd vind ik allemaal top, net als Hadouken en Slagsmalsklubben!
One Night Only, The National, Crystal Castles en De Jeugd vind ik allemaal top, net als Hadouken en Slagsmalsklubben!

0
geplaatst: 12 juli 2008, 12:18 uur
Hmm ik ben er weer zo eentje die ook niet echt warm loopt door de line-up.
Of de line-up nou goed of slecht is zal altijd een kwestie van mening blijven. Ik ben het met velen eens, ook voor mij is Sigur Rós één van de weinige acts die ik absoluut wil zien..
Verder werd ik blij van The Roots, Jamie Lidell, Amy MacDonald, Pendulum , Black Sun Empire en N.E.R.D.
dan heb je nog wat dingen die me wel leuk lijken, maar waar ik bij lange na niet van denk "Wow, alleen daar al zou ik m'n kaartje voor kopen." Betreffend: Danko Jones, Underworld, The hives, Ane Brun, Tom Baxter, Booka Shade, Gogol Bordello, Kraak & Smaak, The kooks, Andy C en Anouk
Opzich vind ik het best, er hoeven geen grote namen te komen(al zou ik daar wel blij van worden), maar iets meer onbekende namen die 'ik' leuk vind zou best mogen, wat mij betreft is er wel een overvloed aan britrock/-pop dit jaar.. En da's niet mijn favoriete genre, maar ach, you can't have it all right? Een Duffy op LL dit jaar had ik ook zeker wel gewaardeerd
Electro vind ik altijd wel prima, heb wat dingen geluisterd en eigenlijk zal Digitalism best wel goed klinken live denk ik.. Evenals Holy fuck.. Ook heb ik de Myspace van Max Pashm even gecheckd, damn, dat klinkt lekker.. dat wordt ook vast mooi..
Hopelijk volgend jaar wat meer bands á la mijn smaak
. Zit toch te overwegen om volgend jaar naar Werchter te gaan.. Pff wat ze daar allemaal de afgelopen jaren hadden staan.. Tori Amos, Björk, Ben Folds, Radiohead, Jason Mraz, Moby, Chemical Brothers, Muse, Nine inch nails, Blur, Beck, R.E.M., Faithless, Kanye West en nog veel meer... Natuurlijk zijn dit voornamelijk grote namen en daarvan zijn er ook wel een paar op LL geweest.. Dat zijn nou echt veelal artiesten waarvoor ik bijna alleen al m'n kaartje zou aanschaffen
.
Ja ik snap best dat mensen dit jaar niet echt de grote headliners zien..
Underworld is groots, maar je moet er van houden, even als Sex Pistols, Dropkick Murphy's.. Het zijn wel echt hele specifieke genres.. Vorig jaar was dan toch 'groter' met The killers, Tool, Arcade Fire, Basement Jaxx, Groove Armada, Damien Rice, Nine Inch Nails, Kasabian, Mötorhead..
En nog die fijne 'kleinere' bands..
Nou ja.. ik ben zeer benieuwd naar Sigur Rós. Jee, beetje lang bericht geworden zie ik nu..
Of de line-up nou goed of slecht is zal altijd een kwestie van mening blijven. Ik ben het met velen eens, ook voor mij is Sigur Rós één van de weinige acts die ik absoluut wil zien..
Verder werd ik blij van The Roots, Jamie Lidell, Amy MacDonald, Pendulum , Black Sun Empire en N.E.R.D.
dan heb je nog wat dingen die me wel leuk lijken, maar waar ik bij lange na niet van denk "Wow, alleen daar al zou ik m'n kaartje voor kopen." Betreffend: Danko Jones, Underworld, The hives, Ane Brun, Tom Baxter, Booka Shade, Gogol Bordello, Kraak & Smaak, The kooks, Andy C en Anouk
Opzich vind ik het best, er hoeven geen grote namen te komen(al zou ik daar wel blij van worden), maar iets meer onbekende namen die 'ik' leuk vind zou best mogen, wat mij betreft is er wel een overvloed aan britrock/-pop dit jaar.. En da's niet mijn favoriete genre, maar ach, you can't have it all right? Een Duffy op LL dit jaar had ik ook zeker wel gewaardeerd

Electro vind ik altijd wel prima, heb wat dingen geluisterd en eigenlijk zal Digitalism best wel goed klinken live denk ik.. Evenals Holy fuck.. Ook heb ik de Myspace van Max Pashm even gecheckd, damn, dat klinkt lekker.. dat wordt ook vast mooi..
Hopelijk volgend jaar wat meer bands á la mijn smaak
. Zit toch te overwegen om volgend jaar naar Werchter te gaan.. Pff wat ze daar allemaal de afgelopen jaren hadden staan.. Tori Amos, Björk, Ben Folds, Radiohead, Jason Mraz, Moby, Chemical Brothers, Muse, Nine inch nails, Blur, Beck, R.E.M., Faithless, Kanye West en nog veel meer... Natuurlijk zijn dit voornamelijk grote namen en daarvan zijn er ook wel een paar op LL geweest.. Dat zijn nou echt veelal artiesten waarvoor ik bijna alleen al m'n kaartje zou aanschaffen
. Ja ik snap best dat mensen dit jaar niet echt de grote headliners zien..
Underworld is groots, maar je moet er van houden, even als Sex Pistols, Dropkick Murphy's.. Het zijn wel echt hele specifieke genres.. Vorig jaar was dan toch 'groter' met The killers, Tool, Arcade Fire, Basement Jaxx, Groove Armada, Damien Rice, Nine Inch Nails, Kasabian, Mötorhead..
En nog die fijne 'kleinere' bands..
Nou ja.. ik ben zeer benieuwd naar Sigur Rós. Jee, beetje lang bericht geworden zie ik nu..

0
geplaatst: 15 juli 2008, 13:02 uur
Ik ben helemaal niet blij met de line-up, maar gelukkig heeft lowlands mijn hart gestolen en ik ga er met veel liefde heen.. 
De namen waar ik op dit moment voor ga zijn eigenlijk alleen Editors, Elbow, The Hives, Franz Ferdinand, HIM en Sigur Rós

De namen waar ik op dit moment voor ga zijn eigenlijk alleen Editors, Elbow, The Hives, Franz Ferdinand, HIM en Sigur Rós
0
geplaatst: 19 juli 2008, 10:13 uur
Zooo ik wordt wel superblij van al die electronica
dat belooft een paar mooie nachten en wat fijne dance-acts overdag(gok ik?)
ja ik begin steeds meer tevreden te worden met de line-up, al ga ik dit jaar meer om te dansen I guess dan voor de goede bands/artiesten (al zie ik wel uit naar The roots en N.e.r.d)
dat belooft een paar mooie nachten en wat fijne dance-acts overdag(gok ik?)
ja ik begin steeds meer tevreden te worden met de line-up, al ga ik dit jaar meer om te dansen I guess dan voor de goede bands/artiesten (al zie ik wel uit naar The roots en N.e.r.d)
0
geplaatst: 22 juli 2008, 23:51 uur
Het begint nu toch wel dichtbij te komen
Mijn eerste lowlands is bijna een feit!
De afgelopen drie jaar heb ik al goed op de line/ups gelet (omdat ik eigenlijk al sinds 2006 van plan ben om te gaan) en ik moet toegeven dat de line-up van dit jaar mij het minste boeit. Vooral vorig jaar had ik er echt bij willen zijn om bands als arcade fire, kings of leon, interpol en the killers te kunnen zien.
Dit jaar is Sigur Ros echt een hele grote plus. Verder lijken Elbow en The National me echt super om eens live te aanschouwen. Voor de rest heel veel acts die ik wel leuk vind, maar meer niet.
Ach het boeit ook eigenlijk niet, het wordt toch wel super gezellig...
Mijn eerste lowlands is bijna een feit! De afgelopen drie jaar heb ik al goed op de line/ups gelet (omdat ik eigenlijk al sinds 2006 van plan ben om te gaan) en ik moet toegeven dat de line-up van dit jaar mij het minste boeit. Vooral vorig jaar had ik er echt bij willen zijn om bands als arcade fire, kings of leon, interpol en the killers te kunnen zien.
Dit jaar is Sigur Ros echt een hele grote plus. Verder lijken Elbow en The National me echt super om eens live te aanschouwen. Voor de rest heel veel acts die ik wel leuk vind, maar meer niet.
Ach het boeit ook eigenlijk niet, het wordt toch wel super gezellig...
0
geplaatst: 23 juli 2008, 00:32 uur
Mijns inziens kon de line-up ook beter, maar dat vindt natuurlijk éénieder.
Ben in ieder geval benieuwd naar;
-The Budos Band
-The Roots
-Tricky
-Booka Shade
-Cage The Elephant
-Volbeat &
-The Flaming Lips
Ga waarschijnlijk ook wel weer even kijken bij;
-dEUS
-Claw Boys Claw
-Pete Philly &
-Danko Jones
Mis echter de geweldige bands;
-Triggerfinger
-Clutch &
-The Atomic Bitchwax
(om er maar eens 3 te noemen)
Gelukkig weet ik dat ik me vreselijk ga amuseren. Hoogst waarschijnlijk ga ik weer een paar acts zien waarvan ik, van te voren, niet kon bevroeden dat het zo'n feestje zou worden
.
Ben in ieder geval benieuwd naar;
-The Budos Band
-The Roots
-Tricky
-Booka Shade
-Cage The Elephant
-Volbeat &
-The Flaming Lips
Ga waarschijnlijk ook wel weer even kijken bij;
-dEUS
-Claw Boys Claw
-Pete Philly &
-Danko Jones
Mis echter de geweldige bands;
-Triggerfinger
-Clutch &
-The Atomic Bitchwax
(om er maar eens 3 te noemen)
Gelukkig weet ik dat ik me vreselijk ga amuseren. Hoogst waarschijnlijk ga ik weer een paar acts zien waarvan ik, van te voren, niet kon bevroeden dat het zo'n feestje zou worden
.
0
geplaatst: 23 juli 2008, 12:15 uur
Aaah ik ben zéér benieuwd naar het blokkenschema 
Heb er nu al zin in om m'n programma helemaal uit te schetsen..
Tenzij het om te janken is ingedeeld..
Maar daar ga ik maar even niet vanuit
@Dn!s: Nee inderdaad die line-up maakt niet heel veel uit (oké tenzij het echt afschuwelijk is en je werkelijk niks leuk vindt), er is meestal wel iets wat goed klinkt en genoeg te doen @ Festivalterrein, de dagen en nachten vliegen om..
Kuch, nu heb ik ook niet heel veel ervaring, ben vorig jaar voor het eerst geweest, dus dit wordt mijn tweede, maar weet wel dat ik het vorig jaar ge-wel-dig vond..
The killers en Arcade fire waren fantastisch
(ondanks dat ik het gevoel had dat ik door werd geplet bij The killers
-- niet grappig eigenlijk)

Heb er nu al zin in om m'n programma helemaal uit te schetsen..
Tenzij het om te janken is ingedeeld..
Maar daar ga ik maar even niet vanuit

@Dn!s: Nee inderdaad die line-up maakt niet heel veel uit (oké tenzij het echt afschuwelijk is en je werkelijk niks leuk vindt), er is meestal wel iets wat goed klinkt en genoeg te doen @ Festivalterrein, de dagen en nachten vliegen om..
Kuch, nu heb ik ook niet heel veel ervaring, ben vorig jaar voor het eerst geweest, dus dit wordt mijn tweede, maar weet wel dat ik het vorig jaar ge-wel-dig vond..
The killers en Arcade fire waren fantastisch
(ondanks dat ik het gevoel had dat ik door werd geplet bij The killers
-- niet grappig eigenlijk)
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 juli 2008, 19:40 uur
Oeh spannend het blokkenschema komt er aan! Ik ga me hoe dan ook vermaken al zal er wel een heleboel door elkaar gaan lopen met die lange lijst bands die ik wil zien.
Wat ik wil zien op Lowlands:
Ellen Alien
Blood Red Shoes
Britisch Sea Power
Crystal Castles
Dans le Rock
dEUS
Digitalism
Does It Offend You, Yeah?
Editors
Elbow
Foals
Franz Ferdinand
The Fratellis
The Girls
Hit Me TV
Holy Fuck
The Hives
Infadels
Kraak & Smaak
The Kooks
Lucky Fonz III
Miss Kittin
Mode Selektor
Róisín Murphy
N*E*R*D
Pete Philly & Perquisite
Roni Size Reprazent
Sex Pistols
The Shoes
The Ting Tings
Tricky
Vive La Fête
We Are Scientists
Wat ik wil zien op Lowlands:
Ellen Alien
Blood Red Shoes
Britisch Sea Power
Crystal Castles
Dans le Rock
dEUS
Digitalism
Editors
Elbow
Foals
Franz Ferdinand
The Fratellis
The Girls
Hit Me TV
Holy Fuck
The Hives
Infadels
Kraak & Smaak
The Kooks
Lucky Fonz III
Miss Kittin
Mode Selektor
Róisín Murphy
N*E*R*D
Pete Philly & Perquisite
Roni Size Reprazent
Sex Pistols
The Shoes
The Ting Tings
Tricky
Vive La Fête
We Are Scientists
0
geplaatst: 23 juli 2008, 20:01 uur
Mmm, allemaal mooie namen weer! Dit jaar sla ik over, volgend jaar maar weer 's heen denk ik.
Enne... SelmaDuim: maak je nog wel tijd vrij om te eten en slapen?
Enne... SelmaDuim: maak je nog wel tijd vrij om te eten en slapen?

0
geplaatst: 23 juli 2008, 20:46 uur
Wat ik zeker wil zien:
Diplo
Franz Ferdinand
Gogol Bordello
De jeugd van tegenwoordig
Kraak & Smaak
Jamie Lidell
Le Le
Róisín Murphy
N*E*R*D
Pete Philly & Perquisite
The Roots
Dj Scotch Egg
Textures
Wat ik eventueel ga bekijken:
Bong-Ra
Digitalism
Editors
Extince
Infadels
DJ Promo
Roni Size Reprazent
Santogold
Underworld
Mmm toch nog best veel als ik het zo zie. Even een goede planning maken en dan nog alles kortsluiten met mijn vrienden, die niet alles gaan trekken waar ik naartoe wil
.
Misschien ook nog een filmpje kijken. El Orfanato en Tropa de Elite lijken me wel tof, al weet ik niet hoe tof het is om op Lowlands een film te kijken.
Diplo
Franz Ferdinand
Gogol Bordello
De jeugd van tegenwoordig
Kraak & Smaak
Jamie Lidell
Le Le
Róisín Murphy
N*E*R*D
Pete Philly & Perquisite
The Roots
Dj Scotch Egg
Textures
Wat ik eventueel ga bekijken:
Bong-Ra
Digitalism
Editors
Extince
Infadels
DJ Promo
Roni Size Reprazent
Santogold
Underworld
Mmm toch nog best veel als ik het zo zie. Even een goede planning maken en dan nog alles kortsluiten met mijn vrienden, die niet alles gaan trekken waar ik naartoe wil
.Misschien ook nog een filmpje kijken. El Orfanato en Tropa de Elite lijken me wel tof, al weet ik niet hoe tof het is om op Lowlands een film te kijken.
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 juli 2008, 21:00 uur
Een film kijken in een van de tenten is eigenlijk best goed te doen op Lowlands. Ik doe het echt alleen maar als ik niks anders te doen heb, want ergens voelt het een beetje als tijdverspilling. Ik zou er absoluut geen band voor laten schieten, maar tijdens een 'gat' in mijn programma of 's nachts is het best fijn. 

0
geplaatst: 23 juli 2008, 21:33 uur
Mijn lijstje:
Heel erg graag:
Sigur Rós
Franz Ferdinand
Digitalism
Booka Shade
The Dresden Dolls
Editors
Modeselektor
dEUS
Simian Mobile Disco
The Ting Tings
MGMT
The National
Misschien:
Ellen Allien
Blood Red Shoes
Crystal Castles
Los Campesinos!
Elbow
Hadouken!
Hot Chip
The Hives
The Kooks
Amy Macdonald
The Pigeon Detectives
The Wombats
(De rest die ik vergeten ben)
Heel erg graag:
Sigur Rós
Franz Ferdinand
Digitalism
Booka Shade
The Dresden Dolls
Editors
Modeselektor
dEUS
Simian Mobile Disco
The Ting Tings
MGMT
The National
Misschien:
Ellen Allien
Blood Red Shoes
Crystal Castles
Los Campesinos!
Elbow
Hadouken!
Hot Chip
The Hives
The Kooks
Amy Macdonald
The Pigeon Detectives
The Wombats
0
geplaatst: 23 juli 2008, 22:27 uur
SelmaDuim schreef:
Een film kijken in een van de tenten is eigenlijk best goed te doen op Lowlands. Ik doe het echt alleen maar als ik niks anders te doen heb, want ergens voelt het een beetje als tijdverspilling. Ik zou er absoluut geen band voor laten schieten, maar tijdens een 'gat' in mijn programma of 's nachts is het best fijn.

Ik mag dan een festival leek zijn, maar is het niet zo dat een gat in je programma een kans is om een nieuwe band te ontdekken?
0
SelmaDuim
geplaatst: 23 juli 2008, 22:35 uur
Dn!S schreef:
Ik mag dan een festival leek zijn, maar is het niet zo dat een gat in je programma een kans is om een nieuwe band te ontdekken?
(quote)
Klopt, maar ook dan zijn er soms momenten dat er niets echt leukers te doen is dan relaxed een filmpje pakken. Bovendien speelt de laatste band tot ongeveer middernacht en dan heb je dus nog heel wat uurtjes voor een film. Maar ik moet inderdaad bekennen dat ik de laatste paar jaren geen tijd heb genomen om een film te kijken op Lowlands.

0
fastpulseboy
geplaatst: 23 juli 2008, 22:59 uur
Louis2703 schreef:
Mijn lijstje:
Heel erg graag:
Sigur Rós
Franz Ferdinand
Digitalism
Booka Shade
The Dresden Dolls
Editors
Modeselektor
dEUS
Simian Mobile Disco
The Ting Tings
MGMT
The National
Misschien:
Ellen Allien
Blood Red Shoes
Crystal Castles
Los Campesinos!
Elbow
Hadouken!
Hot Chip
The Hives
The Kooks
Amy Macdonald
The Pigeon Detectives
The Wombats
Mijn lijstje:
Heel erg graag:
Sigur Rós
Franz Ferdinand
Digitalism
Booka Shade
The Dresden Dolls
Editors
Modeselektor
dEUS
Simian Mobile Disco
The Ting Tings
MGMT
The National
Misschien:
Ellen Allien
Blood Red Shoes
Crystal Castles
Los Campesinos!
Elbow
Hadouken!
Hot Chip
The Hives
The Kooks
Amy Macdonald
The Pigeon Detectives
The Wombats
Ellen Alien wel doen hoor! Fijn setje ws, en een schattige verlegen verschijning. neem je snoepjes mee.
* denotes required fields.