MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Primavera Sound (Barcelona)

zoeken in:
Islet, Oneohtrix Point Never en Tennis erbij.

Shellac

Pissed Jeans en Wolf People erbij.

Phosphorescent, Yuck en Factory Floor bevestigd.

MVW
Dean Wareham plays Galaxie 500

MVW schreef:
Dean Wareham plays Galaxie 500

Autolux en Money Mark erbij.

Caribou, Seefeel

MVW
En......... Caribou

MVW

Op herkansing dus, zat eraan te komen

Jon Spencer Blues Explosion!

MVW
In this group of names the performances by The Jon Spencer Blues Explosion, Caribou (who is on many of the 2010 best lists), Low presenting their new Lp and Money Mark, known for his solo records on labels like Mo'Wax and Brushfire as well as for his work as keyboard player for the Beastie Boys, really standout.

Low een nieuw album! Dat wist ik nog niet

Wat een fijne namen zeg.

Oneohtrix Point Never, Shellac, Dean Wareham, Caribou, Low, JSBX, Seefeel..

Dat Money Mark nog muziek maakt wist ik niet, heb al zeker tien jaar (in de 90's had hij een radiohit bij Kink FM enzo) niets meer van hem gehoord.

Het concert van Echo & the Bunnymen gaat een bijzondere happening worden.

Primavera Sound schreef:
One of the attractions of the opening day of the eleventh edition of San Miguel Primavera Sound, which will start on Wednesday 25th May in the Poble Espanyol, will be the mythical British band Echo & The Bunnymen with a concert in which they will play their first two records ("Crocodiles" and "Heaven Up Here").

Dat is echt supertof.

Er is helaas ook slecht nieuws: Trisha Keenan van Broadcast is overleden aan de Mexicaanse griep.

Volgende week wordt (naar het schijnt) de rest van de line-up van Primavera bekendgemaakt, maar DJ Shadow kon niet wachten:

Tour | DJ Shadow - djshadow.com

MVW
DJ Shadow is er ook bij! En als ik t goed heb begrepen aankomende week een persconferentie met (nagenoeg) alle resterende namen...

MVW
Cygnus schreef:
Volgende week wordt (naar het schijnt) de rest van de line-up van primavera bekendgemaakt, maar DJ Shadow kon niet wachten:

Tour | DJ Shadow - djshadow.com

Volgens mij al de tweede keer dat ik met hetzelfde nieuws kom (alleen dan net een seconde later ) Moet geen trend worden dit

MVW schreef:
(quote)

Volgens mij al de tweede keer dat ik met hetzelfde nieuws kom (alleen dan net een seconde later ) Moet geen trend worden dit

Als het niet de derde keer is... Mooie toevoeging voor de line-up trouwens! Er moet niet veel moois bijkomen, want dan worden het weer teveel pijnlijke keuzes...

MVW
In de huidige line-up zit al genoeg leuks dus ik voorzie ook een luxeprobleem. Maar mij hoor je niet klagen! Ben ook benieuwd naar de dance-acts want die zijn er nog niet echt bekend gemaakt...

Mij hoor je nu ook niet klagen, maar wel als er straks weer keuzes gemaakt moeten worden zoals Wire/Les Savy Fav/Japandroids/Wilco vorig jaar, waarbij ik de laatste twee heb moeten missen..

MVW
Ik ben toen naar Wilco gegaan maar achteraf had ik ook Wire (the 15th is één van mn favoriete nummers de laatste maanden) graag gezien. Les Savy Fav doet me niks en Japandroids had ik ook best wel willen zien maar door genoemde concurrentie laten schieten. Baal ook dat ik Neu! heb moeten missen maar was tijdens het festival nog niet echt bekend met Neu! en daardoor heb ik wel the Clean kunnen zien...
Beach House heb ik ook gemist, evenals Grizzly Bear. Verder nagenoeg alles gezien wat ik wilde zien dus de 'schade' viel mee vorig jaar

MVW schreef:
Ik. Baal ook dat ik Neu! heb moeten missen maar was tijdens het festival nog niet echt bekend met Neu! en daardoor heb ik wel the Clean kunnen zien...

En Atlas sound gemist .

Verder bleef er gelukkig weinig over wat ik niet het jaar er voor of in de maanden er na heb gezien.

Maar volgens mij moeten er nog wat Pitchfork namen bij komen en misschien nog een headliner, zoals Pet shop boys vorig jaar er bij de persconferentie uit kwam rollen.

Vandaag, vandaag, vandaag;

persconferentie 12.00u

Primavera Sound » News - primaverasound.com

Hmm die uitzending loopt nu al keihard vast

Baths
avi buffalo
Arto Lindsay
the annuals
Ainara LeGardon
ahora 67 nuevos grupos
se añade un cine dentro del festival Silent cinema #ps11
.8 escenarios principales en el Forum

Darkstar, Del Rey, Dj Shadow
Connan Mockasin, Curls, CUzo + Damo Suzuki
The black Angels, Carte Blanche, Caspa
Big Boi
berlinetta

Oh ja

El mato a un policia motorizado, Explosions in the sky (!!!!), Field Music, Girl Talk #PS11

PiL!

De hele lijst komt zo wel.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:18 uur

geplaatst: vandaag om 14:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.