Muziek / MusicMeter Live! / Primavera Sound (Barcelona)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2011, 08:50 uur
Oja, dat kan wel. Maar die keuze was zo makkelijk (Neu dus) dat ik nooit meer aan the xx gedacht heb.
0
geplaatst: 2 december 2011, 11:19 uur
Nee, volgens mij klopt dat niet. Aangezien ik toen nog niet echt bekend was met Neu! (en eigenlijk krautrock in het algemeen) ging ik op dat tijdstip naar The Clean kijken op het podium ernaast (Vice). The XX heb ik dat jaar ook gezien maar dat was in het donker terwijl het bij die andere bands nog licht was, dus dat zal een andere clash moeten zijn geweest
Overigens vond ik het wel een aardig optreden maar het werd nergens echt memorabel.
Overigens vond ik het wel een aardig optreden maar het werd nergens echt memorabel.
0
geplaatst: 2 december 2011, 13:11 uur
Oh, dan was het niet zo, want ik stond tijdens The Clean bij Atlas sound.
Maar ik had vast wat belangrijkers te doen dan The XX. Mijn haar kammen denk ik.
Maar ik had vast wat belangrijkers te doen dan The XX. Mijn haar kammen denk ik.
0
geplaatst: 5 december 2011, 15:41 uur
Het lijkt erop dat Barcelona Porto hard kont gaat schoppen. Nu vind ik Franz Ferdinand niet zo'n geweldige band, maar het is toch een leuke naam die wel in Barca en niet in Porto komt.
0
geplaatst: 6 december 2011, 14:14 uur
Als je de ticketprijs tussen Barca en Porto vergelijkt kan dat toch ook niet ander. Ik zit ook niet te wachten op Franz Ferdinand, een jaar of 4 (5?)terug was ik wel enthousiast over de show die ze op Lowlands gaven, omdat het veel dynamischer was dan ik verwachtte.
Tevens wel goede naam om wat mensen over te halen die wat minder in de jaren 90 rock, postpunk en postrock zitten.
Wilco, FF, The Drums, The XX, eventueel Bjork; daarmee moet dat toch wel gaan lukken.
Tevens wel goede naam om wat mensen over te halen die wat minder in de jaren 90 rock, postpunk en postrock zitten.
Wilco, FF, The Drums, The XX, eventueel Bjork; daarmee moet dat toch wel gaan lukken.
0
geplaatst: 7 december 2011, 15:07 uur
Guided by Voices is uit elkaar en komt dus niet...
Daarvoor krijgen we in de plaats:
OFF!
Sandro Perri
ASAP Rocky
Baxter Dury
White Denim

Daarvoor krijgen we in de plaats:
OFF!
Sandro Perri
ASAP Rocky
Baxter Dury
White Denim

0
geplaatst: 13 december 2011, 20:45 uur
Ik geloof dat het net iets anders is, Guided By Voices cancel 2012 tour dates, announce plans to release a second album next year | One Thirty BPM - onethirtybpm.com
Dus volgend jaar twee nieuwe albums
en geen tour ivm persoonlijke redenen.
0
geplaatst: 13 december 2011, 21:37 uur
Dwejkk_ schreef:
Ik geloof dat het net iets anders is, Guided By Voices cancel 2012 tour dates, announce plans to release a second album next year | One Thirty BPM - onethirtybpm.com
en geen tour ivm persoonlijke redenen.
(quote)
en geen tour ivm persoonlijke redenen. Zo bracht Primavera het vorige week wel, maar blijkbaar is het zo erg dus niet en hebben we kans op een concert tijdens Primavera 2013.
0
geplaatst: 14 december 2011, 12:36 uur
- Harvey milk
- The Melvins
- Orthodox
- Liturgy
- Sleep
- Wolves in the throne room
- Napalm death
- Mayhem
- The Melvins
- Orthodox
- Liturgy
- Sleep
- Wolves in the throne room
- Napalm death
- Mayhem
0
geplaatst: 14 december 2011, 13:06 uur
Stevige namen zo te zien 
Melvins zou ik ook graag een keertje willen zien!

Melvins zou ik ook graag een keertje willen zien!
0
geplaatst: 14 december 2011, 16:35 uur
Er komen nu ook weer nieuwe namen bij:
Grimes
AraabMUZIK (vrijdag nog in 't Paard gezien)
Buffy Sainte-Marie
A A Bondy
Mazzy Star
Afghan Whigs (ook in Lissabon)
Justice
Grimes
AraabMUZIK (vrijdag nog in 't Paard gezien)
Buffy Sainte-Marie
A A Bondy
Mazzy Star
Afghan Whigs (ook in Lissabon)
Justice
0
geplaatst: 14 december 2011, 16:54 uur
Jeeh, Afghan Whigs en Mazzy star,
Maar Justice is ook zo'n naam waarmee ik wel mensen mee kan krijgen.
Maar Justice is ook zo'n naam waarmee ik wel mensen mee kan krijgen.
0
geplaatst: 14 december 2011, 17:09 uur
0
geplaatst: 16 januari 2012, 10:57 uur
Op last.fm weet iemand heel erg zeker dat Joanna Newsom naar Primavera komt. Het zou zomaar kunnen, aangezien Newsom al bevestigd is voor het ATP festival curated by Jeff Mangum... 

0
geplaatst: 16 januari 2012, 10:59 uur
Het wordt toch al wel weer eens tijd voor wat nieuwe namen...
0
geplaatst: 16 januari 2012, 11:01 uur
We hebben al een hele tijd niets gehoord, maar misschien is dit de voorbode van meer bevestigingen. Ze hebben nog maar iets meer van een kwart van de bands bekendgemaakt, als er weer net zoveel bands staan als andere jaren...
0
geplaatst: 16 januari 2012, 11:07 uur
Cygnus schreef:
Op last.fm weet iemand heel erg zeker dat Joanna Newsom naar Primavera komt. Het zou zomaar kunnen, aangezien Newsom al bevestigd is voor het ATP festival curated by Jeff Mangum...
Dat zou geen straf zijn, hoewel ook zij dan ook wel in het Auditorium zal staan.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 11:27 uur
ik zou er niet op hopen aangezien dit bij het concert in de AB staat:
In het voorjaar van 2012 speelt Newsom éénmalig op het befaamde All Tomorrow’s Parties festival in de UK, maar dat was buiten ons ‘die hard fan zijn’ gerekend. We konden Joanna Newsom overtuigen om een unieke tête-à-tête te doen met het Belgische publiek.
In het voorjaar van 2012 speelt Newsom éénmalig op het befaamde All Tomorrow’s Parties festival in de UK, maar dat was buiten ons ‘die hard fan zijn’ gerekend. We konden Joanna Newsom overtuigen om een unieke tête-à-tête te doen met het Belgische publiek.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 11:30 uur
jassn schreef:
Nu is het ook zo dat ATP en Primavera samenwerken (er wordt een podium op Primavera gecureerd door ATP) en veel exclusieve acts die naar ATP komen, worden later ook voor Primavera bevestigd. Dat is voor de komende editie al met veel namen gebeurd (Jeff Mangum, Archers of Loaf, Codeine).
0
geplaatst: 16 januari 2012, 12:49 uur
En dan is er nog een komende tour van The Cure. Lijkt me mooie afluiter tussen 1 en 5 's nachts.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 19:16 uur
Joanna, daar zou ik echt heel blij mee zijn... En The Cure ook natuurlijk.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 19:27 uur
Een 3 uur durend concert van The Cure op Primavera zie ik niet zitten. In die tijd mis je zo 5 of 6 bands die je maar wat graag wilt zien.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 20:58 uur
Zolang lijkt me ook niets, maar anderhalf uur zou wel mooi zijn. Al is de kans altijd aanwezig dat er ergens anders iets nog toffers speelt, zeker op Primavera.
0
geplaatst: 17 januari 2012, 08:51 uur
Primavera heeft weer eens wat nieuwe naampjes gelost:
THE MEN
NICOLAS JARR
FLYING LOTUS
EMA
WU LYF
DANNY BROWN
DISCO INFERNO
SHABAZZ PALACES
DIRTY BEACHES
DEATH GRIPS
KING KRULE
TY SEGALL
MR MUTHAFUCKIN EXQUIRE
LITURGY
Disco Inferno en the Men
THE MEN
NICOLAS JARR
FLYING LOTUS
EMA
WU LYF
DANNY BROWN
DISCO INFERNO
SHABAZZ PALACES
DIRTY BEACHES
DEATH GRIPS
KING KRULE
TY SEGALL
MR MUTHAFUCKIN EXQUIRE
LITURGY
Disco Inferno en the Men

0
geplaatst: 17 januari 2012, 10:27 uur
Ik wist niet dat D.I. nog steeds bestond. Of zijn die ook gereuinieerd?
0
geplaatst: 17 januari 2012, 10:37 uur
GrafGantz schreef:
Als je hun concertgeschiedenis op last.fm bekijkt, zie je dat ze elk jaar nog wel een paar concertjes geven. Dus in die zin niet echt een reunie. Maar ook ik wist niet dat ze nog bestonden.
* denotes required fields.