Muziek / MusicMeter Live! / Primavera Sound (Barcelona)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2011, 13:00 uur
Public Image Ltd, The Black Angels, The Monochrome Set, Interpol, Glenn Branca, Pere Ubu, Interpol, Explosions in the Sky, Battles 

0
geplaatst: 2 februari 2011, 13:02 uur
Tune-Yards
Ty Segall
Warpaint
The Soft Moon
The Suicide of Western Culture
Suuns
The tallest man on earth
Thelemáticos
Toundra Pere Ubu
Perfume Genius
James Blake
PJ Harvey
Sufjan Stevens
Rubik
Simian Mobile Disco
The Monochrome Set
Nosoträsh live Popemas
Odd Future
Of Montreal
Ornamento y delito
PiL
Kokoshca
Kurt Vile & The Violators
La Célula Durmiente
Les Aus
Lindstrom
Lüger
M-.Ward
Matthew Dear
Interpol
Jamie XX
John Talabot
Julia Kent
Kode9 & The Spaceape
Kode9 Burial Set
Glenn Branca Ensemble
Gold Panda
Gonjasufi
Holy Ghost!
Icarnations El mato a un policia motorizado
Explosions in the sky
Field Music
Girl Talk
Darkstar
Del Rey
Dj Shadow
Connan Mockasin
Curls
CUzo
Damo Suzuki
The black Angels
Carte Blanche
Caspa
Big Boi
berlinetta
Battles
Baths
avi buffalo
Arto Lindsay
the annuals
Ainara LeGardon
Ty Segall
Warpaint
The Soft Moon
The Suicide of Western Culture
Suuns
The tallest man on earth
Thelemáticos
Toundra Pere Ubu
Perfume Genius
James Blake
PJ Harvey
Sufjan Stevens
Rubik
Simian Mobile Disco
The Monochrome Set
Nosoträsh live Popemas
Odd Future
Of Montreal
Ornamento y delito
PiL
Kokoshca
Kurt Vile & The Violators
La Célula Durmiente
Les Aus
Lindstrom
Lüger
M-.Ward
Matthew Dear
Interpol
Jamie XX
John Talabot
Julia Kent
Kode9 & The Spaceape
Kode9 Burial Set
Glenn Branca Ensemble
Gold Panda
Gonjasufi
Holy Ghost!
Icarnations El mato a un policia motorizado
Explosions in the sky
Field Music
Girl Talk
Darkstar
Del Rey
Dj Shadow
Connan Mockasin
Curls
CUzo
Damo Suzuki
The black Angels
Carte Blanche
Caspa
Big Boi
berlinetta
Battles
Baths
avi buffalo
Arto Lindsay
the annuals
Ainara LeGardon
0
geplaatst: 2 februari 2011, 13:02 uur
Cygnus schreef:
Public Image Ltd, The Black Angels, The Monochrome Set, Interpol, Glenn Branca, Pere Ubu, Interpol, Explosions in the Sky, Battles
Interpol zelfs twee keer

0
geplaatst: 2 februari 2011, 13:04 uur
Nee Sufjan 2 keer 
in het auditorium op Jueves en Viernes, ik neem aan dat dit donderdag en vrijdag is

in het auditorium op Jueves en Viernes, ik neem aan dat dit donderdag en vrijdag is

0
geplaatst: 2 februari 2011, 13:05 uur
(willie) schreef:
Nee Sufjan 2 keer
Nee Sufjan 2 keer

Mooi, dan kunnen ze op die twee plekken geen artiesten zetten die ik per se wil zien.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 14:14 uur
Haha. Ik wil Sufjan best zien, maar hij staat niet enorm hoog op mijn lijstje. Wordt waarschijnlijk een lange rij bij het auditorium.
Ik ben heel erg blij met PJ Harvey, Public Image Limited, Simian Mobile Disco en Glenn Branca Ensemble. Verder ook erg tof dat Monochrome Set en Pere Ubu komen, al moet ik die albums nog wat beter beluisteren.
En deze naam viel me ook wel op:
Damo Suzuki
Ik wist niet eens dat ie nog op trad....
Verder ook wat heule toffe electronica-dingen die wel eens heel goed zouden kunnen uitvallen. Ik heb er zin in.
Ik ben heel erg blij met PJ Harvey, Public Image Limited, Simian Mobile Disco en Glenn Branca Ensemble. Verder ook erg tof dat Monochrome Set en Pere Ubu komen, al moet ik die albums nog wat beter beluisteren.
En deze naam viel me ook wel op:
Damo Suzuki
Ik wist niet eens dat ie nog op trad....
Verder ook wat heule toffe electronica-dingen die wel eens heel goed zouden kunnen uitvallen. Ik heb er zin in.

0
geplaatst: 2 februari 2011, 14:33 uur
herman schreef:
Haha. Ik wil Sufjan best zien, maar hij staat niet enorm hoog op mijn lijstje. Wordt waarschijnlijk een lange rij bij het auditorium.
Ja, daarom. Het is een schitterende locatie, maar als er een beetje populaire band staat, is het uren wachten om binnen te komen. Ik hoop dan ook dat mijn favorieten gewoon op het terrein optreden.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 15:07 uur
Cygnus schreef:
Ja, daarom. Het is een schitterende locatie, maar als er een beetje populaire band staat, is het uren wachten om binnen te komen. Ik hoop dan ook dat mijn favorieten gewoon op het terrein optreden.
(quote)
Er was toch ook een reservering aan te schaffen voor het Auditorium? Het leuke van Sufjan is wel dat hij zijn hand er ook niet voor omdraait om ergens bij een act aan te schijven, zoals er vorig jaar een kruisbestuiving was tussen Broken social scene en Pavement en Owen Pallet ondertussen nog prachtig viool medeed in All to all van BSS.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 15:53 uur
Maar ook met een reservering sta je daar nog wel een tijdje in de rij. Vorig jaar bij Low stond er iig een gigantische rij.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 15:57 uur
Inderdaad. En als het nou aan het begin van de dag is is dat nog niet zo'n ramp. Ga erbij zitten, pak een biertje en geniet een uurtje van de zon, maar als het ergens midden op de avond is mis je wel echt ontzettend veel. Jammer is dat.
Ik denk persoonlijk dat Girl Talk gecombineerd met de altijd geweldige sfeer op Primavera echt le-gen-da-risch gaat worden. Uur of 3 s-nachts?
Ik denk persoonlijk dat Girl Talk gecombineerd met de altijd geweldige sfeer op Primavera echt le-gen-da-risch gaat worden. Uur of 3 s-nachts?
0
geplaatst: 2 februari 2011, 16:02 uur
Klopt ja. Om de dag mee te beginnen is het niet verkeerd, maar het is zonde om er een heel stuk van de avond voor op te offeren. Tenzij je een gigantische Sufjan-fan bent natuurlijk.
Ik weet het niet zo met Girl Talk. Vind het op plaat erg snel gaan vervelen en vraag me af hoe hij het live moet gaan reproduceren.
Ik weet het niet zo met Girl Talk. Vind het op plaat erg snel gaan vervelen en vraag me af hoe hij het live moet gaan reproduceren.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 16:09 uur
Ik luister t ook niet zoveel op plaat maar ik heb hem toen gezien in Paradiso op Noodlanding en dat was echt een gekkenhuis. Je zou het eens moeten YouTuben, het is niet te vergelijken met op plaat. Vind het sowieso geen muziek om thuis naar te luisteren.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 16:37 uur
herman schreef:
Klopt ja. Om de dag mee te beginnen is het niet verkeerd, maar het is zonde om er een heel stuk van de avond voor op te offeren. Tenzij je een gigantische Sufjan-fan bent natuurlijk.
Ik ben sowieso van niets of niemand een gigantische fan dus dat loopt wel los, maar ik heb de rijen wel gezien vorig jaar, dat leek mij ook niets, maar voor Sufjan zou ik best een uitzondering willen maken, echter natuurlijk niet tegen elke prijs.
0
geplaatst: 2 februari 2011, 18:30 uur
Of je had, toen dat nog kon, een VIP-ticket moeten aanschaffen. Dan kun je zo doorlopen het Auditorium in.
0
geplaatst: 3 februari 2011, 00:15 uur
Au au au, Big Boi, Damo Suzuki, Girl Talk, Sufjan, Warpaint, Suicide, Pulp.... en ik zit weer in die vervloekte gymzaal examens te maken. Beter haal ik het dit jaar wel, want dit is al de tweede keer dat ik mijn vingers zit af te likken bij het zien van die line-up daar.
0
geplaatst: 4 februari 2011, 13:15 uur
Ik ben misschien nog wel het meest blij met Lindstrom

Ook Sufjan lijkt me wel leuk (Illinoise is geweldig en nog nooit live gezien) maar zal wel een ellende worden idd bij de Auditori

Ook Sufjan lijkt me wel leuk (Illinoise is geweldig en nog nooit live gezien) maar zal wel een ellende worden idd bij de Auditori

0
geplaatst: 4 februari 2011, 14:43 uur
Ik ben ook wel benieuwd naar Lindstrom, ook wat ie precies gaat doen. Een DJ-set of liveset? Met of zonder Christabelle? In 2007 in het Paard ging zijn optreden trouwens compleet de mist in, omdat zijn laptop voortdurend vastliep. Op het laatst stond er nog maar 50 man.
Maar hopelijk heeft ie daarvan geleerd... 
Maar hopelijk heeft ie daarvan geleerd... 
0
geplaatst: 4 februari 2011, 16:11 uur
Vrij knullig in ieder geval. Hopelijk zal dat anno 2011 niet meer gebeuren... 
Van mij hoeft ie trouwens niet teveel te doen. Al zet ie gewoon z'n eigen cd op dan nog heb ik t naar m'n zin waarschijnlijk

Van mij hoeft ie trouwens niet teveel te doen. Al zet ie gewoon z'n eigen cd op dan nog heb ik t naar m'n zin waarschijnlijk

0
geplaatst: 5 februari 2011, 17:43 uur
Ja, gewoon Where You Go I Go Too lekker hard en dan ben ik ook tevreden 

0
geplaatst: 16 februari 2011, 22:50 uur
Je zou toch bijna overwegen je eindexamens te skippen voor zo'n line-up. Ongeveer al mijn helden staan hier. Lieve jezus zeg!
0
geplaatst: 18 april 2011, 20:39 uur
Er zijn wat wijzigingen in de line-up geweest. The Vaccines en The Annuals hebben afgezegd en daarvoor in de plaats zijn Deerhunter en Moon Duo gekomen. Twee mooie namen erbij!
0
geplaatst: 13 mei 2011, 21:13 uur
Tijdschema ook bekend nu.
Meteen kijken of ik de CL-finale nog kan bekijken:
Zaterdagavond:
Deep Sea Arcade adidas Originals stage 20:45h
Einstürzende Neubauten Ray-Ban stage 21:15h
Mercury Rev perform Deserter's Songs Rockdelux (Auditori) Stage 21:30h
Gang Gang Dance Pitchfork Stage 21:45h
Money Mark ATP stage 21:45h
Kurt Vile & The Violators Jägermeister Vice Stage 21:45h
Francis International Airport adidas Originals stage 22:00h
PJ Harvey San Miguel Stage 22:30h
Matthew Dear (Live Band) Pitchfork Stage 23:00h
Davila 666 Jägermeister Vice Stage 23:00h
Dean Wareham plays Galaxie 500 ATP stage 23:15h
A Classic Education adidas Originals stage 23:15h
Caspa Llevant stage 04:45h
Niets wat ik per se wil zien. Even later spelen wel Swans en Mogwai tegelijk
Meteen kijken of ik de CL-finale nog kan bekijken:
Zaterdagavond:
Deep Sea Arcade adidas Originals stage 20:45h
Einstürzende Neubauten Ray-Ban stage 21:15h
Mercury Rev perform Deserter's Songs Rockdelux (Auditori) Stage 21:30h
Gang Gang Dance Pitchfork Stage 21:45h
Money Mark ATP stage 21:45h
Kurt Vile & The Violators Jägermeister Vice Stage 21:45h
Francis International Airport adidas Originals stage 22:00h
PJ Harvey San Miguel Stage 22:30h
Matthew Dear (Live Band) Pitchfork Stage 23:00h
Davila 666 Jägermeister Vice Stage 23:00h
Dean Wareham plays Galaxie 500 ATP stage 23:15h
A Classic Education adidas Originals stage 23:15h
Caspa Llevant stage 04:45h
Niets wat ik per se wil zien. Even later spelen wel Swans en Mogwai tegelijk

0
geplaatst: 14 mei 2011, 00:53 uur
Ik zou voor Swans gaan als ik jou was. Ik heb Mogwai laatst nog gezien, maar dat viel me vies tegen (en bovendien komen ze best vaak naar NL).
Nu maar eens de rest van de tijdschema's bestuderen.
Nu maar eens de rest van de tijdschema's bestuderen.

0
geplaatst: 16 mei 2011, 13:11 uur
Eerst maar zelf eens een blokkenschema in elkaar flansen, want uit zo'n lijst kom ik dus gewoon niet
.
De opzet is er, nu nog alle tijden er in markeren, maar mijn pauze was niet lang genoeg, vanavond verder.
.De opzet is er, nu nog alle tijden er in markeren, maar mijn pauze was niet lang genoeg, vanavond verder.
0
geplaatst: 16 mei 2011, 14:47 uur
Bespaar je de moeite, dat heeft iemand al voor je gedaan.
primavera2011 - tf - bit.ly
Mijn vervelendste overlap is Caribou en Suicide, die matchen 100%. Maar gezien het feit dat de leden van de laatste 2enhalf keer zo oud zijn als meneer Caribou en dit dus waarschijnlijk een unieke kans ze nog live te zien, is de keuze toch makkelijk. Maar toch, album van Caribou was een van mijn favorieten van vorig jaar.
Verder erg jammer:
Half Japanese vs. Ariel Pink's Haunted Graffiti
Deerhunter vs. Shellac
Shellac vs. begin Pulp
primavera2011 - tf - bit.ly
Mijn vervelendste overlap is Caribou en Suicide, die matchen 100%. Maar gezien het feit dat de leden van de laatste 2enhalf keer zo oud zijn als meneer Caribou en dit dus waarschijnlijk een unieke kans ze nog live te zien, is de keuze toch makkelijk. Maar toch, album van Caribou was een van mijn favorieten van vorig jaar.
Verder erg jammer:
Half Japanese vs. Ariel Pink's Haunted Graffiti
Deerhunter vs. Shellac
Shellac vs. begin Pulp
0
geplaatst: 16 mei 2011, 15:34 uur
Ik vind zelf deze het fijnst (vorig jaar gebruikte ik dezelfde):
Primavera Sound 2011 (Colour Me In).pdf - mediafire.com (PDF)
of
Primavera Sound 2011 (Colour Me In).xlsx - mediafire.com (Excel)
Duidelijk en nog fraai weergegeven ook...
Primavera Sound 2011 (Colour Me In).pdf - mediafire.com (PDF)
of
Primavera Sound 2011 (Colour Me In).xlsx - mediafire.com (Excel)
Duidelijk en nog fraai weergegeven ook...
0
geplaatst: 16 mei 2011, 23:48 uur
Mijn lijstje:
Donderdag
19:00-20:15 Moon Duo
20:30-21:15 Seefeel
21:15-22:45 P.I.L
23:15-0:15 Glenn Branca
0:45-2:00 Suicide
2:30-3:45 Flaming Lips
Vrijdag
19:00-20:15 The Monochrome Set